Για μια επιληψία δηλαδή


narcisa_rusen1182006950-my-infanta-8-olga-popescu-romania.jpg

Olga POPESCU – Featured by NARCI’S ART Bucharest, Romania
Title: «My Infanta 8» , 2004

Προς όλους όσοι επιθυμούν να βρεθούν εκτός εαυτού…..

Η δράση είναι μια σύντομη τρέλα. Ο,τι πολυτιμότερο έχει ο άνθρωπος είναι μια σύντομη επιληψία.

Η ιδιοφυία έγκειται σε μια στιγμή.

Αξίζουμε κάτι μόνο και μόνο επειδή καταφέραμε να βρεθούμε για μια στιγμή εκτός εαυτού.

Αυτή η μικρή στιγμή εκτός εαυτού είναι ένας σπόρος, ή προβάλλεται σαν ένας σπόρος. Το υπόλοιπο της διάρκειας τον περιβάλλει ή τον αφήνει να αφανιστεί.

Υπάρχει ένα αλλόκοτα ισχυρό ελατήριο που εμπεριέχεται στους κόκκους και σε ορισμένες στιγμές. Υπάρχουν μόρια χρόνου που διαφέρουν από τα άλλα, όπως ένας κόκκος μπαρουτιού από έναν κόκκο άμμου. Η εμφάνιση τους είναι σχεδόν όμοια, το μέλλον τους μη συγκρίσιμο!

ΥΓ Αφιερωμένο εξαιρετικά σε δύο φίλους, άνδρα και γυναίκα που παριστάνουν τους ημίτρελους, αλλά δεν είναι. Κι αυτό με προβληματίζει λίγο.. Τα ονόματα ; Α, όχι και ονόματα. Δεν προδίδω ποτέ τους σωματοφύλακές μου.

rits

65 thoughts on “Για μια επιληψία δηλαδή

Add yours

  1. Eutuxws emeis exoume ta logika mas… :)))

    Eida nv apantnsn sou gia tnv katagwgn. Opws egraya ki ekei, eimai sto traivo gia to Lund mia poln stn votia Soundia, gia eva semivario gia mia ebdomada. Peripou dnladn, Paraskeun 8a eimai olklnrwtika stnv parea sas…

    Sorry gia to greeklish, alla to laptop eivai evow suvadelfou Soundou kai den h8ela va tou setarw kai ta ellnvika kai va frikarei o kayeros…

  2. Φιλια, καλό ταξίδι και να ρουφήξεις ολες τις πληροφορίες.
    τα λεμε. Το αλεφ ειναι εξαφανισμένο. Το νατάσσιον επισης. Ο Αλλου επίσης. Μα τί επαθαν οι φίλοι μου απόψε ;

  3. Νοιωθω ότι ολος ο θίασος εγκατέλειψε ξαφνικά τη σκηνή…Προς στιγμήν σκέφτηκα ότι φταίει ο υποβολέας ( ετσι δεν λεγεται αυτός που μεσ τα ποδια σου σου ψιθυριζει τα λόγια ; ). Υστερα , σκεφτηκα ότι κάτι άλλο θα συμβαίνει. Δεν θα ειχε η πλατεία κόσμο… Αλλα το τραγούδι λεει : » Η πλατεία ηταν γεμάτη…»

  4. Ποιος κρυωσε; ακομη κρυωμένος ειναι ο Μεγάλος ; ‘Αμμαν αδελφέ μου, πρέπει να τον φλομώσω στις βιταμίνες, να τον κανω μπετον αρμέ το ανοσοποιητικό του.

    Βρήκα δύο πολυ ωραια αποφθεγματικά κειμενάκια , Νατασσακι μου.

    «Πολιτική ειναι η τέχνη να εμποδίζεις τους ανθρώπους να ανακατεύονται με όσα τους αφορούν»

    «Γνωρισα κάποτε ενα περιεργο ον που πίστευε ολα όσα διάβαζε σε μια ορισμενη εφημερίδα και τίποτα απ όσα διαβαζε σε μια άλλη. Ιδιόρυθμη περίπτωση : έκτοτε, βρισκεται στο φρενοκομείο!»

  5. Ωχ μανα μου ! Περαστικά. ποιος σε φροντίζει ; ο Ακης ή ο Κυριάκος; πηρες αντιβιωση , κατι ; πω, πω,μικρο μου λυπαμαι πολύ

  6. Αλλά τα κειμενάκια σου…!
    Για την πολιτική, δεν συμφωνώ – ή τουλάχιστον δεν θα ήθελα να είναι έτσι.

    Για τον περίεργο που λέει, αν σου πω ότι εγώ έχω γνωρίσει πολλούς τέτοιους, τι θα πεις;;

    🙂
    (σώπα, βρε, θα τα καταφέρω – σιγά τώρα! Πήρα αντιπυρετικά, και βιταμίνες, μαι χαρά θα είμαι)

  7. Οκ, γιατί δεν θέλω οι φιλοι μου να στριμώχνονται. Θα κολλήσει και ο Ακης τωρα. να πεις στο Μάνο να μην περασει από το σπιτι σου

  8. Ριτσάκι μου, το συνέλαβα το… υπονοούμενο, σ’ ευχαριστώ, δύσκολη μέρα, ξέρεις γιατί… αύριο θα είναι καλύτερα όμως, με τόσους φίλους πως θα μπορούσε αλλιώς… Σε φιλώ γλυκά, καληνύχτα κι ευχαριστώ (για όλα) άλεφ κατάκοπον και πληγωμένο (ποτέ τελικά δεν μπορείς να πεις ότι έκλαψες αρκετά!)

  9. Alef….μπορείς να κλαις οποτε τοχεις ανάγκη. Ποιος θα σε εμποδίσει ; κανείς προφανώς. Ο εαυτός μας, το δικο μας το κτήμα, ειναι ο ορισμός και ο προσδιορισμος. Τέρμα
    καληνυχτα και καλή ξεκούραση
    ριτς ετοιμη για υπνο

  10. «Αξίζουμε κάτι μόνο και μόνο επειδή καταφέραμε να βρεθούμε για μια στιγμή εκτός εαυτού.»

    Εγώ τότε που είμαι μονίμως εκτός εαυτού πρέπει να αξίζω πολλά 🙂

    (θα υπάρχει φαντάζομαι κάποιο όριο στο πόσο εκτός εαυτού μπορεί να είναι κάποιος)

  11. Ινδικτος….Γειά σου αδελφι με το πηγαιο χιουμορ σου. Γεια σου Θεσσαλονικέ ξενυχτη.
    Δεν μου ειπες τα μωρά ειναι εντάξει ; Δεν σε ακουω να μιλάς πολύ γι αυτά . Ταχεις βάλει στον αυτοματο ;
    φιλια ριτς

  12. Ποιόν αυτόματο Ρίτσα, κάθε μέρα είναι διαφορετική, κάθε μέρα τα αυτάκια μας ακούν διάφορα.
    Απλά ο παιδικός μας κουράζει περισσότερο τελικά.
    Ησυχία σήμερα τι έγινε όλοι κρύωσαν και πλακώθηκαν κάτω από τα σκεπάσματά;

  13. Ναι ρε γαμώτο. εχει πεσει αρρωστικό που λένε.
    Γιατί ο παιδικός τα εξαγριώνει ή μηπως το πηγαινε ελα ειναι κουραστικό για σενα που ξενυχτάς ;

  14. Και τα δύο, ο παιδικός είναι ούτε δέκα λεπτά με τα πόδια (όταν είμαι μόνος) και κάνουμε στον γυρισμό 30-45 λεπτά!!!
    Και μένω σε περιοχή που δεν υπάρχει ίχνος πεζοδρομίου.

    Και μιλάμε τις επόμενες δύο ώρες δεν μπορώ να τις συμμαζέψω!!!

  15. Ινδικτος…ναι, αυτό ειναι το πρόβλημα. Βγαινουν εκτος προγράμματος, αφηνιάζουν στο καινούργιο περιβάλλον με παιγνιδια, συναναστροφές και στη συνεχεια αρνούνται να ξαναμπουν στο καβουκι τους…Φυσικά θα κουράζονται και στην επιστροφή. Τί να πω. Δυσκολο να μεγαλώνουν τα παιδιά μεσα στις αφιλόξενες και πληκτικές πόλεις ( αν και η Θεσσαλονίκη ειναι ομορφη σε γενικές γραμμές )
    σε φιλω, μη μου στενοχωριέσαι. Θα μεγαλώσουν και θα νοσταλγείς αυτή τη γλυκειά κουραση της νηπιακής ηλικίας.

  16. Άντε να δούμε.
    🙂

    Άσχετο δεν σου φαίνεται λίγο ύποπτο όλο αυτό το αντάρτικο που έχει ξεσπάσει στην ΝΔ;
    Μπας και είναι κόλπο για να κάνει εκλογές τώρα που οι άλλοι είναι στα μαχαίρια και να τους πάρει όλους τα σώβρακα;
    Ειδικά το ΛΑΟΣ και τον ΣΥΝ;

  17. Υπαρχουν δυο εκδοχές : Η μια ειναι αυτή που λες, αν και εκλογές δεν μπορεί παρα να γίνουν με τις ευρωεκλογές το 2009.
    Ομως υπαρχει και μια άλλη εκδοχή που εκπορεύεται από το συγκρότημα. Γίνεται μεγάλη προσπαθεια να μεταφερθεί το ενδιαφερον από το ΠΑΣΟΚ στη ΝΔ, δεδομένου ότι τα πράγματα εχουν παρει τον κατήφορο. Αλλος τροπος για να πάψει η ΝΔ να κάνει περιπατο σε ολους τους τομεις ( αν και δυσκολο ) δεν υπαρχει. Μονο με το απαξιωτικό ξεγύμνωμα της από έμπειρους, πολυ εμπειρους ανθρωπους. Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις.
    Φυσικά υπαρχουν προβληαμτα και γκρινιες και ασχημιες. Αλλά νομιζω ότι αλλού βρίσκεται το μυστικό. Θα δουμε
    Για το ΛΑΟΣ δεν εχω αποψη γιατί μου ειναι αδύνατον να μπω στη λογική του. Για τον ΣΥΝ ετοιμαζεται για τις Πέμπτες του.

  18. Kalnspera! (3ava) Ligo priv teleiwsei n rnmada n mpataria eipa va dw ti kavete kai blepw eva xamo! Kaln mou Alef poios saw plngwse kai dakrusate? Petw to gavti diknv skampiliou stov avaidn, kai prokalw se movomaxia me gumva xeria (tsampa kavame pugmaxia?)

    Kala, pali stnv politikn to ri3ate? Yparxouv polu kai polla omorfa pragmata ekei e3w, va 3erete… Elpizw va avte3ei n mpataria va dw kamia apavtnsn sas…

  19. Τωρα ηρθε το συστημα, αλλα ψιλοτρέμει. Με φοβάται μωρέ. Κοιτα εσυ να προσεχεις τους Σουηδούς και να κανεις καλα τη δουλειά σου. Ναι, για πολιτικά μιλαμε. Κατι με ρωτησε ο Ινδικτος, να μην του πω την αποψη μου δηλαδή. Ποια ειναι τα ομορφα πράγματα και τι υπονοείς Σουηδέ επαρχιώτη; Το αλεφ ναι , κλαει πότε ποτε για να ξαλαφρώνει απο τις έγνοιες, γιατί τις εχει πολλές και δεν ξέρει σε ποιο βαζο να τις κρυψει. Εχει εκεί κατι βαζα για μαρμελαδες, για πελτέ , κλπ/. Προβληματίζεται το μικρό Αλεφ, τί να διαλέξει για τις εγνοιες της.
    σε φιλω

  20. Kalnmera!

    Ligo priv tnv evar3n tou semivariou to opoio afora stnv autoktovia, kai eipa va dw ti kavate ex8es… To Alef kala 8a kavei va peta3ei ta baza kai ta kesedakia kai va xarei tis stigmes pou tns parousiazontai. Akoute Alef?

    Ta lew se esas iva akousw egw, alla telos pavtwv.

    Ritsaki mou epeidn kavw kala tn douleia mou me stelvouv kai sta semivaria kai sta suvedria, ti vomizeis, oti oi Soundoi eivai koubarvtades ki avoixtoxerndes? Am de…

    Omorfa pragmata eivai eva nliobasilema blepovtas tov Argosarwviko px (Ax, poso mou elleiye autn n eikova..!)

    Ta leme ki argoterws ka8oti to hotel (Apisteuto 3evodoxeio apropos, stn mesn tou pou8eva me limves kai papies kai alla tetoia omorfa kai grafika), dia8etei pc. Filia kai megaaaaaaaaaaln agkalia!

  21. συναψεις ειμαστε…
    εκλογικευση ερεθισματων…
    και οταν ‘δεν’ για μια στιγμη τοτε ολα αλλιως γινονται αντιληπτα…
    και εκει ειναι μαλλον το κλειδι μας…

    φιλια ριτσακι μου…

  22. Βασιλική μου, καλη σου μερα αγαπημένο και ευθραυστο κορίτσι… Το εκλογίκευση ερεθισμάτων μου αρέσει πολύ. Παλιότερα μια φίλη με αποκαλούσε συμπυκνωμένη ενέργεια που αν μου βαζε ενα σπίρτο στην ακρη του νυχιού μου θα γινομουν φλεγόμενη βάτος. Α, μα εγω τη γλυτωσα με κάτι πονους στη μέση, στο στομάχι, στο στέρνο , στα ποδια κλπ…….
    Η άλλη στιγμή εμενα δεν μουρθε ποτέ και δυστυχώς δεν ελπίζω να μουρθει.
    Αρκεί όμως που εχω πράγματα να κάνω, να γεμίζω το μυαλό με πνευματική τροφή και να μπορώ να ανταπεξέρχομαι….
    φιλια και αγαπη Βασιλικουλα

  23. @ Δημοσθένης… αυτο το περιεργο συστημα που γράφεις με τρελλαινει. Κουράζομαι μπρε, δεν το καταλαβαίνει το αδειο το μυαλό σου ;
    Εισαι δηλαδή στη μεση του πουθενά και σε πληρώνουν γι αυτό ; Καλά τολεγα γω ότι οι Σουηδοί ειναι γκα γκα , αλλα ποιος με ακούει….και θελαμε λεει να αντιγράψουμε το συστημα κοινωνικής πρόνοιας….. Σκεψου να με στειλουν εμένα χειμώνα στις Πρεσπες…. κοβεις φλεβες κανονικά. Πηγα καλοκαίρι και ειπα ελεος, τί ομορφια και τί εγκατάλειψη και τί μοναξιά ειναι αυτή.
    Τα αλλα για το Αλεφ να τα πεις κατευθειαν σ αυτήν, ειναι το δευτερο στα λινκς μου alefmoha. ειναι δυο φίλοι που κεντουν και ράβουν και πλεκουν ενιότε κανα πουλοβεράκι.
    Α, ναι τα βάζα με τις μαρμελάδες! Τί ωραία εικονα. Το ενα διπλα στο άλλο , σε ισες μεταξύ τους αποστάσεις, με χρώματα γηινα ή και εξωκοσμικά και πάντως θελκτικά στο ανθρώπινο μάτι. Εκεί μπορείς να συσσωρεύεις ο,τι σε ενοχλεί. Είναι μάλλον πολύ απλό Δημοσθένη μου. Το ανθρωπινο σώμα εχει ορια, οπως θα εμαθες στα πρωτα χρονια της Ιατρικής, αρα τα βαζάκια επιτελούν θεάριστο εργο.

    καλημερα, γραφω, θα τα πούμε

  24. @ Ελένη μου, καλημέρα. Χαιρομαι που σε αισθανομαι εδω τριγύρω. Οταν χάνεσαι, ανησυχώ, όχι για την υγεία , οπου εκει δεν εχω απαντήσεις, αλλά για το ενδεχόμενο πνίξιμο που έχεις.
    Αλήθεια , ειχες αυτή την τύχη στη ζωή σου, να δεις την εκλαμψη της στιγμής, της εκρηξης της συντομης επιληψίας ; Μειλ θέλω, αν φυσικά το θελεις και εσύ.
    Καλημερίζω και καλή δυναμη γενικώς
    Δεν μπήκαν ακομη στην πολη οι οχτροί, εκτός αν κυκλοφορούν ανάμεσα μας μεταμφιεσμένοι.

  25. Καλημέραααα!

    Ξέρεις, ριτσάκι, όλοι πάντα προτιμούσαν τις ταινίες που ο ερωτευμένος τρέχει και σταματάει την κοπέλα στο τρένο λίγο πριν φύγει ή την ώρα που έδινε ομιλία… Και σε όλους άρεσαν οι ταινίες που από μία έκλαμψη ο ήρωας γινόταν όντως «ήρωας¨ για τους συμπολίτες του ή έβρισκε τον δολοφόνο. Υπάρχουν, όμως, και οι άλλες ταινίες. Εκεί που τίποτα θεαματικό δεν συμβαίνει -κι όμως είναι τόσο μα τόσο ανθρώπινες. Αυτές με άφηναν πάντα με την ελπίδα ότι σε ένα μέλλον που η ταινία δεν δείχνει, γίνονται πράματα και θάματα -αλλά επειδή ο ήρωας είχε την υπομονή να περιμένει.

    Φιλιά, Ριτσάκι, καλημέρα!! 🙂

    (Μα τι κακό ήταν αυτό χθες βράδυ με το wordpress; Απαπαπα…)

  26. Industrialdaisies…..καλημερα θηριακι της πόλης.
    Να σκεφθείς οτι εγω ακόμη περιμένω ,γλυκειά μου. Κι εχω μεγάλη υπομονή, σε διαβεβαιώ.
    σε φιλω, γραφω τωρα διαφορες αμπελοφιλοσοφίες.

  27. Καλή δουλίτσα. Αναχωρώ κι εγώ να πάρω το διαβατήριό μου -που στη φωτογραφία είμαι σαν κατάδικος από τα νεύρα μου- και το βραδάκι που θα γυρίσω από την σχολή θα τα ξαναπούμε!

    (Αφού έχεις υπομονή… «Ανθρώπινο, πολύ ανθρώπινο»… Κι εμένα αυτά τα έργα μου άρεσαν πάντα. Μάλλον επειδή εγώ αυτήν την ηρεμία και την υπομονή δεν την είχα ποτέ. Δηλαδή, καλά κάνεις και με λες τέρας! 🙂 )

  28. μάλλον η ιδιοφυία είναι απότοκο πολλών συγκυριών, και ίσως και να είναι θέμα στιγμής, αλλά χρειάζεται και μια προηγούμενη υποδομή.

    από την αλλή, το εκτός εαυτού μπορεί να είναι και καλό και κακό…

  29. Krotaki , καλημερα. Κι εγω που νόμιζα ότι θα μου ζητουσες τα ρέστα για τον dearest mr Darcy!
    Ειχε λίγη επιληψία κι αυτός, τι λες;
    Εγω Κροτάκι μου πολλές φορές ειμαι εκτός εαυτού, αλλά ιδιοφυία δεν ειμαι. Και θαθελα, ποσο θαθελαααααα.
    χαιρετώ το σοκολατοχώρι.

  30. Κι εγώ εκτός εαυτού ήμουν την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά δεν είδα κανέναν να μου δίνει συγχαρήκια πόσο μάλλον αυτός που με έβγαλε εκτός εαυτού!) :-Ρ Να ανησυχώ;… Τις καλησπέρες μου 🙂

  31. Ritsaki mou, dustuxws to pc tou hotel dev dia8etei ellnvika… Bebaiws mporw va kavw ta kolpa mou kai va to egkatastnsw, alla meta 8a me kuvnga n misn Soundia…

    Ta baza me tiw marmelades va sou pw tnv amartia mou dev mas ta ma8ave sta prwta xrovia, isws kai va elleipa ti va pw, alla dev mporei kati 8a eixa akousei, opote pi8avologw va eivai »giatrosofi», to opoio dev me brnskei kai avti8eto, apla eivai mia alln proseggisn…

    To Alef to parekoloy8nsa, alla edw eivai xwros gvwstos, kati sav to ka8istiko tou kollntou sou kai ta les pio aveta… Mporei va ftaiei o kalow kafes pou kaveis…

    Dialeima gia fagnto telos, epistrefw stnv avalusn tns autoktovias…

    Na prosexeis, e?

  32. H idiofuia apo tnv trella eivai e3airetika duskolo va tnv 3exwriseis… Eivai auto pou les gia tn stigmn. Kai tote eite pou apokaleisai ekkevtrikos eite prwtoporiakos…

    Isws va mnv exei bre8ei n stigmn sou akoma…

    To skef8nkes auto?

  33. Dimosthenis…. Ελα τωρα, φτιάχνω καλύτερο καφέ. Απλώς ειμαι πιο ανοικτή από το Αλεφ που αμα το γνωρίσεις, ειναι επισης πολύ ευχαρες πλάσμα και με υψηλή αισθηση του χιούμορ.

    Τωρα, εμενα ουδολως με ενδιαφερει αν θα σε κραξει ολη η Σουηδία,αλλα δυσκολευομαι πολύ να διαβασω τα αστεια γραμματάκια σου. Αληθεια, το συνεδριο ειναι περι αυτοκτονίας της Πλαθ και της Βιρτζίνια ;

  34. Μαρια μου καλησπέρα… Ναι, μωρέ, εχεις απόλυτο δικιο. Κι εγω διερωτώμαι , τόσες φορές εκτός εαυτού και ουτε μια διάνοια να ξεπεταχτεί από το μέσα μου ; περιεργο ρε γμτ.
    δε βαριεσαι, θα επιζησουμε Μαρία ως χρυσές μετριότητες…
    σε φιλω

  35. Ε, τότε δεν ανησυχώ! Άσε που ως χρυσές μετριότητες δεν θα νοιώσουμε ποτέ μοναξιά… (το καλύτερό μου είναι να χρυσώνω χάπια!).

  36. Oxi bre! Gevika gia tis autoktovies kai pws 8a glutwsoume tov kosmo.

    Gia to xioumor tou Alef dev diafwvw ka8olou, touvavtiov malista…
    Akoute Alef??????

    8a eprepe va se evdiaferei av 8a me kra3ei n Souhdia, wraia filn eisai ki esu…

    Dialeima gia kafe kai tsigaro…

    Filia

  37. «Αξίζουμε κάτι μόνο και μόνο επειδή καταφέραμε να βρεθούμε για μια στιγμή εκτός εαυτού.»
    πώς το λέει ο Έλλιοτ ;
    » η φοβερή τόλμη μιας στιγμής παραδομού που η εποχή της φρόνησης ποτέ δε θ’ αναιρέσει μ’ αυτή, μόνο μ’ αυτή έχουμε υπάρξει που κανείς δε θα βρει μες στις νεκρολογίες μας» (αν το θυμάμαι καλά).

  38. Τώρα καταλαβαίνω γιατί ο σπόρος των μικρών εκτός εαυτού στιγμών μου , μύριζε φωτιά κι οχι θάλασσα
    Το γεγονός οτι συνοδευόταν απο ανακαίνιση κουζινικών μάλλον αποδεικνύεται ως ιδιοφυές πρόσχημα.
    Ευτυχωωωώς που σταμάτησε έγκαιρα
    γιατί αυτή η τρέλλα είχε προεκτάσεις και στην αισθητική των τοίχων
    Λίγο η ωριμότητα , λίγο η αδυναμία μετά τον παροξυσμό της κρίσης , συνέβαλαν
    στην απόκτηση μια ς γαιδουρινής υπομονής
    σε βαθμό νιρβάνα.

    Τα σέβη μου

  39. Ριτσάκι μου καλό καθόλου να μην ανησυχείς, τα μόνα βάσανά μου είναι τα βάσανα των άλλων! Αν είναι καλά οι φίλοι μου, τότε κι εγώ είμαι καλά, εξάλλου ήδη το ξέρεις, άλεφ επτάψυχον λέμε («δεν έχεις ανάγκη εσύ» όπως επιμένει καλός φίλος), εσύ όλα καλά? Θα τα πούμε το βράδυ (μετά το… βουνό, κλασικά… εικονογραφημένα).
    Υγ. Εξάλλου υπάρχουν και τα βιβλία, κι όσο υπάρχει έστω και ένα… αδιάβαστο, ένα άλεφ που σέβεται τον εαυτό του δεν φοβάται… χάρο!

  40. @ Dimosthenis> Με συγκινήσατε όταν είδα πως είστε έτοιμος να δείρετε για χάρη μου, αλλά με τους… καφέδες τα χαλάσατε όλα! Κανείς δεν με ξεπερνά στον καφέ! Το καταμαρτυρούν οι πάντες! Το Σάββατο η πιο… καλή καφετζού (Ρίτσα?), στο σπίτι δε μηχανές κάθε είδους, μπορεί φαγάκια να μην διαθέτει το κατάστημα, αλλά από είδη μπαρ και καφενείου, είμαστε κομπλέ! Και τόσα σερβίτσια (πάθος με τα φλιτζάνια, φλιτζανάκια, τσαγάκια, μπισκοτάκια) που ανοίγουμε και… αλυσίδα λέμε! Ακου δεν κάνουμε καλό καφέ! Καλέ τώρα εγώ είμαι αυτή που σας πετώ το γάντι! Ας είναι και επειδή είμαι καλό παιδί, καλά να περνάτε! (τα περί… αυτοκτονίας, ειδικότης μου! Όλες τις ηρωίδες μου τις… αυτοκτονώ στο τέλος! Τώρα θ’ αρχίσω να αυτοκτονώ και τους ήρωες!)

  41. A3iolatreutn Alef, 8a n8ela va sa upev8umnsw oti ews twra eixa tn xara va apolambavw to kafe pou to Ritsaki mas prosefere toso aploxera. 8a nmouv eutuxns va mporousa va dokimasw to kafe pou eseis ynvete kai va avtalla3oume asteismous stov ovta sas.

    Gonteumevos

  42. Είναι να μην λείψω, καλοκαιρινό το κάνετε το μαγαζάκι μου.

    @ Μαρία . σε διαβεβαιώ εκ πείρας ότι έτσι αθώα και εντιμα θα προσμετρήσουμε τον βίο μας, με μικρές, ανεπαίσθητες εξάρσεις, ανευ ουσιωδών αποτελεσμάτων. Νομίζω όμως ότι το να περνάς απαρατήρητος είναι κι αυτό μια τέχνη…Τί λες ;

  43. @ Enteka… καλησπέρα Θεσσαλονίκη αγαπημένη. χαίρομαι που περνάς και από εδώ πότε πότε. Κάνουμε ο,τι μπορούμε κάθε φορά για να απαλύνουμε λίγο τη βαριά ατμόσφαιρα που πολλοί από μας – για διαφορους λόγους ο καθένας – ζούμε.

  44. @ Βυτιο… Τί να σου πώ, άμα το λέει και ο Ελλιοτ, του βγάζω το καπέλο. Ξέρεις, όμως, όλοι αυτοί οι παλιοί άνθρωποι είχαν μια τάση προς το φιλοσοφείν. Δεν ειχαν Ντα Κάπο και Καγιέν και τα τοιαύτα για να περνούν ομορφα. Οπότε έστυβαν το μυαλό τους για να βρουν απαντήσεις σε υπαρξιακά ζητήματα. Μήπως η διάννοια δεν ειναι σκέλος της ανθρώπινης ύπαρξης; Πώς κάνει κλικ καποια στιγμή και ανακαλύπτεις τον…τροχό, πχ. Ελα ντε, Ξέρεις ;

  45. @ Ευαγγελία , την καλησπέρα μου εκ βαθέων. Πάντα με τη φιλοσοφημένη μεσολάβηση σου από την οποία δεν λείπει το ευγενικό, εκλεπτυσμένο χιουμορ. Αλλη τέχνη κι αυτή, αγαπητή μου. Τί ακριβώς συνέβη στην κουζίνα σου ;

  46. Σπυρος Σεραφείμ…. εμ, αγαπητέ μου, εκεί ειναι το μυστικό. Τη στιγμή που θα γίνει το κλίκ…κι ύστερα….αστα τα μαλλακια σου ανακατωμένα…
    Χαιρετώ και ανταποδίδω τα σεβη

  47. @Alef Χαίρομαι που είσαι καλά.Μη με συναγωνίζεσαι στην ασχετοσύνη των καφέδων, γιατί δεν θα με φτάσεις ποτέ. Εναν τουρκικο ξερω κι αυτόν πετιμέζι , μεταξύ μας, αλλά μην το διαδιδεις και χαλάει το ιματζ μου.
    Εγω δεν εχω καιρό για βουνά, ούτε για βιβλια. Εχω κάτι άλλα γραμμάτια.

  48. @Δημοσθένης…. Καλησπέρα Σουηδέ… πες μου, ο πρω θυπουργός σας πάει με ποδήλατο στο γραφείο του , με το μετρό ή με τη λιμουζινα ;

  49. O prime minister molis e3elegn brnke mia spitarova sto karakevtro (apisteuto spiti!!!!!!!)
    kai paei me tn suvodeia tou pera dw8e. Auta to prwima sosialistika me ta podnlata eivai parel8ov. Bebaia, ofeilw va pw, oti stn Bievvn gvwrisa eva tupo o opoios kai ntav geitovas tou stnv perioxn pou zouse priv eklegn (bl. Ekaln eva prama) kai mou eipe oti pngaive stn douleia me to lewforeio.

    Kalnmera sas!!!

  50. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

    Ξέρεις ,
    όταν έρχεσαι στο τσακίρ κέφι
    σπάστα όλα …σπάστα όλα που λέει και το άσμα
    Την έκανα…καλοκαιρινή

    :)) :))

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

