Αγάπη είναι….όταν


Ο μ’ αγαπάς κι η σ’ αγαπώ – Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

Μου το έστειλαν στο mail και το μοιράζομαι μαζί σας. Δεν ξέρω ούτε από πού προέρχεται, ούτε καν αν είναι αληθινό. Μα, τί είναι τελικά αληθινό και τι όχι ; Να γιατί έτσι άκριτα το ποστάρω΄.Πολλές φορές δικαιούμεθα να εθελοτυφλούμε και να πιστεύουμε ότι τα παιδιά έχουν το ταλέντο να βλέπουν μόνο την όμορφη πλευρά της ζωής.

cu600103-1_l.jpg

Αγάπη λοιπόν είναι όταν :

Βασίλης, 4 ετών

«Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα κι ένα αγόρι
άφτερ σέιβ και μετά βγαίνουν έξω μαζί και μυρίζουν ο ένας τον άλλον»

Κάρολος, 5 ετών

«Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητάς να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του»

Χριστίνα, 6 ετών

«Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι
κουρασμένη»

Λευτέρης, 4 ετών

«Αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και
πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε»

Δανιήλ, 7 ετών

«Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά βαριέσαι να
φιλιέσαι αλλά θέλεις να είσαι συνέχεια μαζί με τον άλλον και να μιλάτε. Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου έτσι κάνουν. Κι όταν φιλιούνται εμένα μου φαίνεται αηδία»

Αιμιλία, 8 ετών

«Αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα
κι ανοίγεις τα δώρα. Αν σταματήσεις το άνοιγμα… θ’ ακούσεις την αγάπη»

Πάνος, 7 ετών

«Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από έναν… φίλο που δεν χωνεύεις»

Τζένη, 8 ετών

«Αγάπη είναι όταν λες σ’ ένα αγόρι ότι σου αρέσει το
πουκάμισό του, κι αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα»

Θωμάς, 7 ετών

«Σε μία σχολική εκδήλωση και πριν παίξω πιάνο, μ’ έπιασε φόβος πάνω στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει χαμογελώντας. Ήταν ο μόνος που το έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο φόβος»

Μαρία, 8 ετών

«Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ απ’ όλους. Κανένας άλλος δεν
έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω για ύπνο»

Κλαίρη, 6 ετών

«Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στον μπαμπά το καλύτερο
κομμάτι από το φαγητό»

—————————————————————————————————————————–

Αγάπη είναι να μπορείς ν’ αντέχεις τις έγνοιες του κόσμου χωρίς να βαρυγκομάς.

ριτς

——————————————————————————————————————————

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

36 thoughts on “Αγάπη είναι….όταν

  1. Όταν το λιμάνι σου είναι στέρεο και το σκαρί σου βγαίνει στην τρικυμία ατρόμητο.

    Περιττό να σου πω ότι δεν ξεχωρίζω τους όρους «αγάπη» κι «έρωτας». Κάποτε ναι. Τώρα για εμένα ό,τι είναι αγάπη είναι κι έρωτας. Λιμάνι και τρικυμία μαζί. Συγκλονιστικό το τρικυμιώδες απάγκιο!

    (Με τρέλλανε το «όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε»)

    🙂

  2. @@ Industrial daisies καλώς το κορίτσι το τρικυμιώδες. Πότε πρόλαβες βρε θεριό κι έγινε ένα ο έρωτας και η αγάπη ;
    Αυτό ειναι ένα μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή μας. Το μεταβατικό σημείο και πώς το εκμεταλλευόμαστε σωστά.
    Εμενα μ αρεσε το πιτσιρικι με το αφτερ σειβ!
    σε φιλω μικρο μου

  3. «Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητάς να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του”

    Εμένα αυτό μου άρεσε πιο πολύ – και με τρελαίνουν τα πιτσιρίκια! 🙂

  4. Νατασσακι, μόλις περασα από το σαλονάκι σου. Για να μαι ειλικρινής εχω λιμπιστεί εκεινη τη ροζ την κουβερτούλα μωρέ. Αλλά συνειδητοπιιώ οτι ειναι για ενα τοσο δα ομορφο μωράκι.
    σε φιλω

  5. Πρόλαβε Ριτσάκι! Μην με βλέπεις έτσι απαισιόδοξη στα κείμενα καμιά φορά. Μπορώ και είμαι γιατί πατάω σε πολύ όμορφα ροζ συννεφάκια εδώ και χρόνια. Πολυγαμική σε αυτά που μ’ αρέσουν -μονογαμική σε αυτά που αγαπώ… Κι ας είμαι «μικρή» -ποιος είναι μικρός ή μεγάλος για την αγάπη;

    Α, και μην είσαι μπαϊλντισμένη -μερικές φορές, έτσι όπως φυσάει υπέροχα, αν αφεθείς δεν νιώθεις ότι τα μισά τα παίρνει ο άνεμος; (δεν το λέω ποιητικά, μου συμβαίνει! Αχ, δεν είμαι καλά! :p)

    Πολλά πολλά φιλιά! Ζματς!

  6. Οι σκέψεις ενδιαφέρουσες.
    Η επιφύλαξή μου για το ποιος τις κατέθεσε, νομίζω λογική…

    Ααα…
    Και πάντως ο Έρωτας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα μετεξελιχθεί σε αγάπη, ούτε και είναι βέβαια είναι Αγάπη. …
    Ποιο πολύ, με δυνατή πρόθεση κατά-κτησης, άρα και από-κτησης θα πρέπει να τον σκεφτούμε…
    Ε και γι αυτό «Ο έρως χρόνια δεν κοιτά»..

    Καλησπέρα σας

  7. Συγνώμη αλλά…
    Αγάπη είναι το συναίσθημα που θα ένιωθε ο Ηρώδης για όλα αυτά τα μικρομέγαλα λίγο πριν υπογράψει το σχετικό διάταγμα…

  8. Σήμερα ήθελα να σου γράψω, είχα καιρό να σε δω και μου έλειψες. Μα με πρόλαβες…
    Και ήρθα και εγώ και βρήκα αυτό το ποστ, το γεμάτο αγάπη… Τι ευχαριστη εκπληξη, τι ζεστασιά…
    Με αγάπη,
    Φάβα…

  9. Αγάπη είναι , να χαρίζεις στον άλλο , ό,τι πιο πολύτιμο διαθέτεις : Τον χρόνο σου (Βούδας)
    ——————————-
    Εντάξει , αυτό το παραπάνω , δεν το είπε κάποιο οποιοδήποτε παιδί , αλλά ο Βούδας , όταν ήταν παιδί ….

  10. @Sotiris.. Μα νομίζω ότι στο προλογικό σημείωμα το αναφέρω.Δεν ξερω αν ειναι αληθινά , ούτε ποιος τα έγραψε. Μπορεί να ειναι απλώς ενα αποκύημα της φαντασιας καποιου. Ομως εχει σημασία να γίνεται κουβεντούλα, μικρή,ανουσια πότε, ποτε, απλώς συναισθηματική.
    Τα άλλα τα μεγαλα τα σκληρα τα απολυτα τα ξέρουμε καλά και τα βιώνουμε ..καλύτερα.
    Τί ειναι αγαπη και τί ειναι έρωτας κι αν το ενα διαδεχεται το αλλο κι αν συνυπαρχουν κλπ,, εμείς οι πιο μεγαλοι τα ξέρουμε καλα. Οι νεωτεροι ομως οφείλουν να τα μάθουν μόνοι τους.Εξ ου και το σχολιο μου

    @ALLU … Παιδάκι μου, ο Ηρώδης πεθανε. καμιά φορά όταν ειμαι καπου με πολυκοσμια τον φωνάζω με κατεπειγον ύφος, αλλά δεν ξέρω, μονίμως κάνει ότι δεν με βλέπει. Χαλασε η μπογιά του, ξέφτυσε κι αυτός.
    Καλημερα, καλημερα

  11. @ Φαβα ,…φαβούλα καλημερα. Ναι σ εχασα και χαρηκα που ειδα μια ομορφη βολτα Γκαζι μεριά. Και σου απάντησα σε μια ιστοριούλα. Ελπίζω νασαι καλα. Τα της αγαπης ειναι ατελειωτες ιστοριες που ο καθένας μπορεί να καταθετει ελευθερα την αποψη του και ο αλλος να συμφωνεί ή να μην συμφωνεί

    @Sillia Καλημερα Σιλια, ειχα καιρό, πολυ καιρό να σε ακουσω . Ελπίζω όλα να ειναι καλα.
    Δεν ξέρω πια τί είναι αγάπη. Ξέρω τί δεν είναι.
    σε φιλω

  12. Καλημέρα Ρίτσα μου!
    Κι επειδή κι εμείς σ’ αγαπάμε..(ξέρεις ποιοι εμείς)
    πάρε και τραγουδάκι, να συμπληρώσεις το όμορφο ποστ σου… 🙂

  13. Natassaki μου, εισαι εκπληκτικό παιδί. Σ ευχαριστώ πολύ.
    Να ξέρεις ότι εχω μια συγχυση στο κεφαλι μου από τις πολλές σκοτουρες κι ευχομαι να μην πάθω κάτι, γιατί τότε χάθηκαν τα παιδιά μου.

  14. “Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από έναν… φίλο που δεν χωνεύεις”
    Από ένα παιδάκι 7 χρονών. Μας έβαλε τα γυαλιά. Τις φθινοπωρινές καλημέρες μου

  15. @ pavlos Βρε παυλάκο, δεν ξέρω αν όντως το εγραψε καποιο παιδί ή του το υπαγόρευσε ο μπαμπάς ή η μαμά του. Τί να σου πω , τωρα.

  16. Aκόμα κι αν ήξερα να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων μα και των αγγέλων, χωρίς όμως να έχω αγάπη, θα είχα γίνει χαλκός που βγάζει σκέτους ήχους ή τύμπανο που δημιουργεί μόνο φασαρία. Kι αν είχα το χάρισμα της προφητείας και κατανοούσα όλα τα μυστήρια και κατείχα όλη τη γνώση, κι αν είχα όλη την πίστη, έτσι που να μετατοπίζω βουνά, χωρίς όμως να έχω αγάπη, θα ήμουν ένα τίποτε. Kι αν ακόμα διάνεμα όλα τα υπάρχοντά μου για να θρέψω τους πεινασμένους, κι αν παρέδιδα το σώμα μου να καεί στη φωτιά, χωρίς όμως να έχω αγάπη, δε θα με είχε ωφελήσει σε τίποτε.

    H αγάπη μακροθυμεί, επιζητάει το καλό. H αγάπη δε φθονεί.

    H αγάπη δεν καυχησιολογεί, δεν αλαζονεύεται, δε φέρεται άπρεπα, δεν κυνηγάει το δικό της συμφέρον, δεν κυριεύεται από θυμό, δεν κρατά λογαριασμό για το κακό που της κάνουν, δε χαίρεται για την αδικία, αλλά μετέχει στη χαρά για την επικράτηση της αλήθειας. Όλα τα καλύπτει, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει.

    ( Α’ Κορινθίους κεφ 13 )

  17. @ evaggelia Τί όμορφο κείμενο, αλήθεια!
    Δεν ξέρω εξελικτικά πώς προέκυψε η αγαπη στον άνθρωπο, όπως βεβαιως και όλα τα άλλα συναισθήματα. Πολλές φορες πιάνω τον εαυτό μου να εκπλήσσεται

  18. Αγάπη είναι αυτό που έχουμε και δεν βρίσκουμε λόγια να το πούμε… (τόση ώεα προσπαθώ να το βρω… μόνο το νιώθω!!) Καλημέρα ritsaki!!!

  19. Laxanaki μου, καλημερα γλυκό μου παιδί. Ναι, ποιός ακούμπησε καπου τα λόγια για να τα πάρουμε εμείς … νασαι πάντα καλά και ευτυχισμένη

  20. Η συναισθηματική εξέλιξη είναι αλληλένδετη με την ανθρώπινη εξέλιξη. Οι περιοχές της ακουμπάνε σε ενδογενείς και εξωγενείς παράγοντες ίσης βαρύτητας.
    Πολιτιστικό υπόβαθρο, νοητική ικανότητα, κουλτούρα ,
    το θέμα όμως είναι οτι σε όλη αυτή την πορεία της ανθρώπινης εξέλιξης ποια συναισθήματα επικράτησαν έναντι ποιών??

  21. Evaggelia κατα την ταπεινή μου γνώμη όλα όσα αναφέρεις, δηλαδή πολιτιστικό υπόβαθρο, νοητική ικανότητα και κουλτουρα δεν οδηγούν απαραιτήτως στην αγαπη, δεν την εμπεριέχουν. Ζουμε παραδείγματα ανθρωπων που διαθέτουν ολα τα παραπανω, αλλά πεισματικά αρνούνται να δεχτουν την έννοια της αγαπης. Την κλωστούν ακομη κι όταν τους προσφέρεται ανιδιοτελώς, γιατί αγαπη και ανιδιοτέλεια πάνε πακέτο.
    μεγαλη κουβέντα ανοιγουμε, μεσα από μερικές παιδικές κουβεντούλες, αν τελικά τα ειπαν τα παιδιά .

  22. Η πολυαγαπημένη μου βαφτιστήρα (4,5)γύρισε προχθές από το σχολείο και είπε, out of the blue(…καρατσεκαρισμένο): «μαμά, θέλω ν’ αγαπιέστε με τον μπαμπα, να είστε ευτυχισμένοι και να μην ανεβαίνετε στα δέντρα»!

    Αγάπη είναι όταν ο ένας αγαπά τον άλλο· όταν αγαπάς· όταν αγαπιέσαι. Ο Εγγονόπουλος επέλεξε:
    ν’ αγαπάς ή ν’ αγαπιέσαι
    ν’ αγαπώ

    (συμφωνώ· αν δεν μπορείς να έχεις και τα δύο).

    Εσύ είπες: αγάπη και ανιδιοτέλεια πάνε πακέτο
    (κι εδώ συμφωνώ· πόσο χρειάζεται να ψάξεις _ένδον και εκτός _ για να βρεις τέτοια πακέτα;)

    Ας μη σου χαλάσουμε το όμορφο ποστ με την _εντελώς διαφορετικής τάξης_ συζήτηση του ποιος είναι ο αυθεντικός και ποιος ο κατασκευασμένος παιδικός λόγος, είμαι σίγουρη ότι κάτι καλό ίσως μας ετοιμάσεις κάποια στιγμή και επ’ αυτού.

    «Ό,τι θυμάμαι χαίρομαι» σήμερα. Καλή σου μέρα, όμως!

  23. just me Ξέρεις , γι αυτό το ανέβασα. Ειχα κατι άλλο στο μυαλό μου, αλλά θεώρησα ότι αυτές οι κουβέντούλες, αληθινές ή μη, θα γινονταν αφορμή για την επέλαση του θυμοσοφου λαού. Οπερ και εγένετο. Δεν ειναι άσχημα, λοιπόν .

  24. Koptoraptou Μπρε γιαβρί μου εχει δημοσιευτεί πολλες φορές ; Α, τί χαζή που ειμαι ώρες ωρες. Πώς και δεν το φαντάστηκα. Πάω, η δουλειά και η …ηττα του πασοκ με έχουν εξοντώσει!!!!

  25. Να μη βαρυγκομάς από τις έγνοιες του κόσμου σου! Δλδ του προσωπικού σου κόσμου (όσοι τον αποτελούν).
    Αν αγαπάς αυτόν , αγαπάς όλοοον τον κόσμο! 😉

    Καλησπέρα, Ρίτσα μου!

  26. Renataki μου , καλώς το. Αυτα πουχω γω δεν λογίζονται ούτε στον εσωτερικό ουτε στον εξωτερικό κόσμο. Ολους τους αγαπώ και τους φροντίζω. Αν μπορούσα ας εκανα κι αλλιως δλδ.

Σχολιάστε

