Κοίτα να δεις πώς μπορείς να την πατήσεις!


 

 

fasl01_kidman0710.jpg

 

Αγαπημένος φίλος ( δικός μου και της γυναίκας γενικώς ) μου έστειλε το παρακάτω ανέκδοτο. Δεν θα άντεχα να μην το μοιραστω μαζί σας : και με τους άνδρες και με τις γυναίκες της παρέας. Αν κάτι ξεχνα συχνά ο ανδρικός πληθυσμός είναι ότι η γυναίκα, όντας αιώνες καταπιεσμένη, έμαθε με τον καιρό να καταφεύγει στη διπλωματία και μάλιστα στη μυστική διπλωματία για να πετύχει τους στόχους της. Ετσι, κατάφερε να χρησιμοποιήσει τμήματα της ανθρώπινης σκέψης που οι ανδρες συχνά παραγνωρίζουν. Κακώς , ομως, πολυ κακώς.

ριτς

Έντεκα άνθρωποι κρατούνταν από το ίδιο σκοινί που κρεμόταν από ένα ελικόπτερο. Ήταν δέκα άντρες και μία γυναίκα .
Το σκοινί δεν ήταν αρκετά δυνατό για να κρατήσει και τους έντεκα, γι’ αυτό και αποφάσισαν ότι ένας άνθρωπος θα έπρεπε να πέσει .
Διαφορετικά θα έπεφταν όλοι.
Δεν κατάφερναν να διαλέξουν τον άνθρωπο, αλλά ξαφνικά η γυναίκα, με δυνατή φωνή, ανακοίνωσε ότι προσφερόταν από μόνη της να πέσει.
Στο κάτω κάτω, είπε, ήταν συνηθισμένη να θυσιάζει τα συμφερόντά της, μιας και :

1.- Σαν μητέρα πάντα έδινε προτεραιότητα στα παιδιά.
2.- Σαν σύζυγος παραμέριζε τα συμφέροντά της για αυτά του συζύγου της.
3.- Σαν κόρη υποτασσόταν στον πατέρα της.
4.- Σαν επαγγελματίας άφηνε τα αφεντικά της να παίρνουν τη δόξα για τις
δικές της επιτυχίες.
5.- Σαν γυναίκα, κοιτάζοντας ψηλά στο άπειρο και βάζοντας το χέρι στην καρδιά, η αποστολή της ζωής της ήταν να θυσιάζεται για τους άλλους, χωρίς να περιμένει τίποτα σε αντάλλαγμα !

Συγκινημένοι οι άντρες ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και φυσικά έπεσαν.

_______________________________________________________
Στείλε αυτή την ιστορία σε μία γυναίκα ΕΞΥΠΝΗ, για να έχει ένα
κίνητρο να χαμογελάσει σήμερα…
Επίσης μπορείς να τη στείλεις και σε έναν άντρα , κι αν δεν την καταλάβει … θα του εξηγήσουμε…


ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ:
Ποτέ μην εμπιστεύσαι την αυταπάρνηση μία γυναίκας, μπορεί να είναι γενναία αλλά δεν είναι ηλίθια!

Γ.Δ.

102 comments

  1. «Σαν» χέλι ξεγλύστρισε

    «Ως» Θαλασσινή σε ασπάζομαι και σε χαιρετώ!

    χι χι χι 😉

    υγ πολύ καλό ήταν και οτι έπρεπε γιατί πολλά άκουσαν τα αυτάκια μου σήμερα και βάρυνα… ουφ!

  2. Θεία Λένα…. Καλημερα. Ελπίζω να είστε πολύ καλύτερα και νομίζω ότι είστε.
    ΟΙ γυναίκες είναι γενικώς παρεξηγημένες. Αλλά αυτό, εκτός από τις γνωστές κοινωνικές συντεταγμένες, τις οποίες ένα μικρό κομμάτι τις αγνοεί – και ξερετε ο ουσιαστικός χρόνος της δήθεν απελευθέρωσης ειναι συμπαντικά απειροελάχιστος – υπάρχουν και οι καθαρα βιολογικές διαφορές. Οι διαφορές στη λειτουργία του εγκεφάλου. Οντας αιώνες τώρα σε αδροκρατούμενο κόσμο, η γυναικα ήταν αρκετά δύσκολο και παρακινδυνευμενο να ξεχωρίσει. Οι ρόλοι βλεπετε, μοιρασμενοι εξαρχής. Τωρα, ολα αλλάζουν, αλλά θεια Λένα μου, πιστεψτε με ( και το ξέρετε) το κόστος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ και συν τοις άλλοις εχουμε κομπλεξάρει τον ανδρικό πληθυσμό.
    Από το ένα ακρο περασαμε στο άλλο. Αλλο λάθος κι αυτό ΤΡΟΜΕΡΟ.
    Καλη σας μερα.
    ριτς

  3. thalassinimatia////καλημερα καλή μου. Πράγματι, σαν χελι γλίστρησε, σαν συγχρονη γοργόνα τα κατάφερε…
    Χαιρομαι που λειτουργησε λιγο λυτρωτικά αυτό το ποστάκι του φίλου μου
    Χαιρετώ, καλο υπόλοιπο
    ριτς

  4. Ρίτσα , ό,τι πρέπει για να γελάσουμε! Σοβαρά δεν το λαμβάνω υπόψη!

    Άλλο η εξυπνάδα κι άλλο οι πλάγιοι τρόποι! Δε μας κολακεύει αυτό. Μισογυνικό το βρίσκω!

  5. @Ρενάτα μου, καλημερα…Πρωτον ειναι ανεκδοτο και δευτερον θα ξέρεις ότι ιστορικά τουλάχιστον η γυναίκα, αν και αποδεδειγμένα έξυπνη, χρησιμοποιησε τον πλαγιο τροπο για να κερδίσει βήματα προς τα εμπρός. Ας μην κρίνουμε από τις προσωπικές μας ιστορίες που σίγουρα δεν εχουν να κανουν με το ανέκδοτο.Αλλωστε ο στοχος ηταν να γελάσουμε
    καλη εβδομαδα
    ριτς

  6. Πάντως εγώ θα χειροκροτούσα, εν γνώσει μου ότι θα πέσω!
    Διότι, αν, λέω αν ποτέ τύχαινε να συναντήσω μια τέτοια γυναίκα στην ζωή μου, ε τότε θα τα είχα δει όλα και δεν θα περίμενα τίποτα άλλο πια!!!!

    (μεταξύ μας τώρα, το ανέκδοτο κυκλοφορεί πολύ καιρό και η Ρενάτα έχει δίκιο. Αντιφεμινιστικό είναι !! )

    Την καλησπέρα μου

  7. Ριτσάκι μου, το επιμύθιον- όντως- όλα τα λεφτά! (είναι αυτό που λέω κι εγώ «καλή είμαι αλλά όχι χαζή», αλλά ποιος μ’ ακούει!)
    Νατασσάκι, συμπέσαμε πάλι!
    Καλή και χαρούμενη Δευτέρα σε όλους, Ρίτσα μας, φιλιά (έχεις να λάβεις κι εκ του σύνεγγυς!)

  8. Μου αρέσει που εισπράττω αντιφατικά σχόλια.
    Μήπως, άλλωστε, αυτός δεν ήταν ο στόχος μου ; Να καταγράψω αντιδράσεις. Αλλιώς θα το κράταγα στο μειλ μου, οπως κρατώ δεκάδες τέτοια που δεχομαι αν όχι καθημερινά, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, τα οποία πολλές φορές δεν ερχονται κατ ευθείαν σε μένα, αλλά, ξέρετε, μέσω κολοκυνθούς.
    Η αληθεια ειναι ότι δεν το θεωρώ αντιφεμινιστικό, για τον απλούστατο λογο ότι δεν υπήρξα ποτέ φεμινίστρια ( οπως το μαθαμε στη δεκαετία 60-70 ) οπότε δεν μπορώ να αντιληφθώ τί ειναι αντιφεμινιστικό.
    Το βρήκα χαριτωμενιά και ως τέτοιο το ανέβασα.

  9. @ Δημοσθένη ….. Καλέ τί μας λέτε , που έχετε ολοι καλομάθει με την αυταπάρνηση.

    @ Alef… Μικρο μου Αλεφ, γραφω γενικώς για να προλάβω να φτάσω εκεί… Αστους μικρό μου να λενε, να λενε…..

    @Σωτηρη μου.Μην πέσεις, γιατί σε χρειαζεται όλη η μπλογκοπαρέα με ωραια και αισθησιακά σου κείμενα. Μην κάνουμε δα και τέτοια λάθη για ένα κειμενάκι , τόσο δα και μια ωραια κυρια, οπως η Νικολ Κιντμαν.
    ΥΓ. Το αν κυκλοφορεί δεν εχει και μεγαλη σημασία. Εμένα σήμερα μου το έστειλαν και δεν με χαλάει καθόλου.

    σας χαιρετω ολους
    την εκτιμηση μου περα για περα
    ριτς

  10. από όμορφο άτομο τα μαθαίνεις (φαντάζομαι ποια :))
    σ’ ευχαριστώ πολύ Ρίτσα κι εύχομαι το ίδιο και για σένα (αν κι έχω την αίσθηση πως δεν έχεις ανάγκη τις ευχές…η δύναμη είναι μέσα σου)

    καλό απόγευμα 🙂

  11. Ελαφινι , καλό σου απογευμα. Εχεις δικιο για το ατομο . Για το άλλο, μεχρι το τέλος θα χρειάζομαι ενισχυση, οπως καθε άνθρωπος, φαντάζομαι

  12. Εσύ έκανες πολύ καλά που έβαλες το ανέκδοτο, και μας χάρισες χαμόγελα.
    Εγώ προσπάθησα, με το σχόλιό μου, να συνεχίσω στο ίδιο ανέμελο και διασκεδαστικό στυλ, όπως έκαναν κι άλλοι, πλην όμως απέτυχα, αφού τα γράμματα και οι λέξεις από μόνα τους δεν είναι αρκετά για να δώσουν και τη διάθεση…
    Βλέπεις, στο προηγούμενο σχόλιο, παρέλειψα να βάλω τις γελαστές φατσούλες όπως είχαν κατά νου να κάνω, δείγμα του ότι δεν σοβαρολογώ και ότι έχω διάθεση για αστεία. Έτσι άλλαξε και το νόημα του σχολίου..

    Πάντως ναι, για να είμαι ειλικρινής, τα επόμενα 73 (!!!!!!!) χρόνια, δεν προτίθεμαι να παλαμοκροτώ υπό τας … διαταγάς μιας απλής συναισθηματικής παρόρμησης
    χαχαχα

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ !!!!

  13. Αμαν! Σωτήρη τόσο σχεδιάζεις να ζήσεις ? Πεσμου και μένα το μυστικό που νομίζω ότι οσονουπω θα γινω αναχωρητρια ;

  14. Ε τα λίγο μαθηματικούλια που ξέρω, με βγάζουν στα 129 !!
    Είναι.. λίγα λες;
    χαχαχαχαα
    καλή μου, ας σοβαρευτώ,
    Ούτε εγώ θα τα αντέξω τόσα, ούτε κι εσύ να βιάζεσαι..
    Και όσα και να είναι -εύχομαι από καρδιάς τα δικά σου να είναι πολλά- να είναι γεμάτα, δημιουργικά και ευτυχισμένα…
    Με πολλά ανέκδοτα και πολλά … χειροκροτήματα (των άλλων, έ όχι και εμείς ε; 😉 )

  15. αγαπητή ritsmas,
    δίσταζα να σου γράψω τόσο καιρό, τελικά το κάνω σήμερα, αν και σε διαβάζω πάρα πολύ συχνά (και όχι μόνο από το blog…!)

    Σήμερα βρήκα πρόσφορο έδαφος και… έπεσα (η μετεωρίτισσα!) και καλά θα κάνεις να με καλωσορίσεις και να με κεράσεις κάτι!!

    Σούπερ το ανέκδοτο,
    την πάτησαν (για μία ακόμη φορά) οι άντρες.
    Δεν λες που δεν την έβαλαν να τους μαγειρέψει κιόλας εκεί ψηλά…

    Πολλές καλησπέρες !!

  16. @Dimosthenis…καλησπέρα, καλησπέρα… γκρινιάρη. Πάντα περνάμε καλά. Δε νομίζω νάχει κανείς απο μας παραπονο ; Ημουν στην παρουσίαση της ποιητικής συλλογής ( μου φάνηκε εξαιρετική και φευγάτη συγχρόνως – θα τη διαβασω) του ΚΑΙΝΟΥ ΔΙΑΙΡΕΤΗ Ευθυμιάδης Γιάννης με το ονομα και με το μπλογκ του ο άνθρωπος. Οπότε ειδα πολλούς καινούργιους φίλους. Απο το librofilo, τη Doll, τη Ρενάτα μας, τον Δημητρη Αθηνάκη ( καλε αυτό ειναι αμουστακο παιδί και γράφει τόσο ομορφα ; «αμαρτησα για το παιδί μου») φυσικά τη frau Ελενη Γκικα ( το μικρό και υπεροχο Alef ) και φυσικά τον κ.Μοστρα ( Μαμαλούκας γαρ- ελαφρώς κρυωμένος ). Είδα και τον Κώστα Σερέζη, στου οποίου τη γκαλερί Αργω έγινε η παρουσίαση. Μια γκαλερι πολλών πολλών ετών, με εξαιρετικά καθε φορά έργα γνωστών καλλιτεχνών. Και ομολογώ ότι χαρηκα και ψιλοσυγκινήθηκα, γιατί ειμαι και ευσύγκινητο πλάσμα. Τί να σας το κρύψω, δε λεει…
    Επεράσαμε ομορφα εκει στη Νεοφύτου Δούκα κι ας έβρεχε. Εσταζε η παρεα μέλι , έρεε και η κουβέντα , γεμιζαν οι χορδές του πνεύματος… Ετσι ειναι αυτά τα πράγματα. Φευγαλέα, μικρά, βιαστικά, μα τόσο λυτρωτικά….

  17. @ moonchild Καλως την τη φρεσκομάνα. Ελπίζω το μωρό να σκίζει και να προσεχεις τωρα μην ζηλέψει ο μεγάλος. Σε χαιρετώ και καλως ορισατε από το σπιτικό μας.

  18. @ Ω Ινδικτε ! Καλέ μου φίλε με τις τρεις αιθέριες παρουσίες γύρω σου. Ποιός τη χάρη σου, να το θυμάσαι αυτό. Να τις κρατάς σφιχτά στην αγκαλιά σου. Θα δεις ότι καθε φορά που θα το κάνεις, θα ανακουφίζεσαι, θα αδειάζεις απ ότιδηποτε ενοχλητικό.
    Χαιρετώ
    ριτς

  19. @ Μετεωρίτης ( Φαίη)…Είσαι η Φαίη που σχολιάζει στον Ινδικτό ή κανω λάθος ;
    καλως ορισες από εδω. Καλά κανεις και αποφασίζεις να αφήσεις ένα σημάδι από τον εαυτό σου.Δεν είναι κακη ιδέα και να ξέρεις ότι το εκτιμώ πολύ. Θα περασω και εγω από σενα για μια καλησπέρα. Προς το παρόν ειμαστε στις φιλοφρονήσεις και στα κεράσματα. Τα δύσκολα, μετά κορίτσι καλό.
    Είπα κερασμα. Εχω εναν ποιητή Ευθυμιάδη Γιαννη τον λενε και λεω να σε κεράσω. «Καινός Διαιρέτης» , η καινουργια ποιητική συλλογή του :
    Πάνω απ ‘ τη ρημαγμένη πόλη
    εκεινος δεν έφυγε ποτέ.
    Οταν τις έφεραν εκεί τα εξαντλημένα βήματα,
    τις άφησε για λίγο να καθρεπτιστούν
    στα διαφανα νερά του ποταμού
    πρώτη φορά, ύστερη, αληθινή.
    Δεν είδαν, γνώρισαν τον εαυτό τους μέσα
    που άλλοτε δεν είχαν αντικρίσει.
    Δεν τρόμαξαν, δεν απόρησαν
    μέσα στην αμεριμνησία της λήθης.
    Είχαν ξαναπεράσει εκείνο το ποτάμι ; Αλλο ;
    Πολλές φορές και πρώτη
    στην κολυμπήθρα του μυστηρίου.
    ( Καθρέφτισμα) – (Γιάννης Ευθυμιάδης) – ( Νεφέλη)
    ριτς

  20. @ Ρενατάκι μου…καλησπέρα κουκλα μου. Εγω να δεις πόσο χάρηκα που σας είδα και σας γνώρισα. Μεγάλωσα την πανοπλία του Ρενάτα.
    φιλια. Εγραψα κατι γενικό και ενα ποιηματακι σε μια καινουργια φίλη, τη Φαίη.
    ριτς

  21. Darling rits ευτυχώς που δεν περναει η Germaine Greer από το blog σου, αλοίμονο σου κακομοίρα μου, σήμερα τάχει με το χρώμα pink στη Guardian! Την καλήσπερα μου η την καληνύχτα μου στην Ελλάδα

  22. @ penelope… Dearest, διαβασες τα σχόλια, σήμερα;
    Η Germaine Greer ειναι σπουδαία ακαδημαικός, δημοσιογράφος και πολύ φεμινίστρια. Εγω δεν ειμαι φεμινίστρια με τη γνωστη έννοια. Νοιάζομαι τις γυναικες , αλλα όχι με τη σεξιστικη έννοια.
    Την καλησπέρα μου στην Αλβιόνα.
    ριτς

  23. Μπα, μου ‘λειψες κι επέστρεψα!
    «Πού κουβεντιάζω του ανέμου
    κι ο άνεμος τα γράφει πάνω στο νερό
    κι ο άνεμος τα σβήνει,
    για να προφθαίνεις μόνη εσύ να τα διαβάζεις».
    Οχι, πες μου, δε είναι υπέροχος? Με το τελευταίο του, με το ζόρι συγκρατήθηκα να μη με πάρουνε τα δάκρυα, αλλ’ ευτυχώς είχαμε ήδη γελάσει με το «μα τα ερωτικά δεν τα φωνάζουν, ψιθυρίζουν», οι Γιάννηδες της ζωής μου δηλώνουν καταγοητευμένοι από σας, κυρία μου! Ριτσάκι μου καλό πολύ σ’ ευχαριστώ που τα κατάφερες! Από κει που ήμουν μια ζωή σαν τον Γούντυ Αλλεν (Διαλύοντας τον Χάρυ) με τον καρδιοπαθή μου και μια νέγρα πόρνη, τώρα έχω τους φίλους μου κι έτσι αξίζει ν’ απαγγέλω! Φιλάκια, Καληνύχτα

  24. @ Renata, κι ας τα νάζια, κάτι μου χρωστάς, λέμε! (αμ δε που θα γλυτώσεις από μένα, κυρά μου! Χάρηκα κι εγώ αφάνταστα που σ’ είδα! Μήπως να μαζευτούμε μια μέρα όοοοολοι σπίτι μου? Αλλά μονάχα πίτσες, εξηγημένοι, διότι αν περιμένετε φαγάκια απ’ τα χεράκια μου, ατυχήσατε!)

  25. Άλεφ μου γλυκό, και ψωμοτύρι τρώω! 😉
    Μ΄αρέσει ως ιδέα. Εννοείς κι όλη τη γνωστή παρέα ε? 😉 Κι εμένα αυτό μου άρεσε πιο πολύ.!Το καλύτερο διάλεξες! 😉

  26. Alef Μικρό μου Αλεφ, καλησπέρα σου. Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε και μιλήσαμε με τον τρόπο που αντιμετωπίσαμε τα πράγματα μεσα σ’ ενα περιβάλλον καθαρα ποιητικό.
    Εβαλα λίγο απο το ποίημα του «Καθρέφτισμα» ως μια αρχή και βλέπαμε.
    Ποιοι ειναι οι Γιάννηδες που ενθουσιάστηκαν μαζί μου ; Ποιος ειναι ο καρδιοπαθής και η νεγρα πόρνη; Εγω δηλώνω φίλη σου και θελω να απαγγέλω….
    Φιλια μωρο μου.
    ριτς

  27. @ νατασσάκι> Δεν το συζητώ, έλα όπως είσαι! (μου έχουν πάθος όλα τα ντιλίβερι περιοχής! Ακούνε τη φωνούλα μου, και τρεχουν! σιγά να μην παιδεύω τους φίλους μου! Ασε που διαθέτω άπαιχτο σεφ – παλιό συμφοιτητή, και κολλητός μου φίλος- έχει ένα συγκλονιστικό εστιατόριο στην Κέρκυρα, τον φωνάζουμε τάχα μου τάχα να τον δούμε (καθ’ ότι… ο Μαγιακόφσκι στα νιάτα του, λόγω τιμής) και έννοια σου από μόνος του θα στρωθεί στην κουζίνα! Ασ’ το επάνω μου! Και σύντομα!) Φιλάκια, Καληνύχτα (μας οργανώνει η Ρίτσα, έτσι Ριτσάκι?)

  28. Ρίτσα, θηλέων ποτέ (πλήττω ανεπανόρθωτα), θα έχει κι αγόρια! Καλέ τώρα δεν είπαμε ότι ο σεφ θα είναι άντρας?

  29. @ Ριτσάκι μου, τους ξέχασες? (θα στους πω στο τηλέφωνο, δεν είναι πρέπον να εκθέτουμε κυρίους!)
    @ renata> Ψωμοτύρι στο σπίτι μου? Καλέ θα σου ‘χω τον καλύτερο μάγειρα! (καλύτερο κι από το αποψινό μου ποίημα! Μα πες μου, δεν ήταν το ερωτικότερο που άκουσες?)
    Ο ρόλος σου θα είναι, αφεντικό των πάντων! Εντάξει, Ρίτσα? άλεφ υπό έλεγχο Ρίτσας (ό,τι θέλω λέω και… πεινάω! Καλά να πάθω που δεν ακολούθησα, αλλά πήγες κι εσύ κι έφυγες!
    Α, Ρενάτα ναι, η γνωστή παρέα (και με τους φίλους μου εδώ που θα τους μάθετε!)

  30. Είναι για την απαντήση σου εγώ έλεγα για την Greer για τα φεμινιστικά της και το pink τίποτε αλλο! Μια χαρά το ανέκδοτο και το ποιήμα και… Παει να γίνει σαν το ανέκδοτο με το γρύλο

  31. @Penelope …..Cruz//// οταν τα βρισκω δύσκολα, πιανω τις ψηλές νότες..Κρουζ και τα τοιαυτα, παρ ότι ο Τζόνι λεει ότι θελει τριψιμο η τυπισα.
    Εντάξει. Πάντως η Greer θεωρείται ο τρόμος και φόβος των ΜΜΕ και εχει ένα στόμα….
    Στα χναρια της βαδίζει η Μοριν Ντάουντ των Νιου Γιορκ Τάιμς. Κι αυτή ετσι μπιτς είναι. Εμενα δεν μου αρεσουν αυτές οι τυπισες, πάντως και ούτε που τις θαυμάζω καν.
    Ο Τζόνι παραμένει εγκλειστος της ντουλαπας; Του εξήγησες ότι μιλαμε μεταξύ μας σε επίπεδο σαχλαμαρέ και δεν αναλύουμε ντε και καλά Μποντλαιρ και Προυστ ;

    @ Dimosthenis…. Ολα καλά με μας εδώ. Τους ζυγούς λύσατε….

  32. Είσαι φοβερη Ριτσ μεσ την κούραση σου καταφέρνεις να με κάνεις να γελάω. Ασε θα τα πούμε μια αλλη φορά για την Greer …. και τα περασματά της απο το Big Brother σαν πριμαντόνα. Την αλλη δεν την ξέρω αλλά θα ρίξω μια ματιά. Πήγαινε να ξεκουραστείς ή chat με τα δικά σου πρόσωπα που σε ξέρουν καλά και τα ξέρεις για να χαλαρώσεις… Καληνύχτα

  33. Pavlos….Ενταξει, καλαμπούρι έκανα προς αποφόρτιση..γιατί η εβδομάδα, για μενα προσωπικά, ειναι δύσκολη. Ενας φίλος μου τοστειλε και δε βαριέσαι, ξέρεις, πολλοί λενε φεμινιστικά και βλακείες. Στην εποχή μας, αυτά ειναι de bétises!
    Καληνυχτα. τα λεμε

  34. ANAKOINOSIS…Από αυριον,λιαν πρωί θα σοβαρέψω πολύ, γιατί αρκετά το τσαλάκωσα το ποστ μου σήμερα. Αφηστε δε που μπορεί να αποκτήσω και κακό όνομα. Στην εποχή μας πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Να μην εκτιθέμεθα. Να αφήνουμε τους άλλους να εκτίθενται. Καταλαβαίνετε, έτσι ; Τώρα, πάλι αν δε καταλαβαίνετε, τί να σας πω; Εγω, πάντως, πρέπει να σοβαρέψω.Αυτό ξέρω.
    Καλημερα σας
    ριτς.

  35. Δηλαδή, κυρία μου, σήμερα είστε μια κυρία σοβαρή? Σας φιλώ… σοβαρά, Καλημέρα! (τώρα και βραδυνή και πρωινή, άστα μαρτύριο τώρα!) (το τελευταίο μου ήτο επαρκώς σοβαρό?) σοβαρότατον άλεφ! (μήπως να ξαναγίνω… φράου κι εγώ?) (α δεν με πρόλαβες που υπόγραφα και ως… Φράου και με… συμμάζευα ως άλεφ!) (πες μου κι αλλάζω!)

  36. @Indictos….vous avez raison mon ami. Τέχνη μας η σοβαρότης και θεματάκι για Κυριακή δεν έχομεν, καθ ότι ακουω τα πολιτικά, ακουω και τα Κρητικά και τάχω κάνει κουλουβάχατο. Θα καταφύγω ως συνήθως στη λύση της διεθνούς επικαιρότητας. Ανώδυνη και….σοβαρή.
    Καλημερα σας.

  37. @Alef…. Μα τί ώρα ξυπνάς εσύ ; Εγω δεν μπορώ ν ανοιξω το αριστερό μου μάτι τετοια ώρα. ( το δεξί τοχω εξασκήσει καλύτερα και είναι σε διαρκή εγρήγορση). Εχεις αποφασίσει ποιός θα είναι ο αργηχός , τελος πάντων ή θα παραμείνουμε χύμα στο κύμα ; Φράου, πότε πρόλαβες και ξανάγινες; Χαμαιλεονταρίνα μου είστε τελικά μικρό Αλεφ ;

  38. @Dimosthenis…Αλλο νυχτοπούλι πάλι αυτό. Καλημέρα σας , γιατρε μου, τα σέβη μου πρωϊνιάτικα. Μπορείτε να με αποκαλείτε, μαμά. Δεν ρωτάτε ομως καλύτερα το Αλεφ να σας πει τί μαμα είμαι ;

  39. Foteinoula. καλώς τη Φωτεινή. Ναι, για τέτοια πρωινά ξυπνήματα ανεβασαμε αυτό το ποστάκι , το οποίο άλλοι πηραν σα σοβαρά και άλλοι στα ασόβαρα.
    Μένει να αποφασίσω και εγω ως αφεντικό πώς το βλέπω: μπα, μάλλον προς το χαβαλέ πηγαίνει.
    Η σοβαρότης ειναι για σήμερα που βαδίζω προς τα δύσκολα
    καλημερα ολη μερα.

  40. Φράου Χέλγκα σταθερά που συμμαζεύει Ρίτσα και άλεφ! Αν επιστρέψει η Φράου, η Φράου θα είναι αρχηγός (εννοείται!) Αν όχι, ε η Ρίτσα, θα είναι! Τι το άλεφ που όπου το πάει ο άνεμος, πάει?
    Φιλάκι κι εξαφανίζομαι και για μένα δύσκολη και γεμάτη ημέρα (γι’ αυτό θα κάνω ανάκληση Φράου, βρε!) άλεφ εις το μεταίχμιον (και δεν είναι χαμαιλεονταρισμός, είναι ένας ζόρικος εαυτός που πρέπει ή που υπάρχει για να συμμαζεύει- πού και πού- τον αγαθιάρη άλλο (εαυτό).
    ΥΓ. άσε που γύρισε ο Μόχα και πια έχουμε κι εμείς μουσικές και ζωγραφιές και θα σε βάλουμε και στα links μας διότι εγώ δεν ήξερα να το κάνω!

  41. @ dimosthenis> Α, καλά!
    (σχόλιο για τη Ρίτσα, ως μαμά!)
    Καλέ πιο μαμά είμαι εγώ παρά η Ρίτσα! Το Ριτσάκι εντελώς… Πετροβασίλη! (από ελληνικές ταινίες καλά? για να την πιάσετε την περιγραφή λέω!)

  42. @Alef καλη δυναμη για σήμερα ευχομαι. Και παρακαλώ σας να ευχηθείτε το αυτο δι εμέ.
    Καλημερα σας. Ναι, καιρός να περάσετε και στα λινκς , δε νομίζετε αγαπητή μας ποιήτρια ;

  43. Για κάποιο λόγο, διαβάζοντας το ανέκδοτο, μου ήρθε στο μυαλό του κάτωθι συμπληρωματικό του. Μη βιαστείτε να το χαρακτηρίσετε φαλλοκρατικό, έχει κρυφές ερμηνείες. :-Ρ

    Μιά όμορφη γυναίκα πέφτει από τον 122ο όροφο ενός ουρανοξύστη. Καθώς περνάει πέφτοντας από το παράθυρο του 105ου ορόφου, βγαίνει ένα χέρι από το παράθυρο, την αρπάζει, της σώζει τη ζωή από σίγουρο θάνατο και τη ρωτάει επί τόπου:
    -Θέλεις να σε πηδήξω τώρα;
    -Όχι! Απαντάει η όμορφη και ντροπαλή γυναίκα.
    Άντε χάσου, απαντάει ο άνδρας και την αφήνει να πέσει στο κενό…
    Μετά από μερικούς ορόφους, ένα άλλο χέρι την αρπάζει από το πόδι και τη σώζει, αλλά ο άνδρας αυτή τη φορά ρωτάει:
    -Πίπες κάνεις;
    -Όχι, απαντάει εκείνη αηδιασμένη…
    -Άντε χάσου! Και την αμολάει κι αυτός στο χάος…
    Η γυναίκα συνεχίζει την πτώση της μέχρι που μένουν περίπου δεκάξη όροφοι γιά να σκάσει στην άσφαλτο και ευτυχώς ένα άλλο χέρι την αρπάζει και πριν τη ρωτήσει ο,τιδήποτε ο άγνωστος, αυτή αρχίζει να ουρλιάζει:
    -Τον παίρνω, κάνω πίπες, το κάνω από παντού!!!
    -Άντε και χάσου παλιοπουτάνα!!! Της λέει τότε αυτός και την αφήνει να πέσει να γκρεμοτσακιστεί…

  44. @Skupitsa….καλημέρα , καλημέρα. Ελπίζω να είστε καλά κυρία μου. Δεν ξέρω αν ειναι γκολ ή αυτογκόλ. Οι απόψεις διίστανται, αν παρακολουθήσεις τα σχόλια.

    @vildaden ….Καλημέρα και σε σας. Μάλλον για ανηρ μου φαίνεστε, κρίνοντας βεβαίως από το ανεκδοτικόν της υπόθεσης. Ναι, τελικά αι γυναίκαι είναι ένα μυστήριο πράγμα. Δεν ξέρεις πώς να τις χειριστείς.
    σας χαιρετώ
    ριτς

  45. Ορθή η υπόθεσή σας! Πέραν όμως του χειρισμού της γυναικός, τίθεται και το ερώτημα του πως αντιδράει αυτή στις αντρικές απαιτήσεις. Στην πρώτη περίπτωση «μανιπιουλάρει» τους άντρες και επιβιώνει, στη δεύτερη υποκύπτει στα κατώτερα αντρικά ένστικτα, προδίδει τον εαυτό της και χάνεται.

    Αλλωστε, στο πρώτο ανέκδοτο, τι χείρα βοηθείαςνα τείνει κανείς, αφού όλοι μαζί πέφτουν;

  46. χαίρομαι που το αν-έκδοτο παραμένει….και μας φτιάχνει τη διάθεση
    αλλά περιμένουμε και την νέα σας έκδοση!!!

    καλημέρα θαλασσινή σου στέλνω με ένα σουελ 😉

  47. @ vildaden Και πάλι καλημέρα σας.

    @ Μαρια….περαστικά σου Μαράκι. Οι μύξες εκτος μπλογκ παρακαλώ.

    @ Stalagmatia καλως όρισες. μας βρήκες σε χθεσινή ανεκδοτολογική διάθεση. Δεν θα ειναι για πολύ. δεσμεύτηκα να σοβαρευτώ. καλημερα σου

    @Thalasssinimatia Καλά μικρο μου, δεν είμαστε και μηχανές παραγωγής. Δεν ζουμε στη Σοβιετία. Αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε.
    θα ερθει και το καινούργιο. Αστο πρωτο να το κυοφορήσω, γιατί δεν εχω ακομη κυοφορήσει το Κυριακάτικο και σε λιγο θα με κυνηγούν οι υλατζηδες. Κι ειναι κατι απολυτοι τύπαδες αυτοί !
    καλημερα κι ενα σουελ επίσης.
    ριτς

  48. @Compassocap…Εντάξει. Κι εσείς ολα πια θέλετε να τα καταλαβαίνετε ; Μα το ασαφές δεν έχει τη δική του ομορφιά; Δείτε το έτσι, αγαπητέ μου. Ως υποψιασμένος ανήρ, δηλαδή.

    @ Vildanden Α, πολύ χαιρομαι που επανήλθατε με μια αγκαλιά λουλούδια. Τα θεματα της εκπαίδευσης θέλουν δουλειά και σεμνότητα. Και δεν ειμαι βεβαιη ότι διαθέτουμε ως αναδελφον έθνος που είμαστε αυτά τα προσόντα. Αλλα ναι, αυτά, μάλλον όχι.
    χαιρετω
    ριτς

  49. Αγαπητή κυρία Μασούρα,
    σας ευχαριστώ που με τιμήσατε με την παρουσία σας αλλά και για τα θερμά σχόλιά σας!

    Γ.Ε.

  50. ioeu. Ευχαριστώ εγώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να σας ακουσω. Ηξερα καποια πράγματα, τα εμπεδώνω τωρα,λοιπον….Το χθεσινο ποστ με το ανέκδοτο δεν είναι ο,τι καλύτερο να σας υποδεχτώ, αλλά ετυχε. Ρίξτε μια ματια στα προηγουμενα. Δεν μπορεί κατι θα βρείτε. Το περιοδικόν είναι ποικίλης ύλης.
    χαιρετω

  51. @ Μαρια…. Εισαι ακομη ένα μυξιάρικο κορίτσι ; Ασε με πλησιάζει και μένα κι εχω δουλειαααααα, μανα μου….
    περαστικά γενικώς

  52. Να , αυτά κάνει η γυναικεία εξυπνάδα(πονηριά κλπ κλπ κλπ) και σε τελική θα μείνετα μόνες σας στον άχαρο τούτο κόσμο 😆
    Είστε που είστε περισσότερες, είμαστε και μεις «πονόψυχοι» (να μην πω…μ….ς) , μια χαρά σας πάει… ακόμα και στα ανέκδοτα 😛
    χεχεχε
    πλάκα κάνω, μιας και ο αγών εστί άνισος 😉

    Την καλησπέρα μου 😀

  53. Dimosthenis… αμα δεις το νεο ποστ θα καταλαβεις για πόσες δοσεις σοβαρότητας μιλαμε. θα τρελλαθείς. Θα πεις, παει το κορίτσι -μαμα το χάνουμε…Ξέρεις αυριο ή μεθαυριο ειναι το ραντεβού με το Γάλλο και ταχω δει όλα.

  54. Πολύ έξυπνο το ανέκδοτο. Και διδακτικό . Η γυναίκα μπορεί να μας δέσει κόμπο χωρίς να το καταλάβουμε. Καλό σου βράδυ Ρίτσα

    Τελικά αυτό το μπορεί να μας δέσει κόμπο μια γυναίκα τι το ήθελα μου λες; Με το που έκανα το σχόλιο έχασα τον κόσμο βρέθηκα στην …28η Οκτωβρίου. Πατούσα φροντ πέιτζ τίποτα, το ίδιο. Άμα σου λέω κόμπο με έδεσες. Πιστευω τώρα να λύθηκε . Μηχανήματα είναι μπλοκάρουν κι αυτά Φιλιά 🙂

  55. Βασίλη, πρέπει να μπλοκαρε το συστημα ολο γιατί χάθηκαν και ολα τα blogs στον καταλογο με τα πρωτα εκατό. Τώρα θα δω αν ξαναβρηκαν το δρόμο τους. Καταστροφή, Γυναικειος δάκτυλος λες ;

  56. roadartist… Ναι, εχει κυκλοφορήσει, αλλά βλέπεις όμως ότι εξακολουθεί να τραβάει σαν βεντούζα το ατιμο. καλώς ορισες και απο εδώ, καλή διαδρομή σου ευχομαι
    ριτς

Σχολιάστε

