Ωδή στον έρωτα που λέγεται γυναίκα


rbrl_00.jpg

pr25151.jpgmytaras-1_small.jpg

Μερικοί αναζητούν τις γυναίκες για να τις απολαύσουν κι ύστερα σκέφτονται ελεύθερα άλλα πράγματα

Έτσι έχουν την τάση να επιθυμούν την αλλαγή των γυναικών.

Άλλοι έχουν μια γυναίκα , όπως έχει κανείς τις παντούφλες του.

Λίγοι όμως επιθυμούν στη γυναίκα ένα ζωντανό ον, γεμάτο ανακαλύψεις και θέλγητρα,

έναν μικρό κόσμο που ενώ τον κατέχουν από κοντά, εκείνος διατηρεί ένα άπειρο σκοταδιού και μυστικών.

Αυτοί οι τελευταίοι γίνονται πραγματικοί εραστές. Αλλά δυστυχώς είναι σπάνιοι κι όταν τους συμβεί αυτή η εσωτερική

αναστάτωση, έχουν την ατυχία να πέφτουν σε γυναίκες που έχουν τη φύση των ανδρών που αναφέρω στις δύο πρώτες κατηγορίες.

Κι είναι κρίμα να συμβαίνει αυτή η αντιστροφή από τη στιγμή που ο έρωτας οδηγεί στην υπέρτατη αφύπνιση των

αντιλήψεων και της ευαισθησίας, στην υπέρτατη δραστηριότητα των ιδεών , μια θέση κατά τη διάρκεια της οποίας το

σώμα επηρεάζει το πνεύμα.

ΥΓ. Ελεύθερη απόδοση και σύνθεση ιδεών του Βαλερύ.

Αφιερωμένο στους μπλόγκερς που παραμένουν πεισματικά ευαίσθητοι και ενδεχομένως ερωτευμένοι

ριτς

29 thoughts on “Ωδή στον έρωτα που λέγεται γυναίκα

  1. «Μάθε ν’ αγαπάς αυτούς που δεν πληγώνουν την αγάπη»

    Γιάννης Ρίτσος
    (δεν θυμάμαι από ποιο ποίημά του είναι, αλλά στο χαρίζω)

    Καλημέρα, Ρίτσα-Βανιλίτσα μου ! Τι όμορφο και τρυφερό αυτό, πρωί Σαββάτου! 🙂

  2. Πατατακι, καλημέρα. Ειπα να γραψω κάτι για σας τους ερωτευμένους… Πού να τους βρούμε βρε μωρο μου αυτούς που δεν πληγώνουν την αγάπη ; Τί είναι πιο γλυκό, αλλά και πιο εκπληκτικό απο το να σ αγαπούν ;

  3. «Η ιδανική γυναίκα είναι η δανεική γυναίκα»

    (Ελεύθερη απόδοση μιας αρχαίας σκέψης από τον Αλουφάνιο ντε Γκρεκ)
    ———————————————
    (Ποιος είναι αυτός ο Βαλερύς και τι επαγγέλλεται να’ούμ; )

  4. Allou τεκνον μου, από τώρα τα δανεικά παιδί μου, νωρίς , πολύ νωρίς. Τί θα κάνεις μέχρι να γεράσεις ;
    Ο Πολ Βαλερύ ειναι Γάλλος λογοτέχνης, ποιητής, που πέθανε το 1945 και παρ ότι ηταν παθιασμενος με τον ερωτα, μετα απο μια απογοητευση λοξοδρόμησε και τοριξε στην αποστασιοποιηση από κάθε μορφή ανθρωπινου πάθους , αλλά και στην επιστροφή στη λογική.

  5. Ψάχνω να βρω την αφιέρωση που μου είπες..αλλά είδα μια γενικότητα!
    Σε λίγες μέρες έρχεται στη ζωή η ΤΕΛΕΙΑ γυναίκα και θα σου πω…

  6. Υπάρχει και η περίπτωση όπου ένας άντρας, θέλοντας τη «γυναίκα ένα ζωντανό ον, γεμάτο ανακαλύψεις και θέλγητρα» αναγκάζεται να το ψάξει σε πολλές…

  7. @Manos S. Πηγα να σε ξεγελάσω, αλλά ξέχασα ότι ερχεται το ΠΛΑΣΜΑ.

    @Haris. Με ζαλισες τωρα και αντε να δουμε τί θα σκαρφιστώ να σου απαντήσω.

  8. Αυτό το «αναγκάζεται» του Χάρη με αποτέλειωσε. Κακές κι απαίσιες μικρές που δεν τα’ χετε όλα…………..

  9. Υποκλίνομαι στη σκέψη σου Ρίτσα. Στην ανακάλυψη της γυναίκας μέσα σου και στην προσπάθεια πολλών να την βρουν μέσα τους. Είχα κάποτε πει στην παρέα μου ότι κάθε άντρας κρύβει μέσα του μια γυναίκα. Ακούστηκε «κάπως» αλλά αν συνειδητοποιήσει ο άντρας από πού γεννήθηκε, θα ξετυλίξει το κουβάρι της ζωής του σε πιο στέρεες βάσεις και θα ξέρει να προσεγγίζει τη γυναίκα όχι μόνο με την εξωτερική του εμφάνιση αλλά πιο εγκεφαλικά, πιο δημιουργικά.
    Τελικά αυτό δεν είναι το προαιώνιο παιχνίδι της ζωής; Η προσέγγιση. Η επαφή 😉

  10. @ vasilis Οι νέοι ενδεχομένως να μπορέσουν να επιστρέψουν σε τετοιες πιο δημιουργικές διαδικασίες, αλλά οι διάγοντες τη μέση ηλικια και βάλε, αρκούνται απλώς την εξωτερική εμφάνιση και στις δανεικές γυναικες που λεει ο φίλος μου Αλλου. Τώρα, γιατί ; Δεν φταινε μονον οι άνδρες , φταινε και οι γυναίκες, συγκοινωνούντα δοχεια ειμαστε, ας μην το ξεχνάμε

  11. Pavlos… Τί έγινε ; Γιατί τόσο απαισιόδοξο μήνυμα ; Εντάξει, οι κοινωνίες έχουν να μας δείξουν πολλά καλά και πολλά κακά παραδειγματα,αλλά θα ήταν ωριμότερο να κρατάμε από αυτά τον κλασσικό και σοφό μέσον όρο. Για λόγους ασφαλειας Παύλο μου

  12. Καλημέρα Βανιλίτσα μου

    Εγώ θα διαφωνήσω πάντως μαζί σου, σήμερα – κατ’ αρχάς, σε αυτό:

    «οι διάγοντες τη μέση ηλικία και βάλε, αρκούνται απλώς στην εξωτερική εμφάνιση και στις δανεικές γυναίκες » (και ξέρεις καλά ότι και ο Allu που το έγραψε, σε πειράζει) – σε καμιά ηλικία δεν θα δικαιολογήσω τέτοια άποψη, παρά μόνο – ίσως – στα «πολύ νιάτα», που όλα γίνονται γρήγορα…κι εκεί βάζω και το “αναγκάζεται” του Χάρη (αν λάβεις υπ’ όψιν την ηλικία του) – και πάντως όχι σε ώριμους ανθρώπους – ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω.

    «φταίνε και οι γυναίκες» – σε τι ακριβώς;;;
    Ρίτσα μου, αν αρχίσουμε να ψάχνουμε ποιος φταίει και ποιος όχι, «τη βάψαμε κανονικά», που λένε τα πιτσιρίκια…

    Το βασικότερο, σε οποιουδήποτε είδους σχέση, είναι ο σεβασμός και η αποδοχή της ιδιαιτερότητας του άλλου – από κει αρχίζουν και τελειώνουν όλα..

    (έχω και μια ένσταση για «τον κλασσικό μέσο όρο», αλλά δεν είναι της παρούσης…)

    Ουφ, με έκανες να σκέφτομαι σοβαρά, πρωί-πρωί!

    Καλημέρα 🙂
    (πάω να διαβάσω εφημερίδες… 😉 )

    Φιλιά από όλους μας εδώ.

  13. Eμ, πατατακι μου, γι αυτό τα γράφω . Για να σπέρνω τον….προβληματισμό και να θέτω ερωτήματα πάσης φύσεως. Αμ πώς ; Οσο για τον Αλλου, εντάξει,μωρε, το μικρό μου, ξέρω ότι ειναι πειραχτήρι. Ο Χαρις είναι μικρός; Γιατι αυτά που γράφει δεν δείχνουν 25 αρη, αλλά 45αρη.
    Τωρα για τη μεση ηλικία, το ξέρεις καλά ότι εκει και οι δύο αρχιζουν να ξυνονται γενικώς. Θα σου πω τί εννοω όταν βρεθούμε, γιατί απο εδω κωλυομαι ως καθως πρεπει κορη που ειμαι.
    Ναι, ο σεβασμός. Τί λέξη κι αυτή ! Μαζί της μεγάλωσα, αλλά που στην οργή την κρύβουν βρε παιδί μου ; Μηπως φοραει στολή παραλλαγής ;

  14. Έχεις κι εσύ θέμα με το σεβασμό, ε;;;
    Εγώ πάντως τον βλέπω – και ξέρεις κάτι;; Η νεότεροι όταν σέβονται, σέβονται πραγματικά, όχι με φόβο, όπως εμείς….
    (έχω βρει, πάντως, αλλά εγώ – είπαμε – είμαι αισιόδοξος άνθρωπος….)

    Ο Χάρης, αφού ρωτάς, γράφει στο προφίλ του 22 – κι είμαι σίγουρη, παρά το ότι αυτά που γράφει είναι όντως «ώριμα» – μην ξεχνάς πως τα αγόρια ωριμάζουν αργότερα από μας, συχνά και ποτέ… 😉

  15. Πατατακι μου…υπάρχουν ακομη ηλικιες των 22? Ερωτηση κρισεως , παρακαλώ.

    Ο σεβασμός θαπρεπε να ξαναγίνει σύνθημα των κοινωνιών, μιας και είναι πλέον το νουμερο 1 ζητουμενο.

  16. όλα είναι σχετικά…
    κάθε άνδρας και γυναίκα κουβαλάει μέσα του ένα μεγάλο εύρος αισθημάτων και συμπεριφορών…
    το να ‘βγάλεις’ τον καλό εαυτό σου, αυτόν που αξίζει σε σένα και στον σύντροφό σου,
    δεν είναι μόνο δική σου ευθύνη…
    είναι και του άλλου…
    είναι θέμα χημείας, αμοιβαίας κατανόησης και σωστής αντίληψης…
    και πάνω από όλα, διάθεσης να μπεις στην διαδικασία να καταλάβεις τον άλλο…
    να τον ακούσεις και να τον αντιληφθείς…

    την καλησπέρα μου και συγνώμη για το μακροσκελές του σχολίου…

  17. @ γιώργος… νομίζω ότι είναι η πιο εκλογικευμένη απάντηση στις σκέψεις μου. Το σχολιο δεν ειναι μακροσκελές, για τα δικά μου δεδομενα βεβαιως ,γιατί γράψω ακαταπαυστως οπως και μιλαω κατά τον ίδιο τρόπο.
    Η διάθεση να μπεις στη διαδικασία να καταλάβεις τον αλλον ειναι το σημαντικότερο

    Βεβαια υπάρχει και η αλλη, η εν ψυχρω κατηγορία που με το καλημέρα σας ξεκινάει το παιγνιδάκι της επιβολής και τα τοιαύτα.

    Ατέλειωτο θεμα Γιωργο μου και τόσος προβληματισμός κυριακατικα, δε λέει.

    Χαιρετω

  18. Είναι παλιό το νέο ρίτσα… αλλά η ζωντάνια ζωντάνια. Ζωή να έχουμε να τσακωνόμαστε. Ξέρεις κάθε στιγμή είναι ξεχωριστή. Βόλτες θα κάνουμε πολλές αλλά κάθε βόλτα είναι ξεχωριστή και ποτέ ίδια με την προηγούμενη. Έτσι το βλέπω εγώ. Κάθε στιγμή διαφορετική και ποτέ ίδια με την προηγούμενη.

  19. @ arammos Μακάρι να είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες και όχι μονο να τα λες, αλλά και να τα αισθάνεσαι. Σου το εύχομαι ολοψυχα
    φιλια και εκτιμηση

  20. Για μένα, βανιλίτσα μου, ο έρωτας ήτο παθογενής και ελεεινή κατάσταση μέχρι πρόπερσι.
    Τότε ήρθε και έκατσε στο δεξί μου αυτί, μου πάτησε μια μεγάλη γλειψιά -σλουρπ -, ναι, ναι, αυτό το φτερωτό σιχαματάκι κι από τότε σας βλέπω όλους χνουδωτούς και ροζ!

    ΥΓ. Ε, όχι και ασίτιστο! Σοκολατόπιτα με τάισε σήμερα ο… φτερωτός!

  21. @Kotporaptou. Βρε μικρό, αυτό ηθελα να ακουσω. Ειδες ενα σλουρπ και ολα ΟΚ. Οχι και σιχαμάτακι ο φτερωτος θεός. Διαβολάκι ναι.
    Α, ωστε σοκολατόπιτα ε ? ζηλευω μωρε το καημένο.

  22. ευτυχώς κάποιος νοιάζεται και ποστάρει και για εμάς τους αθεράπευτους ερωτοκαμμένους μπλογκερ. Καλησπέρα Ρίς, καλά τα λέει ο Πωλ Βαλερύ, καλά επίσης τα είπε και ο Πωλ Ελυάρ -ειδικά στις μεταφράσεις του Ελύτη… Αντε και εις ποιητικότερες ημέρες -μέσα κι έξω απ’ μπλογκ για όλους μας!

  23. @Σαμμανος… Καλησπερα. Τωρα γυρισα από τη δουλειά. Εκλογές βλεπεις και οι ρυθμοί ειναι σκληροι. Ναι ασχολούμαι και με αυτά μιας και τα θεωρώ σπουδαια διέξοδο σε στιγμές ύπουλες από κάθε άποψη. Ναι, και εις το ποιητικότερον, θα έλεγα

Σχολιάστε

