Άνδρας είναι…..


400_f_87136_wdexqdrnklzvxfhuwnb7vj1pcvmo6u.jpg

Του άντρα του πολλά βαρύ Θέμης Ανδρεάδης (Ερρίκος Θαλασσινός – Γιάννης Μαρκόπουλος)

Το βρήκα στο «Ε» της Ελευθεροτυπίας. Μάλλον ανάλαφρο και ουχί προς προβληματισμόν και τα τοιαύτα.Σκέψεις και υποθέσεις που όλοι κάνουμε κατά καιρούς και απλώς προσπερνάμε, καθώς το βεβαρημένο ωράριο, ο πέλεκυς της επιβίωσης, οι αγωνίες μας να αντέξουμε ακόμη μια μέρα δεν μας αφήνουν να εμβαθύνουμε. Όχι ότι θα βρούμε τίποτα στο βάθος του πηγαδιού, αλλά καμιά φορά που ξέρετε; Ενίοτε και τα θαύματα γίνονται αποδεκτά….

Καλημέρα σας

Το ερώτημα είναι απλό όσο και σύνθετο : Ποια εικόνα έχετε για τον σύγχρονο Έλληνα ;

f4eb60fd8bde810bbcf61d215732838f-c250731fa6fd21a178dde410fa38492c.jpg

Ένοικος μιας ασήμαντης χώρας που αρνείται να ξεχάσει πως κάποτε ήταν μεγάλη, ξεκίνησε εκ νέου την ύπαρξή της το 1832 με βαρύτατο οικόσημο – άλλοθι την αρχαία ιστορία της. Το ξεκίνημά της , αποτυχημένο. Έκτοτε επιχειρεί ξανά και ξανά. Ακάλυπτος από τους πολιτικούς που ο ίδιος ψηφίζει και που συνιστούν δείκτη του δικού του επιπέδου νοημοσύνης, παραμένει μόνος. Εκκλησία -Δικαιοσύνη -Κράτος έχουν επιφέρει ρήγμα στην προς αυτά εμπιστοσύνη του. Επιδίδεται σε άγραν υλικών αγαθών :το θεωρεί δικαίωση της ύπαρξής του. Απέχει από τα του Πνεύματος και της Τέχνης. Αντιπαλότης στη σχέση του με το άλλο φύλο που βλέπει τον άντρα συχνά ως βορά ( δικαιολογημένα, μετά από αιώνων καταπίεση). Παρ ΄ότι πλαστογραφεί χαρακτήρα, αντιγράφοντας και μιμούμενος αλλοδαπά πρότυπα ( επίπεδα Ντίσνευ), διατηρεί τον ανθρωπισμό του και την έφεση για τη ζωή. (Παύλος Μάτεσις, συγγραφέας)

400_f_4442013_fnzbfnmctebsgns7b6bipj8xr1ufb2ng.jpg

Ο Έλληνας του σήμερα βαδίζει με την απερισκεψία της εξουσίας του, χωρίς να ενδιαφέρεται για την τεκμηρίωση της ίδιας του της ιστορίας ( Κωσταντίνος Ρήγος, χορογράφος)

man-touching-face-with-hand-view-over-shoulder-focus-on-mans-face-200344209-001.jpg

Οδηγεί 4χ4 μεγάλου κυβισμού, αποκλειστικά δυτικής προέλευσης. Πίνει και γευματίζει στα καρτιέ, ανάμεσα σε Τσακάλοφ -Βαλαωρίτου . Όχι σπάνια τα βράδια, για να αποφορτιστεί από τον κάματο της μακρόσυρτης μέρας, καταλήγει στα κιτς της παραλιακής. Ο χοίρος χρειάζεται τη λάσπη του. Διαθέτει τα πρωινά του για ανάκαμψη από τη νυχτερινή ένταση και ενημέρωση ( κοσμικοκαλλιτεχνικές στήλες ημερήσιου Τύπου) .Τολμητίας -επαναστάτης, δηλώνει με παρρησία ότι χρησιμοποιεί ποικίλα καλλυντικά -κυρίως κρέμες και αντιρυτιδικές προσώπου (Θανάσης Βαλτινός , συγγραφέας)

self2.jpg

Ο άνδρας σήμερα φαίνεται σαν να είναι δύο, όχι όμως στη συσκευασία του νέος. Ο ένας συνεχιστής του «έρως-έρως», ο άλλος αυτός που διαμόρφωσε η γκέι κουλτούρα και τα λάιφ στάιλ έντυπα, τα οποία πρόβαλαν τη χειραφετημένη γυναίκα ως ευνούχο. (καθαρή μπλόφα). Τάσεις του ’80 και του ’90 ήθελαν τον άνδρα απροσδιορίστου φύλου , αμήχανο, ευαίσθητο, ευάλωτο στο σύστημα, με φούστα -μπλούζα πάνω από το κλασσικό κοστούμι. Αποδείχθηκε όμως ότι αυτός δεν μπαίνει στη φωτιά να «σώσει τη Λόλα» . Τι θα γίνει; Η Λόλα θα καεί ή ο τύπος του «έρως-έρως» θα πετάξει τη φούστα -μπλούζα και θα τη σώσει ; (Γιώργος Λαζόγκας, ζωγράφος)

logophp.gif

Το παραδοσιακό ανδρικό πρότυπο δεν υπάρχει πια. Ο Έλληνας δεν έχει μεγάλη διαφορά από την Ελληνίδα. Μετά τη γυναικεία χειραφέτηση οι διαφορές αμβλύνθηκαν. Όμως, πάντα το αρσενικό παίρνει το φως από το θηλυκό. Ο σύγχρονος Έλληνας είναι περισσότερο Ευρωπαίος και λιγότερο Ανατολίτης. Με αυτή την έννοια δεν υπάρχει κάτι δεδομένο. Πρέπει να μοχθήσει για να αποκτήσει αυτά που θέλει σ’ ένα μικροσύστημα που λέγεται ζευγάρι. Καθώς η γυναίκα άρχισε να παίρνει ρόλους απ’ τον άνδρα, αυτός σταμάτησε να είναι τόσο αυτάρκης. Τώρα πολλοί άνδρες περιμένουν την πριγκίπισσα με το άσπρο άλογο να τους σώσει. (Άκης Σακελλαρίου, ηθοποιός)

photo-faces-5.jpg

Υπάρχουν μερικές ρήσεις που ακολουθούν αυτόματα τον άνδρα : Ο άνδρας κάνει τη γενιά. Οι άνδρες πρέπει… Εγώ σαν άνδρας… Ο άνδρας επωμίζεται. Άντρες τα βλέπουν τα Σφακιά….Στο λόγο της ανδρικής μου τιμής. Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω… Αν είσαι άντρας ρε…. Αντριλίκι πουλάει αυτός..Όμως το να είσαι άνδρας σήμερα μεσούντος του φεμινισμού και της ισότητας των φύλων είναι πολύ δύσκολη υπόθεση, διότι ο πήχης έχει ανέβει ψηλά. Παρ’ όλα αυτά θαυμάζω τον άνδρα άνθρωπο, τον απλόχερο άνδρα, τον πολύτεκνο, τον καλό χορευτή, τον όμορφο, τον ποιητή και τον καλό τραγουδιστή (Νίκος Μαμαγκάκης, συνθέτης)

Όποιος αντέχει, απαντάει. Οι άλλοι , παρατηρητές, γιατί μαζί με τις διαχωριστικές γραμμές των ιδεολογιών και των κομμάτων κοντεύουμε να χάσουμε και τις διαχωριστικές γραμμές των φύλων. Λέμε τώρα…

ριτς

141 thoughts on “Άνδρας είναι…..

  1. Ποτέ δεν κατάλαβα σε τι ωφελούν οι γενικεύσεις του τύπου «ο Έλληνας οδηγεί 4χ4 μεγάλου κυβισμού, αποκλειστικά δυτικής προέλευσης. Πίνει και γευματίζει στα καρτιέ, ανάμεσα σε Τσακάλωφ -Βαλαωρίτου»…

    Αφού κι αυτός που τις γράφει, όταν τις γράφει, γνωρίζει ότι δεν είναι έτσι ο Έλληνας…
    Επειδή τυχαίνει να είναι έτσι μερικοί της παρέας του, δεν σημαίνει ότι αυτός είναι ο Έλληνας σήμερα…

    Την καλησπερο-νύχτα μου
    🙂

  2. Αν διαβασες το εισαγωγικό μου σημείωμα, δεν θα μου έκανες καν αυτήν την ερωτηση. Το θεματάκι ειναι προς διασκέδασιν που λένε
    σε φιλω, μη σκας με σαχλαμάρες. Μ αυτές γεμίζουν τα περιοδικά που πλασαρουν μόδα και πρότυπα στην ανυποψιαστη νεολαία.

  3. Αυτό ήθελα να πω κι εγώ Ρίτσα μου – είναι μόνο για χαζά λαϊφ-σταϊλ περιοδικά…
    Κανένας πραγματικός άντρας δεν θα καθόταν να σκεφτεί τέτοιες ανοησίες!
    🙂 🙂 🙂

    Καλό σου βράδυ 😉

  4. παιδες, χαμογελάτε γιατί χανόμαστε. Τα περιοδικά που βάζουν αυτές τις αηδίες εχουν τους λογους τους. Αν δεν διακωμωδήσουμε λίγο την κατάσταση, θα μας πάρουν φαλάγγι.
    Κι όμως, σε διαβεβαιώ ότι σε πολλούς νέους με τους οποίους μιλάω, υπαρχει προβληματισμός γι αυτό που πάνε να τους φορέσουν. Και θυμώνουν, επαναστατούν, αλλα ειναι τέτοια πολλές φορές η ροή των πραγμάτων που δεν τους αντέχει.
    ριτς

  5. Άνδρας είναι αυτός που σέβεται το διπλανό του αλλά και τον εαυτό του, αυτός που θέλει το καλύτερο για την οικογένεια του(παππούδες, γονείς, παιδιά) χωρίς να λογαριάζει οποιοδήποτε κόστος…
    …αυτός που κοιμήθηκε ένα βράδυ κάτω από τα αστέρια, αυτός που ξενύχτησε κοιτώντας μια γυναίκα στο κρεββάτι του, αυτός που τραγούδησε στα σκαλοπάτια της και πολλά άλλα.
    Όχι βέβαια πως αν δεν τα έχεις κάνει ΟΛΑ αυτά δεν είσαι άντρας…
    Απλά να με συγχωρέσετε…έχω πιει ΜΟΝΟ μία φορά καφέ στο Κολωνάκι (πριν πολλά πολλά χρόνια) αλλά έχω 4χ4, κυρίως για την «σιγουριά» που νιώθω μέσα του όταν βάζω την γυναίκα και τα 2 παιδιά μου!!!

  6. » Ο χοίρος χρειάζεται τη λάσπη του. »
    καλό.

    εγώ διαφωνώ με τους προλαλήσαντες και θεωρώ πως υπάρχει μια δόση αλήθειας. όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.

    Μάνο, εκτός από το 4Χ4 και το Audi πχ εξίσου ασφαλές είναι -για να μην πω και περισότερο- και είναι λιγότερο trendιά από το 4Χ4. κι έχω να απαριθμήσω κι άλλα εξίσου ασφαλή και με πολύ λιγότερο επιθετικό ύφος (και πιο εύκολα στο παρκάρισμα στην Κυψέλη και στα Πατήσια…). (επίτηδες αναφέρω αυτές τις περιοχές, προκειμένου να γενικεύσω, αν και το δύσκολο παρκάρισμα πλέον αφορά πολύ περισσότερες γειτονιές).

    επίσης, τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά που καρικατουρίστικα περιγράφονται αφορούν και τις γυναίκες. και ας μη γελιόμαστε, ο αποπροσανατολισμός ζει και βασιλεύει. και γι’αυτό ευθύνονται εν πολλοίς και έντυπα, σαν αυτό που φιλοξένησε το δημοσίευμα (το οποίο, σόρυ, αλλά πλέον όχι απλά δεν διαβάζεται, αλλά δεν ακουμπιέται καν -αν και είχε ξεκινήσει πολύ καλά).

    τα τσουβάλιασα όλα σε ένα σχόλιο, συγγνώμη… είναι και αργά και δεν μπορώ να συντάξω πέντε φράσεις της προκοπής.

  7. δεν ξερω πως ειναι γενικα ο αντρας στην ελλαδα…ισως μεγαλωμενος με αλλες ιδεες αλλα και συνηθειες απο την μητερα μου που ειναι αργεντινεζα εμαθα πολλα διαφορετικα…φυσικα σεβασμος στο γυναικειο φυλο..βασικο αλλα και παντα βασιζομουνα στον εαυτο μου ετσι εμαθα..ζω απο μικρος στο δικο μου σπιτι μαγειρευω,καθαριζω,πλενω,σιδερωνω,ραβω…αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι σε πιο θυληκο πλαισιο γιατι εαν με βλεπατε μικρο στα γηπεδα θα καταλαβαινατε…εχω ανταρτικη ριζα απο παππου βασκο αρα ξερετε…η σημερινη γενεια απλα μεγαλωνει με πολλα ερεθισματα..οι αντρες γινονται ποιο γυναικες οι γυναικες μεταμορφωνονται σε αντρες…γενικα επικρατει ενα χαος…οι ιδεες μου περι αντρα σημαινει οτι πρεπει να παλευεις για το καλο σου αλλα και για τους ανθρωπους που αγαπας ειτε ειναι οικογενεια ειτε φιλοι και συντροφοι…ενας αντρας μπορει να κλαει για κατι ομορφο η για κατι ασχημο…οταν πρωτοπηγα πρωτη φορα οπερα ενιωσα καπως σαν να χανομαι..μετα επιασα το νοημα και την συγκινηση και υστερα ειδα το εαυτο μου να γυρναει στο παρελθον και καταλαβα οτι ακομα ζω ακομα νιωθω…εμαθα να αγαπαω και για αυτο ευχαριστω την μητερα μου που εαν και τελειως μονη στην ελλαδα με εμαθε πολλα…besitos…α ξεχασα και εχω λατρευω τα τζιπ και εχω ενα μικρο…τι να κανω θελω βολτα στα βουνα…

  8. @Νατασσακι από του έλληνα του ‘χθές’ όσο για τον δικό μας δεν παίζεται αλλά να πω την αλήθεια έχει λίγο diminutive figure αδύνατος και καί όχι πολύ ψηλός άσε τώρα μην τα βγάλω όλα στη φορά που τον είδα και με ποιά….

  9. Εμενα μου αρεσει το Audi…το μεγάλο, το δυνατό, που σκίζει τις εθνικές οδούς, που προσπερνάει , που φτάνει τα 190 και δεν το καταλαβαίνεις….ενταξει, βολεύομαι μ ένα Ξαρά σιτροέν, μια χαρούλα το βρίσκω, γυναικείο και σεμνό.
    Διαβάζω διάφορες απόψεις, αλλες με χιούμορ, αλλες δίχως χιούμορ.
    Η δική μου απάντηση είναι ότι απ όλα έχει ο μπαξές και υπάρχουν άνδρες και γυναίκες που διακρίνονται παντού σε ολα τα επίπεδα, ανδρες και γυναίκες στα όρια της μετριότητας, ανδρες και γυναίκες που σέρνονται. ( Σ αυτές τις κατηγορίες είναι γνωστό ότι υπάρχουν υποκατηγορίες πάμπολλες).
    Ομως ,να παραδεχτούμε κάτι που το ζω και επομένως έχω άποψη: ο ρόλος του άνδρα, κυριως του νέου άνδρα αλλάζει σιγά σιγά. Οι νέοι άνδρες κουβαλούν προβληματισμό για το τί αναλαμβάνουν , για το πώς πρέπει να συμπεριφερθούν και μεταξύ τους και απέναντι στο άλλο φύλο, το οποιο ειναι λιαν επιθετικό και δεν συμμαζεύεται γενικώς.
    Μπορώ να γραψω κατεβά επ αυτού , αλλά δεν θα σας ζαλίσω

    Σημερα ειναι ημερα της Τηλεόρασης!!!!!!
    Ας την κλείσουμε
    ριτς

  10. Penelope…, αν δεν το πρόσεξες ειμαι και εγω εδώ…. Ισχνός είναι αγαπούλα μου, πολύ ισχνός και τα χαρακτηριστικά του είναι και λίγο θηλυκά.Αυτό δεν ειναι κατ ανάγκην κακό, αλλά λέμε τώρα….
    Τελικά, τί είναι άνδρας ; Ως ερώτημα απαντάται με τρόπο σπασμωδικό, διασπαστικό, σποραδικό και υποκειμενικό.
    Καλημέρα, Πενελοπε.
    ριτς

  11. Rits μόνο η έρωτήση «πόσοι πιγκουίνοι υπάρχουν στο Βόρει Πόλο» μπορεί να απαντηθεί μη σπασμωδικά μη διασπαστικά και αντικειμενικά όλες οι άλλες είναι υποκειμενικές. Την καλημέρα μου πάω για drop off και τα υπόλοιπα….

  12. Είναι θεώρημα αδιαμφισβήτητο πλέον ότι η αντικειμενικότητα είναι απλώς ένα εφεύρημα , καθ ότι η υποκειμενικότητα είναι η μόνη αλήθεια ή το μονο ψέμμα, αν προτιμούν κάποιοι…Τσσσσσ, τί ειπα πάλι, το χαζό!!!!!

  13. Καλημέρα Ρίτσα.

    Έστειλα τις κόρες στο σχολείο, την γυναίκα στην δουλειά, και πάω να κοιμηθώ γιατί γύρισα πρωί.
    (αντρίκια πράγματα)
    😎

  14. @νατασσακι….ζωηρό σε βλέπω πρωϊνιάτικα . Καλά δεν βλέπεις κατι σιριαλ που δεν ξέρω τον τίτλο τους, δεν ξέρω τους ηθοππιούς δεν ξερω την υπόθεση, γενικώς δεν ξέρω τίποτα; Κι εγω από πού θα μάθω τις πληροφορίες που με ενδιαφέρουν για να γράφω ; Α, Νατασσα θα μαλιοτραβηχτούμε σου λεω
    ριτς

  15. Ινδικτος… Σ’ εσενα πάει το τραγουδι που βάλαμε για να συνοδεύσουμε αυτή την ….καφρίλα δήλαδη ( Συγγνωμη άνδρες υπολοιποι, ποδοσφαιροποιώ λίγο το λόγο για τις ανάγκες του κειμενου)

  16. Καλέ τίποτα δεν βλέπω, σου λέω !
    Το Λαζόπουλο τον ακούω – με την πλάτη γυρισμένη, το γραφείο μου είναι στο καθιστικό – και αν προλάβω καμιά φορά βλέπω καμιά ενημερωτική (τσίμα κλπ) αλλά κι αυτά με την πλάτη γυρισμένη, κατάλαβες!
    🙂
    Ο Ίνδικτος, εντελώς ΣΕ λέω – έχω πληροφορίες (θα σου πω 😉 )

    Διαφήμιση; Ούζο 12 μήπως;
    Φιλιά και στους δυο σας

  17. Βοήθα με γιατί θα σπάσω το κεφάλι μου και δεν θα με πιάνει ύπνος λέμε.
    τό έχω στα μάτια μου και δεν θυμάμαι το προϊόν.

    (το ξέρω ότι ήσουν μικρή, ρώτα κανέναν μεγάλο αν σου βρίσκεται εκεί γύρω)

  18. Ινδικτος…σου απάντησε το Νατασσακι πάνω από το σχολιο σου.. Τί νόμισες ; εχουμε πράκτορες εμείς παντού, αγαπητέ μου…

  19. Αλλωστε, γι αυτό εβαλα και καρτούν ως βασική φωτογραφία αντι να βάλω κανεναν μποντιμπιλντερά…. Α, τωρα που λεω μποντιμπιλντερα, μου έστειλαν ένα ανεκδοτο εις την αγγλικήν σχετικόν και θα το βρω να το ανεβάσω. Είναι λίγο κρυοκ…. όπως ολα τα αγγλικά – σόρρι Πενελοπε – αλλά δεν ξέρω, κρινετε μόνοι σας…
    Βρε σεις, εχω να γραψω αποψη για τη Βοσνία τωρα …
    φιλια
    ριτς

  20. Καλά και γώ τότε να θυμηθώ να δείρω τις γυναίκες το απόγευμα (για να είμαι και στο πνεύμα του ποστ)

    Καλή δουλειά
    🙂

  21. Πολύ καλημέρα σας!! Λοιπόν έσκασα ένα μεγάααααλο χαμόγελο όταν διάβασα το κείμενο!!! Χα θα ήθελα να σε έβλεπα απόμια μεριά όταν το έγραφες-ανέβαζες!!! Για το λόγο αυτό λοιπόν σου στέλνω ένα σκαστό φιλί στο μαγουλάκι! Σμακ! 🙂

  22. Thalassini… σμακ…. χωρις φατσουλα γιατί δυσκολεύομαι. Μου τις εδειξαν εκατο φορές….φαινεται ότι θέλω λίγο ακόμη..
    😀
    ΥΓ///φαντάζεσαι το σαρδώνιο χαμογελο μου καθώς έγραφα το ποστ, ετσι; τερατάκι…..
    🙂

  23. Ενας τύπος ψάχνει για δουλειά ρεπόρτερ σε εφημερίδα, αλλά είναι λίγο αγράμματος και ανορθόγραφος φυσικά. Στέλνει λοιπόν, μια επιστολή στην εφημερίδα μαζί με μια φωτογραφία του.
    Η επιστολή απευθύνεται στον εκδότη της εφημερίδας που τυχαίνει να είναι γυναίκα.
    Ιδού η επιστολή και ιδού και η απάντηση της εκδότριας.
    Resimay
    Deer Madem,

    I waunt to apply for the reporter job what I saw in the paper. I can Type real quik wit one finggar and do sum a counting.

    I think I am good on the phone and no I am a pepole person, Pepole really seam to respond to me well. Certain men and all the ladies.

    Im lookin for a Jobb as a reporter but it musent be to complicaited.

    I no my spelling is not to good but find that I Offen can get a job thru my persinalety. My salerery is open so we can discus wat you want to pay me and wat you think that I am werth,

    I can start imeditely. Thank you in advanse fore yore anser.

    hopifuly Yore best aplicant so farr.

    Sinseerly,

    BRYAN nikname Beefy

    PS : Because my resimay is a bit short – below is a pickture of me.

    Εδω μεσολαβεί η φωτο ενος τυπου που μολις βγήκε από μπόντι μπίλντινγκ με τις μπρατσάρες τις υπερμεγέθεις, με τους κοιλιακούς του κλπ
    οποτε και η απάντηση :
    .
    Employer’s response:…..

    Dear Beefy-I mean Bryan,

    It’s OK honey, we’ve got spell check. You’re hired.
    με λίγα λόγια έτσι και υπάρχει κομπιούτερ που διορθώνει τα ορθογραφικά, τύφλα νάχουν τα σχολειά και τα πανεπιστήμια….

  24. b-log 21/11/07 09:30 ή και 45.
    Στο βαγόνι του metro ακριβώς μπροστά μου στεκόταν ένας Ορθόδοξος παπάς. Αφρικανός. Μάλλον Αφρικανός, όχι αφροαμερικανός.
    Η κοπέλα που με προσπέρασε τρέχοντας κοντεύοντας να με ρίξει κάτω (και γι’ αυτό άλλωστε γύρισε και μου χαμογέλασε ζητώντάς μου συγγνώμη) στις κυλιόμενες σκάλες του σταθμού όπου επιβιβάστηκα, φορούσε ψηλά λευκά all star με μάλλινες κάλτσες από μέσα που πήγαιναν ακόμη ψηλότερα πάνω στο μαύρο δερμάτινο παντελόνι της.
    Με κοίταξε ξανά αργότερα καθώς την πρόλαβα αφού το τρέξιμό της δεν είχε κανένα νόημα. Το metro ήρθε όποτε ήταν να έρθει. Εγώ έφτασα όποτε ήταν να φτάσω. Με τον αργό βηματισμό των Zebda που άκουγα εκείνη τη στιγμή. Το κυνήγι του χρόνου είναι περίεργη υπόθεση. Και το δεύτερο βλέμμα της ήταν αρκετό για να μου σαλέψει το μυαλό μέχρι αυτή τη στιγμή που τα μεταφέρω όλα εδώ asap. Γιατί βγαίνοντας σκέφτηκα πόσο ταίριαζαν στο post αυτό που είχα διαβάσει χτες βράδυ.
    Οι υπόλοιποι επιβάτες: Πολλοί. Σχεδόν στα στριμωχτά. Και οι φυλές πολλές. Βαλκάνιοι, Φιλλιπινέζοι, φοιτήτριες gothic καθιστές κάτω, white collars όρθια με το bluetooth στο αυτί σε ετοιμότητα, jell στο μαλλί διάφορων με 10C έξω, και άλλα πολύχρωμα.
    Μετά από 10 χρόνια εκτός Ελλάδος σε δύο διαφορετικές χώρες το παραπάνω μου φαίνεται μοναδικά σημαντικό.
    Η Ελλάδα δεν είναι αυτό που ήταν.
    Και άρα ναι, θα διαφωνήσω με τους συμμετέχοντες στο άρθρο. Αρκετά με το «κατηγορώ επί των Νέων Ελλήνων». Είναι ολίγον passe. Οι «μελαμψές φυλές κοντοπόδαρες» υπάρχουν ναι. Αλλά εγώ όπως και άλλοι ζούμε σε ομάδες. Να, μία ομάδα που κλωθογυρίζει τα βιβλιοπωλεία και παρουσιάζει ο ένας τα βιβλία του άλλου ή περίπου. Και τα αγοράζει κιόλας μετά. Ε και λίγο πιο απλωμένα. Μία άλλη που τριγυρνά τις άπειρες θεατρικές σκηνές και κάνουν εισιτήρια ο ένας για τον άλλον. Κάποιοι άλλοι που ξημεροβραδιάζονται πάνω από οθόνες υπολογιστών.
    Γιατί; Στις μη Ελληνικές χώρες είναι διαφορετικά;
    Διαβάστε στο τελευταίο Paris Match πόσο κοστίζει ένα διαμέρισμα 45 τετραγωνικών στο Παρίσι για ενοικίαση και πόσος είναι ο μισθός ενός πρωτοδιοριζόμενου καθηγητή μέσης εκπαίδευσης και διαβάστε αυτά που λέει για το ποια καλλιτεχνικά δρώμενα μπορεί και προλαβαίνει να παρακολουθεί… Και πηγαίνετε μια βόλτα μέχρι την Παρισινή Fnac να δείτε τι σημαίνει καταναλώνω!
    Και δείτε το μέγεθος και τα κυβικά ενός suv 4×4 ενός Γάλλου οικογενειάρχη που σέβεται τον εαυτό του και μετά τα λέμε. (Να μιλήσω για Γερμανία; Θα μου πάρει κι άλλο και έχω ήδη κουράσει.)
    Παντού τα πάντα. Παγκοσμιοποιημένα και EU.
    Γι’ αυτό, κατά τη γνώμη μου: Ας τελειώσει αυτή η ιστορία με την Ελλάδα…

    Υ.Γ. Πολλές ξένες λέξεις χρησιμοποιώ ε; Ναι. Επίτηδες το κάνω.
    Ο άνδρας δεν ήταν το θέμα; Μα εδώ έγινε το απόλυτο μπλέξιμο. Ο Έλληνας άνδρας θέλατε να πείτε; Γιατί με τους υπόλοιπους EU άνδρες δεν μου κάνει και τεράστια διαφορά…

  25. Ημουν βεβαία ότι θα σπευδατε να σχολιάσετε το ποστ μου. Εχω μάθει,λιγο πολύ , μετα από τεσσερις μήνες στη μπλογκοχώρα να διαισθάνομαι αντιδράσεις. Αυτό είναι καλό και κακό συγχρόνως, γιατί παραμένω οπαδός των απρόβλεπτων ανθρώπων
    Ναι, τον Ελληνα ανδρα ειχε ως θέμα το Ε της Ελευεθοτυπίας, προφανώς γιατί κάποιοι θα το θεωρούν διατηρητέο είδος, και μακράν του μέσου Ευρωπαίου πολίτη.
    Η αλήθεια είναι ότι κάτι Γάλλους ξέρω, κατι Γερμανούς και κατι Αγγλους. Αλλά κι αυτούς εως και ελάχιστα , μιας και παρέμενω στην Ελλάδα βιδωμένη εργασιακά. Ψυχικά δεν ξέρω, παίζεται, καθ ότι οπαδός της Ε.Ε. μεχρι ηλιθιότητας.
    Συμφωνώ , πάντως, ότι απ όλα εχει ο μπαξές , οπως και σε κάθε κοινωνία άλλωστε. Αλλα το ποστ ανέβηκε και να επέλθει και λίγο χλευασμός , όχι του ανδρός γενικώς, αλλά της επιλογής των ανθρώπων που κλήθηκαν να σχολιάσουν. Με την έννοια ότι δεν είναι δα και οι αντιπροσωπευτικότεροι του είδους
    σας χαιρετω κυριε Γλυκοφρύδη…ναι, πολλές ξένες λέξεις χρησιμοποιείτε, αλλά το fnac….το καταλαβα!!!

  26. ε, εντάξει, υπάρχουν και ΑΝΤΡΕΣ που δεν μπλαστρώνονται με κρέμες, άντρες που πίνουν τον καφέ τους αλλά όχι στην Τσακάλωφ… εγώ πάλι θα έλεγα…
    ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΘΗΣΕΙΣ
    ΤΕΤΟΙΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ!!!

    Ο δικός μου είναι πολύ καλός πάντως (και δεν έχει 4 επί 4)

  27. Φαιη μου, τα ποστ αυτά δεν μας αφορούν πολυ. Τα ανεβάζουμε για να παρακολουθούμε πώς κινείται το συστημα και για να καταγράφουμε αντιδράσεις

    Δεν εχετε 4χ4; Ντροπή. Η Πενελοπε και ο Τζόνι έχουν!

  28. ritsmas… μόλις τώρα μετά από 1.236.456.987 χρόνια στα blog κατάλαβα γιατί πολλοί άνθρωποι μου απαντούν στον πληθυντικό…
    γιατί γράφω στον πληθυντικό… και νομίζουν ότι είναι πληθυντικός του τρίτου ενικού… δηλαδλη ότι απευθύνομαι στον εκάστοτε ιδιοκτήτη του blog στον τρίτο ενικό… αλλά είναι ο πληθυντικός του πλήθους… πω ρε… πω πω…
    ρε τι μαθαινει ο άνθρωπος στα 40…
    συγγνώμη παιδιά… κώπωση εγκεφάλου ονομάζεται αυτό…… :-%

  29. τι είπα; τρίτο ενικό;

    τα αντιβιοτικά είναι… κανένα πρόβλημα… τα αντιβιοτικά… ιγμορίτιδα ειναι που χτύπησε στο κεφάλι… εεεεεεεε…. Καλοί μου άνθρωποι!

  30. Αν η ερώτηση είναι ακριβώς «Ποια εικόνα έχετε για τον σύγχρονο Έλληνα ;» τότε μόνο τον Μάτεσι και τον Ρήγο βρήκα εντός θέματος και ο πρώτος με πολύ εύστοχη ανάλυση.
    Για τον δε Βάλτινο, με καλυψε πληρως ο AF MARX.
    Το μουσικό κομμάτι ήταν το καλύτερο σημείο του ποστ! Εδεσε τέλεια!
    Πόσα χρόνια είχα να το ακούσω!

  31. όντως, το σχόλιο του Ε, όπως και όλα τα συναφή των λαϊφσταϊλάδικων περιοδικών (ποια είναι τα 40 πράγματα που πρεπει να έχει κάνει ένας άντρας πριν τα 40, τα 15 hot σημεία της παραλιακής για τον hot άντρα), 9 συγγραφείς αποκαλύπτουν τις κρυφές φαντασιώσεις του σύγχρονου άντρα…. και ων ουκ έστιν αριθμός) δεν έχουν αξία, παρά μόνο ως καταγραφή της εξέλιξης των ηθών, των αξιών και των καταναλωτικών συνηθειών μιας νέας αστικής τάξης, ωστόσο, βρε παιδί μου, δεν πρέπει να πει και μια γυναίκα την (σεξιστική) άποψή της για το τί είναι άντρας?
    (sorry, guys, ελπίζω στο χιούμορ σας)
    Λοιπόν,
    άντρας είναι αυτό που όταν το δούμε στο πάτωμα να σπαρταράει, το ξαναπυροβολούμε, βλαστημώντας γιατί αστοχήσαμε την πρώτη φορά…

  32. Συγγραφεύ μου, ορθώς, και στις υπόλοιπες χώρες συμβαίνουν αυτά. Αλλά
    α. δεν μιλάμε για τις υπόλοιπες χώρες εδώ και μάλλον μα ςνοιάζει πιο πολύ τι γίνεται στη δική μας (ειδικά όσους ζουν εκεί, εμένα με νοιάζει και τι γίνεται στο παγκοσμιοποιημένο Βελγιο)

    και

    β. ομολογώ ότι μας διακρίνουν μερικές πρωτιές. κακές πρωτιές. και το λέω αυτό μετά από σχεδόν 6 χρόνια εκτός Ελλάδας και έχοντας περάσει από 3 διαφορετικές χώρες (ε, ένα άλφα μέτρο σύγκρισης το έχω).

    γ. γιατί όταν στηλιτεύονται τα δικά μα ςλάθη, αμέσως σπέυδουμε να πούμε «μα, και οι ξένοι κάνουν έτσι!», ενώ όταν στηλιτεύονται τα ορθά των ξένων, σπεύδουμε να πούμε, ναι, αλλά εμείς είμαστε άλλο; Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
    Δεν έχω δει άλλο λαό, όταν του λένε τα στραβά του να λέει -ναι, αλλά αυτό το κάνουν και οι εξής άλλοι λαοί: ο Α, ο Β, ο Γ. Μόνο εμείς, Μήπως, λέω, μήπως, να κάναμε κάτι μ εαυτό το συμπλεγματάκι μας;
    Μα εξιλεώνει άραγε το γεγονός ότι δεν είμαστε οι μοναδικοί βλαμμένοι;

    Και, όλα αυτά, συγγραφεύ μου, με όλο τον σεβασμό και την αγάπη που τρεέφω για το πρόσωπό σας (και τα άσπρα σας μαλλιά, χαχαχα!).

  33. @ George Glikofridis Αγαπητέ μου Γιώργο από εμφυτη ευγένεια απευθύνθηκα σε σένα στον πληθυντικό. Αν ξανασυναντηθούμε στην επόμενη φιλολογική βραδιά θα σου μιλήσω στον ενικό. Εντάξει ;

  34. Το 1832; Μας έφαγε ο Μάτεσις 11 χρόνια νεωτέρας ιστορίας ή μου φαίνεται; Και για ποιό λόγο το κάνει αν όχι για αρνητική διαφήμιση; Η ιστορία της Ελλάδας ξεκίνησε το 1821. Με αρκετούς πολέμους και ανθρώπινες θυσίες ως το 1832 που άρχισε να μετράει την Ελλάδα ο κ. Μάτεσις.
    Καλό ποστ Ριτσάκι για πολλές συζητήσεις.

  35. @ Krot , απευθύνεσαι κατ ευθείαν στον συγγραφέα μας, οπότε εγώ ως τυπικός μαρτυς δεν απαντώ.

    @ Philos/ γενικά όλες οι τοποθετήσεις έχουν τα μείον τους και σηκώνουν σχολιασμό. Αλλά εντάξει, ας μην το παραξηλώνουμε κι εμείς. Και λίγο χαμογελάκι δεν βλάπτει.

  36. Meniek…. το σκληρό ροκ κορίτσι της παρέας. Χαιρετώ.

    Vasilis…. O Mατεσις ξεκινάει από την επίσημη ημερομηνία …. Από την ίδρυση του Ελληνικού Κράτους το 1832, μετά την εθνοαπελευθερωτική Ελληνική Επανάσταση, άρχισε να διαμορφώνεται η διοικητική δομή της Χώρας.

  37. καλέ, τωρα θα ερχόμουν σε σένα… Εγραψα ενα….. δακρυβρεχτο αριστούργημα. Θα το δεις και θα…πάθεις. Ουτε Βοσνίες κουκλα μου, ούτε τίποτα. Βαρετά πράγματα. Ο εσωτερικός μας κόσμος εχει σημασία!!!!!! Ελπίζω να μην με παρακολουθείς γιατί θα κλατάρω
    ριτς

  38. Α, εχει μπαλα; ναι , την ακουω στο αλλο δωμάτιο. Τί πλήξη κι αυτή με τη μπαλα. Χάθηκε ένα άλλο πιο ντιζαϊνατο σπόρ;

  39. Έλα ντε! Κι εγώ αυτό λέω: τι καταλαβαίνουν να παρακολουθούν 22 μαντράχαλους να κλωτσάνε για 90′ μια μπάλα… 😛
    Εγώ προτιμώ το μπάσκετ, το τέννις, το γκολφ, το στίβο… 😉

  40. @ Ασμοδαίος…Το ανφάν γκατέ της μπλογκόσφαιρας έκανε γκελ κι ακούστηκε πέρα για περα ο θόρυβος..
    καλησπέρα αγαπητέ μου. Πώς είστε ; Διαβάσατε λιγο τα σχόλια της Κροτ και του Γλυκοφρίδη ;
    ριτς

  41. Τα κλασσικά περί κρίσης ταυτότητας του σύγχρονου άνδρα. Στην καλύτερη περίπτωση στερεότυπα και προκαταλήψεις τελείως μα τελείως αναχρονιστικές. «Ο Έλληνας μοιάζει σήεμρα πιο πολύ με την Ελληνίδα». Όχι θα μέναμε στην εποχή του αντρικού καφενίου και της γυναίκας σκλάβας νοικοκυράς.

    Ανοησίες. πχ «Θαυμάζω τον άνδρα πολύτεκνο»…λες και ο άνδρας θα περάσει 9 μήνες εγγυμοσύνης χαλώντας το σώμα του.

    Ή το κορυφαίο: «Καθώς η γυναίκα άρχισε να παίρνει ρόλους απ’ τον άνδρα, αυτός σταμάτησε να είναι τόσο αυτάρκης.» Για ποιούς Έλληνες άνδρες μιλά; Για τους ίδιους που παντρεύονται με σκοπό την οιδιπόδια αντικατάσταση της μητέρας τους;

    -Simon @ atheoi.ORG

  42. @ Simon….συγκρατήσου παιδί μου. Ενα αστεϊστικο ποστ ανεβάσαμε για να γελάσουμε και να δώσουμε αστειστικες απαντήσεις. Εσύ τωρα το ισοπέδωσες . Γιατί ; Δεν περιμένουμε από κανένα να μας πει πώς είναι ο άντρας ή η γυναίκα την σημερον ημέραν. Μάτια έχουμε και βλέπουμε, ωτα εχουμε και ακούμε και γλώσσα εχουμε για να καυτηριάζουμε οψέποτε χρειάζεται

  43. Ε να μην καυτηριάσω και εγώ λίγο 😉

    Απλώς με ανησυχεί ότι οι εν λόγω κύριοι τα λέγανε σοβαρά-αν κατάλαβα σωστά.

    Sorry for the buzz kill που λένε στις ΗΠΑ 🙂

  44. Simon Καλά κανεις και τα ισοπεδώνεις…. Νομίζω, αν διαβασα καλά, ότι τό πηραν πολύ σοβαρά το πράγμα…. Δεν ξέρω , βεβαια, δεν μπορώ να μιλάω για άλλους..
    τα λεμε

  45. Καλά, πολύ υπερβολική σας βρίσκω· +όχι και enfant gâté! Διάβασα διαγωνίως τα σχόλια και, αποδεχόμενος τη διδαχή του ανεκδότου σας, προτρέπω την Κροτ να με προσλάβει τάχιστα -για να απολάυσει τους καρπούς της εργασίας μου! 🙂

  46. @ Krot εχεις μηνυμα από τον Ασμοδαίο!!!!

    @ Ασμοδαίος Το ανέκδοτο, αγαπητέ μου,μονον εσεις το διαβάσατε..Ειχε δε στην κανονική μορφή του, έναν τύπο , ω θεε μου, από εκείνους των διαφημίσεων των αμερικανικών γυμναστηρίων. Απαίσιο δηλαδή. Ωστόσο ειναι ενδεικτικό του στύλ που επιπλέει κατα διαστήματα στην Εσπερία.
    ριτς

  47. Ασμοδαίε, σας έχασα και έχασα τον ορθογράφο μου.

    αλλά δεν είστε αξιόπιστος! δεν εξαφανίζονται έτσι οι επαγγελματίες!!

    Ριτς, το γεγονός ότι απευθύνομαι στον αγαπητό μου συγγραφέα, δεν σημαίνει πως δνε μπορούν και οι άλλοι να μιλήσουν ή ακόμα και να διαφωνήσουν!! τσκ τσκ τσκ!

  48. Κροτ, Κροτ, δεν σχολίασα στο σχόλιο σου γιατί δεν διαφωνούσα, οπότε σου άφησα ολο το τεραίν δικό σου!
    Ο Ασμοδαίος έτσι εξαφανίζεται. Εγώ ξέρω/

  49. Κροτ, νεος είναι, μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Αλλά είναι μανιακός της ορθρογραφίας! Αυτό για μένα είναι και λίγο κουσούρι, μιας κι εχω περάσει χρόνια στην εφημερίδα διορθώνοντας ( χωρίς ναι ειναι η δουλειά μου) κείμενα επί κειμένων επειδή ποτέ δεν βασιζόμαστε ( κακώς) στους διοθρωτές μας.

  50. @Кроткая
    Συμφωνώ απολύτως. Μα απολύτως. Ανήκω σ’ εκείνους που νιώθουν κανονικά επισκέπτες σ’ αυτή τη χώρα. Μα κανονικά. Και δεν φταίει η Ελλάδα. Αν εγώ είμαι από αλλού (χειρότερα κι από τον Κάφκα στο σπίτι του…) είναι δικό μου πρόβλημα. Με νιώθεις καθόλου; Αυτό εννοώ. Γι’ αυτό δε μου πολυαρέσει η όλη φάση. Αλλά συμφωνώ μαζί σου στο 100%. Και να, το βασικότερο και υποκειμενικότερο: Θέλω κάπως να τα φέρω έτσι και να τα βλέπω έτσι που να νιώθω καλά. Αλλιώς τι; Να (ξανα) μεταναστεύσω;
    Ειδικά εις τας Βρουξέλας έχω πολλές δυνατότες να βρεθώ avec toute la famille et les amis, (όχι δεν ξέρω Γαλλικά, την σύζηγο αντιγράφω…), αλλά γιατί;
    Τα μαλλιά, να τα βάψω εννοείς ε; Γιατί βρε; Αφού τα έχω κοντά!

    @ritsmas
    Α ωραία ωραία. 🙂

  51. Εγω απαντώ στο ωραια, ωραία. Τί να υποθέσω; ότι θα σου μιλήσω στον ενικό στην επομενη…σεάνς;

    ειδοποιώ την κροτ οτι εχει μηνυμα!
    καληνυχτα αγαπητέ μου. Το διθέσιο γιατι να το δώσεις, βρε παιδί μου ; Κάντο να σε ξαναγαπήσει, ας ειναι κι άψυχο, κι ας εχει τα χειρότερα αμορτισερ.
    ριτς

  52. «Ποιό Κροτ;»
    τους διορθωτές και τα περί ορθογραφίας. Κι εγώ έχω ψύχωση με την ορθογραφία και αγαπώ πολύ τα καλά και σωστά ελληνικά, αλλά… καταρραμένο πληκτρολόγιο και καταραμένη βιασύνη!!!

    ποιο νέος από μένα; ε, καλά, δεν μπορεί να είναι ΠΟΛΥ πιο νέος από μένα!! ουφ πια!
    και πιο νέος και πιο ορθογράφος πάει πολύ!

    Συγγραφεύ μου, όποιος έχει ζήσει σε πάνω από μία χώρες, νιώθει επισκέπτης και «ξένος». Νομίζω, και με όλο το θάρρος, δεν θέλω να κάνω την ξύπνια, ότι και να ξαναμεταναστεύσεις για μία ακόμα φορά, πάλι επισκέπτης θα είσαι. Γιατί όπου πάμε, παίρνουμε κάτι μαζί μας και αφήνουμε κάτι πίσω μας. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, είναι ωραίο συναίσθημα για μένα το «όπου γης και πατρίς» και νιώθω ήδη πως πολύ έμεινα εδώ που έμεινα!
    Άλλωστε, άμα είμαστε καλά μέσα μας, παντού καλά νιώθουμε παρ’όλα εκείνα που μας ενοχλούν. Και όπου και να πάμε, μα και στον παράδεισο, πάλι κάτι δεν θα μας πηγαίνει καλά, πάλι κάτι θα μας ενοχλεί και θα μας κάνει να γκρινιάζουμε.

    ΟΜΩΣ, εγώ ακόμα σας περιμένω στο Βρυξελλοχώρι, με όλη την οικογένεια και τους φίλους, και μη σε νοιάζει για τα γαλλικά, μιλούν και αγγλικά εδώ -και μια χαρά θα μάθεις ολλανδικά πανεύκολα, εσύ που ξέρεις καλά γερμανικά! Μα, ναι!
    Γιατί τι; Γιατί αλλού γενικώς ή γιατί στας Βρυξέλλας; Αλλού γενικώς, γιατί έχει ακόμα πολλά αυτός ο κόσμος να δεις. Και στας Βρύξέλλας, γιατί είναι μια πολύ καλή αφετηρία για πολλά αλλού.
    Και γιατί προσωπικά με συμφέρει! Δε φτάνουν αυτοί οι λόγοι;

    όχι, μην τα βάψεις τα μαλλιά -αλλιώς πώς θα τα σέβομαι;! 😛

    Ριτς, παρακολουθώ, δεν χρειάζομαι άλλη ειδοποίηση! Το έχω αφήσει ανοιχτό, έχει ωραία κουβέντα εδώ απόψε. Α΄πλώς κάνω και κάτι άλλο παράλληλα!!

  53. Εντάξει Κροτ, δεν μιλάω αλλο γιατί ψιλονυσταξα. μου λενε καληνυχτα οι φίλοι….αλλά να σου πω, κι εγω καπως ετσι θανοιωθα…οπου γης και πατρις…ασε που δεν ευελπιστώ να βρεθώ στον Παράδεισο…καπου στα ενδιαμεσα παραδεισου και κολασεως με βλέπω, αλλά κι εκει θα βρυκολακιάσω.
    οι βρυξέλες, πες στον συγγραφέα που προφανώς ξέρει καλύτερα από μένα ότι παραμένουν μοναδικές, ότι για το τοπίο ή για τα τοπια-περιοχές -λινκς, αλλά για την ιδέα που ενσαρκώνουν. Και εγω ως γνωστόν ειμαι ντιπ για ντιπ φιλοευρωπαία. Δεν ξέρω αν έχω κατι μεσογειακ0νότιο πανω μου.
    φιλια κροτ, νυστάζω μικρο μου
    ναι, πολυ πιο νεος ο Ασμοδαίος!!!!

  54. Για να είμαι ειλικρινής, αρχικά χαμογέλασα. Είχα δει και το κείμενο στο Ε, όπως και το εξώφυλλο που ΄χει ένα γουρούνι. Τη μούρη του για την ακρίβεια.
    Μετά έπαψα να χαμογελάω.
    Προφανώς ΔΕΝ πήρα στα σοβαρά τις απαντήσεις μήτε αυτούς που τις έδωσαν.
    Σκέφτηκα όμως ότι, ανεξάρτητα από το γιατί εμφανίστηκε αυτό το κείμενο, η επίδρασή του δεν είναι χιουμοριστική!
    Είναι πολλοί και πολλές, που θα πάρουν πολύ στα σοβαρά όσα λέγονται!
    Και όχι απλώς θα τα υιοθετήσουν, αλλά θα τα «πατήσουν» πάνω σε αυτά για να αιτιολογήσουν συμπεριφορές και επιλογές στάσεων…
    Γενικά, ίσως περνάω κάποια κρίση 🙂 , τον τελευταίο καιρό παρατηρώ με ιδιαίτερη προσοχή τα φαινόμενα, αναζητώντας τα υπογείως διερχόμενα.
    Και αυτά που αποκαλύπτονται έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.

    Προφανώς δεν αναφέρομαι στη δική σου πρόθεση, την οποία αποδέχομαι, το τονίζεις άλλωστε, ως χιουμοριστική, αναφέρομαι όμως στις προθέσεις και τις μύχιες σκέψεις και προσδοκίες όσων φέρνουν στην επιφάνεια, χάριν τι … δεν ξέρω, ανάλογες τάχα μου έρευνες και ρήσεις.. εξίσου τάχα μου ειδικών! (τέτοια κάνουμε και βλέπουμε τις σκυλούδες της εθνικής υποψήφιες για το κοινοβούλιο, αλλά θα μου πεις πού να ξέρουμε ότι γράφεται με οι και όχι με υ ..)

    Ε και ναι, εξυπακούεται ότι κι εγώ γελάω όπως και ο AFM που ξεκίνησε εδώ τα σχόλια.
    Και για τους ίδιους με εκείνον λόγους…

    Καλησπέρα σας

  55. ναι, ειναι αλήθεια ότι θέλησα να κάνω μια σφυγμομέτρηση της παρέας. και τελικά δικαιώθηκα, γιατί η πλειοψηφία δεν…μασάει , που λεει κι η νεολαία. Και επιπλεον, το ολο θέμα αντιμετωπιστηκε με το ανάλογο χιούμορ. Δεν ειναι ένα κερδος κι αυτό Σωτηρη; Τί λες ;
    ριτς , σε κατάσταση προΥπνωσης

  56. Πάντα υπάρχει κέρδος…
    Ακόμα κι αν δεν είναι αναμενόμενα τα αποτελέσματα. Πόσο μάλλον όταν είναι!!
    🙂
    Καλή σου νύχτα

  57. @Κροτ: Μα, πείτε μου, σοβαρά, πιστεύετε στην προπαγάνδα της Καθημερινής; 🙂 🙂 🙂

    Όσο για το άδικο της διεκδίκησης της θέσης του spell checker έχετε δίκιο για τον ερασιτεχνισμό κλπ, αλλά εγώ σας είχα προειδοποιήσει ότι δεν είμαι φιλόλογος.

    @Ritsmas: Γιατί στενοχωρείτε την Κροτ, Mme;

  58. @ Ασμοδαίος…. οταν μενετε αγαπητέ μου ως τις 3 τα ξημερωματα σε εγρήγορση, τότε πολλές απορίες θα εχετε, συνομωσίες και προπαγάνδες θα βλεπετε. οσο για κεινο το Mme,καλυτερα να σο βγει το ματι παρα το ονομα dr μου.

  59. τι γίνεται εδώ βρε παιδιά?!!! πολύ ΧΟΤ θέμα ριτς μου!!! με τόσο μπαράζ , χάνω τον ειρμό μου. ανάλαφρα το διαβάζω, το αφήνω και κάνω βόλτα προς τα πίσω…

    φιλιά πολύχρωμα
    καλημέρα!

  60. @ maya Ηταν λίγο παραπανω από hot το θέμα. Καψαμε τις φλάντζες και ησυχάσαμε.Πάμε για, σοβαρά τώρα.
    καλημερα Μαγια. Ειδα και σε σενα ότι ολα ειναι υπό τον έλεγχο σου. Μεγαλη υπόθεση, δηλαδή.
    Καλημερα.
    ριτς

  61. @ Gaylolita ,Καλημερα…. Το είναι άντρας τόχουμε εμπεδώσει πολλαπλώς. Δεν είναι ούτε αυτό που λεει η meniek ,ούτε αυτό που λες εσύ…. Είναι κάτι πολυ πολύ κανονικόο,οπως και η γυναίκα και το παιδί… Εντάξει, ότι υπάρχουν διαφοροποιήσεις υπάρχουν. Μήπως είναι ίδια τα δάκτυλα των χεριών μας ; Δεν είναι. Αρα, γιατί ναναι και οι άντρες. Νομίζω όμως ότι το βρίσκουν πολύ χαβαλετζιδικο τα περιοδικά να διανθίζουν την ύλη τους με σοβαροφανεις τοποθετήσεις και αναλύσεις που ενδιαφερουν πολύ λίγους , ενώ κάνουν τους πολλούς να χαβαλεδιάζουν.
    Καλημερα

  62. @Μαρία μου, καλημερα και απο δω. Ναι, ήταν πολυς ο χαβαλές χτες και δεν προλάβαινα τα πυρά.
    Μπα, σήμερα σοβαρεύω για λόγους, ξέρεις, εσωτερικής ισορροπίας.
    Αλλη φορά, θα σκεφτώ κατι εξίσου χαβαλεδιάρικο.
    σε φιλω
    ριτς

  63. καλημερούδια!
    καλώς σε ξαναβρίσκω…
    λοιπόν… 4*4 ε??? ο άντρας θα φανεί στο παρκάρισμα στο κέντρο της Αθήνας του εν λόγω οχήματος!!!
    (άποψη μου!)
    ευτυχείτε!

  64. @ειρηνη…καλως την …… εκει τον θέλω, αν και δεν εχει πρόβλημα: διπλοπαρκάρει, σκαρφαλώνει σε πεζοδρόμια, γενικά δειχνει χαρακτήρα, που λενε…
    καλημερα σου

  65. Σχόλιο 111.

    Καλημερούδια. Το κεφαλάκι μου πονεί, το σωματάκι μου θέλει ύπνο, το εγκεφαλάκι μου έχει κάψει όλες τις ασφάλειες…
    αλλά ενθύμουμαι μαντινάδα σχετική:
    «Αντρας λογιεται οποιος μπορει
    τον πονο του να αντεξει
    να ειναι η ψυχη στο στομα του
    και να μην λεει λεξη»

    ζζζζζντουπ! Εγώ πάνω στο πληκτρολόγιο! 😆

  66. άσχετο αλλά θυμήθηκα μια χαζομάρα που άκουσα
    θα την πω λοιπόν…
    «άντρας είναι αυτός που δοκίμασε και δεν του άρεσε!»
    για το παρκάρισμα έχεις δίκιο..αν και αυτό δεν είναι άντρας… «βλακεία είναι και σας γράφω στα @@@ «…
    πάω να μου βάλω πιπέρι με αυτά που είπα….

  67. Ριτς, χαχαχα! η απάντηση στον φίλο μας τον Δρ, όλα τα λεφτά!

    Δρ. Ασμοδαίε, δεν εννοούσα την πιστότητα των διορθώσεων, αλλά την διαθεσιμότητά τας!
    Η οποία είναι εξόχως πλημμελής! 🙂

  68. @ Dimosthenis………καλημέρα , φιλε μου, ολα καλά ;

    @Thalassini…. Αν δεν το πεις το κρητικάκι σου, θα σκάσεις.καλημερα ,καλημερα…. ασπιρινη ή παναντολ για τον πονοκέφαλο

    @ Ειρήνη…συναγωνίζεσαι τη Meniek….πιπέρι, πιπέρι και μάλιστα από αυτό το ολοκληρο που καίγονται τα σωθικά σου όλα

  69. @Κροτ….εμ, καλά δεν του την είπα; Εμ ,θες και το ένα, εμ, θες και το άλλο. Και διορθωτής και σχολιαστής και …απών νέος. Ολα μαζί γίνονται, δεν γίνονται.
    χαιρετω τα Βρυξελοχώρια και τα spa ρε γμτ. Κοντά στη Λιέγη, είπες ; Εχει και πολιτικούς και διπλωμάτες ; Ολοι μαζί ; Μα τί κάνουν εκει; Νεα λεσχη Μπιλντεμπεργκ είναι αυτή ;
    ριτς

  70. … Για την καλοσύνη, θα δείξει. Ας μείνουμε στην καλημέρα, η οποία ευελπιστώ να τελειώσει σε καληνύχτα… Εσείς εκεί τί κάνετε; Ψάχνετε να λύσετε το γρίφο του άνδρα; Ως αρσενικού ή έτσι ως φύλλο γενικότερα;

  71. @Ειρήνη ξέρεις εγώ τι χρησιμοποιώ για το παρκάρισμα του 4χ4 εδω στα αγγλικά δρομάκια ενα ανεξίτηλο μαύρο μαρκαδόρο. Κάθε γρατσούνισμα και ένα πέρασμα με μαρκαδόρο έτσι είμαστε όλοι ικανοποιημένοι ο Τζώνυ που έχει αγραζούνιστο αυτοκίνητο (ετσι νομίζει) και εγώ παρκάρω όπου θέλω. The above is few tips about parking a big car without traces of scratches!

  72. ναι πηνελόπη μου, αλλά εμείς που δεν έχουμε μαύρο αυτοκίνητο;;
    (ούτε 4χ4, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, για τις γρατζουνιές μιλάμε τώρα..!)
    🙂

  73. έχω μια θεωρία λίγο περίεργη…για μένα δεν υπάρχουν φύλα…μόνο άνθρωποι..που και που βέβαια συναντάμε πολύ κακά δείγματα και των δύο εκπροσώπων…προς γνωση και συμμόρφωσή μας για το μέλλον…

    η άβυσσος (η ψυχή του ανθρώπου) δεν κάνει διακρίσεις 😉

    (τα αυτοκίνητα είναι άλλο θέμα…κι αν ειναι και πράσινη Jaguar παίρνω τις αμπελοφιλοσοφίες μου παραμάσχαλα και φεύγω)

    καλό απόγευμα

  74. @Natassaki πάρε μαρκαδόρο στο χρώμα του αυτοκινητού σου εκεί τώρα θα κολλήσουμε, όσο το 4χ4 που δεν έχεις, γλυτώνεις το embarrasement!

  75. @ penelope μου, ας την είχα εγώ, και θα είχα τρόπο να σβήνω τις γρατζουνιές! 😆

    @ Ριτσάκι μου – το κατάλαβα – σε έψαχνα στο σπίτι 😉 Καλά είσαι;

  76. Τώρα, εγω από πού να πιάσω το νήμα; και πιάνεται το άθλιο; Για να δουμε ,λοιπον.///

    @ Σπυρος Σεραφειμ….. Σπυράκο μου , γι αυτό βαλαμε και το ασθμα «Του αντρα του πολλά βαρύ μη του μιλάτε το πρωι…..» Τόχαμε καταλάβει ότι εσύ δεν ήθελες πολλά πολλά…
    Χαιρετώ, αγαπητέ μου

    @ greekgaylolita καλησπέρα, καλησπέρα. Το ρίξαμε έξω τελικά. Εντάξει, σε πα μαλ , που λενε και τα γαλλοπουλα

    @ Dimosthenis…. Ναι, βρήκαμε ενα δημοσίευμα και το αλλάξαμε τον αδόξαστο ομαδικώς, ανδρες γυναικες…κανα παιδί δεν πηρε το μάτι μου, αλλά θα ρωτησω το Νατασσακι μηπως μπηκε ο Ακης με τον Φρέντι. Πολύ το φοβάμαι αυτό.
    Φιλια, νασαι καλά μωρε.

  77. @ Penelope dearest… the style my love, the style, please… Να μην το χάνουμε. Δεν θέλουμε εκπτώσεις από το στύλ μας….Αποδεχόμαστε τον ελιτισμό μας και προχωράμε Penelope του Τζόνι.
    Είσαι καλά, κορίτσι μου; Τα αλβιωνάκια στη θέση τους ; Το Μπαθ εντάξει ; Για τον Τζόνι δεν ρωτω: στη ντουλαπα κλασσικά, οπως κάθε βράδυ.

  78. @ Νατασσακι – Penelope….Να μην το ξεχάσω. Αν με πάρει ο Τζόνι δεν ξέρω τίποτα για τις γκρατζουνιές, ούτε για τους μαρκαδόρους. Δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα στο ζεύγος. Σωστα Νατασσάκι μου ; Θέλουμε; δεν θέλουμε

    φιλια από το κορίτσι των νοτίων προαστείων!!!!

  79. @Elafini,…. Α, ώστε υπάρχουν άνθρωποι καλό μου. Ναι , η αλήθεια ειναι οτι προς στιγμήν μου πέρασε από το μυαλό να το θεσω τοιουτοτρόπως, αλλά κατοπιν ωρίμου σκέψεως , παρέμεινα στο χαβαλετζίδικο, δεδομένου του υλικού που είχα μπροστά μου…. Ελαφίνι μου, αν θες να το σοβαρέψουμε, διαβασε το καινούργιο με τον Μπεργκσόν και θα δεις ότι εκεί , ναι υπάρχει Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    σε φιλώ, ναρχεσαι οποτε σου κάνει κέφι
    ριτς

  80. Ritsa αν εννοείς τις απαντήσεις διασκέδασα και γέλασα πολύ αν και σήμερα ήταν δύσκολή ημέρα για μένα, αύριο θα είναι καλύτερη θα πάρω τα ποδαράκια και θα αφήσω τους μαρκαδόρους ήσυχους (σου έχω αφήσεις μήνυμα στο blog moy)

  81. penelope…. τωρα εκανα τη γυρα στα ,….μαγαζιά και ειδα γενικώς σχολια και απαντήσεις. Ημουν μπίζι, βερι μπιζι…γραφεια, εφημεριδες στηλες, γιατροί, νοσοκομεια, αγωνίες, κλάματα…πού να τα προλαβω ολα…. πενελοπε….
    ριτς

    Γιατί ηταν τοσο δυσκολη η μερα σου χθες Πενελοπε ; Τί έγινε; Αυτό με τους μαρκαδόρους με τρομάζει.

  82. Αχ Ρίτσα μου καταλαβαίνω τις αγωνίες σου ….εγώ τίποτε το τόσο σοβαρό να λόγια που ειπώθηκαν μεταξύ φιλενάδων…λάθη ας πούμε σε εργασιακό χώρο…όλα μαζί έδωσαν το χαρακτήρα της ημέρας… Φεύγω τώρα έχω Christmas Bazaar με τα Αλβιωνάκια

  83. Λοιπόν, όσο περνούν τα χρόνια βρίσκω μεγάλη κουβέντα αυτό που μου είχε πει κάποτε ένας ξένος φίλος. Νεοέλληνας είναι ο κάτοικος μιας χώρας μεταξύ Τουρκίας και Ιταλίας.

  84. @ Penelope…. Κοιτα, να μην χαλάει και η δική σου η διάθεση. Ειναι και το Αλεφ λίγο καπως, ειμαι εγω εως πολύ καπως….εεε, παιδιά, ισορροπία, please.
    τα εργασιακά δεν είναι εύκολο λούκι, αλλά εσύ ως διπλωματισα ελληνιδα , φαντάζομαι ότι τα καταφέρνεις.

    @ Chrisni.. Ακούστηκε τέτοιο φιλοσοφημένο άσμα ; Μπορει να έχουν και δίκιο οι εμπνευστές του. Κάπως έτσι θα φαίνονται οι ελληνάρες μας . Εμεις όμως; εννοω ο γυναικείος πληθυσμός. Ακούστηκε κατι συγκλονιστικό ;
    σε φιλω
    καληνυχτα

Σχολιάστε

