Επειδή σήμερα είναι γιορτή δηλαδη…..


Pablo Picasso – Woman with a Crow.


Woman in love – Barbara Streisand

Επειδή σήμερα είναι της Αγίας Βαρβάρας και εμένα με λένε Βαρβάρα και Μαρία (βαρβαρίτσα-ρίτσα, μαρίτσα-ρίτσα, μασούρα -μασουρίτσα) σας προτείνω ένα γλυκάκι, κι ένα ..ανεκδοτοειδές κείμενο, έτσι για την ατμόσφαιρα της ημέρας.

Το γλυκάκι το προσφέρει το Νατασσάκιον το Μέγα, και τη μουσική το Ελαφίνιον.

samp9eb07d716817ef5a.jpg

Όταν κάτι σου κάνει κλικ, μας έλεγαν παλιά στα πρώτα βήματα προς τη…. λεωφόρο της δημοσιογραφίας, να το κτυπάς κατευθείαν. Στο ψητό, στο ψητό. Μου ‘μεινε, λοιπόν, από τότε το κουσούρι και κάθε φορά που βρίσκω κάτι εξυπνακίστικο και ενδιαφέρον, το …κτυπώ κατευθείαν στο μεδούλι!
Λοιπόν,

Πόσα είδη Δεξιάς υπάρχουν; Τουλάχιστον τρία.

ΥΠΑΡΧΕΙ Η αντιδραστική Δεξιά του Μπους. Είναι υπέρ του κεφαλαίου και κατά του περιβάλλοντος. Αλλά κυρίως είναι σε λογική «εμείς κι αυτοί». Την περιγράφει ωραία ο οικονομολόγος Πολ Κρούγκμαν στο πρόσφατο βιβλίο του «Η συνείδηση ενός προοδευτικού», όπου εξηγεί ότι για τους Ρεπουμπλικανούς η συναίνεση είναι άγνωστη έννοια.
ΥΠΑΡΧΕΙ Η Δαρβινική Δεξιά του Σαρκοζί. Είναι με τους δυνατούς, είτε πρόκειται για τα αφεντικά του γαλλικού καπιταλισμού είτε για την Ουάσιγκτον. Έχει ενσωματώσει τον Λεπέν και κολακεύει τους μικροαστούς, επιβάλλοντας τεστ DΝΑ στους μετανάστες που θέλουν να φέρουν στη Γαλλία τις οικογένειές τους, ώστε να επιβεβαιωθεί η εξ αίματος σχέση. Την αναλύει ο ιστορικός και δημογράφος Εμανουέλ Τοντ, στο τελευταίο τεύχος του «Νουβέλ Ομπσερβατέρ».
ΥΠΑΡΧΕΙ Η Ρεαλιστική Δεξιά της Μέρκελ. Είναι στη λογική εύρεσης μέσου κοινού παρονομαστή με τους Σοσιαλδημοκράτες, αφού δεν διαθέτει κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Έχει όμως βρει στην κυβέρνηση συνασπισμού και μια μέθοδο που ελαχιστοποιεί τις κοινωνικές αντιδράσεις, ενώ γειώνει και κάποιες παρορμήσεις των πιο ακραίων Χριστιανοδημοκρατών.
ΤΕΛΟΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ η Δεξιά του Κώστα. Είναι οπορτουνιστική και βλέπει την εξουσία σαν κόκαλο. Πρωθυπουργός που τρέμει το πολιτικό κόστος, ο Καραμανλής προτιμά την ακινησία. Σπανίως απευθύνεται στην κοινή γνώμη, βάζοντας μπροστά τους υπουργούς του.
ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ θητεία του, ο Κώστας επιχειρεί- κυρίως γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς- μεταρρύθμιση του Ασφαλιστικού. Αυτή γίνεται με λογική Προκρούστη και εις βάρος των ασφαλισμένων, χωρίς σχέδιο ή πολιτική παιδαγωγία- χωρίς δηλαδή κάποια προσπάθεια να πεισθεί στοιχειωδώς η κοινωνία. Τη διεκπεραιώνει ο υπουργός Εργασίας Μαγγίνας. Ο ίδιος ο Καραμανλής αρκέστηκε να εγκαινιάσει ένα ήδη χτισμένο Μουσείο για την Εθνική Συμφιλίωση στον Αϊ-Στράτη, υποδυόμενος τον Αριστερό σε μια νεο-Δεξιά καρικατούρα.

Από τα ΝΕΑ
Του Δημήτρη Μητρόπουλου

99 thoughts on “Επειδή σήμερα είναι γιορτή δηλαδη…..

  1. Ευχαριστώ πολύ πολύ . Κι εσυ νασαι καλα που μπήκες κατά δω.
    Σε παρακολουθώ και δεν χανω τίποτα. Δεν σχολιάζω, γιατί καταλαβαίνεις…δυσκολο λίγο. Αλλα θα τα πούμε καποια στιγμή
    βαρβαριτς

  2. και ότι ήθελα ένα γλυκάκι με τον καφέ μου…χαμπάρι δε παίρνω με τις γιορτές…μη με παρεξηγείτε🙂
    Χρόνια πολλά βαρβαριτς μασουρς μας (πολύ τσέχικο μου κάνει αυτό :P)

    o συνειρμός για το κείμενο φοβερός…

    (επιστρέφω με τραγουδάκι)

  3. @@Ελαφίνι….ναι, και τραγουδάκι παρακαλω. Σ ευχαριστώ καλό μου…οχι δεν εχω τσεχικη καταγωγή. Ούτε μοιαζω με την Ντενίση. Αυτή θα ηταν ικανή για κάτι τέτοιο.
    ριτς

  4. Τις ευχές μου τις έγραψα στο πόστ για τον «κύριο Ευχέτη»…
    Θυμάμαι αμυδρά ένα δίστιχο και στο αφιερώνω:
    Τ’ όνομά μου είναι Βαρβάρα,
    βάρα βάρβαρέ μου, βάρα…
    Του Bar-Bar είναι;🙂

  5. @Αλλού….. το Bar Bar μου θυμίζει το βας – βας, της ιδιας συνομοταξίας είναι… Ευχαριστώ πολύ. Μπά, δεν βαράω μωρέ..Μακάρι να σηκωνα πότε ποτε κανα χερι , προς οφελος μου θα απέβαινε, αλλά , μπα….
    Καλημερα και από εδω

  6. @ Anemos….Ευχαριστώ πολύ πολύ. Ολα καλά εσύ ; Είδα διαφορες ωραίες φωτο από Τυνησία. Και φυσικά διαβάζω τα εξαιρετικά κειμενα σου.
    ευχαριστώ και πάλι
    ριτς

  7. @ Sotiris K. Σωτήρη νασαι καλά κι εσύ. Και να ξέρεις, ότι κάνω πάντα ό, τι μπορω για να κρατάω καποιο επίπεδο. Το θεωρώ καθήκον μου. Ε, ενταξει, καμια φορά λοξοδρομώ, χαριν ομως αστείσμού περισσότερο
    καλημερα ευχαριστώ πολύ
    ριτς

  8. Χρόνια σου πολλά και δημιουργικά…
    Να περιμένουμε το άλλο ανέκδοτο τον Δεκαπενταύγουστο;

  9. laxanaki….καλημερα και ευχαριστώ και για τα δυό. Με τις Δεξιές εχει πλάκα νομίζω. Ο Μητρόπουλος των Νέων ειναι ταλαντούχος κατα τη γνώμη μου
    βαρβαριτς

  10. Τελης Κελεσίδης…Ευχαριστώ, καλημερα… Μπα, θα σκεφτώ ή θα βρω κάτι πολύ πιο γρήγορα αδελφέ μου. Ξέρεις, το κλίμα είναι τέτοιο που ολα ειναι δυνατά και προσφορα
    καλημερα
    βαρβαριτς

  11. Χρόνια σου Πολλά και να έχεις ότι επιθυμείς. Να χαίρεσαι τους δικούς σου και εκείνοι εσένα!😉
    Και του Χρόνου Βαρβα-Ρίτσα!😀

  12. Χρόνια Πολλά και Καλά!🙂 Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι όλους όσους αγαπάς, βαρβαρίτσα-ρίτσα, μαρίτσα-ρίτσα, μασούρα -μασουρίτσα😀
    Υ.Γ. Τόσες πολλές… δεξιές υπάρχουν; Κοίτα που δεν το είχα πάρει χαμπάρι…

  13. @ Μαρία μου, ευχαριστώ πολυ πολυ. Ειδες το ριτσα απο ποσα βγαίνει τελικά ε ;
    ναι, πολλές δεξιές κι ο θεος να φυλάει τους ταξιδευομένους.
    φιλω πολύ ‘
    βαρβαριτς

  14. Δηλαδή σήμερα θα έχεις πάρτι εδώ, κυρία μου;
    Και θα υπογράφεις όλη μέρα βαρβαριτς;🙂

    Χρόνια πολλά κι επίσημα κι εδώ!
    (αποφεύγω να σχολιάσω τις δεξιές, είδες…😉 )

    Φιλιά Πολλά

  15. @Νατασσάκιον….Πού αλλού να έχω πάρτι, δηλαδή. Στην εφημερίδα;
    Ευχαριστώ . Γιατί δεν σχολιάζεις και τί έγινε δηλαδή ;
    φιλια

  16. Τι να τις σχολιάσω, Ρίτσα μου – εγώ ούτε τη μια δεν μπορώ να αντέξω…🙂
    (για χρόνια δεν λέγαμε με το Μάνο καν τη λέξη – λέγαμε «απέναντι από αριστερά» 😆 )

  17. Της Αγίας Βαρβάρας σήμερα.
    Εορτάζει (και) το πυροβολικό.

    Χρόνια πολλά λοιπόν και στο βαρύ πυροβολικό της Μπλογκοπαρέας μας.
    Ότι ποθείς Ρίτσα, και πάντα να ανεβάζεις το επίπεδο και να μας μορφώνεις.
    Φιλιά

  18. @@ Indictos….Α, ρε Ινδικτε, με συγκινείς και με κάνεις να ψηλώνω δύο πόντους καθε φορά..Ευτυχώς πουμαι κοντούλα κι έτσι εχω περιθώρια!
    νασαι καλα για όλα
    βαρβαριτς

  19. Σήμερα ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΩ για τη Δεξιά…δε θελω…λόγω εορτής! ΓΜΤ!!🙂 Τέσπα, επειδή υπηρέτησα 19(!!) μήνες στο πυροβολικό και επειδή είσαι και συ μέρος του🙂 εννοώντας πως «είσαι» η προστάτιδα, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ…πιο πολλά από τα 80 που είσαι τώρα δηλαδή!!!😆
    Καλημέρα…μια ζωή ευτυχισμενη!!!

  20. @ Μανος Πάντα με απιστευτο κεφι και χιούμορ.Σ ευχαριστώ. Για τη δεξιά να μιλήσεις. δεν δαγκώνει κανεις και ολα επιτρέπονται.. Ναι κλεινω τα 81, μουφαγες εναν χρονο, ωρέ.
    Καλημερα, καλημερα
    βαρβαριτς

  21. Θα μιλήσω αύριο τότε…του Αγ. Σάββα(άσχετο)🙂
    Όσο για το «κέφι» και το «χιούμορ» χαίρομαι που το λες…γιατί φανταζομουν πως έως τώρα, πως είχες ΑΛΛΗ γνώμη για μένα…🙂

  22. Μαμά Ρίτσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!!!

    Να έχεις πάντα το νεανικό μυαλό που έχεις και να ζεις ενδιαφέρουσες στιγμές συνέχεια

  23. Και τί γιορτή! Η ΓΙΟΡΤΗ!
    Ρίτσα μας, Μασουρίτσα μας, Πολύχρωμη κι ευτυχής ναι? Με πολλές βόλτες και σινεμά τις Κυριακές! Να σε χαιρόμαστε και νάσαι πολύ- πολύ- πολύ- πολύ ευτυχισμένη! (το «πολύ» και η «ευτυχία» στο άπειρον, ναι?)

  24. βαρβαρα ή ριτσα (που δεν σου αρεσει και πολυ)
    ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ, και ολα να πανε οπως επιθυμεις (και για τα παιδια σου) 😀

  25. χρόνια πόλλα και (παρ’ ότι ξέρω ότι η ζωή μας είναι γεμάτη από φαστ φουντ φιλιά και παρ’ ότι ΔΕ σας γνωρίζω προσωπικά… ) ένα ζεστό φιλί!!

  26. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
    Μπορεί να είμαι κοπανατζού, να μ’ έχουν φάει οι υποχρεώσεις, να μιλάω πλέον ψιθυριστά, αλλά τα φιλιά μου κάνουν κρότο: ΜΑΤΣ, ΜΟΥΤΣ, να σε χαιρόμαστε!!!!
    Ευχές και γαζιά γεμάτα αγάπη!

  27. @ Τάσος…. καλώς τον και ευχαριστώ εκ βαθέων για τις ευχές σου

    @ Κοπτοραπτού …Βρε το κοριτσι μας το χαμένο στα όρη και τα βουνά της Ευρυτανιας! Κοιτα που εγινε και Ευρυτάνα, τώρα. Πάλι γαζιά και τα τοιαυτα ; Δεν φεύγει βρε το χουί τελικά ;
    Σ ευχαριστω για τις ευχές σου. ¨Πιανουν πιανουν
    ριτς-βαρβαριτς -μασουριτς

  28. @Meniek Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κανετε και για τις ευχές σας, το φιλι σας.

    @ Paylos. νασαι καλα Παυλο μου. θα τα πούμε

  29. @@@ Just me …Κι εγώ τωρα τί εξυπνάδα να βρω να γράψω, εκτός από ενα πολυ μεγάλο ευχαριστώ ; Μου λες , αγαπητή μου ;

    @@@Penelope Κυρια μου. τα σεβη εξ Αθηνών. Ελπίζω να ειστε ομαδικώς καλά και να μην εχουν μετατραπεί σε μυξιαρικα τα αλλα τρια μελη της τετραμελούς οικογένειάς σας. Σκύλο εχετε ; Γάτες μήπως ;
    φιλια, την αγαπη μου

  30. Exiled….ευχαριστώ, αλλα΄επιθυμω τοσα πολλά που στο τέλος θα με καταπλακώσουν….
    νασαι καλα. οκ. θα ειμαι ολιγαρκής. υγεία επιιθυμώ και δημιουργική , παρείστικη ζωή
    ριτς

  31. @ Alef… Μικρό αγαπημένο Αλεφ, σ ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για όσα λες και για όσα κανεις. Νασαι παντα καλά μικρό μου. Πολυ καλά και η δοτικότητα και η φιλια σου να φτανουν στα ουράνια
    ριτς

    @Μουργος..Μουργο εισαι ατελειωτος. Θυμηθηκες βρε ότι δεν μου αρεσει το ονομά μου ; Πω, πω, Βικιπαιδεια εισαι εσύ!
    Σ ευχαριστώ καλέ μου. νασαι παντα ενας ταραχοποιός, ενας διασκεδαστής της αυλής μας. Τί πιο ωραίο, αραγε ;

  32. @ OnionFAVA α, να και η Φαβουλα μας, το μικρό της παρέας. Αμ=, ναι, εχουμε κι αλλα δυο μικρά που τους βαζω απουσία, αλλά πού θα πανε θα φανούν.
    ριτς

  33. Exiled…. σου απαντησα πιο πάνω , αλλά για καποιο λόγο που αγνοώ εγιναν τεχνικες αλλαξοκωλιές… σορρι για τη λέξη, αυθορμήτως προέκυψε….

  34. @@@@ Γενικά ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους. Ειδικώς στο νατασσσακι και στην ελαφινα που βοηθησαν στας μουσικάς και τα γλυκά
    φιλω
    βαρβαριτς μασουριτς

  35. @ Εντεκα…. Αγαπητέ μου, για καποιο λόγο δεν περνούν οι ευχαριστίες μου. Για να δουμε τωρα, μηπως/// ευχαριστώ για τις ευχές σου
    ριτς

  36. Rits η μοναδική! σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου. Αναρώνουν όλοι…., ούτε γάτες ούτε σκύλους…Με καλύπτουν οι άνθρωποι…Αν και εδώ ένα pet is a must.Ασε που με αναζήτουσαν πέρσι, μέσω της τοπικής εφημερίδας επί τρείς εβδομάδες γιατί προκάλεσα λέει ψυχικό τραύμα στο σκυλί μίας κυρίας με το ποδηλατό μου, (πέρασα από δίπλα του ξαφνικά χωρίς να το ειδοποιήσω!) Τρείς εβδομάδες κυκλοφορούσα με καπέλο…! Τέτοια μέρα που είναι να μην πούμε και κάτι ανάλαφρο φιλιά και καληνύχτα…

  37. Χρόνια Πολλά έστω και (για δυο ωρίστες) ετεροχρονισμένα! Ο, τι ποθείς να το πάθεις ριτσάκι.

    Ενδιαφέρουσα η άποψη του κ. Μητρόπουλου για τη Δεξιά, αν και μάλλον μονοδιάστατη και ολίγον ιδεολογικά στρατευμένη. Πολλές καλημέρες!

  38. Αγαπημένη μας Μπάρμπαρα :-p
    Χρόνια σου πολλά, με υγεία, να χαίρεσαι την οικογένεια σου, όλους όσους αγαπάς και να γεμίζεις τις αναμνήσεις σου συνεχώς με όμορφες και ευτυχισμένες στιγμές.
    Φιλιά πολλά!

    … και καλή σου ημέρα!

  39. @ Penelope….Ευχαριστώ, αλλά δεν ειμαι μοναδική. Ενας ακομη άνθρωπος ανάμεσα σε τόσους άλλους. Προσπαθώ να σε φανταστώ με καπελαδούρα. Αλήθεια, ειναι από αυτές που φορούν οι ladies στις ιπποδρομίες του Ωστιν ;

    @Philos Ευχαριστώ πολύ. ας ελπίσουμε ότι θα είναι έτσι οπως τα λες. Φιλιά πολλά.

    @δ.τζ. Ευχαριστώ. Το ανέκδοτο ήταν της πλάκας.

    @confused ..Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

  40. Χρόνια σου πολλά έστω και καθυστερημένα!!! Σου εύχομαι το καλύτερο. Και το κειμενάκι περί δεξιάς εξαιρετικό…..να μας θυμίζει τι ζούμε .

  41. Ριτσάκι μου καλό

    όλες οι ευχές του κόσμου να’ρθουν προς την μεριά σου
    να’ σαι πάντα γερή δυνατή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και γλυκό φιλάκι!!!🙂

  42. Γλυκό μου ριτσάκι χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα. Έχεις όλες μου τις ευχές και για κέθε επιτυχία στο σπουδαίο έργο που κάνεις στη δημοσιογραφία και στην οικογένειά σου. Φιλιά πολλά 😉

  43. Oχι είναι σαν και αυτό της Κειτ Μιντλετον(της αγαπητικιάς του William) στους αγώνες Polo!!
    Φιλιά και τρέχω high season for me 2×2 παραστάσεις με τα αλβιωνάκια

  44. @ Θαλασσινή…εισαι καλά ; Ζωντανεψες ή όχι ακόμη ; Ευχαριστώ καλό μου. Πώς πάει το θεάρεστο εργο σου ;

    penelope….αμορφωτη ειμαι. Την αγαπητικιά του Ουίλλιαμ δεν την εχω δει με καπέλο. Ομορφο κορίτσι ομως….
    high season for us too my dearest penelope!!

    @Vasilis Ευχαριστώ πολύ Βασίλη μου για τις υπεροχες και ευαίσθητες ευχές σου.

  45. @@Lenaki Ευχαριστώ Λενάκι. Δεν αξιώθηκα να επισκεφτώ την έκθεση στο Γκαίτε.

    @@vera , α, σ ευχαριστω και αντεύχομαι

    @@fuzzy -burlesque , νασαι καλά μωρέ. Εντάξει, υπερβάλλεις τωρα.

  46. Χρόνια Πολλά και Καλά!!!

    (για τις δεξιές δεν σχολιάζω :)))
    προέρχομαι από δεξιοτάτη οικογένεια άλλωστε κι’ ας μην ανήκω εκεί.
    κι’ ας μην ανήκω πουθενά.)

  47. @ ελένη…. Καλως την . Ευχαριστώ για τα χρονια πολλά.Η αληθεια είναι ότι κανεις δεν σχολιασε επ αυτού. Τοβαλα μονο για να συμπληρωσω λιγο το κενό του χώρου.
    Καληνυχτα σου
    ριτς

  48. Krot aki καλως το το κορίτσι το εξ αλλοπαδής.! ευχαριστώ πολύ… Εχει γλυκάκι στην κορφή μαζί με ανεκδοτάκι. Ξέρεις τωρα, το τερπνόν μετά του…..
    σε φιλω
    ευχαριστώ που πέρασες

  49. θελω και εγω γλυκο…ολοι τρωνε και εδω μακρια στην πεινα αλλα δεν πειραζει οταν γυρισω θα τρελαθω στα τριγωνα πανοραματος..χιχιχι…χρονια πολλα….δεξια δεξια δεξια…μονο την στροφη ξερωωω χιχιχι…besitos..

  50. @damian, besitos…να σου φυλάξουμε στο ψυγείο .Δεν ειναι δύσκολο. Η, αν θες ξανακάνουμε μια γιορτούλα με σοκολατάκια από την πατρίδα σου.
    τι λες; Ασε τις δεξιές , τώρα, δεν ειναι αυτό το θέμα μας.

    @ Chumba Ευχαριστώ πολιτη του υπό διάλυση Βελγίου. Κάντε κάτι να μην διαλυθεί το καημένο, σε παρακαλώ. Ας τα βρουν μεταξύ τους Βαλόνοι και Φλαμανδοί. Δηλαδή αν χωριστούν, οι Βρυξέλλες θα γινουν σαν το Βερολίνο επί Ψυχρού Πολέμου; Και η Μπρυζ , με τους Φλαμανδούς ;

  51. Lenaki….Πηγα, εντάξει, δεν τρελλάθηκα κιολας. Δεν έχουν αρκετά κομμάτια ώστε ο επισκέπτης να σχηματίζει μια εικόνα ενός εκάστου ( που λένε) Είναι πολλά μαζί, διαφορετικών ζωγραφων και έτσι ταξινομημένων που μάλλον προκαλούν συγχυση. Επειτα, όταν τους εχεις δει στα μεγάλα μουσεία εκτός, δύσκολα συμβιβάζεσαι. ( Κι αυτό, ας μην εκληφθεί υπεροπτικό ή σνομπιστικο, γιατί θα ήταν λάθος εκτίμηση )
    Καλημερα
    ριτς

  52. αν και αργησα λιγο, δεν πειραζει…
    τις ευχες μου για την γιορτη σου θα τις αφησω…
    Χρονια Καλα…
    καθε επιθυμια σου, ολοψυχη ευχη μου!
    και του χρονου με υγεια…

  53. Βασιλική μου, σε ευχαριστώ. Δεν αργησες, λεει ο θυμοσοφος λαός ότι η γιορτή κρατάει 40 μερες!
    Νασαι καλά και ναχουμε υγεια ολοι
    ριτς

  54. οσα σοκολατακια θες σου φερνω για την γιορτη σου και εχουμε και κατι γλυκα εδω αστα να πανε…μουρλια…besitos..

  55. Librofilo…. ευχαριστώ πολύ αγαπητέ μου. Παραπονέθηκα στην Ελένη που δεν περάσατε να κεραστείτε και κατι μου μουρμουρισε. δεν το θυμαμαι. ναστε πάντα καλά
    χαιρετω

  56. @ Damian…. Δηλαδή τί γλυκά παιδί μου ; Θα πάθω στο τέλος διαβητικό σοκ ετσι που πάω.
    σε φιλω
    με το καλό ναρθεις Ελλάδα

  57. @Βιργινία…αυτο φοβάμαι, σου λεω. Κι αντε μετά να πας έτσι στις γιορτές, να μην κουμπώνει το ρημάδι το φερμουάρ, να μην σε αντέχουν οι γοβες στυλέτο και τα τοιαύτα…ξερεις τωρα τί λεω…..
    Αλλά δε βαριέσαι, μια ιδεα ειναι ακόμη και αυτό
    χαιρετω
    να τον χαιρεσαι το δικο σου

Σχολιάστε

