Γοητεία και πολύμοχθος βίος


antonio-banderas-photograph-i12276403.jpeglegends-of-the-fall-poster-i10301428.jpegpaul-newman-photograph-i12275271.jpeg

Οποιος ανακαλύψει γιατί έβαλα τους γόητες στη γραμμή σ ‘ ένα άσχετο κείμενο, κερδίζει χρυσό μπρασελέ.

Δεν είναι, λοιπόν, μόνο που τα γεγονότα έχουν καταντήσει τόσο πυκνά. Αλλά και που ενδιαφέρουν τόσο άμεσα τον καθένα. Ετσι η ζωή καταβροχθίζεται, κατακομματιάζεται, στενεύει, δεν κατορθώνει να τα χωρέσει όλα, αυτός ο περιορισμένος χρόνος που δόθηκε στον άνθρωπο. Και δεν είναι τούτο μονάχα. Είναι και που ο καθημερινός βίος έγινε δύσκολος , γεμάτος ανάγκες , γεμάτος απαιτήσεις, απαιτήσεις που μας επιβάλλονται ή που τις επινοούμε.

Πρέπει να είσαι πολύ ανθεκτικός για να μπορέσεις να νικήσεις τις απαιτήσεις, για να αγνοήσεις τις ανάγκες. Καταφεύγεις στη λιτότητα μονάχα όταν δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά.Κι ολοσδιόλου αντίθετα δημιουργείς καινούργιες ανάγκες για να έχεις την αμφίβολη ευχαρίστηση να τις εκπληρώσεις. Φυσικά όλο τούτο πολλαπλασιάζει το μοχθο. Αλλά δεν φαίνεται να υπάρχει σωτηρία.

Κι ένας πολύμοχθος βίος είναι βίος κλειστός που δεν επιτρέπει διαφυγές. Η παιδεία, η συνολική αγωγή, η κάθε ενέργεια προσαρμόζονται προς αυτήν την απαίτηση. Αλλωστε, είναι πολύ δύσκολο, όταν όλα είναι τόσο επείγοντα, τόσο πιεστικά να εγκαταλείπεται κανείς σε αναζητήσεις που απαιτούν χρόνο και άνεση.

.cigar-bar-print-i12204863.jpegevening-lounge-print-i12204864.jpeg

49 thoughts on “Γοητεία και πολύμοχθος βίος

  1. Πάντα βρίσκουμε λίγο χρόνο να ερωτευτουμε… Και τότε ο διαθέσιμος χρόνος μας ξαφνικά διαστέλλεται δραματικά!
    Ωραίο το κειμενάκι σου!
    Ένα πολύ ευχάριστο διάλειμμα από την βαρετή επικαιρότητα!

  2. Ρίτσα-Βανιλίτσα μου,
    (τόσο πολύ πιεσμένη ήσουν εχθές;;;)

    «Πρέπει να είσαι πολύ ανθεκτικός για να μπορέσεις να νικήσεις τις απαιτήσεις, για να αγνοήσεις τις ανάγκες. Καταφεύγεις στη λιτότητα μονάχα όταν δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά»

    ή να μπορέσεις με τα χρόνια να γίνεις πολύ ανθεκτικός – ή πολύ επιλεκτικός, ή και τα δύο….

    (δεν μ’ αρέσει η λιτότητα, πάντως!😉 Κακές αναμνήσεις…)

    Πολύ όμορφο και πάλι, καλημέρα🙂

  3. @ Γλυκοπατατακι…. ξεχασα να πληρώσω το τελεφονο! και μου λεει μονον εμερτζενσι παρακαλώ. Και πρέπει να συνεννοηθώ για το κομπιουτερ του Γιαννη και πρεπει να βγω να παραλαβω το αυτοκινητο από το συνεργειο και να παραδωσω το νοικιασμένο , να παω απο μια τραπεζα και εχω να γραψω κυριακατικο κι εχω να μαγειρεψω αηδιες και πρεπει να παω και εφημεριδα… Ελεος. Πουσαι Περικλή που μας επεβαλες δημοκρατίες και πρασινα αλογα …

    ΥΓ.. Εφοσον δεν εχω τελεφονο, δεν εχω και ιντερνετ!

    @PHILOS Ναι, ξέρεις , τον ερωτα τον εχει ο άνθρωπος στο τσεπάκι . Κοιταζει το τσεπάκι και λεει: ερωτα βγες εξω σε παρακαλώ γιατι ειμαι λιγο στριμωγμενη… Φιλια…

  4. Pavlos…. Δημοτης ναυπλίου εισαι τελικά ; Σ ευχαριστώ για το κομπλιμαν, αλλά δεν είπα τίποτα σπουδαίο Ενα ερωτημα εθεσα απλώς

  5. Βασιλική μου, ετσι λεω να το δω, αλλά ξέρεις,όταν εχεις βαριές επαγγελματικές υποχρεωσεις, μπερδευεσαι. Να σου δωσω να καταλαβεις, τωρα με πηραν από το συνεργείο εξαλλοι γιατί δεν πηγα στις 8 να παραλάβω το αυτοκινητο (σημειωτεον επειδή ειναι παλιό τοχω πληρωσει χρυσαφι και θα το πληρωσω και σημερα ) και φωναζαν γιατί τους ειπα ότι θα αργήσω λίγο. Τα ανταλλακτικά, εχουμε πληρωσει ανταλλακτικά και θελουμε τα λεφτά… Τους εψαλα και ησυχασα .Αχ Βασιλκή μου, αυτή η πεζότης της ζωής !

  6. ο χρονος του καθενος μας πρεπει να αφηνει περιθωριο μεσα στον χρονο του αλλου…
    οταν οι χρονοι μας ειναι στο οριακο τους σημειο, τοτε ειναι φυσικο να υπαρχουν τετοιες καταστασεις… αφησε περιθωρια πιθανου «λαθους εκτιμησης» του χρονου…
    θελει δουλεια ετσι οπως ζουμε αλλα ειναι μια καποια λυσις… πιστεψε με…

    ευχομαι καλη ευκολια στο ο,τι… ριτσακι μου!
    απο καρδιας…

  7. επέστρεψες, λοιπόν, στο παλιό «φουστάνι» , ε;;;

    (είναι το πιο βολικό και το πιο «ευρύχωρο», πάντως!😉
    αλλά άμα θες, όταν θα έχεις πάλι ιντερνετ στο σπίτι, να δοκιμάσουμε κι άλλα, να τα δεις!)

    Αποφόρτιση, Βανιλίτσα μου – βρες τρόπο, γιατί δεν μας βλέπω καλά – και δεν έχουμε και χρόνο να ερωτευτούμε, που να πάρει!😉

  8. Μπα, ακομη κι αν προσπαθήσω , δεν θα βγει…εννοώ το ερωτικό μου. Ασε, αργότερα..
    ναι το κοστουμακι αυτό ειναι ευρύχωρο και μ αρεσει. ολα τα αλλα μου φαινονται κοντά, κουτσικα που λενε

  9. Μήπως οι γόηδες κολλάνε στο γεγονός ότι χρησιμοποιούν τη γοητεία τους και τελικά δεν καταφευγουν ποτέ στην άτιμη τη λιτότητα??😉

  10. Χμμ… τους έβαλες για να σου φτιάξουν τη διάθεση;
    Με έχεις προβληματίσει… Σκέφτομαι να εκτυπώσω το κείμενο και να το μελετήσω με την ησυχία μου στο σπίτι για να βρω τη σύνδεση!
    Το πρώτο που εντόπισα είναι οτι τους έχεις βάλει αρχίζοντας απο τον νεότερο προς τον γηραιότερο!!!🙂
    Καλημέρα Ριτς

  11. Καλημέρες… πειράζει να κάνω μια σκανταλιά και αντί για το γρίφο με τους 3 γόητες να αποκαλύψω ποιος είναι ο ζωγράφος του πίνακα στο τέλος του ποστ?🙂
    O Hopper.
    (απτους αγαπημένους μου ζωγράφους…)

  12. Μικρή μου βανίλια, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ με τόσα γκομενάκια μαζεμένα – έστω και σιτεμένα – είναι ότι όλα τους κάποτε διαφήμισαν ένα… ακριβό ρολόι, τα άρπαξαν χοντρά και έτσι ποτέ δεν θα κινδυνεύσει η γοητεία τους από τη λιτότητα; Για να μη γράψω άλλες ακαταληψίες, απάντησε μας!

  13. Kαλημερούδια! Μήπως τους έχεις βάλει επειδή
    α) γιατί σου αρέσει το λάγνο βλέμμα τους
    β) γιατί έχουν «μοχθήσει» πολύ στη ζωή τους
    γ)???

    Το χρυσό μπρασελέ το χαρίζω σε περίπτωση που κερδίσω!
    Μήπως να πας σε εκείνο το spa που σου έλεγα να χαλαρώσεις λίγο;

    Φιλιά πολλά🙂

  14. Πραγματικά αν το δώρο δεν ήταν το χρυσό μπρασελέ μπορεί και να προσπαθούσα να το βρω. Έχασα όμως κάθε κίνητρο…😛
    Αυτό με τις νέες ανάγκες είναι μεγάλο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου. Λες και χρειαζόμαστε ένα αυτοκίνητο κατά άτομο και μία τηλεόραση κατά άτομο ή γάμους εκατομμυρίων και άλλα πολλά…

  15. Φίλοι μου αγαπημένοι ( ποιός το έλεγε αυτό ; )…. δεν υπάρχουν πια γρίφοι. Φαντασία υπαρχει και κακή διάθεση. Ενας θανατηφόρος συνδυασμός που ή σε πετάει στα ύψη ή σε ισοπεδώνει. Διαλέγετε και παίρνετε.
    Με ολη μου την αγάπη και συγγνώμη για την κάκιστη συμπεριφορά μου.

    Οι ανάγκες μας είναι τα λαγούμια μέσα στα οποία κρυβομαστε.

  16. Γλυκοπατατακι.,..μου το ξέρω ότι δεν με μάλωσες, κι εγω προσπαθώ γιατί πρέπει να γραψω το ρημαδι το κυριακατικο ΤΩΡΑ και δεν εχω εμπνευση κι εχω κανει ολες τις δουλειες που μπορείς να φανταστείς και δεν μου εδωσαν αποδειξη στο συνεργεί0 (1000 ευρω ) και ουτε με εφτιαξαν τα χερουλια απο τις πορτες που καποιος καποια νυχτα μου εσπασε! και μαγειρεψα κι εβαλα πλυντήριο και πηγα σουπερα μαρκετ και τραπεζες και ΟΤΕ και δεν…εχω παει ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟΟΟΟΟ!

  17. Ναι, το ξέρω, αλλά μηπως ειναι νωρίς από τον Σεπτεμβριο. Από την άλλη, ας μπουν κι αυτά σε μια σειρά , να ξέρουν το πρόγραμμα τους και εσύ να ξέρεις ότι απασχολείται σωστά.

  18. e.e////η ζωή μου ειναι ολη μια τεράστια πίεση. Απλώς δεν ξέρω πότε ακριβώς θα σκάσω.
    Και εγω τον δευτερο ως την αλλη μου ζωή. Τον θυμασαι στα Απομειναρια μιας μερας..εκεινο τον ανεκπληρωτο ερωτα …Τί ωραια να υπαρχουν κι αυτοι και να υπαρχουν γυναίκες που μπορούν να αντέχουν σαν την Εμμα Τομσον,,,,,
    το κυριακατικο, α, μπα, βλακεια…εχει γενικό τιτλο, ελατε να βαλουμε ενα στοιχημα..αεροβατώ, ως συνηθως εγω παιδί μου
    σε φιλώ με εκτιμηση
    ριτς

  19. Στην ώρα μου όπως πάντα🙂 Για τον χρόνο μου
    δεν έχω να πω τίποτα. Πάντα έιχα και τον σπαταλούσα κατάλληλα όπως τώρα καλή ώρα. Εσείς οι γυναίκες να φανταστώ ότι κοιτάζοντας τους γόητες (μήπως είναι γόηδες η λέξη; anyway συνεχίζω) βγάζετε αυτό το «αχ» το περίεργο που μας κάνει ώρες ώρες να τρελαινόμαστε για το τι τους βρίσκετε. Αφού το βγάλετε μετά παίρνετε την έκφραση της ευτυχίας που καταφέρατε να μας κάνετε να αντιδράσουμε και μετά δεν ξέρω τη συνέχεια😉

    Συνεχίζω ακάθεκτος λοιπόν το νόημα είναι ότι ο πολύμοχθος βίος έχει τη γοητεία του ρε παιδί μου. Τι να την κάνω τη ζωή με όλες τις ανέσεις. Είναι βαρετό να πίνεις όλη μέρα κοκτέηλ με ένα τεράστιο καλαμάκι σε ένα στρώμα στην πισίνα.

    Υ.Γ. Μούργο άσε το μπρασελέ κάτω πριν έχουμε θέμα νυχτιάτικα.

  20. @Allou καλημέρα. Εγω τώρα ξύπνησα, εσύ κοιμάσαι τώρα; Εχουμε μια διαφορά ώρας, πως να το κάνουμε. Σορι που χθες ήμουν τοσο πιεσμένη. Μεταξύ μας ετσι ειμαι συχνά,αλλα χθες ειχα θυμώσει γιατί με κοροϊδευανε οι συνεργιάδες και τελικά όταν το πήρα το αυτοκίνητο διαπιστωσα ότι μουχαν κανει ζημιά στο αιρκοντισιον, το οποίο βεβαιως δεν λειτουργεί και πρέπει να το ξαναπάω….
    Παντως σ ευχαριστώ που με στηρίζεις με τα καλά σου λόγια.
    Να σου πω….αυτός ο τιτλος του μπλογκ δεν ειναι τεραστιος; μηπως να τον μικρύνουμε κάπως; πολυ κραυγαλέος μου φαίνεται και ψιλοντρεπομαι.

    @arammos. Ετσι όπως ημουν πιεσμένη χθες κι επνιγα άνθρωπο, σκέφτηκα ότι το να θολώσω λιγο τα νερά στο ποστ μου, ανεβάζοντας ενα κειμενο προβληματισμού και φωτο τριών γνωστών, γοητευτικών ηθοποιών θα γελοιοποιούσα τις δικές μου ανησυχίες μέσα απο την αντίφαση. Κι ετσι προέκυψε το τρίο. Τώρα, ο Μπαντέρα δεν μου αρέσει, ο Αντονι ειναι ο άνδρας που θα ήθελα και ο Νιούμαν, ένταξει, παραειναι ωραίος για να ειναι και πραγματικός.
    Το μπρασελέ το φυλάω για την επόμενη φορά που θαχω νεύρα, αγαπητέ μου Αραμμε.

  21. Αχ Ρίτσα μου με τις ανασφάλειες και τις ντροπές και τα άγχη σου!
    (μια χαρά παιδί μου είναι ο τίτλος, φαγώθηκες!)

    α, ώστε αυτή ήταν η σύνδεση των τριών! Και είδες: οι άντρες «τσίμπησαν» – σ’ εμάς έμεινε το αχ! , που λέει ο arammos !

    Καλημέρα, ελπίζω καλύτερα σήμερα. 🙂

  22. Γλυκοπατατονατασσακι….λιγο καλυτερα, παρ ότι δεν ξερω τί να γραψω για αυριο…αλλα θα το βρω , πού θα μου πάει. Εσύ ;

  23. Ριτσάκι μου όταν αποσυντονίζεσαι λίγο και μας ζητάς την γνώμη μας, γίνεσαι σαν κοριτσάκι 8 ετών και μ’αρεσει πολύ! Καλύτερο αυτό το φουστάνι! Εγώ πάλι θα προτιμούσα ξεκούραστο βίο, χωρίς μόχθο και με το μωρο μου μόνο🙂 χεχεχεχε, σας την εσκασα? Τους αγνοω τους κυριους κανω πως δεν τους βλέπω…😉

  24. @Onionfava Φαβούλα τί γίνεται ; Μ αρεσει το οκταχρονο, αλλα δεν ειμαι τόσο, ειμαι λίγο παρα πάνω μωρέ. Ναι, εκει θα μεινω στο ισιο το φουστάνι, σεμνο και ταπεινό. Κι εγω θαθελα βιο χωρις μόχθο, αλλά γιατί να παραμυθιάζομαι ;

    @mixalis Μιχαλη καλως όρισες κι από εδώ. Ευχαριστώ για τα καλά σου λογια. θα δω το σάιτ με προσοχή. Χαιρετω.

Σχολιάστε

