Nα πεθαίνεις από πλήξη και ανία.


81207.jpg502069.jpg

Πολλές φορές με κυριεύει απορία για το ότι τόσο πολλοί γάμοι είναι απλώς οριακά επιτυχημένοι, ενώ τόσο λίγοι αποδεικνύονται σαφώς αποτυχημένοι. Δεν καταλαβαίνω βάσει ποιας αρχής οι άνθρωποι κάνουν την επιλογή τους.

Ο έρωτας είναι κάπως υπερβολική έκφραση για μια τέτοια χλιαρή προτίμηση. Αρκεί να κοιτάξεις τα πρόσωπα αυτών των ζευγαριών για να καταλάβεις ότι δεν ερωτεύτηκαν ποτέ, ούτε μισήθηκαν ποτέ, ούτε αισθάνθηκαν κάποιο άλλο μεγάλο πάθος. Η αλήθεια είναι πώς απαιτείται ιδιαίτερο ταλέντο απ’ όσους προτίθενται να περάσουν μαζί όλη τους τη ζωή χωρίς να πεθάνουν από ανία…….

Robert Louis Stevenson : Για τον έρωτα και το γάμο

.pr77007.jpg

63 thoughts on “Nα πεθαίνεις από πλήξη και ανία.

  1. είναι η λογική συνέπεια της επιβολής της κοινωνικής εξέλιξης πάνω στη φύση του ανθρώπου. Είμαι πολύ κυνικός…?

  2. Ο γάμος έχει κι αυτό το περίεργο πράγμα: δύο άνθρωποι είναι μια χαρά μεταξύ τους, περνούν καλά, θέλουν από μόνοι τους να είναι μαζί. Μια μέρα, ξαφνικά, σχεδόν ανεξήγητα, ζητούν από μια εκκλησία ή ένα κράτος να τους ανακηρύξει ζευγάρι, λες και μέχρι τότε ήταν κάτι άλλο. Κι εκεί αρχίζουν τα προβλήματα.

    Με λίγα λόγια η βασική αιτία του διαζυγίου δεν είναι τίποτα άλλο παρά ο ίδιος ο γάμος.

  3. Καλημέρα! Ελπίζω σήμερα να είμαστε όλοι καλύτερα!.. Που λές Ριτσάκι μου, ο γάμος για να κρατήσει, θέλει πολλές θυσίες και κατανόηση, μα πιο πολύ από όλα θέλει να ξεχάσεις τον εγωισμό σου, κάτι που σε ορισμένα ζευγάρια ήταν προφανώς πολύ δύσκολο…

  4. Ο Σερ Ρόμπερτ Λούις Στήβενσον τα έγραφε αυτά; Ο του «πνεύματος του μπουκαλιού;» Πολύ προχωρημένος για την εποχή του, εκτός αν υπήρξε και νεότερος και τον αγνοώ. Ο γάμος είναι ζήτημα αρμονίας. Και αυτή δεν βασίζεται σε εγκεφαλικές κατασκευές. Όταν το υπόστρωμα είναι καλό ούτε που τις καταλαβαίνεις τις θυσίες. Και η πλήξη είναι αμελητέα ποσότητα.

  5. Εγώ πάντως δεν κατάλαβα διαφορά πριν και μετά το δημαρχείο/εκκλησία… Δεν ξέρω αν θα περάσουμε μαζί όλη μας τη ζωή, αλλά 15 χρόνια τώρα, ανία και πλήξη δεν έχουμε προλάβει να νιώσουμε – ίσως αργότερα, δεν ξέρω… Θα δείξει.

    Καλημέρα 🙂

  6. @Νατασσακι…. καλημερα μικρό μου αρρωστουλη. Ελπίζω να είσαι καλύτερα σήμερα.
    Στο ευχομαι να είστε πάντα έτσι. Είναι ωραίο να αντέχεις στο χρόνο.
    σε φιλώ, ριτς

  7. @Δημοσθένης…. Ναι, ο εγωισμός δεν καθορίζει μονον τις σχεσεις ενος ζευγαριού, καθορίζει το συνολο των σχεσεων μας και από αυτόν εξαρτώνται μυρια όσα πραγματα που μας βοηθούν ή να απογειωθούμε ή να προσγειωθούμε στη γη. Αναλογα πάντα με τις επιλογές μας.
    καλημερα και σε σενα και καλη δουλειά
    ριτς

  8. @Chumba Ναι, το εχω ακουσει απο πολλούς. Η επισημοποίηση καπου χαλάει την εικόνα. Μήπως εχει σχεση με το γεγονός ότι δενουμε το γαιδαρο μας και αρχίζουμε και χαλαρώνουμε, αφήνουμε να βγαινουν από μεσα μας αισθήματα και συμπεριφορες που κρατούσαμε σφιχτά κρυμμένες στα μυχια της ψυχής μας με το φόβο μηπως χάσουμε τον άνθρωπό μας ; Δεν ξέρω. Μια άποψη καταθέτω, κοινότοπη μεν, αλλά λογική.
    Καλημερα σας, την εκτίμησή μου
    ριτς

  9. Skupitsa Καλημερα και σε σένα. Φυσικά αυτός ειναι που πέθανε το 1894.Μου φάνηκε κάπως επίκαιρος, προφανώς περιγράφοντας την ανια των αγγλων περισσότερο και επ αυτού εχουμε δει ταινίες επί ταινιών. Ομως έχουν ουσία οι σκέψεις του , παρ ότι σήμερα ο άνθρωπος επαναστατεί πολύ γρήγορα και ο καθένας τοποθετείται ευθύς εξαρχής.. Τώρα, αν ξεπερνάμε τα όρια ως προς τις θυσίες σε τέτοιο βαθμό που να μην τις καταλαβαίνουμε, είναι ένα άλλο κεφάλαιο.
    Μόλις μπορέσω ( καθ ότι τα μυαλά στα καγκελα) θα ανεβάσω ενα μικρό ποστ για το ζευγος Τολστόι, ανθρωποι και οι δύο με κατάθλιψη. Βρήκα κάτι επιστολές τους και εκει φαίνεται η άλλη αντίληψη της γυναικας πρωτίστως προς τον άνδρα και στη συνεχεια του ανδρα προς τη γυναικα. Μέσα σ έναν μοναδικό αλληλοσεβασμό.
    Καλημερα, την αγαπη μου. Φιλια στην κορη την χεβμεταλού.

  10. @ Compasso… Ενδεχομένως ναι. Δεν έχω ιδιαίτερα ασχοληθεί με το θέμα.Ο, τι αντιλαμβάνομαι από τους ανθρωπους γυρω μου καταθέτω. Οι κοινωνίες ομως κάπως έπρεπε να οργανωθούν για να εξελιχθούν, να αποφευχθεί δηλαδή μια χαοτική κατάσταση. Εχει προφανώς σχεση η γάμου κοινωνία με τη νομιμοποιηση των παιδιών και την κατάτμηση ή εξασφάλιση των περιουσιών και πολλά άλλα…. στην πραγματικότητα όμως γνωρίζουμε οτι κάτω από την επιφάνεια υπάρχει ένας αλλος παραλληλος κόσμος αιωνες τωρα που ζει και κινείται με εντελώς διαφορετικούς κανόνες.
    Καλημερα, χαιρετώ

    ριτς

  11. ‘Δεν καταλαβαίνω βάσει ποιας αρχής οι άνθρωποι κάνουν την επιλογή τους.’ ρωτας…

    ριτσακι μου, πιστευω οτι ειναι θεμα εγκεφαλου… ο οποιος και υπαρχει για να επιτελουνται δυο βασικες ανθρωπινες λειτουργιες, η επιβιωση και η αναπαραγωγη…

    αυτη ειναι η αρχη που διεπει και την επιλογη, λεω εγω…

    μπορει να κανω και λαθος ομως…

    καλη σου μερα!

  12. ναι, αλλά η κοινωνία πολλές φορές προβάλει τις αδυναμίες τις πάνω στον άνθρωπο και τον αναγκάζει να τις καλύψει. Η οικογένεια είναι ανάγκη που προκύπτει από την αδυναμία της κοινωνίας να φροντίσει για το μεγάλωμα του παιδιού. Πέρα όμως από τη πολύ γενική και χαοτική αυτή άποψη νομίζω πως έχει να κάνει και πολύ με την ανικανότητα μας να είμαστε ευτυχισμένοι και ικανοποιημένοι με τα καθημερινά πράγματα και τη λάθος ιεράρχηση των προβλημάτων και των αναγκών μιας σχέσης (καλύτερα να σε κερατώσει μια φορά παρά να σου γκρινιάζει κάθε μέρα κατά τη προσωπική ταπεινή και κυνική μου άποψη).

  13. Καλέ, τί σχέση μπορεί να έχεις εσύ «με πλήξη και ανία»? άλεφ που δεν επιτρέπει να πλήξει ποτέ! (σήμερα λέμε σύνδρομο… μεγαλείου) (καλά το λέω και δεν σηκώνω αντιρρήσεις), Ριτσάκι, Καλημέρα, Φιλιά

  14. @ sofistis> Τώρα γίνεται σώφρων άνθρωπος και να μη συμφωνήσει? Εύγε για το θάρρος σας! Μου πήρε χρόνια να το καταλάβω αυτό!

  15. Τι μου ήρθε τώρα στο μυαλό? Η φοβερή μικρή του Quino η Μαφάλντα, η οποία σε ένα στριπάκι, κοιτάζει απογοητευμένη τον πατέρα της (με την κοιλίτσα του, τη φανελίτσα του την αδράνειά του) και γυρνώντας στη μητέρα της λέει: Εσύ μαμά όταν γνώρισες τον μπαμπά ένοιωσες να σε κατατρώνε οι φλόγες του πάθους ή μια ελαφριά ζέστη?

  16. Έζησε ο ίδιος, πριν ταξιδέψει σε πολλά μέρη και γράψει τα γνωστά του βιβλία, σ’ ένα γάμο που αποδείχτηκε διόλου αρμονικός.

    (Ντοκιμαντέρ στο κανάλι της Βουλής-νομίζω- προ ημερών για τον ίδιο)

    Όσον αφορά γενικώς τους γάμους το στοίχημα είναι να συνεχίζεις να σέβεσαι τον άλλο (προϋποθέτει αγάπη) ως το τέλος! 😉

  17. Ούτε συνεννοημένοι να είμασταν…
    Σήμερα μου στείλανε ένα ωραίο ανέκδοτο για το γάμο. Πήγα να στο δείξω στο funwall του facebook, αλλα δεν εμφανίζεται ολόκληρο….
    Δεν σε πειράζει να το κοπιάρω εδώ, που θα το δουνε και οι υπόλοιποι αναγνώστες σου?

    «Όταν ήμουν 14 χρονών, ήλπιζα ότι μια μέρα θα βρω ένα κορίτσι.
    Όταν έγινα 16 βρήκα ένα κορίτσι, αλλά δεν είχε καθόλου πάθος, κι έτσι αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι με πάθος για ζωή..
    Στο κολέγιο έβγαινα ραντεβού με ένα παθιάρικο κορίτσι, αλλά παραήταν συναισθηματική. Όλα μαζί της ήταν μία κατάσταση εκρηκτική.Ήταν μελοδραματική, έκλαιγε όλη μέρα και με απειλούσε με αυτοκτονίες.
    Έτσι αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι με συναισθηματική σταθερότητα.
    Όταν έγινα 25 βρήκα ένα πολύ σταθερό κορίτσι, αλλά ήταν βαρετή. Ήταν απόλυτα προβλέψιμη και δεν την ενθουσίαζε τίποτα. Η ζωή μου μαζί της ήταν τόσο ανιαρή που αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι γεμάτο με ενθουσιασμό για ζωή.
    Όταν έγινα 28 βρήκα ένα ενθουσιώδες κορίτσι, αλλά δεν μπορούσα να παρακολουθήσω τους ρυθμούς της. Έτρεχε από το ένα πράγμα στο άλλο,ποτέ δεν καθόταν στα αυγά της. Λειτουργούσε παρορμητικά και με έκανε τόσο ευτυχισμένο όσο και δυστυχή. Αρχικά ήταν πολύ ενθουσιώδης,αλλά αλλού την έχανες κι αλλού την έβρισκες.
    Έτσι αποφάσισα να βρω ένα κορίτσι με πιο εφικτούς στόχους στη ζωή του.
    Όταν έφτασα τα τριάντα, βρήκα ένα έξυπνο και φιλόδοξο κορίτσι με τα δυο της πόδια να πατάνε γερά στη γη και ….. την παντρεύτηκα. Ήταν τόσο φιλόδοξη που με χώρισε και πήρε ό,τι είχα και δεν είχα.
    Τώρα είμαι πιο ώριμος και πιο σοφός,
    και ψάχνω για μια ξανθιά με μεγάλα βυζιά !!!!!»
    😀

    Υπάρχει και παραλλαγή του τέλους σε αυτό το blog

    Το ριξα λίγο το επίπεδο… αλλά μεσημεριάτικα και με ένα μυαλό κουρκούτι, είπα να το αλαφρύνουμε λίγο!
    Και για να σε προλάβω… η οικογένεια είναι μια χαρά, το ίδιο και το έμβρυον, το οποίο ξεκίνησε και τις κλωτσιές!
    😉

  18. Σήμερα δεν βρίσκω κάτι… υπερβατικό για να σου γράψω (ό,τι πιο υπερβατικό είναι μάλλον η φράση με την οποία κλείνεις το κείμενό σου και ίσως και το σχόλιο του Σοφιστή παραπάνω, αλλά τα κατάλοιπα της υστερομαρξιστικής _δηλαδή της νοθευμένης μαρξιστικής_ ηθικής μου δεν μου επιτρέπουν να το παραδεχτώ εκτός παρενθέσεως!)
    :)))
    Kαλό σου βράδυ

  19. @ Βασιλική μου….. Δεν ερωτώ εγώ, ούτε έχω τέτοιες προσωπικές αγωνίες.. Ρωτάει ένας συγγραφέας που πέθανε το 1894! Με εντυπωσίασε ως σκέψη εκείνης της εποχής και το ανέβασα.
    Φυσικά και ισχυουν και οι δύο σκέψεις σου.

    @ Μαρία….. Καλησπέρα, Μαρία. Ναι, ο γάμος θέλει πολλά, φυσικά και ταλέντο και αντοχές και υπομονές και διπλωματία και άλλα ωραία και πονηρά.

  20. @ Compasso Μα ο άνθρωπος δεν ειναι ο πυρήνας της κοινωνίας μας ; Πού θα ξεσπάσει όλη αυτή η κατασκευή, παρά στον ταλαιπωρο και εγωιστή άνθρωπο.
    Φυσικα κι εχεις δικιο όταν επισημαίνεις ότι δεν μπορούμε ή δεν θέλουμε να είμαστε ευτυχισμένοι μετα λίγα ή τα απλά,αλλά….πάντα υπάρχει αυτό το άτιμο το ….ναι , αλλά ομως…. Τολεγε η μανα μου και με σκότωνε.

    @ Sofistis Οχ, οχ, οχ…. μας πιάσανε, συρμα…

  21. @ Alef ..Μικρό Αλεφ, δεν πληττω και δεν πασχω από ανία. Αυτός ο σπουδαίος κυριος ειπε αυτες τις..σοφές κουβέντες και είπα να τις μοιραστώ μαζί σας…..από διαστροφή , βασικά. Εσεις, μικρό μου, δεν πληττετε ποτέ στις σχέσεις σας ;

    @ Meniek Η μικρή Μαφάλντα αντιπροσωπεύει όλη την πιτσιρικαρία του κόσμου που διακατέχεται από την ιδια απορία. Τα παιδιά μεγαλώνοντας σιγά σιγά μας βλέπουν σαν…. μυγες και ψαχνουν τριγύρω τους σκοτώστρες να μας σκοτώσουν….

  22. @ Ρενατάκι…. Ναι, Ρενατάκι μου, αυτός είναι, με τον αποτυχημένο γάμο, αλλά ξέρεις πώς ηταν εκεινα τα χρονια.
    Σεβασμός ! Αστοχη, δυστυχώς, λέξη για την εποχή μας. Τον ψάχνω παντού. Κάτω από τα κρεβάτια, μέσα στα συρτάρια, στον κήπο κατω από τις γλάστρες, στα κομπιουτερ του γραφείου, στα μάτια των συναδέλφων….. των συνοδοιπόρων μου…..δεν ξέρω, ολο μου κρύβεται.

  23. @fuzzy-burlesque….καλησπέρα. Τί μου κάνεις; Καιρό εχω να σε » ακούσω». Μου αρεσει η τοποθέτηση σου: περιλαμβάνει κυνισμό, υποκρισία και ευθυμία. ( Στοιχεια της συγχρονης κοινωνίας )

    @Philos Ωραίο ανέκδοτο φιλε μου. Οι γυναίκες για τί θα πρέπει να ψάχνουν , για ναχουμε καλό ρώτημα ;
    Χαιρομαι που το εμβρυον εξελισσεται ομαλά.

  24. @ Σπύρος Σεραφείμ…. Μη μου στεναχωριέσαι. Δεν έγινε και τίποτα. Αμ, αφου ήξερες, δεν ρωταγες κι εσύ τους γειτόνους;
    θα περάσω να δω τί γράφεις για γάμους…Α, ναι ειδα τη φωτο με τη λιμουζίνα και το ζευγος, αλλά δεν πρόλαβα να διαβάσω το κείμενο που ειχε εναν …..αβανταδόρικο τίτλο.

    @ Just me…. Α, δεν θέλω να σκας για τέτοια πράγματα. Αν δεν μπορείς να είσαι, ποτε, πότε, υπερβατική, δεν πειράζει. Και απ’ ότι πρόσεξες, απεφυγα επιμελώς να αναφερθώ στα μαρξιστικά ή οπως λες στη νοθευμένη υστερομαρξιστική ηθική γιατί οφείλω να φυλάω τα ρουχα μου για ναχω τα μισά. Οταν πολυμιλώ, μου ριχνουν πιπέρι.
    καλό βράδυ και σε σένα.

  25. Πολλοί γάμοι δεν γίνονται από έρωτα…αλλά από συμφέρον, ανάγκη, κλπ κλπ… Δεν θεωρώ πως ένας έρωτας οδηγεί αναγκαστικά στο γάμο… Και στο κάτω κάτω… μια τυπική διαδικασία είναι… αν δεν υπάρχουν παιδιά δεν βρίσκω το λόγο να γίνεται… Από την άλλη υπάρχουν πολλά παντρεμένα ζευγάρια που θα ζήλευαν και οι φρεσκοερωτευμένοι 😉 όλα είναι θεμα χημικών ενώσεων τελικά!! 😉

  26. @@ Laxanaki mou και Νατασσάκι μου: Τί ωραία που τα εξηγείτε εσείς τα νέα παιδιά ! Ο σερ Ρομπερτ θα τρόμαζε έτσι και τυχαινε να σας γνωρίσει….
    εχω τετοια αξιοζήλευτα ζευγάρια γύρω μου και ξέρεις, είμαι και καποιας ηλικίας έτσι ;
    σας φιλω και τις δυό , πανεξυπνα πλάσματα…

  27. Ο Ρομπερτ μπορεί να έλεγε τα ίδια με μας σήμερα!!! Ριτσάκι κάποιας ηλικίας??? Εγώ νόμιζα πως είσαι 2 χρόνια μεγαλύτερή μου 😉

    Νατασσάκι… πες τα γιατί εμάς τους θετικούς μας κοροδεύουν!!

  28. @ Laxanaki mou,. τι σκιάζεσαι εσύ ; Ναι οι θετικοί εχετε πιο τεκμηριώμενη άποψη για τη ζωή και καλά κάνετε. Οσο για την ηλικία, ε, εντάξει, μωρέ, βάλε κάτι προς το largeeee και θάμαστε εντάξει.
    Φιλιά…
    ΥΓ Το Βερολίνο καλά; θα πάς ποτέ να εγκατασταθείς ή τα παράτησες ;

    @ Νατασσάκι μου… τί εννοείς ; Μη σφαχτούμε ιντερνετικά τώρα…

  29. όχι βρε Ριτσάκι μου, τι να σφαχτούμε;;;
    Αφού και μόνη σου το λες ότι οι θετικοί έχουμε πιο τεκμηριώμενη άποψη για τη ζωή (και καλά κάνουμε!)

    κι αφού κι εσύ μας παραδέχεσαι ! 😉

    Φιλιά, καλό βράδυ!

  30. Συγνώμη τώρα, αλλά αν δε σφαχτείς με τον άνθρωπο σου με ποιον θα σφαχτείς; Όχι πες μου! Βλέπω κάτι λαπάδες φίλους που δηλούν ευτυχισμένοι, αλλά κατά βάθος θέλουν να πεθάνουν από τη΄…μούχλα. Και βλέπω και τον κολλητό που όλη την ώρα σκοτώνεται με την κοπελιά του κι από το πρώτο τους φιλί περάσανε 12 χρόνια! Κατάλαβες, κοκώνα μου; Καληνύχτα και φιλάκια πολλά!

  31. @ Koprtoraptou mou , τελικά εγώ με ποιον θα σφαχτώ; Δεν εχω καταλάβει.
    Ναι, έτσι είναι τα πράγματα και έτσι και γιουβέτσι. Αλλά αυτός ο παλιογερος ο Βρετανός ο συγγραφέας μας τα μπέρδεψε λιγάκι. Ποιός ξέρει τί ζόρι θα τράβηξε στη ζωή του κι αυτός ;
    φιλια, μωρό μου..νασαι γερό και ν αντέχεις.

    @ Νατασσάκι… Σου οφείλω καποια επεξηγηματική απάντηση ή μπορώ να σε αγνοήσω επιδεικτικά;

  32. Διαλέγουν σιγουρα όχι πάνω στη αρχή «μαύρου και ασπρου» αλλά μάλλον στα χρώματα της Ίριδας, για διάφορους λόγους και προσωπικές ανάγκες. Και άν τα παραπάνω είναι πολύ ασαφή και σοφιστικέ. Εγώ τον διάλεξα because he has great laugh-sense of humour and the look of Hugh Grant!

  33. Αρκεί να κοιτάξεις τα πρόσωπα αυτών των ζευγαριών για να καταλάβεις ότι δεν ερωτεύτηκαν ποτέ, ούτε μισήθηκαν ποτέ, ούτε αισθάνθηκαν κάποιο άλλο μεγάλο πάθος.
    ———————————————–
    Τον βρίσκω υπερβολικό τον κυριούλη…
    Καρδιογνώστης ήταν ο μακαρίτης και με μια ματιά τα καταλάβαινε όλα αυτά;
    Τώρα θα μου πεις ότι τα έγραψε «λογοτεχνική αδεία»… Όπως κι εμείς γράφουμε υπερβολές «μπλογκολογική αδεία».

  34. @@ penelope cruz ! Συγκρατήσου, γιατί κι εμείς ψυχούλες έχουμε και μάλιστα ευαίσθητες. Ακου σαν τον Χιου Γκράντ! Σε ποια σκηνή ; Γιατί, ξέρεις, ε, τάχει κανει και λίγο χάλια ο τύπος κατα καιρούς. Τώρα, αν εννοείς το «‘Μια βραδυά στο Νοτινγκ Χιλ», οκ. πάω πασο, γιατί εκει τον βρήκα πολύ χαριτωμένο…και την αισθηση του χιουμορ του την βρήκα καλή.
    Σε χαιρετώ, καληνύχτα. Νασαι παντα καλά και αν τον χαιρεσαι.

  35. Φλεβάρη παραδίνω διπλωματική…. από Μάρτη μάλλον ξεκινάω ψάξιμο… είναι και αυτοί οι έρωτες βέβαια που λες!!! 😉 (Άσχετο με το θέμα αλλά εσύ ρώτισες… χιχιχιχιχι)

  36. @Allou Fan Marx…αγαπητέ μου φίλε, ο κυριούλης ταχε τα χρονάκια του και συν τοις άλλοις ειχαν δει και πολλά τα ματάκια του. Και φυσικά υπάρχει μεγάλη δόση αλήθειας σ αυτά που εργαψε….φαντάζομαι λογοτεχνική αδεία….
    φιλια και αγάπη
    ριτς , ασθμαίνουσα

  37. laxanaki… Για να καταλάβω, εισαι στο βερολίνο ή θα πας, αμα γλυτώσεις από τους έρωτες ή μηπως οι ερωτες είναι στο Βερολινο; Για καντα μου λιανά, γιατί δεν εχω οξύ πνεύμα.

  38. Ασθμαίνουσα μεν,δολοφονούσα δε το ένδοξο ψευδώνυμο που έχω επιλέξει να φέρω εις τας λεωφόρους της Μπλογκοσλοβακίας…
    🙂
    Allu Fun και ουχί Allou Fan…
    Δεν είμαι το πάρκο μανδάμ
    🙂

  39. Το Allou ειναι μεταφραση του Αλλου.δεν τοπιασες ; Ηθελα να κανω, νεαρέ μου, αυτήν ακριβώς τη διασυνδεση, και ηλπιζα η φτωχή ‘οτι δεν θα το παιρνατε πρέφα….Τωρα με απασχολεί ότι ετοιμαζα ενα ποστάκι στο προσχεδιον και εχαθη, στην προσπαθεια μου να σας απαντήσω. Πού το εύρω, ξεύρετε ;

  40. ριτσάκι…. θέλω να πάω να δουλέψω στο Βερολίνο μόλις τελειώσω το μεταπτυχιακό (το Φλεβάρη κατά πάσα πιθανότητα)… Οι έρωτες δυστυχώς είναι στην Ελλάδα…. Εγώ στα έχω μπουρδουκλώσει… Συγγνώμη 😳

  41. Οχι παιδί μου δεν πειράζει. Μαθαίνω, μαθαίνω, το ατιμο. Ασε τωρα εχασα κειμενοποστ και παω να σκασω. Δεν το ξαναγράφω. Η μπλογκόσφαιρα εχασε ενα….καλά δουλεμένο και εμπνευσμένο κειμενο ! Σκασιλα μου, θα παω να πεσω.

  42. Νομίζω το look είνει λίγο πολύ το ίδιο και στα χάλια που έχει κάνει. Βασικά μιλάω για το «About a boy» look kai…… Thanks for the wishes και ανταποδίδω.

  43. @ Penelope…. Οκ. Μια χαρά σε βρίσκω. Μην υποχωρείς πουθενά και σε τίποτα. Αμα εσενα σ αρεσει παιδί μου, απο κει πάνε όλοι οι άλλοι. Τόσο απλά. Φιλιά, ευχαριστώ
    ριτς

  44. @ penelope, (σιγά που δεν θα μιλήσω εγώ για τον Χιού..! )
    και η προφορά του είναι ίδια, ακόμα και στις «πατάτες» του…
    Το “About a boy” εμένα μου άρεσε πολύ, πάντως!
    :))

  45. Δίκιο έχει η Ρίτσα γιατί έτσι που σας αναψα φωτιές βραδιάτικα με τον Χιου … και για μένα είναι ακόμα νωρίς εδώ στην Αλβιώνα … για σας είναι μεσανύχτα….!

  46. Ω, στη γηραία Αλβιώνα, λοιπόν. Θαυμα, θαύμα. Εντός της πρωτευούσης, στα όρια ή κάπου στο κάουντρι ; Κι αν επιτρέπεται, είστε φοιτήτρια, εργάζεστε εντός των οριων του καπιταλισμού, κάνετε κάτι άλλο πιο προσοδοφόρο, ας πούμε παρακολουθείτε τις καταπληκτικές εκθέσεις ; ( Συγγνώμη, αλλά με αυτές εχω ένα πάθος ) .
    σας χαιρετώ από το νυχτερινό Ελλάντα.

  47. βρε πήγαινε να ξεκουραστείς, λέμε!
    Ασε τον Τριανταφυλλόπουλο – σιγά μην χάσω τον ύπνο μου για δαύτον! Να ήταν ο Χιού, ή ο Σων(αχ!), να πω μάλιστα! 😉

    Καληνύχτα, φιλιά (ανέβηκε και το επόμενο – αύριο τα σχόλια)

  48. Αυτό «αν επιτρέπεται» είναι έξοχο μου θυμίζει τόσο Ελλάδα και την εισαγωγή της θείας μου Ευταλίας σε κάθε ερωτησή της προς άγνωστο Χ. Anyway I had missions here in Albion one of them to meet Hugh! Please find the answers to your multiple choice test in the next episode of the Johnny and Me !
    This is a serious night night .
    Give me time to read your new post!

  49. Penelope…. To Johnny and You ειναι λιαν ενδιαφέρον… Εχω κι εγω μια θεια Ευσταθία, όχι Ευταλία, αλλά αποφεύγει τις εισαγωγές…
    Το δικό μου ήταν πολύ ελληνικό… Κατα το «αν επιτρεπεται, μανδαμ» και τα τοιαύτα, παρ ότι δεν είναι το στύλ μου αυτό. Any way, τον Τζόνι και τα μάτια σου, καημένη μου και τα υπόλοιπα, ξέρεις, η ζωή εχει μια τάση για αυτορρυθμιση εξαιρετική.

Σχολιάστε

