Άμα δεν είσαι Ελληνας…. τι τα θες, τι τα ψάχνεις…


To βρήκα στον Allu Fun Marx και το ανεβάζω για να βοηθήσω στη διάδοσή του.

ριτς.

Ο Σαμψών με την κιθάρα…Οι αρμόδιοι με την χατζάρα.

Ο Γιώργος – Σαμψών Χατσατριάν, γεννήθηκε στο Λενινακάν της Αρμενίας το 1985. Ήρθε στην Ελλάδα το 1993 σε ηλικία 8 ετών μαζί με την οικογένεια μου για μια καλύτερη ζωή. Φοίτησε κανονικά στο δημοτικό σχολείο, και από το 1999 και για 6 χρόνια στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. Με την κιθάρα του συμμετέχει στο “Μεικτό Σύνολο Σύγχρονου Ελληνικού Τραγουδιού” του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.

Στους Πανελλήνιους μαθητικούς διαγωνισμούς διακρίθηκε τρεις φορές με Α’ βραβείο. Στο πλαίσιο εκδηλώσεων του Μουσικού Σχολείου, εμφανίστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης (2003) στο Συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης (2004),στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ. (2004) καθώς και στην ΕΤ3 (2004). Αποφοίτησε από το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης το 2005 και με την διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων εισάγεται στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου. Την συνέχεια την αφηγείται ο ίδιος :

Μέχρι στις 20.1.2006 η άδεια διαμονής μου ήταν αυτοτελής (επειδή ήμουν μαθητής), από τις 20.1.2006 μέχρι στις 20.1.2007 ανανέωσα την άδεια διαμονής μου σαν σπουδαστής (καθώς ήμουν πλέον φοιτητής στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου).

Πήγα στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, έκανα την έγγραφη και έμεινα εκεί για λίγο χρονικό διάστημα. Οι γονείς μου οικονομικά δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν για αυτό αναγκάστηκα να εγκαταλείψω τις σπουδές μου και να γυρίσω πίσω στην Θεσσαλονίκη και στην οικογένεια μου επειδή αντιμετώπιζα σοβαρό οικονομικό πρόβλημα.

Ήρθα στην Θεσσαλονίκη και άρχισα να εργάζομαι. Στις 20.1.2007 ανανέωσα την άδεια διαμονής μου πλέον σαν εργαζόμενος. Στις 10 Οκτωβρίου 2007 πληροφορήθηκα από το γραφείο αλλοδαπών ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για να εκδώσει την άδεια διαμονής της περιόδου 20.1.2006 – 20.1.2007 (το χρονικό διάστημα δηλαδή που είχα καταθέσει αίτηση για άδεια διαμονής μου σαν σπουδαστής) ζητά να προσκομίσω αναλυτική βαθμολογία από το Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου.

Εγώ όμως αναγκάστηκα να εγκαταλείψω τις σπουδές μου για τους παραπάνω λόγους που σας ανέφερα και δεν έχω δώσει εξετάσεις.

Τι έπρεπε να κάνω τώρα;

Ρώτησα στο γραφείο αλλοδαπών. Με την απάντηση που πήρα ξαφνιάστηκα. Μου είπαν πως την περίπτωση μου δεν την έχει προβλέψει ο νομοθέτης και μου έδωσαν κάποιο τετραψήφιο αριθμό τηλεφώνου του Υπουργείου Εσωτερικών στη Διεύθυνση Αλλοδαπών.

Την επόμενη μέρα το πρωί πήρα τηλέφωνο. Το σήκωσε κάποιος υπάλληλος και άρχισα να του λέω το πρόβλημα μου. Έκπληκτος άκουσα την απάντηση. Μου λέει:

-Νεαρέ δεν μπορείς να κάνεις του κεφαλιού σου.

Του λέω:
-Τι του κεφαλιού μου έκανα; Δεν μπόρεσα για οικονομικούς λόγους να συνεχίσω τις σπουδές μου.
Μου απαντά λέγοντας επί λέξει:

-Νεαρέ δεν είστε έλληνας πολίτης, δεν μπορείτε να κάνετε ότι κάνει ένας έλληνας πολίτης,

Μη μπορώντας να με βοηθήσει, με παρέπεμψε σε έναν άλλον υπάλληλο, ο άλλος σε έναν άλλον, ο άλλος σε έναν άλλον. Ώσπου μια ευγενικής ιδιαίτερα κατατοπιστική κυρία μου υπόδειξε να απευθυνθώ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και να συμβουλευτώ έναν δικηγόρο.

Πήγα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Εκεί με ενημέρωσαν ότι μόνο με δικηγόρο θα μπορούσε να γίνει δεκτός και με παρέπεμψε στο γραφείο αλλοδαπών του δήμου της περιοχής μου.

Πηγαίνω στο γραφείο αλλοδαπών. Η υπάλληλος στην οποία απευθύνθηκα έδειξε μεγάλη κατανόηση. Ασχολήθηκε με την υπόθεση μου, πήρε τηλέφωνο στην περιφέρεια. Μάλιστα αφού πήγε η ίδια (και για άλλες υποθέσεις) στην περιφέρεια μου είπε να περιμένω γιατί εκεί είχαν πάρα πολύ δουλειά. Το αποτέλεσμα είναι ότι από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα δεν έχω βγάλει καμιά άκρη….

Με επιστολή του προς τους καθηγητές, μαθητές και αποφοίτους του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης ,-ικέτης και οικέτης όπως γράφει-, ζητάει την συμπαράσταση τους για να εκλείψει ο κίνδυνος απέλασης του από την χώρα.

Για την υπόθεση ενημερώθηκα από τον Βασίλη Βέτσο και την ιστοσελίδα του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.

Γιώργο – Σαμψών Χατσατριάν, αν αντί να είσαι βιρτουόζος στην κιθάρα ήσουν βιρτουόζος στο μπάσκετ, τώρα εκτός από καταθέσεις με πολλά μηδενικά στην τράπεζα θα είχες στα χέρια σου και ελληνικό διαβατήριο.


Στείλτε επώνυμα το παρακάτω μήνυμα στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, στην διεύθυνση
mail@lyk-mous-thess.thess.sch.gr
Προωθήστε το σε φίλους σας για τον ίδιο λόγο

Θέμα: Όπου σχολείο και Πατρίς
Ο Γιώργος-Σαμψών Χατσατριάν να μείνει στην Ελλάδα.
Το σχολείο του είναι η Πατρίδα του.
Ο Γιώργος-Σαμψών Χατσατριάν να μείνει με την “μαμά” του.
Κι αν αυτή αισθάνεται “μητριά”, ας μάθει πια να τον αγαπάει.

19 thoughts on “Άμα δεν είσαι Ελληνας…. τι τα θες, τι τα ψάχνεις…

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο για το τι θα συνέβαινε αν ήταν αθλητής. Σ’αυτές τις περιπτώσεις η Πολιτεία είναι ιδιαίτερα ελαστική για να μη πω καμιά πιό βαρειά κουβέντα

  2. @@Μαρία…. σ’ ευχαριστώ πολύ

    @@φαιη…επισης ευχαριστώ και καλησπέρα σου.
    Τα ευτράπελα της ζωή μας ειναι αυτά. και τα λουζόμαστε ολοι ανεπαισθήτως, θα ελεγα.

  3. Ναι τοχω δει. Μακαρι να γίνει κατι..

    ενταξει είμαι.Δε βαριεσαι. Εγραψα κλασσικα μια Μεση Ανατολή, λωρίδα της Γάζας δηλαδή, την οποίαν αποκάλεσα αλογομυγα της Μ. Ανατολής..και τελειωσα…

  4. Παράθεμα: Όπου σχολείο και πατρίς… « Allu Fun Marx: Βόλτες στην Blogoslovakia

  5. Εδώ εγώ ρε Rits που είμαι 4 χρόνια στην Ελλάδα, μισός Ελληνας από US και γιατρός στο επαγγελμα αντιμετώπισα πρόσφατα το ίδιο πρόβλημα! Μη νομίζετε ότι αυτά δε συμβαίνουν γενικότερα. Απλά η δική μας πρεσβεία είναι πιο παρεμβατική και δεν ακούγονται τα δικά μας

    Καλημέρες

  6. mad καλως όρισες στα μέρη μας… Θαχεις καταλάβει ότι δεν είμαστε ούτε τόσο ανοιχτοί, ούτε τόσο φιλόξενοι. Πολλά πράγματα έχουν αλλάξει μέσα στα χρόνια, όπως άλλωστε σε όλες τις σύγχρονες κοινωνίες. Σίγουρα ομως η περίπτωση του νεαρού είναι άξια προσοχής γι αυτό και το ανεβάσαμε πολλοί μπλογκερς.
    σε χαιρετώ
    ριτς

  7. Σε παρακολοθώ η αλήθεια είναι -λόγω κοινών «γνωστών»- αλλά ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα κάτι να με αγγίζει τόσο. Οπως έγραψα και στον allu fan marx το θέμα είναι γενικότερο και ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ. Δεν είναι ούτε ρατσιστικό, ούτε οτιδήποτε άλλο.

    Τις καλημέρες μου και συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία

  8. Παράθεμα: Στο Ζήτημα του Γιώργου Σαμψών γράφουν « Το Μανιτάρι του Βουνού

  9. Ναι, το ξέρω ότι τοβαλες και εσύ. Ο καθένας καταθετει το μικρο το λιθαράκι το δικό του,Πώς αλλιώς θα μπορούσε να γίνει ;

  10. καλη σας μερα συγχαρητηρια.. μα ετσι ειναι δυστυχως..παντου γραφειοκρατια.. εκτος βεβαια απο εκει που..»στα παίρνουν» μονο..εκει.. ειναι σαινια..βρισκουν αμεσως τον τροπο κ η γραφειοκρατια..εχει ξεπεραστει ηδη.. αρε κυνηγι που θελουν..(να με συμπαθατε για το ξεσπασμα..ανθρωπος ειμαι.. τουλαχιστον ετσι νομιζω..)

  11. Παράθεμα: ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ » Επειδή η αγάπη μαθαίνεται…

  12. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ
    ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Τα μελανά χρώματα «Παιδείας/Πολιτισμού»
    Ο «μεσαίωνας» των Ωρο-αμισθίων

    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

    Η Ωρο-αμισθία είναι ο εφιαλτικότερος δείκτης του (εκ)παιδευτικού και του πολιτειακού μας πολιτισμού.
    Είναι η διαρκής πτώση/αυτοαναίρεση του ίδιου του Συλλογικού μας «ΕΙΝΑΙ».

    Είναι μια άμουση γενική ΠΡΟΒΑ για την καθολική επικράτηση των σιναμερικανικών μοντέλων αποδόμησης τόσο στο (κοινωνικά ορισμένο) κράτος/έθνος όσο και για την ολοκληρωτική μετάλλαξη των ευρύτερων οικονομικών/πολιτικών σχηματισμών σ’ ένα πεδίο βολής φτηνό με στόχους τους αυξανόμενους κάθε λογής ‘απασχολήσιμους’. Για να τρέχουν κι αυτοί (ακόμα πιο γρήγορα) φοβισμένοι και κουρδισμένοι πίσω από τις απάνθρωπες ‘προτεραιότητες’ μιας καταστροφικής πρακτικής για την ΟΛΗ ΖΩΗ του ΠΛΑΝΗΤΗ. Να ‘απολαμβάνουν’ (και αισθητικά) με άδεια την τσέπη -και με φουσκωμένη την πιστωτική κάρτα- την δρομολογημένη κατανάλωση άχρηστων κι επιζήμιων εννοιών και πραγμάτων για μια ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ‘πλουσιοπάροχη’ Υπό-ζωή.

    http://www.parodos.net.gr/3onstrike.htm

    ΔΩΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
    ΧΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ

    ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ -ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ-
    ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΩΡΟ-ΑΜΙΣΘΙΑΣ

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σχολιάστε

