Ζει ο Καλιγούλας καλέ μου ;


bromley_distshores.jpg

Dallas Bromley

Gas – Matisse και Δήμητρα Γαλάνη – Toys Up

Η στάση του ανθρώπου απέναντι στη φύση είναι αντιφατική. Ακόμη και στις μέρες μας, τις ποδοπατημένες από την οργή, αλλά και το πάθος του καθενός, κάποιοι θεωρούν τη φύση κτήμα τους, κάποιοι άλλοι τροφοδότρα πηγή ζωής και οι λιγοστοί που αυτοαποκαλούνται ρομαντικοί την βλέπουν να συγχωνεύεται με τη γυναίκα του ονείρου, τη συλφίδα σε βάρος της οποίας ασελγούν διχως εντροπία.

Αλλά, μήπως ο Ρουσσώ σε εποχές νωτισμένες με τον ιδρώτα των εργατών δεν τοποθετούσε μια τέτοια γυναίκα στα όνειρα του για να ικανοποιεί το πάθος του; Το ίδιο δεν έπραττε και ο Φάουστ, όταν καλούσε την Ελένη από τον Αδη; Μήπως δεν εχουμε διαβάσει για το πώς οι παλαιότεροι βίωναν τη φύση, για το πώς της συμπεριφέρονταν, πώς μπροστά τους εμφανιζόταν μονίμως η Αρτεμις με τα χέρια βουτηγμένα στο αίμα, ίσως και η Μέδουσα, το ίδιο επιθετική…

Ακούγεται όλο και πιο συχνά ότι η έλλειψη σεβασμού και ταπεινοφροσύνης του ανθρώπου κάνει τη φύση να επαναστατεί και πότε φουριόζα, πότε αργοκίνητη να σχεδιάζει με προσοχή την εκδίκηση της.

Ισως κανείς από εκείνους που συγκεντρώνονται στις διασκέψεις κορυφής για το κλίμα να μην έχει συνειδητοποιήσει πως ακόμη κι η φύση μπορεί να μοιάζει με τοιχογραφία που θρυμματίζεται, το ένα κομμάτι εδώ, το άλλο εκεί σε τέτοιο βαθμό που ο συγγραφέας, ο ποιητής, ο απλός εργάτης της γης να μην είναι σε θεση να ολοκληρώσει την περιγραφή της.

Οι πολιτικοί πασχίζουν να δείξουν το ενδιαφέρον τους για όσα συνθέτουν την τοιχογραφία του έργου τους, ελπίζοντας ότι έστω και την τελευταία στιγμή κάτι θα γίνει και δεν θα θρυμματιστεί. Το ίδιο ευελπιστούν και οι μεγάλοι του κόσμου. Αυτοί που δεν άκουσαν ποτέ τον Σεφέρη να τους μιλάει για τις πυγολαμπίδες, για το ακρογιάλι που περιμένει. Αλλά που προτιμούν να εμμένουν σε θεωρίες -κλισέ, σε λέξεις δυσνόητες και πονηρές, θολώνοντας όλο και περισσότερο ένα τοπίο, στη θέα του οποίου έχουν δικαίωμα όλοι οι άνθρωποι.

Ας είναι όμως. Τούτη η περίοδος, μια περιόδος υψηλού βαθμού δυσκολίας, έχει κάτι από τη δυσοσμία των τελευταίων χρόνων της ρωμαικής αυτοκρατορίας. Με τους συγκλητικούς και τις εταίρες από τη μία και το πλήθος από την άλλη, πότε σιωπηλό, πότε αλαλλάζον να στριμώγνεται στις κερκίδες, λίγο πριν τα λιοντάρια κατασπαράξουν τη λεία τους. Για δες πως μίκρυνε το ανάστημα μας, πως τόσο εύκολα αποδεχτήκαμε το «οι μεν και οι δε». Αλλά ο Λουτσιάνο Kανφορά, καθηγητής της ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Μπάρι, θεωρεί ότι η pax romana εκείνης της εποχής δεν ήταν τίποτα άλλο από ένας διαρκής πόλεμος και ο Kαίσαρας ένας «δικτάτορας δημοκράτης», εμπνευστής μιας συνεχούς και αδιάκοπης γενοκτονίας.

Αλήθεια, μόνον ο Kαλιγούλας * λείπει στις μέρες μας, γιατί κατά τα λοιπά δεν χρειάζεται μεγάλη φαντασία για να τοποθετήσουμε ένα ενα τα κομμάτια του παζλ και να κάνουμε παιχνίδι

koonng09stilllifefinal.jpg

Ριτς

( Από το σεντούκι, έν έτει 2001, ελεγα τα ίδια που λεω και σήμερα. Μάλλιασε η γλώσσα μου, παιδιά)

* Στους καλεσμένους σερβιριζόταν ψωμί στολισμένο με ψήγματα χρυσού κι ο νεαρός ηγεμόνας έπινε μαργαριτάρια διαλυμένα σε ξίδι. Την επομένη διέτασσε ν’ αποκεφαλιστούν ευνοούμενοι και συγκλητικοί, να μαστιγωθούν ή να θανατωθούν στο στόμα άγριων θηρίων στην αρένα. Αντιθέτως, το αγαπημένο του άτι, Ινσινάτους, απολάμβανε ιδιαίτερες τιμές.

Ο Μάλκολμ Μακ Ντάουελ όπως έπαιξε το 1979 τον Καλιγούλα στην ομώνυμη ταινία.

Για πολλούς ο Καλιγούλας (12-41 μ.Χ.) υπήρξε μεγαλομανής τύραννος κι εντελώς παράφρων. Πολυάριθμα ιστορικά πονήματα περιγράφουν τα κατορθώματά του -ταπείνωση πολιτικών προσωπικοτήτων, ευαρέσκεια σε γυναικεία ένδυση, ακόλαστες σχέσεις με τις αδελφές του και την ίδρυση οίκου ανοχής δίπλα στ’ ανάκτορα…..

86 thoughts on “Ζει ο Καλιγούλας καλέ μου ;

  1. Το σεντούκι σου κρύβει θησαυρούς κι οι θησαυροί δεν παλιώνουν _στην προκειμένη περίπτωση, δυστυχώς βέβαια!

    Παράξενος χειμώνας μπαίνει, παράξενη εποχή
    κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει, δεν ξέρει πού θα βγει
    Βουλιάζουμε όλο και πιο κάτω, όλο πιο βαθιά
    πότε θα πιάσουμε επιτέλους πάτο, πια..

    (Θυμάσαι το τραγούδι των Φατμέ, με Αφροδίτη Μάνου και Χαρούλα Αλεξίου;
    Το 1989 το είχαν πρωτοτραγουδήσει. Από τότε, ανά τακτά φθινόπωρα μου ‘ερχεται στο νου, και αναρωτιέμαι, δεν υπάρχει πάτος να τον φτάσουμε κάποτε; Για ν’ αρχίσουμε, επιτέλους, την αντίστροφη πορεία;
    Μπα, δεν θα υπάρχει…)

    Μ’ αυτά και μ’ αυτά, καλό σου σαββατόβραδο!
    Σε φιλώ.

  2. Just me Καλησπέρα… Ναι, το θυμαμαι και το επαναλαμβάνω με τον ιδιο ακριβώς τρόπο. Απατα βαρελια μας γεμισαν φοβάμαι.Εκτός αν…
    Το σεντούκι εχει διάφορα, αλλά δεν ταιριάζουν ευκολα στο κλίμα των μπλογκ και πολλές φορές δεν προλαβαινω να ανεβάζω κάτι της…ώρας, γιατί ας πούμε προ ολιγου εψηνα μπιφτεκακια της ωρας. Τί να κάνουμε τωρα;
    ΚαλοΣ/Κ
    ριτς

  3. Αχ πολύ χαίρομαι για κείνο που σε βάλαμε να κάνεις! Κι απ’ το σεντούκι σου, ιδού οι θησαυροί! Φιλάκια και ύπνος απόψε νωρίς, Ριτσάκι, Καληνύχτα (υπέροχο είναι, αμ δεν αλλάζουν εύκολα οι άνθρωποι – και οι συνθήκες- μάτια μου! Στα βασικά, αμετανόητα και ανόητα ίδιοι!)

  4. Εδώ είμαστε? Υπέροχα στο βουνό σήμερα! Τι θα έκανα, αλήθεια, χωρίς το βουνό μου? Η μαμά μου γελά, «θα πούν ότι πήρες τα βουνά» (αν δεν το είπαν ήδη). Μα μήπως η πρώτη παρεξήγηση θα είναι στην ιστορία? (Καλιγούλας + άλεφ) Απόψε μου φέρανε κάτι απίθανα τσαγάκια, κερνάω! (και φοβερά γλυκά από Θεσσαλονίκη, όσο γίνεται, μοιράζω! Τα υπόλοιπα, νυχτερινή κόλαση!)

  5. Καλα, μην τα καταβροχθίσεις όλα. Κρίμα ειναι για όσους σε παρακολουθούν και σε διαβάζουν.
    Πολλές φορές απορώ με το Βουνό.

  6. Αρα, σκέφτεσαι να του κάνεις μια γερή εξομολόγηση και να το παρατήσεις ή μήπως λειτουργεί συμπληρωματικά με τις σοκολατούλες και το μπλε τα βάνι της κουζίνας ;
    ριτς

  7. Ας ελπίσουμε ότι θα έρθει και η πτώσις κάποια στιγμή, για να εμφανιστεί κι η Αναγέννηση κάποτε…

    Ιατρείο όχι σήμερα… Σήμερα, φασίνα και παιχνίδι με την όμορφη…

  8. Α,πολύ ωραια Δημοσθένη μου. Σε βλέπω σε φάση πλήρους προσαρμογής και ορθώς πράττεις. Μιλαω με το μικρο το Αλεφ για το μαγικό βουνό. Οχι του Τομας Μαν, αλλά το δικο μας δίπλα στο Κ.

  9. Με το μπλε τοίχο της κρεβατοκάμαρας! Το ξέχασες, σπανίως βλέπω το μπλε της κουζίνας! Και δεν υπάρχει περίπτωση να το παρατήσω? Το βουνό μου καλέ? Μόνο του πάει! Απαιχτο, χωρίς συμπληρωματικό, υπέροχα εκεί ιαματικό, όταν γυρίζω, όλαι αι βίδαι στη θέση! άλεφ καλοβιδωμένο μετά βουνού, λέμε! (κατά το μ.Χ. θυμήσου μ.Β, όπου στο βάζω! Στο π.Β.απόφυγέ με!)

  10. Αλεφ, πρέπει να με διδάξεις τη μαγεία και το απαιχτο του βουνου. Εμένα με πιάνει τρομος στη σκεψη ότι σκαρφαλώνεις μοναχο και απροστάτευτο κορίτσι πραμα κι απάνου.Ξέρω κατι για τα ιαματικά της λιμνης της Βουλιαγμένης, αλλά βρε παιδί μου δεν κουνιέμαι.

  11. Ο μπαμπας μου μουλεγε ότι ολα τα κοριτσια ειναι απροστατευτα εκει εξω στη ζουγκλα. Και μουμεινε το υπονοούμενο παιδιόθεν.

  12. ΄Μίλα, μάτια μου, και λέγε ό,τι θέλεις! Εδώ το είπα μόνη μου στην Εκθεση βιβλίου, τώρα με πιάσαν οι ντροπές και τα αινίγματα?

  13. @ Ρίτσα, αυτοσχεδίασε! Οπως σου κάτσει! Θα έρθεις, δηλαδή, και πάλι μαζί μου την Δευτέρα? Με κακομαθαίνεις, αλλά μ’ αρέσει!

    @ Dimostenis> Ζηλεύω απίστευτα! Και δάσος, και λύκοι και βροχή, αυτό είναι σκάνδαλο! (μόνο τη φασίνα σας δεν ζηλεύω!)

  14. Alef, γιατί να μην έρθω; Μου αρεσει η παρεα σας (!) και το ξέρετε. Παρ ότι στον Ιανό εχει παρουσιαση ο Τακης Θεοδωροπουλος και μιλαει ο Στελιος Ραμφος στις 8 ολα αυτά.

  15. @ dimosthenis> Είστε πολύ τυχερός! (με την ροδοδάκτυλη!) Θα της στείλω παραμύθια! Αλήθεια, γιατί δεν δοκιμάζετε να της γράψετε εσείς, γράφετε πολύ όμορφα!
    Είδατε που ο Σουρ, είχε δίκιο με την φασίνα! «Το σπίτι έλαμψε και έλαμψα!» Κάπως έτσι?

  16. @ Ρίτσα μου σε μας θα έχει και ποίηση και… χαβαλέ! Θα χάσεις! Εαν δεν έρθεις αυτή τη φορά, σίγουρα θα χάσεις! Και σε μας αρέσει η παρέα σας, κυρία μου!

    @ dimosthenis> Τώρα ησύχασα τουλάχιστον με τη βροχή, τέτοιαν έχω!

  17. Αλεφ. σε λίγο θα εχουμε και μουσική. Το gaz των matisse,τη διασκευή του παλιού κομματιου του Σπανού και της Γαλάνη. Τραγουδαει και σ αυτό η Γαλλανη με τους matisse.
    Να το ακουσετε , σας παρακαλω πολύ

    Στην Αλντα ειχαμε βαλει Μπρεγκοβιτς

  18. Αλεφ…. σε σας θα ερθω, γιατί μ αρεσει η Νεοφύτου Δούκα. Ειχα βρει ενα διαρι προπερσι κι ειχα λυσσαξει να το αγοράσω. ρετιρε με θεα… Τοθελα για τον γιο, αλλά εγω να το χαιρόμουν στο μεταξύ. Εχασα ομως καθ ότι δεν προλαβα να διεκπαιρεωσω εγκαιρως το χρημα

  19. Δημοσθένη, να ακουσετε παρακαλώ τη μουσική με την οποίαν θα στολίσω το ποστ μου. Και να σκεφθείτε ότι και εδω ψιλοβρεχει.

  20. Ολα θα τ΄ακούσουμε, κυρία μου! Αλλά και θα κοιμηθούμε σε λίγο! Στο μπουντουάρ, συνωστισμός και πάλι (σωστά το γράφω?) Κλείνουν τα μάτια μου! Να δούμε πόσες φορές θα σου πω απόψε καληνύχτα!) (Κι αν τελειώσω εγώ καινούργιο μυθιστόρημα, να με φτύσεις!)

  21. Αλεφ, ηρθε κόσμος σήμερα ; Μου ειχες πει ότι θα δουλευες με την Αναστασία; Δηλαδή ολο μιλούσατε πάλι ;
    Να το γραψεις σε παρακαλώ, Να το γράψεις. Θα κανεις παρουσιαση του παιδικού ή όχι ;

  22. Θα μου πεις, καλύτερα, να σωθεί κι κόσμος!

    @ dimosthenis> Να μη λέτε, σας παρακαλώ πολύ, καλές λέξεις!

  23. Αλεφ, μηπως πρεπει να αναλύσουμε τον Καλιγουλα ; να κανουμε καμια καινουργια ερευνα για το αν ηταν φτυσμένος και υποτιμημένος ;

  24. Δεν ειπε τίποτα ο Δημος.Απλώς ακουει το Μαμα γερνάω της Τανιας. Εγω δεν εχω μαμα για να της το πω. Πού θα το πω, τωρα ;

  25. Ναι βρε Δημο,. νομίζω ότι κακώς τον φόρτωσαν τοσα πολλά,Υπαρχει ενας καθηγητής γερμανός νομίζω που εχει ασχοληθεί, αλλά αντε βρες τον

  26. Καλέ χαμός έγινε! Πρώτα μιλούσαμε, ε και μετά κερνούσα καφέ και σοκολάτες! Με μια καφετιέρα και μια φοντιανέρα, για γέλια και για κλάματα! Είχε έρθει και από τη Θεσσαλονίκη ο simon says. Ομορφα ήταν! Μας έλειψες!

  27. Αλεφ…εισαι ατελειωτο στρουμφάκι. Πάλι γλυκά , μπρε και με Θεσσαλονικιούς τωρα ;
    καλα, την επομένη φορά ελπίζω να μην το χάσω. εξαρταται πώς θα ειμαι, αν ειμαι ετσι χαλια οπως σημερα δε λεει.

  28. Αλεφ, λεω να παμε ενα σαββατοκυριακο στην Κάντια, στη μανα της Αναστασίας,. αλλά ναχει καλο καιρό μωρε,..μη βρεχει δηλαδή, αυτό εννοώ
    Αντε , κοιτα να γραψεις γιατί εγω δεν εχω κατι να κανω και χαζολογάω.

  29. Πορτογυρα! Υπεροχη ελληνικη λεξη με χρωμα από γειτονιά με χαμηλα τα σπιτια και τις σφαλισμένες τις νυχτες καγκελόπορτες.

  30. Ρίτσάκι, υπέροχα θα είναι στην Κάντια τέτοιο καιρό! Ηταν και η κυρία Χαρά απόψε! Αλλά φεύγουμε τον άλλον μήνα με Γιάννη Θ. για Παρίσι (θα πάμε να δούμε τη Δανάη του).

    Δημοσθένη, και αύριο μέρα είναι! Αφού δεν θέλει, άστο!

  31. Μια χαρά είσαι! Εσύ, ποτέ χάλια! Η νουβαντίτσα λατρεύει τα στρουμφάκια! Δεκαπέντε φορές ακούσαμε το ίδιο στρουμφοτραγούδι το καλοκαίρι για Κέρκυρα! Εχει μοιάσει στη νονά της, λαίμαργη, μουσικόφιλη και πορτογύρα!

  32. Δημοσθένη, μπορείς να το αντιγράψεις από τα λινκς μου. αν πας στους matisse the band,νομίζω τόχουν στα προτεινομενα. Τριτο, αν δεν κανω λάθος. Δεξιά,εκει που παιζουν μερικά από τα κομματια του σι ντι. Αλλιως θα το κατεβάζεις από το myspace matisse αν δεν κανω λαθος, αντι 0,99

  33. Να περάσετε όμορφα, Ρίτσα, μάλλον εγώ σινεμά! Φιλιά στη Νατάσσα, πες να μου γράψει για τη στήλη, ξέρεις εσύ!

  34. άλεφ, αυταρχικόν! Φράου! (το ξέρεις ότι κάποτε υπόγραφα και ως… Φράου? Μη, μη με ρωτάς! Αύριο θα σου πω!) Καληνύχτα, ξανά μανά Καληνύχτα!

  35. Ρε σεις, δεν ειπατε κουβεντα για τον φοβερό πινακα που διανθίζω το σεντουκιακό κομματι μου ;
    θα σας σκοτώσω ολους…δηλαδή τους εξής δύο : Δημοσθένη – Αλεφ

    Δε μου λες, Αλεφ, ποια ειναι η Δανάη ;

  36. Η κόρη του Γιάννη και της Μαργαρίτας (ένα πολύ αγαπημένο μου παιδί πολύ αγαπημένων μου φίλων που σπουδάζει βιολογία εκεί!) Εντάξει? Υπέροχη πάντα η εικαστική σου επιμέλεια! Δεν παίζεσαι λέμε? Εντάξει? Γαλατάκι τώρα όμως και αύριο πάλι!

  37. Το ερώτημα νομίζω δεν είναι αν ζει ο Καλλιγούλας.
    Αν θέλουμε να ζει είναι, ή αν έχουμε (και ποιοι βέβαια) την ανάγκη να ζει…

    Γιατί κανένας Καλλιγούλας δεν θα υπήρχε αν δεν τον έφτιαχναν και τον εξύψωναν οι γύρω του.

    Υπέροχοι και οι δυο πίνακες…
    Την καλησπέρα μου

  38. Ήρθα λίγο αργά γιατί γράφω σκοτωτά τα δικά μου άχαρα. Λόγω υπερβολικής δουλειάς θα μείνω εκτός κυκλοφορίας μέχρι την Τετάρτη το βράδυ. Τότε θα στείλω το μέιλ στο Αλεφ, αν έχει την υπομονή να περιμένει την αφεντιά μου. Έταξα και μια ιστορία καθότι.
    Την καληνύχτα μου σε όλους.
    Σκουπίτσα αγενής.

  39. Skupitsa…Μπα, να κανεις τη δουλειά σου. Το Αλεφ θα περιμένει υπομονετικά. Σου στελνει, αν ειδες τους χαιρετισμούς του.

    Sotiris K. Τους Καλιγουλες πραγματικά τους στήνουμε καθημερινα, αναλογα με τα κεφια μας. Πιο αυστηρούς, πιο συντηρητικούς, πιο χαλαρούς…. εχεις απολυτο δικιο και μου αρέσει αυτή η εκδοχή.
    Ναι οι πινακες παντα εχουν ενδιαφέρον γιατί σημαινουν κάτι σε σχεση με το κειμενο. Δεν φαινεται ευκολα αυτό το κατι,αλλα εγω το διαισθάνομαι
    Καλη Κυριακή Σωτηρη και αφησε κατι του 20ου αιωνα να πουμε και εμείς.

  40. Υποχρεωτικά για να φτάσουμε στην άνοιξη πρέπει να περάσουμε από το χειμώνα. Μας έλαχε να ζήσουμε σε μεταβατική εποχή. Κι έχουμε γύρω μας πολλούς συγκλητικούς, πολλούς Καλιγούλες. Θέλω μόνο να πιστεύω ότι η έκλυση θα φέρει την λύση

  41. Το χω ξαναπεί και το ξαναλέω.
    Δεν συγκρινεται η εποχή μας με καμία άλλη. Ζουμε μακράν καλύτερα τώρα.
    Ούτε είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν πολύ πολύ καλύτερα!

    Ας μην «γκρινιάζουμε» Σαββατο βραδυ και ας απολαύσουμε τον υπέροχο πίνακα με την ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ αυτή διασκευή των matisse με την μοναδική Γαλάνη.

    Εγώ πάντως όταν άκουσα το gas έτρεξα στην κυριολεξία στο fnac και αγόρασα το cd μόλις μια εβδομάδα αφοτου βγήκε (πριν σε γνωρίσω Ρίτσα από εδώ!) και δεν το μετάνιωσα!
    Υπέροχος ήχος – Κορυφαία δουλειά, που δεν έχει να ζηλέψει σε κάτι ξένα αντιστοιχα συγκροτηματα!
    Μπράβο στο γιο και στους φίλους του!😉

  42. Ριτσάκι μου, Καλημέρα, Καλό Μέγαρο και κυριακάτικο φιλί

    Skupitsa, Καλημέρα και κυριακάτικα φιλιά και σε σένα, έχεις τους χρόνους του Θεού! Οποτε και αν μπορέσεις, ό,τι θέλεις και όποτε εσύ, όπως σου βγει! καθ’ ότι αυτό και… η φιλοσοφία του άλεφ! Αμ τι θαρρείς, κυρά μου, πως λέμε στο μπουντουάρ? (άλλο ο… Μαρκήσιος κι άλλο το άλεφ! Πως λέμε αλλού ντ’ αλλού? αδόκιμον αλλά μ’ αρέσει!)

  43. Απ ότι καταλαβαίνετε,, θα ΑΠΑΝΤΗΣΩ πρωτα στο PHILO καθ ότι παινεύει το ΓΙΟ μου και τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ γιατί και μενα μου αρεσει η δουλειά τωνMATISSE παρ οτι δεν ειμαι fun του είδους. Θεωρώ όμως ότι εχουν υψηλού επιπεδου απόδοση.

  44. @Philos, ξανα, Φυσικά και περνάμε υλικά καλυτερα. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Αλλά ξέρεις ότι η ανάπτυξη δεν βάδισε παράλληλα με τη βελτίωση του ανθρώπου σε όλα τα επίπεδα. Εξ ου και η γκρίνια, κι αυτό έγινε γιατί οι περισσότεροι πεσαν πανω στο μέλι και μελώθηκαν. Θα προσεξες βεβαια ότι το κειμενο ειναι γραμμενο από μενα το 2001 και νομίζω ότι διατηρεί την επικαιρότητα του σχεδόν 7 χρονια μετά.

  45. @ Νεφελοεσσα Καλησου μερα. Οτι πρέπει να περνάει η ανθρωπότητα από διάφορα στάδια αυτό ειναι γεγονός. Αλλά ειδικά σε θέματα περιβάλλοντος πρέπει να είμαστε πια πολύ προσεκτικοί.Ο καθένας με το φτυαράκι του κι ο,τι μπορεί. Δεν γίνεται αλλιώς.

  46. @Alef,καλημερα παιδί μου καλο… Τωρα ξυπνησε η αρχόντισα και με την τσιμπλα στο μάτι ετρεξε στο λαπτοπ μην χασει καμια οξεία.
    Ναι, σημερα εχει Κλιμτ , οπως είπαμε μετα του Νατασσακίου και ξερεις, ντρεπομαι και λιγο ετσι οπως με κουρεψαν οι ηλιθιοι χθες, λες και ειμαι αγοράκι που να πάρει. Θυμωμένη ειμαι , καταλαβαίνεις, καθ ότι ναρκισσάκι λίγο.
    Εσύ τί θα κάνεις; παρε κανενα ανακουφιστικό τελεφούνκεν, αντι για βουνό.

  47. Ουχί. Άλλαξα το μέιλ μου σε τάδε @gmail.com. Έστειλα μήνυμα τηλεγραφικό στο Άλεφ για επιβεβαίωση. Φιλάκια.
    Κάτι θα καταφέρουμε πιστεύω.

  48. πάρα πολύ ωραίο το ποστ rits😉 να’χα τις γνώσεις σου!
    παντως στο λύκειο είχα έναν καθηγητή που είχε λυσσάξει να μας λέει τα κατορθώματα του Καλλιγούλα. είχα φρίξει είναι η αλήθεια. για να είμαι τελειώς ειλικρινής, σχετικά με το άτι, μας είχε πει ότι του είχε μια «ιδιαίτερη» αδυναμία… ο νοωών νοείτο🙂

  49. @Foteinoula mou… ειναι η δουλειά μου να ψάχνω και να συνδεω πράγματα. Μαθαίνεται, οπως μαθαίνεις να κτυπας τα πληκτρα του κομπιουτερ. Τόσο απλά.
    Καλα για τον Καλιγουλα κυκλοφορούν διαφορα. Ομως λενε ότι δεν ηταν τοσο αμφιλεγόμενη προσωπικότητα όσο την εχουν παρουσιασει οι ιστορικοί μεσα στους αιώνες.
    σε φιλω
    ριτς

Σχολιάστε

