Ενα Computer freak και το laptop


phpjnr47upm.jpg

Ο φίλος Sotiris K. με κάλεσε να παίξω σ’ ένα παιγνίδι – έκθεση. Πώς είναι το γραφείο μου ;

Τι να σας πω! Δεν είμαι εξοικειωμένη με τέτοιους είδους εκθέσεις, ιδιαίτερα όταν προδίδουν τον χαοτικό χαρακτήρα μου…..μόνο την ώρα που δουλεύω, γιατί τις άλλες ώρες (αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν ) είμαι μια καλά δομημένη προσωπικότητα! (Αυτό το τελευταίο το έμαθα από το μικρό Αλεφ που ήθελε να πει ότι δεν είναι συναισθηματική , και στην περίπτωση που περιπίπτει σε συναισθηματική έξαρση, ανταπεξέρχεται θαύμα) Χα,χα,….το ίδιο και εγώ.

Το πρόβλημα μου είναι ότι το γραφείο είναι μικρό,καθ ότι παλιό έπιπλο σκαλιστό της αγαπημένης μου μαμάς. Με γαλλικό στύλ, γιατί στο σπίτι μας τα γαλλικά μπαινόβγαιναν καθημερινά. Μπαινόβγαιναν και τα γερμανικά, αλλά δεν μάθαμε τίποτα. Αντίθετα, όταν έλειπε η μαμά και ερχόταν η φράου, άνοιγα το παραθυράκι της εξώπορτας ( μονοκατοικία) και της έλεγα, «φράου, η μαμά είπε να μην ανοίξω σε κανέναν ! » . Μια , δύο, τρεις, δεν ξαναπάτησε η φράου, η οποία ήταν από την Αλσατία. Όταν μεγάλωσα κι άρχισα τα σουρτα φέρτα με τις Βρυξέλλες και κατέβαινα και στην Αλσατία, κατάλαβα πόσο αφελές και πόσο βλακώδες ήταν αυτό που έκανα στη φράου Έρρικα.

Για να ξανάρθω στο γραφείο μου, είναι πήχτρα στο χαρτομάνι, μοιάζω πιο πολύ με χαρτοπόντικα, είναι γεμάτο πορτοκαλί χαρτάκια με σημειώσεις για συναυλίες, για παραστάσεις, εκθέσεις, ντι βι ντι , ραντεβού με τον οδοντίατρο και συνήθως στοιχεία για τις τράπεζες , α, ναι, και προτάσεις για καινούργια βιβλία που αλλιεύω από δω κι από κει.

Υπάρχει κι ένας εκτυπωτής, δεξί μου χέρι ο καλός μου, αν και αριστερά τοποθετημένος χωροταξικά. Δεν τον προσέχω, μάλλον τον βασανίζω, του βάζω πολλά να τυπώσει, να εκτυπώσει, βογγάει, αναβοσβήνει, τα φτύνει, πλακώνει ο Κωνσταντίνος, οι φίλοι του Κωνσταντίνου, με κοιτούν με ύφος υποτιμητικό, πολλές φορές και έκπληκτο » Μα κυρία Μασούρα, τι ακριβώς πατήσατε ; » , αλλά ξέρετε, τελευταία στιγμή κάποιος τεχνοκράτης άγιος παρεμβαίνει και το θέμα θεωρείται λήξαν.

Σ ‘ αυτο το αγαπημένο γραφείο που λέω να το αλλάξω και να πάρω κάτι νεανικούρες – φρεσκαδούρες από ΙΚΕΑ, διαβάζω για τον σοσιαλισμό, για την πλήρως προγραμματισμένη οικονομία, για τον ανταγωνισμό, για την ιδιωτική πρωτοβουλία. Μελετώ τον μαρξισμό από βίτσιο περισσότερο κι όχι από εσωτερική επιθυμία ( Ο θείος Μαρξ ήταν υπέροχος για την εποχή του , όχι για σήμερα ) , ξεφυλλίζω διάφορα βιβλία που με ενδιαφέρουν ( τώρα διαβάζω ένα κεφάλαιο «Η ανθεκτικότητα της μισαλλαδοξίας» από το βιβλίο » Τί δεν γνωρίζουμε» της Ουνέσκο ) κρατώ σημειώσεις στο κομπιούτερ….αντέχω και εκτιμώ όλους τους καινούργιους μου φίλους, τους μπλογκόφιλους, κάνω επιλογές, προχωρώ, πισωγυρίζω… κάνω δηλαδή ότι κι ένας οποιοσδήποτε άλλος άνθρωπος μπροστά στον υπολογιστή του. Πολλές φορές νοιώθω σαν ένα κοχύλι, ασύμμετρο κοχύλι που λογικά θα μπορούσε να κυκλοφορεί σε χιλιάδες αντίτυπα, αλλά δεν ξέρω πώς, εγώ νομίζω ότι είμαι μοναδικό κοχύλι.

Α, ναι , φαίνεται κι ένα σίδερο στην εικόνα. Δεν είναι μαγική εικόνα. Από σπόντα βρέθηκε εκεί, δείγμα της σημερινής ακαταστασίας. Λογικά δεν βρίσκεται συχνά εκεί το σίδερο, γιατί απλούστατα δεν σιδερώνω. Άλλοι σιδερώνουν, οπότε φροντίζουν να το βάζουν και στη θέση του.

Αν θα ήθελα να αποχωριστώ κάτι από το γραφείο μου ; Θα αστειεύεσθε βέβαια. Τίποτ’ απολύτως δεν θέλω να αποχωριστώ. Αν μπορούσα να βάλω πάνω του και τον κράββατόν μου, θα πετούσα στους πέντε ουρανούς ή κάπου εκεί τέλος πάντων.

Κατά τα λοιπά, βαδίζω, αναπνέω, αναθυμάμαι, ανεβοκατεβαίνω, ψιλοχαζεύω, αλλά τσουπ επιστρέφω στον εγωιστικό, απομονωτικό μικροχώρο του λαπτοπ. Σαν τους ναρκομανείς, τους εξαρτημένους, computer freak εν τέλει. Πάντα στο πλαίσιο μικροκλίμακας βεβαίως.

Χαιρετώ σας.

ΥΓ. δεν είμαι μαθημένη σε τέτοιου είδους ποστ, αλλά ως γνωστόν για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά.

Ριτς

67 thoughts on “Ενα Computer freak και το laptop

  1. Χαιρετίζω το… τεχνοφρηκιό (!!) της παρέας🙂 🙂
    (Με πολλή διάθεση χιούμορ αυτό)

    Μα να με συγχωρείς, αυτό είναι ανακατεμένο γραφείο;
    Μήπως να σου κάνω μερικά μαθήματα για το τι σημαίνει γραφείο που γίνεται το έλα να δεις;🙂 🙂

    Δεν σχολιάζω τα υπόλοιπα, αλλά για τον Μαρξ θα διαφωνήσω..
    Είναι εξαιρετικά μα εξαιρετικά επίκαιρος!!!
    Η σκέψη του είναι ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για την ανάλυση της σύγχρονης πραγματικότητας.
    Μόνο να μην κάνεις το λάθος και δεις τα κείμενά του σαν .. ευαγγέλιο.
    Εργαλείο ανάλυσης είναι η σκέψη του.
    Όχι φόρμα.
    Την καλησπέρα μου.

  2. Την καλησπέρα μου επίσης. Δεν ξερω τί κατάφερα με την περιγραφή , αλλα ότι κατάφερα να σε σκανδαλίσω με τον Μαρξ ειναι γεγονός. Ε, τώρα.
    χαιρετώ και ευχαριστω για την πρόσκληση.

  3. Εεε μααα
    Λογικό ήταν να σκανδαλιστώ..
    Τι; Κοιτάς που δεν παρενέβην (αν και σαφώς διαφωνούσα με τα περισσότερα 🙂 ) στις προηγούμενες συζητήσεις; (!!!!)

    Καλό βράδυ να έχεις..

  4. Μια χαρά τα κατάφερες στην περιγραφή!
    *Μην αλλάξεις το έπιπλο με άλλο από το ΙΚΕΑ!
    *Ούτε εγώ δεν κατάφερα να μάθω γερμανικά, αλλά ποτέ δεν είναι αργά!
    *Ευτυχώς που υπάρχουν οι τεχνοκράτες άγιοι, ε;;😉
    *Για το μαρξισμό, θα συμφωνήσω με τον Sotiris, είναι πάντα επίκαιρος – θα το αναλύσουμε αν θες άλλη ώρα (να μην έχω πυρετό, ας πούμε)

    *Σου είπα ότι είναι εξαιρετική η περιγραφή;;; 🙂

    Και τέλος, θεωρείς αυτό ανακατεμένο γραφείο;;;;;;;;;;
    (να μην δείξω το δικό μου, καλύτερα….!)

    Πολύ καλό – μ’ αρέσεις, computer freak! 😉

    Καλό βράδυ.

  5. Sotiris K. Πού διαφωνούσες, αλλά δεν ελεγες τιποτα ; στα περί ΠΑΣΟΚ ,μήπως;
    Μα τί παθατε ολοι με το θειο Μάρξ. Εχω διπλα μου το κομμουνιστικό μανιφέστο, αλλά βρε παιδιά, ο Μαρξ επιμένω μιλουσε με τα μετρα μιας άλλης εποχής και η υπεραξία ειχε άλλη σημασία τότε. Δεν ξέρω γιατί εγω τα βλέπω τόσο απλά κι εσεις τόσο συνθετα.

  6. ritsmas, γιατί με .. τσιγκλάς βραδιάτικα; ε;🙂
    Το Κομμουνιστικό Μανιφέστο είναι μια πολιτική πλατφόρμα που επιχειρεί όντως να δώσει πολιτικές απαντήσεις στα αιτήματα μιας εποχής.
    Μέσα του όμως σε δεύτερο ή τρίτο επίπεδο είναι η αλήθεια, μπορείς να διακρίνεις τη διαλεκτική σκέψη του Μαρξ. Και βέβαια δεν είναι αυτό το βιβλίο που θα παρακολουθήσεις εύκολα τη σκέψη του Μαρξ. Αυτό, είπαμε, είναι ένα πολιτικό κείμενο.
    Αν όμως διαβάσεις το «Για μια κριτική της Πολιτικής Οικονομίας»-είναι πολύ ενδιαφέρων ο πρόλογος σε αυτό, ή το «Κεφάλαιο» (συνέχεια ουσιαστικά του προηγουμένου συγγράμματος) και προσπαθήσεις να παρακολουθήσεις τον τρόπο που χειρίζεται τη σκέψη του, τότε θα δεις να σου αποκαλύπτεται αυτό που σου λέω.
    Ένα πολύ δυναμικό εργαλείο ανάλυσης….

    Για το θέμα της υπεραξίας, η διαφορά είναι ίσως στα εργαλεία μέτρησής της, και κυρίως στον μεταβιομηχανικό κόσμο, η ύπαρξή της δεν αμφισβητείται. Αλλά το θέμα της υπεραξίας όπως και γενικά του προϊόντος, δεν είναι η μέτρηση τους, αλλά κυρίως οι μηχανισμοί διανομής τους!!!

    Και πού διαφωνούσα; Στα περί ΠΑΣΟΚ ναι, αλλά όχι για το πώς λειτούργησε και λειτουργεί το συγκεκριμένο …(κόμμα ή κίνημα..) αλλά στην ανάλυση που γινόταν της ελληνικής κοινωνίας….

    Φτάνει όμως….
    Δεν λέω άλλα (!!!!!)🙂 🙂

  7. καλα, μην επιμένεις, αν αυτό σε κουράζει. Η ανάλυση της ελληνικής κοινωνίας δεν εχει μια πτυχή,αλλά πολλές,οπως και τα επιπεδα της ελληνικής κοινωνίας ειναι πολλά, και διαφορετικού μεγέθους. Δεν φαντάζομαι να εχεις αντιρρηση σε αυτό ;
    Για το Κεφάλαιο, δεν θα το αντέξω. Με εβαζε ο πατερας μου να το μελετώ όταν ημουν στο πανεπιστημιο για να ανοιξει – ελεγε- το μυαλό μου. Τώρα, μεταξύ μας, το μυαλό μου ανοιξε χωρίς να ασχοληθώ πολύ με το κεφαλαιο, διότι δεν ηταν του γουστου εκεινη την εποχή. Τότε ημουν ξετρελλαμένη με τα νομικά βιβλία. παθιασμένη με τα αρθρα…..δωστε μου αρθρα, τους ελεγα, δωστε μου νομολογίες…. δε βαριεσαι βρε Σωτήρη, τίποτα δεν μένει τελικά. Με αλλα ασχολούμαι σήμερα, και προφανώς πιο κατω από αυτά θα ήθελα να εχω ασχοληθεί.
    καληνυχτα

  8. Πω πω γραφείο! Εξοχο λέμε! Κι όταν λέμε «γερά δομημένη προσωπικότης» Ρίτσα μας, εννοούμε αυτό που μου έμαθε η μαμά μου: «να είσαι ευαίσθητη με τους άλλους, πουλάκι μου, και όχι με την πάρτη σου», κι εσύ το ‘χεις, λέμε! Είσαι γεμάτη φροντίδα κι αγάπη για όλους! Καλέ τέλειο γραφείο, καλά σου λένε και τα παιδιά, και μη τόλμήσεις να το αλλάξεις ή να το αντικαταστήσεις, διότι δεν θα είναι της Ρίτσας το γραφείο! Καλό ξημέρωμα, κυρία φίλη μου, φιλιά πολλά (και τα περί Μαρξισμού τα αντιπαρέρχομαι, διότι τον… Τρότσκι δεν τον ξεπέρασα ποτέ μου! παιδικές ασθένειες είναι αυτές!)

  9. Nai,Αλεφ μου, αλλά οι παιδικές ασθένειες δεν μένουν εσαει. Πάνε καποτε δουλειά τους. Ο Τροτσκι μου αρεσε όταν τον ερωτεύτηκε η Φρίντα
    Ναι, δεν θελω να το αλλάξω,α λλά ειναι μικρό για το χαρτοβασιλειο μου. Το δικο σου ειναι μεγαλύτερο.
    σε φιλω και να ξεκουραστείς καλά δομημένη προσωπικότητα.

  10. Παυλος/…. θα τιμωρηθείς καθ ότι εξαφανισθείς γενικώς. Πού είσαι; θα πάρεις μια απουσία ναααααα. Πέρασα από το σπιτικο σου, ακου τωρα θα με βαλεις και να μαγειρεψω.Εγω δεν…. ευτυχώς ομως εχω πολύ χαμηλό βαθμό και ξέρεις γιατί, γιατί αητός καθώς ειμαι προτεινα πρωτο πιάτο κι όχι κανονικό ! Αμ πώς ;
    Εννοείς την προσπαθεια να μιλήσουμε περι μαρξισμού ; Εγω δεν εχω αντίρρηση ,αλλά θα μαλλιοτραβηχτούμε γιατί δεν έμεινα ποτε στον Μαρξ, ούτε όταν ημουν νεα και λογικά θα επρεπε. Είχα άλλα πράγματα στο μυαλό μου, άλλου ειδους κοινωνίες.

  11. @ Νατασσακι, ειπα να μην σου απαντήσω, να συγκρατηθώ, αλλά βλέπεις…. Ακου τωρα θα περμένουμε να πεσει ο πυρετός για να συζητήσουμε περι μαρξισμού. Ακου απαιτήσεις νεας γυναίκας. Τελος πάντων, θα το αντέξω αυτό το πισογυρισμα, αλλά θα ειμαι προετοιμασμένη

    ναι δεν θελω ΙΚΕΑ, αλλα τί να κανω μωρέ με δαυτο, πονάνε τα χερια μου, δεν χωράω, τα βαζω με τον μικρό, τετοια απαράδεκτα

    Σου αρεσε το κομπιουτερ φρικ; αμ , μηπως δεν ειμαι ;

  12. Ρίτσα μου αμα πάρεις γραφειο απο Ικέα θα μου χαρίσεις αυτό? Μ’ αρεσει και ταιριάζει στο στυλ που έχω σπίτι, χεχε🙂

    (τωρα που επαιξες στου Σωτηρη, θα παιξεις και στο δικό μου ε?)

    φιλάκιααααα🙂

  13. Tres bien ma petite!!

    Ωραία εκθεσούλα!!!! Ωραίο και το γραφείο της μαμάς!! Ενοείται οτι δεν θα το αλλάξεις!Απλά θα πάρεις ένα μκρό γωνιακό μικροέπιπλο για να το βάλεις δίπλα και θα τοποθετήσεις εκεί τον εκτυπωτάκο!Voila c’est fait!
    Ατακτοποίητο γραφείο; χα! Για έλα από εδώ να πνιγείς,σε βιβλία, τεστ, σημειώσεις, διορθώσεις και λεξικά….

    Καλή σου μέρα! Ματσ!!

  14. Την καλημέρα μου…
    (Για να μη λες ότι δεν σε επισκέπτομαι!)

    Μιά χαρά είναι το γραφείο σου! Η δική μου αγωνία, είναι μην έρθει η Ευγενία και θελήσει να «καθαρίσει» το δικό μου!
    Και άντε μετά να ψάχνω αποκόμματα, εφημερίδες και προσκλήσεις που βρίσκονται με … ημερολογιακή σειρά, πάνω σ΄ αυτό!
    (Τα παλαιότερα, πολύ … κάτω και τα φρέσκα πάνω πάνω…)
    Η άλλη αγωνία μου, μην θέλει να έρθει κανένας για συνέντευξη στο δικό μου χώρο και αναγκαστώ να … καθαρίσω εγώ!
    Μην πάρεις κάτι από ΙΚΕΑ. Θα στραβώσει από το βάρος ακόμη και της … οθόνης! (Για να μη πω για το … σίδερο!)
    Καλή σας μέρα από τη μουχλιασμένη Κομοτηνή!

  15. Δεν πιστεύω στα μάτια μου Ρίτσα !!

    Εχεις ακριβώς το ίδιο γραφείο με το δικό μου,
    αποικιακού στύλ.
    Εγώ το ανακάλυψα πριν 12 χρόνια σε ένα παλαιοπωλείο της Θήβας σε κακό χάλι
    το συμμαζέψαμε και έγινε ένα υπέροχο κομψοτέχνημα.
    Μικρών διαστάσεων, όντως, εξ ου και η κομψότης που το χαρακτηρίζει.
    Μια χαρά τα βλέπω βολεμένα όλα πάνω του
    έχεις άπλετο χώρο και για μεγαλύτερο χαρτοβασίλειο.
    Εγώ από το αδιαχώρητο ενίοτε κατεβάζω το laptop στο πάτωμα :))

    Η καλοπροαίρετη συμβουλή μου

    Εξυπακούεται οτι δεν πρέπει να το αντικαταστήσεις με οτιδήποτε τυποποιημένο
    θα καταστραφεί ο όμορφος συνδυασμός της αρμονικής συνύπαρξης του παλιού με το καινούργιο ( βάλε τον εκτυπωτή σε άλλο μικροέπιπλο για πρακτικούς λόγους ).

    Μην αλλάξεις θέση στο σίδερο
    Η εκεί παρουσία του θα έχει συμβολικό χαρακτήρα
    Ο κάθε επισκέπτης ας δώσει την δική του ερμηνεία

    Την θερμή μου καλημέρα !!

  16. Evaggelia πολύ καλημερα σου. Χαιρομαι που ολοι συμφωνείτε με το γραφείο της μαμάς. Θα το φωτογραφίσω και από μπροστά που εχει το σκάλισμα και την πατίνα και ειναι ωραίο. Απλώς πονάνε τα χερια μου γιατί μενω παρα πολλες ωρες και το σωμα δεν ειναι στη σωστή σχεση με το γραφείο.
    Τωρα για το σίδερο, τί να σου πω.Κατα λαθος εμεινε εκεί. Το βλεπω και σημερα αμετακίνητο. Νομίζω ότι κατι θελει να μου πει: Σιδερωσε ας πούμε. Το θεμα ειναι ότι η γυναικα εχει ναρθει κανα δυο βδομάδες γιατί φυλάει τη γιαγιά στο νοσοκομείο, οπότε καταλαβαίνεις τί ακριβώς συμβαίνει εδω μέσα.
    Θα το ξεπεράσουμε, όμως.
    Ευχαριστώ για τη διαθεση σου να σχολιάσεις το ποστ.

  17. @ Τελης Κελεσίδης…. Καλημερα και σενα Τέλη. Ναι, γκρινιάζω εκ του φυσικού , που λένε. Αλλά αυτό εσύ το λες γκρίνια, τη βάψαμε.

    Ολοι ειστε κατα του ΙΚΕΑ. Και καλά πώς στην οργή εχει τέτοια κίνηση ;

    Εχεις κι εσύ τη δική σου Ευγενία, ετσι; Κι όταν ερχεται τα ανακατεύει και μετα ψάχνεις σαν τρελος να βρεις , τί, τελικά ; Το ίδιο και εγώ. Κλασσικά εικονογραφημένα η ζωή μας, Τέλη μου,
    Μην λες μωρε ότι η Κομητηνη ειναι μουχλιασμένη,
    Το ξέρεις, παντού τα ίδια.

  18. Thalassinimatia….Καλημερουδια θαλασσινή αυρα. Μπρρρρρρ, κρυουλιαρικη μερα η σημερινή. Μου αρεσει το γαλλικόν καθ ότι θα διαβασες ότι προερχομαι από γαλλοτραφές περιβάλλον και όχι από γερμανικον. Αχτουμ, αχτουμ και ντιζε στρασε γκεραντεαους….κλπ…. αυτά θυμάμαι.
    Καλα δεν θα αλλάξω το παραμικρό. Τον εκτυπωτή τον θελω δίπλα μου για να ….πιάνω το χαρτί την ωρα που βγαίνει!
    Χα!

  19. Ριτσάκι,

    Καλημέρααααααααα όλη μέρα!!

    Το γραφείο παραείναι τακτοποιημένο για τα δικά μου δεδομένα -πώς το καταφέρνεις;

    Ναι, δεν θα το παίξω υπεράνω, κι εγώ γραφείο από το ΙΚΕΑ έχω. Αλλά μόνο επειδή δεν μπορώ να έχω ένα τέτοιο σαν το δικό σου. Αν δεν βοηθά στην στάση του σώματος μήπως να έψαχνες για άλλη καρέκλα;

    Όσο για τον Μαρξ… Εγώ τείνω να συμφωνήσω μαζί σου.

    Εμένα ο pr;inter είναι στα πόδια του γραφείου κι όλο τρώει κάτι ξεγυρισμένα κλωτσίδια όταν κατεβάζω τα πόδια μου από την καρέκλα (στάση Βούδας είναι η συνηθισμένη).

    Καλά έκανες και ανέβασες τέτοιο ποστ -από τέτοια κείμενα γνωριζόμαστε καλύτερα!

    Φιλιά Ριτσάκι!🙂

  20. @Onionfava….Καλε, αφού ολοι ομονοούν στο να το κρατήσω! Κοντευουν να με πεισουν δηλαδή.
    Τωρα , για το δικό σου το παιγνίδι, αν δεν κανω λαθος με τα αξεσουαρ, να με…..ο γιός μου αν του πω να φωτογραφήσω τις ζωνες μου, μιας και ειναι το μονο ειδος που διαθέτω σε τέτοιο στύλ.Αλλά θα το δουμε…Σ ευχαριστώ μικροσκοπικέ κοκκε της φαβας.!

  21. Industrialdaisies…Καλημέρα ολη μεεεερα και από μενα μικρουλη… Ενταξει,εγω εχω ατελειωτη παλιατζουρα ( παλαιοπωλείον η Ρίτς ) της μαμάς, της γιαγιάς, των θείων κλπ. και τα λυπάμαι γιατί ειναι αξίας πράγματα.
    Πήρα και μια καρελα ,υποτιθεται εργονομική, αλλά ξερεις τωρα, ειμαι και ολιγον σαραβαλεξ, τί να σου κάνει κι αυτή .
    Ναι το θεμα του Μαρξ προκαλεί αναταράξεις. Γι αυτό και το βαζω δηλαδή. Κάνω ρεπορτάζζζζ που λένε και σφυγμομετρώ τις τάσεις. ( Καλό ε;)

    Οσο για το ποστ, τί να σου πω, θα απαντήσω με το αμιμητο του Βουτσα «γιου νοου ας μπετερ» .

  22. Είναι βολικά τα γραφεία. Άκου και ‘μένα που μ’ εχουν φάει οι γαζωτικές. Λάδια, κλωστές, λάστιχα, παλιοκατάσταση σου λέω. Μια χαρά είναι το γραφειάκι σου. Φιλιά, Βανίλια μου

  23. Koptoraptou μου , φοβερή γαζωτρια της μικρής μας γειτονιάς καλημερα σου. Ενταξει, συμφωνησαμε ολοι να το κρατησω ..ασε που δεν εχω χρονο να τρεχω σταΙΚΕΑ , ασε που δεν ξερεις πού να βρεις τί και τρελλαίνεσαι….
    Φιλια μικρό μου και κρατα γερά,μην σου την πέφτει κανείς.

  24. Industrialdaisies…χαιρομαι που σ εκανα και γέλασες. Να πω μονο ότι ολες αυτές οι ταινίες είχαν και μας έδωσαν παρα πολλά μηνύματα που ακομη και σημερα αντέχουν στον χρονο. θα πρέπει να διδάσκονται στα σχολεία, ως ένα ειδος κοινωνικού μαθήματος

  25. Συμφωνώ απολύτως. Πάρα πολλές από αυτές δε, πέρα από τα εξαιρετικά σενάρια και τις καταπληκτικές ηθοποιίες, έχουν και καταπληκτική σκηνοθεσία. Τις προάλλες κοίταζα μία κι έμεινα ξερή με το πώς ήταν σκηνοθετημένη, δεδομένων των συνθηκών της εποχής.

    Κρίμα που ο κινηματογράφος εδώ αφέθηκε στην μοίρα των πολυεθνικών και των ψίχουλων του κράτους. Θα μπορούσαμε να είμαστε σε πολύ καλά επίπεδα.

    Άσε, Ριτσάκι, πονάει το θέμα. Μιλάς με έναν άνθρωπο που σκοπεύει να ξενιτευτεί για να κάνει κινηματογράφο…

  26. Industrialdaisies..Ξέρεις, το θέμα χάθηκε από τη στιγμή που θελήσαμε να μιμηθούμε τις ξένες ταινίες. Κι εκεί εγινε καποια ζημιά, παρ ότι και ο σύχγρονος κινηματογραφος εχει να επιδείξει καποιες καλές δουλειες…. Σου ευχομαι καθε επιτυχία σ εναν τομεα πραγματικά δύσκολο.

  27. @ Μαρία…μου, καλη σου μέρα. Δεν ειμαι καλή στα πολύ προσωπικά κειμενα. Το μυαλο μου ειναι αλλού προσανατολισμένο.Αλλά μου το ζήτησε ο φίλος Σωτήρης Κ. και εγω απεδέχθην την πρόσκληση. Εβαλα και το πιπερακι μου ενδιαμέσως…μη χάσω….αλλά εντάξει, δεν αναστάτωσα το συμπαν οπως ηλπιζα να συμβεί.
    καλημερα και παλι

  28. Υπερέβαλλε, τελικά, η Βιρτζίνια Γουλφ ως προς τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να γίνει μια γυναίκα συγγραφέας. Όχι ως προς το ταλέντο αλλά ως προς την έτερη προϋπόθεση, το δικό της δωμάτιο. Το οποίο φαίνεται ότι συρρικνώνεται ή μάλλον συμπυκνώνεται σε ένα σκαλιστό γραφείο και στον εγωιστικό, απομονωτικό μικροχώρο του λαπτοπ _και στον έρωτα για το γράψιμο. Υπάρχουν άπειρες γυναίκες που διαθέτουν πάνω από ένα δικά τους δωμάτια αλλά δεν… (Από την άλλη, ο «απομονωτικός μικροχώρος» δεν έχει καταφέρει να είναιι για μένα κάτι που συνδυάζει την απαραίτητη μοναξιά με την ισότιμη συνύπαρξη με άλλους· άρα όθεν επομένως, που λέει και ο λαός, ταλέντο και μόνο ταλέντο, όχι μόνο για να γράφεις, αλλά και για ΝΑ ΕΙΣΑΙ συγγραφέας _με την ευρεία έννοια).
    Υ.Γ. Τώρα βγαίνει κανένα νόημα από τα παραπάνω; Mία εξαιρετικά ευρηματική συνμπλόγκερ θα το έλεγε «όταν μια γυναίκα πίνει»!🙂
    Καλή καλή σου μέρα, ελπίζω όλα να είναι καλά.

  29. Just me….Οπως πάντα υπερβατικά κειμενα περιμένω από σενα. Μου αρέσουν γιατί μου δινουν ερεθίσματα σκέψης. Ξέρεις, θα επαναλάβω και από εδω ότι είμαι ενας ταπεινός γραφιάς, μεροκαματιάρης, χωρίς πολλές πια φιλοδοξίες ( όταν τις χρειαζόμουν, έτρεχα για άλλα πολύ πιο σοβαρά ζητήματα ) που επιδιώκω την επικοινωνία, αλλά σ ένα ει δυνατόν υψηλό επίπεδο, ακόμη κι αν πότε πότε αυτό γίνεται χαβαλετζίδικο.
    Σ ευχαριστώ για τον εξαιρετικό σχολιασμό σου.
    Αν καποιος μου έλεγε ότι θα μπορούσα εστω και στο ονειρο μου να αγγίξω το νυχάκι της Βιρτζινια Γουλφ θα πετούσα απ τη χαρα μου. Ατυχησα, ομως και πρεπει να ζήσω με αυτά που κρατώ γερά στα χέρια μου και μέσα μου.
    ριτς Υποθετω, ολα καλά.

  30. WOW! Auto ki av eivai allagn…

    Kalutera apo tn mizesrn politikn by far pou leve kai stnv nmedapn. To grafeiakn eivai polu… Pws va to pw? San kati kataplnktikes fwtografies sepia!!!

    Keep on walking Ritsaki mou!!!

    H autoktovia kala kratei, 2n mera snmera…

    Filia kai megaln agkalia

  31. Οχι δεν ειναι αξεσουαρ! Αλλοι εχουν βαλει τα πινελα τους, τα γυαλια τους, το notebook, to στυλο τους🙂
    Ειναι προσωπικα αντικειμενα…

    φιλακι δασκαλα μου🙂

  32. μου επιτρέπεις να χρησιμοποιώ τη φωτογραφία του γραφείου σου, για να μπορώ να αποδείξω ότι δεν είναι μόνο το δικό μου έτσι?
    Α,και μη το αλλάξεις…είναι πολύ όμορφο.

  33. @ Φαβουλα μου, Οκ, θα το δω με προσοχή το θέμα κι αν με βοηθησει ο μικρός πολύ ευχαριστως.
    Δεν ειμαι μωρό μου δασκαλα. Μια αθλια μοναδα ειμαι που επιβιώνει εντελως τυχαια

  34. @ Δημοσθένης…. Σας αρέσει ο μικροχώρος μου, βλεπω. Ευχαριστα το εισπράττω. Αλλα εγω ειμαι επι της πολιτικής και κοινωνικής ζωής… δεν ειμαι καλή στις μικρές προσωπικές στιγμές… δεν εχω φαντασία, κατάλαβες;
    Περι αυτοκτονιών συνεχεια ; Ε, τί να κάνουμε. Ταχει αυτά το επάγγελμα σου.
    χαιρετω

  35. Ρίτσα,είναι πολύ πιο τακτοποιημένο είναι το δικό σου από άλλων που ξέρω (π.χ. το δικό μου). 😉
    Και τι ωραίο έπιπλο! 🙂

  36. Δεν το σχολίασα, αλλά θεωρώ πως με συμπεριλαμβάνεις και εμένα στους οπαδούς του γραφείου σου.
    Καμιά αλλαγή στο έπιπλο-γραφείο!

  37. Ρενατάκι, καλησπερα από τη δουλειά ακόμη…. Ενταξει, εγω αγαπω την τάξη και ειμαι βιτσιοζα στα περι αυτήν. Πεστο διαστροφή και θυμωνω όταν τα κάνω μουσκεμα. Απλες γυναικείες υστεριες…
    φιλια και καλη δυναμη καλο μου

  38. Δεξιόχειρας… το laptop πρέπει να είναι hp… διαβάζεις πολλά βιβλία ταυτόχρονα (μεγάλο προσόν αυτό) αδυνατώ να το πετύχω… Η πολυθρώνα μου αρέσει🙂

  39. @ arammos,….σωστα ολα. ματι αετησιο που λένε. Διαβαζω ειτε απο αναγκη ειτε απο διαθεση…αναλογα…. Η πολυθρονα με το σιδερο.,λες..Ναι δεν τοχω ακομη μετακινησει

  40. Μετά τα έντονα παράποωα σου για τη γραμματοσειρά, το έκανα το θαύμα μου… χεχεχεχε…

    Ριτσάκι μου δεν ξέρω να τα καταφέρνεις ή όχι, αυτό όμως που ξέρω είναι ότι γράφεις μια χαρά ακόμα μκι όταν δεν μιλάς για την πολιτική… Ειδικά όταν δεν γράφεις για την πολιτική είσαι πολύ πιο ανθρώπινη και σου πάει…

    Αλεφ, τί κάνετε καλή μου; Θερμό χειροφίλημα!

  41. Καλησπέρα και με ελληνικούς χαρακτηρες αγαπητέ μου. Δεν ξέρω αν ειμαι πιο ανθρώπινη, αλλά στο ξαναλέω το μυαλο μου – το διεστραμμένο μυαλό μου – είναι ζυμωμένο με την αναζητηση νεων πολιτικών και κοινωνικών συντεταγμένων. Τα καθημερινά, τα μικρά, θέλω να τα βλέπω στους αλλους.
    Το Αλεφ, ειχε δουλειά σημερα. Μπιζι, πολυ Μπιζι.

  42. Βρε Ρίτσα, πως σε ρίξανε έτσι σε καινούριο σπίτι (αν κρίνω από τα κουφωματα). Τόσο μικρο γραφειάκι?😉

    Να υποθέσω ότι από πίσω από το γραφείο ξεχυλίζουν από κάποιο ράφι τα βιβλία ενώ άλλα είναι σε στοίβες ριγμένα στο πάτωμα?
    Την καλησπέρα μου.
    Καλό μας ξημέρωμα!

  43. To σπίτι μου ειναι μια τριοροφη κλασσική μεζονέτα, με τον κηπο της, τα λουλουδια της, τα υπογεια της, τις διπλες της κουζίνες, τις πολλες τουαλετες ( Θυμασαι τις τουαλετες του μητσοτακέικου και τα σχολια που γινόνταν γι αυτές ; ) . τετοια κι εγώ.
    Το γραφείο μου ειναι ενας μικρός χωρος γεμάτος βιβλία παντού, μάλλον δεν με παιρνει, αλλά δεν μπορώ να χαλασω αλλον χωρο, ουτε και παγαινω στο πλει ρουμ που ειναι μεγάλο. Μαρεσει εδω. Δε βαριέσαι.
    Την καλησπέρα μου.
    Ειστε ολοι καλά ; και το εμβρυον ;

  44. Το πιο όμορφο γραφείο έχεις… Μέσα στη μυρωδιά του χαρτιού, με τον τέλειο φωτισμό… (ελπίζω να μην ανάβεις το μεγάλο φως)… χιχιχιχι!!! Το τεχνοφρικιό all the money!!! Guten Abend😉

  45. Laxanaki καλησπέρα..,Φυσικά και δεν αναβω τα φώτα. Μ αρεσουν τα μισοσκόταδα. Εχουν ρομαντισμό και κατι παλαιοντολογικό (!). Guten Abend meine liebe frau

  46. Ριτσάκι μου, πραγματικά δύσκολη μέρα! Από τις πιο ζόρικες της ζωής μου, ειδικά όταν βλέπεις το πιο σοβαρό πλάσμα του κόσμου (και το πιο σιωπηλό) τον αδελφό του, να σου σφυρίζει στ’ αυτί «πονάω πολύ». Αλλ’ ευτυχώς οι βόλτες στο βουνό είναι ιαματικές το βράδυ (στις συνιστώ ανεπιφύλακτα, θα μου πεις και πού να βρεις εκεί το βουνό), Καλό ξημέρωμα, αύριο πραγματικά θα είναι μια άλλη μέρα, θα έρθεις το Σάββατο στο… μπουντουάρ (ή πλυσταριό) όπως σου πάει…

  47. Alef, λυπάμαι πολύ για τον φίλο και στενό συνεργάτη. Το βουνό δεν μπορεί να τα απορροφάει όλα. Τί θα μπορουσα εγω να απαντήσω σε σένα ; Σιωπή.
    Σκεπτομαι να ελθω στον ημιόροφο( ετσι το λένε).Ολα τα αλλα εξάπτουν τη φαντασία του κόσμου.
    πρεπει να φτιάξουμε spa.
    rits

  48. @ dimosthenis> Με συγκινείτε που ρωτάτε για μένα, ειδικά σήμερα που ήταν η μέρα τόσο δύσκολη και τόσο σκοτεινή! Νάστε καλά, Καληνύχτα (με την απώλεια, βλέπετε, μου είναι αδύνατον να εξοικειωθώ, είναι τόσο ακατανόητη, θα είναι τόσο ακατανόητη πάντα, και σε αυτές τις περιπτώσεις όσο κι αν έχεις πονέσει, ποτέ δεν είναι αρκετό, κάθε φορά είναι μια καινούργια φορά συν όλες οι προηγούμενες απώλειες μαζί, εσείς θα το γνωρίζετε καλά, λειτουργεί συσωρευτικά ο πόνος. Αλλά δόξα τω Θεώ υπάρχει η Ρίτσα, οι φίλοι μας, τα βιβλία, οι ιστορίες που μας περιμένουν για να ζωνταντέψουν στο χαρτί… ευτυχώς!)

  49. Αλεφ….άστο να χαθεί μεσα στη νυχτα. και κοιτα να κοιμηθείς απόψε τουλάχιστον. να δεις άλλου ειδους ονειρα ¨: να , ότι πετας , ας πουμε. Οτι εισαι προωθητικός πύραυλος κι εβαλες πλώρη για την Ανδρομέδα! Πώς σου φαίνεται ως ιδεα ;

  50. Μπουντουάρ καλέ, έτσι το έχει… βαφτίσει ο ρήντερ «το μπουντουάρ της κυρίας», εγώ συνηθίζω να το αποκαλώ «πλυσταριό», άκου «ημιόροφο»! Και spa θα φτιάξουμε και ska! Φιλιά, καληνύχτα, εδώ μια υπέροχη βροχή, μόλις!

  51. Οτι είμαι ούφο θα δω! Που είμαι! Υπέροχη ιδέα! (είδες η διαλεκτική των ιδεών? αναδεικνύει το… ούφο που είμαι!)

Σχολιάστε

