Επιστροφή στην Εδέμ….


untitled20vasiliki.jpgvassiliki, επιστροφή στην Εδέμ

Το κειμενάκι που ακολουθεί το αφιερώνω σε μια νεαρή μου φίλη συγγραφέα και ποιήτρια , την Ελένη, που πόνεσε πολύ και νομίζω ότι εξακολουθεί να πονάει.

Μάλλον άλλο βασίλειο επισκέφθηκα κι άλλη ζωή έζησα . Τώρα που οι πόνοι άρχισαν να αποκαλύπτουν τη λαμπερή σου οντότητα , αλλά και το δρόμο προς την πραγματική σου κατοικία, άφησέ με να συγκεντρώσω τις απώλειες μου για να σου παραδώσω ό,τι μου απέμεινε.

Αν δεν κάνω λάθος, κάποτε μου είχες πει ότι και το ελάχιστο αν σώσουμε, μέγιστο ξαναγεννιέται μέσα μας .

(Περι Πολλών 1)

18 thoughts on “Επιστροφή στην Εδέμ….

  1. Μ’ αρεσει η νυχτα. Δεν είμαι μόνη μου στο σπίτι και εχει ησυχία… Για όσο δεν δουλεύω, το απολαμβάνω αυτό… φιλάκια..

  2. Ριτσάκι μου, τί υπέροχο κείμενο! Είχα αυπνίες (εκείνες τις περίφημες ελενικές), ξυπνώ, πέφτω πάνω στο μαγικό κείμενό σου και μ’ έχεις να κλαίω με λυγμούς μέσ’ στη νύχτα, για τους σπουδαίους φίλους μου, για την αγάπη που είναι σαν δίχτυ ασφαλείας, συμπαγής και ασφαλής, για τη Ρίτσα που γνώρισα και είναι ήδη «η καλή μου φίλη». Συγκινημένο άλεφ- ελένη, λέμε! Πρωινό φιλί
    ΥΓ. Επιστρέφουμε στην Εδεμ! Με τέτοιους φίλους! Ρίτσα, σ’ ευχαριστώ.

  3. Alef Καλημέρα μικρό κορίτσι. Ελπίζω να αναπλήρωσες τους υπνους σου και να θυμασαι ότι ένα τόσο δα κειμενακι μπορεί να αποβεί ανακουφιστικό. Επιστροφή στην Εδέμ, το θέμα,για να αποφορτιστούμε.

  4. Ινδικτος… Δεν πίστευα ότι θα σου άρεσε. Καλή ξεκούραση. Αργότερα θα ανεβασω πολιτικο κομματι για τη σοσιαλδημοκρατία στην Ευρώπη

  5. @Νατασσακι μου…. τα υπερευαίσθητα τα κυνηγάς, το ξέρω. Καλά κανεις, ετσι κι αλλιως ο ένας μαθαίνει από τον άλλον.

    @ Φάβα μου, να κοιμομαστε πότε πότε για να αντέχουμε μικρό μου. Καλημερα

  6. Ευχαριστω για τα καλα σας λόγια.
    Η Ελενη ειναι φίλη -συναδεφλος που γνωρισα μεσα από το μπλογκ και αξίζει πολλά. Ειναι συγγραφεας με σπουδαίες ευαισθησίες και το εκτιμώ.
    Τωρα ομως θα ανεβασω πολιτικό κομματι για να μην ξεχνω και τη δουλειά μου
    καλημερα σας

  7. Θα έλεγε ναι. Αλλά μου αρεσει όταν οι φίλοι με εκπλήσσουν και μάλιστα ευχάριστα.
    παρε τωρα μια σοσιλαδημοκρατια για να θυμώσεις .Αμ πώς…

  8. Στον πόνο και στα δύσκολα, αποδεικνύουμε αν είμαστε μικρό ή μεγάλο ανθρωπάκι… Ικανοί για το καλό ή το κακό.

  9. Διχασμένη για το πού ν’ αφήσω σχόλιο. στη «σοσιαλδημοκρατία» ή εδώ. Στη «σοσιαλδημοκρατία» ωστόσο δεν έχω να προσθέσω κάτι ιδιαίτερο κάτι που θα πάει πιο μπροστά το (πολύ καλό) κείμενο ή τη συζήτηση [όπου θα ντρεπόμουν, στην ηλικία μου, να γράψω κάτι λιγότερο εμπεριστατωμένο και ευθύβολο από αυτό της άπαιχτης νεαρής Industrial Daisies :)].
    Έτσι γράφω εδώ απλώς για να εκφράσω τη γνώμη ότι η δημοσιογράφος θα έπρεπε να παραχωρεί λίγο συχνότερα το βήμα στην ποιήτρια και ότι η άλλη ποιήτρια, η φίλη σου Ελένη, είναι τυχερή που σε έχει φίλη.
    Καλημέρα και στις δύο

  10. Just me… Ξέρεις, ειμαι…..πολυσχιδής (!!!) προσωπικότητα. Τσαλαβουτάω παντού. Κι εδω κι εκει….κατα βάθος παραμενω ενα μικρο φοβισμένο πουλι που νοιωθει καθε μερα τα σκαγια του κυνηγου να περνούν ξώφαλτσα από διπλα του

Σχολιάστε

