Αν το ξέρατε , θα το ξανακάνατε; Ρητορική η ερώτηση γιατί την απάντηση την ξέρω.


ruth37coupleround4-52.jpg

Οι καλύτερες ατάκες γύρω από τον θεσμό του γάμου.

noce.jpg
Γνωριμία
‘ Η γυναίκα μου κι εγώ ζούσαμε ευτυχισμένοι για 25 ολόκληρα χρόνια. Μετά γνωριστήκαμε… ‘
Χαραγμένο στο μνημείο του Άγνωστου Συζύγου.

Απιστία
‘ Όταν ένας άνδρας σου κλέβει τη γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από το να τον αφήσεις να την κρατήσει ‘
Σάσα Γκιτρί, Γάλλος ηθοποιός που είπε επίσης ότι ‘η γυναίκα που το σκάει με τον εραστή της δεν εγκαταλείπει τον άνδρα της,
τον απαλλάσσει από μια άπιστη σύζυγο .’

Ταχύτητα
‘ Φυσικά και υπάρχει τρόπος να μεταφέρεις χρήματα και ο οποίος να είναι πιο γρήγορος και από το e – banking . Ονομάζεται γάμος ‘
Ανώνυμος τραπεζίτης, αποκαλύπτει το υπέρτατο μυστικό που απειλεί τον τομέα εργασίας του.
070618_francesplit_hmed4phmedium.jpg
Θέμα Τύχης
‘ Μη το σκέφτεσαι, παντρέψου. Αν σου τύχει μια καλή σύζυγος, θα γίνεις ευτυχισμένος. Αν σου τύχει μια κακή σύζυγος, θα γίνει φιλόσοφος ‘
Φράση που αποδίδεται στον Έλληνα φιλόσοφο, Σωκράτη. Μήπως τελικά το κώνειο προήλθε… εκ των έσω;

Greek» size=2Ατυχία

‘ Ήμουν φοβερά άτυχος και με τις δυο μου γυναίκες. Η πρώτη με εγκατέλειψε ενώ η δεύτερη όχι ‘
Πάτρικ Μάρεϊ, πρωταγωνιστής στη δημοφιλή κωμική σειρά ‘ Only Fools and Horses ‘ που παιζόταν στην Αγγλία μέχρι και το 2003.

Μυστικά

Έχω να σου πω δυο μυστικά, για να διατηρήσεις το γάμο σου σε άψογη κατάσταση.
Πρώτον, όποτε έχεις κάνει λάθος, ομολόγησέ το. Δεύτερον, όποτε έχεις δίκιο, βγάλε το σκασμό ‘
Ανώνυμος σύζυγος που επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος ώστε να παραμείνει και σύζυγος. Το σκασμό πάντως δεν τον έβγαλε.

Συγχώρεση
Μια καλή σύζυγος συγχωρεί πάντα τον άντρα της, όταν αυτή κάνει λάθος ‘
Μίλτον Μπερλ, αμερικάνος ηθοποιός, παρουσιαστής και stand – up κωμικός.
Του αποδίδεται η εξής ιστορία: Όταν είχε πάει να κάνει αίτηση για μια δουλειά, απάντησε όλα τα ερωτήματα μέχρι που έφτασε στο τελευταίο:
‘ Ποιον να ειδοποιήσουμε σε περίπτωση ατυχήματος ;’. Απάντησε: ‘ Όλους όσους μπορείτε να δείτε γύρω σας !’
degas_2.jpg
Γενέθλια
‘ Ο πιο εύκολος τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις μια φορά ‘
Ανώνυμος σύζυγος που από τότε θυμάται μέχρι και την επέτειο για την πρώτη φορά που πήγαν μαζί σινεμά.

Ευτυχία
‘Το μυστικό του ευτυχισμένου γάμου… παραμένει μυστικό. ‘
αγγλοτραφής Αμερικανός κωμικός, φημισμένος για τις θανατηφόρες ατάκες του γύρω από τον γάμο.

is372-068.jpg

Ευημερία
‘ Μερικοί άνθρωποι με ρωτάνε συνεχώς για το μυστικό
ευημερίας τόσων ετών του γάμου μου. Βρίσκουμε χρόνο για εμάς και πάμε για φαγητό δυο φορές την εβδομάδα.
Χαμηλή μουσική, κεριά, όμορφο δείπνο, χορός. Η σύζυγός μου πάει τις Τρίτες, εγώ πάω τις Παρασκευές. ‘
Χένι Γιάνγκμαν, σας τα ‘παμε πιο πάνω και δικαιωνόμαστε εδώ.

Πριν…
‘ Ξέρετε τί έκανα πριν παντρευτώ; Ό,τι γούσταρα !’

mariasolwmouf.jpg

Μαρία μου, συγγνώμη, έτσι αδέσποτη που κυκλοφορείς στο δίκτυο, εντάξει, δανείστηκα την επισημη φωτο του κλαμπ σου.

ΥΓ…Αντε, πάμε γι άλλα…..τώρα….

105 thoughts on “Αν το ξέρατε , θα το ξανακάνατε; Ρητορική η ερώτηση γιατί την απάντηση την ξέρω.

Add yours

  1. Penelope dearest…. το ανεβασα όσο μπορούσα πιο διασκεδαστικό για να ευθυμήσουμε ομαδικά. Ταχουμε παιξει εμείς εντο στο ελλαντα…. Για τανγκο δεν ξέρω, για ποδήλατο, όμως ;
    σε φιλω μικρο μου

  2. Αχός βαρύς ακούγεται
    πολλά τουφέκια πέφτουν.
    μήνα σε γάμο ρίχνονται….
    —————————–
    Χαχαχαχαχαχα!
    Τι έπαθες και πετροβολάς τον γάμο;
    Πού τα μάζεψες όλα αυτά τα «τουφέκια»;
    🙂

  3. Ένα «γεια» πέρασα να πω και όντως ευθύμησα 🙂
    Δεν έχω δοκιμάσει δεν ξέρω… αλλά θα ψηφίσω Σωκράτη!
    Το τάνγκο και όλα όσα αντιπροσωπεύει, ίσως είναι πιο ψηλά από την συμβολαιογραφική πράξη που αναβαθμίζει επικυρώνοντας τις σχέσεις…
    Από που παίρνουν ενέργεια τα βήματα; Από το πάνω μέρος του σώματος. Στήθος με στήθος, η μια καρδιά επικοινωνεί με την άλλη εκείνες τις στιγμές…
    δεν ξέρω… μια άποψη είχα, την καταθέτω. Ίσως αποδειχτεί λάθος κάποια μέρα. Αν μπω στο club θα σας πω 🙂

  4. @@@Jorgos paputsis….. Τί, δεν σας έχουμε στο κλαμπ;
    Καλα, καλα, θα συνεδριάσει το προεδρείο ( Η αφεντιά μου, δηλαδή και καμια 20 νοματαίοι) και θα σας ανακοινώσουμε την απόφαση μας. Κι εσείς, τί ακριβώς είπατε πως θα μας δώσετε;
    καλημερα, καλημέρα
    ριτς

  5. @Allu Fun Marx… Ελα , καλέ, ένα αστειάκι κάναμε….σας θίξαμε το γάμο! Σιγά, γιατί δεν θα το αντέξω τούτο το δράμα. Ο γάμος , φίλε μου, δεν είναι εύκολη υπόθεση με τα σημερινά δεδομένα. Κι ούτε αρκεί να ταιριάζεις με τον δικό σου ή τη δική σου, ναχεις τα παιδάκια σου κλπ…. Χρειάζεται μια διαρκής προσαρμογή και απο τους δυό, ο ένας στις ανάγκες του άλλου, χρειάζονται απίστευτες υποχωρήσεις, μεγάλη διπλωματία και τάση κουκουλώματος των κακώς κειμένων. Ε, εντάξει, νομίζω ότι έχει ένα ζόρι , γι αυτό και οι άνθρωποι δεν αντέχουν πολύ. Παλιότερα, η γυναίκα δεν είχε και πού την κεφαλή κλείναι. Σήμερα που κυκλοφορεί, αντιδρά διαφορετικά , γι αυτό κι έχουμε όλη αυτή την αναταραχή. Οσο για τον άνδρα, ε, εντάξει, πάντα ευρισκε έναν τρόπο να κάνει τη ζωούλα του ειδικότερα μετά τα 45, αλλά και νωρίτερα και νωρίτερα… Εχω μάτια και βλέπω και ακουω και συμπεραίνω.
    Ομως δεν θέλω να το σοβαρέψω, ούτε να κάνω κοινωνική ανάλυση του γάμου… Οποιος μπορεί , στο κάτω κάτω, δοκιμαζει τις δυνάμεις του. Ηθελα απλώς να αλαφρυνω το κλίμα.
    φιλια
    ριτς

  6. Καλή σας μέρα. Πετυχημένες και έξυπνες ατάκες, αλλά οι περισσότερες βγαλμένες από αντρικά στόματα! Η δικιά μου θέση; Οχι δεν θα το ξανάκανα.
    Σας χαιρετώ γιατι με περιμένει δουλειά και ο χρόνος τρέχει. Πολύ γρήγορα παναθεμάτονε!

  7. dmp…..ανηρ και μάλιστα κάποιας ηλικιας μου το έστειλε. Ανηρ και διαζευγμένος, οπότε εχει κάθε λόγο να το υιοθετεί. Εγώ πάλι το ανεβασα έτσι για να γελάσουμε, χωρίς λόγο, θα τολμούσα να πω…

  8. Την καλημέρα μου!
    Κι εγώ έλαβα αυτό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη συζήτηση…

    Πριν το γάμο…

    Αυτός: Ναι. Επιτέλους. Δεν μπορούσα να περιμένω άλλο.
    Αυτή: Θέλεις να φύγω;
    Αυτός: Όχι. Ούτε καν να το σκέφτεσαι!
    Αυτή : Με αγαπάς;
    Αυτός : Φυσικά! Όσο πάει και πιο πολύ!
    Αυτή: Με έχεις απατήσει ποτέ;
    Αυτός: Όχι βέβαια!
    Αυτή: Θα με φιλήσεις;
    Αυτός: Οπωσδήποτε!
    Αυτή : Θα με χτυπήσεις;
    Αυτός: Είσαι τρελή; Δεν είμαι τέτοιος τύπος!
    Αυτή: Μπορώ να σε εμπιστευτώ;
    Αυτός: Ναι.
    Αυτή: Αγάπη μου!

    Μετά το γάμο…
    Απλά ξαναδιάβασε από το τέλος προς την αρχή!!!

  9. Ma chérie τι φοβερό ποστ είναι αυτό; Ανεβαστικό για μια δύσκολη μέρα! χιχι.
    Οταν με ρωτάνε μια που θεωρούμαι ακόμα νιόπαντρο πως βλέπω τον έγγαμο βίο τους λέω:
    «Πλάκα εχει».Και με κοιτάνε καλά καλά. Οχι αγαπητοί μου δεν έχω κουζουλαθεί ακόμα (κοντά είμαι) αλλά να άμα έχεις βρει τον άνθρωπό σου , άμα περνάς καλά με τα απλά καθημερινά και αγαπημένα όπως λέω («αγάπη πότε θ ακάνουμε βόλτα στο σουπερμάρκετ κλπ;) αμα γενικώς…. έχει πλάκα. Λεω εγω τωρα.
    Αμα περάσει ο καιρός δεν ξέρω…
    Φιλάκι!

    υγ εχεις προσκλησούλα για παιχνιδάκι, ξερω οτι δεν συμμετέχεις και οτι ίσως να μην έχεις χρόνο αλλα΄δεν μπορούσα να μην βάλω το ονοματάκι σου! Ματσ

  10. Πολύ καλημέρα σας!

    Ορίστε μερικά αποφθέγματα ακόμα, για τον εμπλουτισμό της συλλογής σας:

    Groucho Marx: Μερικοί ισχυρίζονται ότι ο γάμος δημιουργεί προβλήματα στον έρωτα. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Κάθε φορά που ερωτεύεται κανείς, η γυναίκα του θα δημιουργήσει σίγουρα πρόβλημα.

    Joyce Brothers: Ο γάμος δεν είναι μόνο μια πνευματική ένωση, είναι και το να θυμάσαι να πετάξεις τα σκουπίδια.

    Katharine Hepburn: Αν θέλεις να θυσιάσεις το θαυμασμό πολλών αντρών για την κριτική του ενός, πήγαινε παντρέψου.

    Ogden Nash: Ο γάμος είναι η συμμαχία δυο ανθρώπων, ενός που πάντα ξεχνάει τις ημερομηνίες των γενεθλίων κι ενός που πάντα τις θυμάται.

    Rita Rudner: Πιστεύω ότι οι άντρες που έχουν τρυπήσει τα αυτιά τους είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για το γάμο: έχουν νιώσει πόνο και έχουν αγοράσει κοσμήματα.

    Oscar Wilde: Ο γάμος είναι ο θρίαμβος της φαντασίας επί της ευφυίας.

    Samuel Johnson (στο ίδιο μοτίβο): Ο γάμος είναι ο θρίαμβος της ελπίδας επί της εμπειρίας.

    Κρητική Μαντινάδα: Κανένας δεν εμέτρησε τση θάλασσας τον άμμο, κι ουδείς επήγε μ ‘ όρεξη στην εκκλησιά για γάμο.

    Ambrose Bierce: Γάμος – η κατάσταση μιας κοινότητας που απαρτίζεται από έναν αφέντη, μια αφέντρα και δυο σκλάβους – συνολικά δυο τω αριθμώ.

    Friedrich Nietzsche: Δεν είναι η έλλειψη αγάπης, αλλά η έλλειψη φιλίας που δημιουργεί δυστυχισμένους γάμους.

  11. @@@@Thalassini matia
    @@@@Vildaden Είστε φοβερά παιδιά…. και ευχαριστώ που καταθέτετε τις αποψεις σας και τα αποφθεγματα μεγάλων ανδρών και γυναικών, αλλά και του λαού, όπως στην περίπτωση της κρητικής μαντινάδας…. Εκείνο που ξερω να πω είναι οτι οτιδήποτε στη ζωή θέλει τέχνη , θέλει διπλωματία, θέλει ταλαντούχους ανθρώπους που να την κάνουν κέφι…αλλιώς….

  12. Καλησπέρες από μία χαμένη δέχεσαι; Αν τις δέχεσαι, στις λέω!
    Έχω δε να προσθέσω το εξής: «Ο παντρεμένος ζει σα σκυλί και πεθαίνει σαν άνθρωπος. Ο εργένης ζει σαν άνθρωπος και πεθαίνει σαν το σκυλί!».
    Σε φιλώ και υπόσχομαι από βδομάδα να μην κάνω απουσίες!

  13. Dearest παράληψη! Που είναι η φωτογραφία του Sarko που το ξέρει και θα το ξανακάνει με ωρολογιακή βόμβα στο κρεβάτι του!Σε φιλώ

  14. Kαι η συμβολή ενός συνθήματος τοίχου στο ποστ: «Ο γάμος είναι το κόστος που πληρώνουν οι άνδρες για το σεξ και το σεξ είναι το κόστος που πληρώνουν οι γυναίκες για το γάμο.»

  15. @@Koptoraptou…Ο,τι θες δέχομαι. Δε φαίνεται ,άλλωστε; Πεστο το δικό σου κι εγώ μαζί σου. Σιγά να μην τα χαλάσουμε στα περί γάμου. Εις υγείαν των ταξιδευομένων, αγαπητή μου
    φιλια
    ριτς

  16. @Indictos….Να τα κατοστήσεις, εσένα ειδικά σου επιτρέπω…φιλια στα μωρά και σε κεινη τη γυναικα που σε αντέχει, μωρέ…
    ριτς

  17. Ριτσάκι μου, κι εμένα μ’ άρεσαν σαν εκφράσεις, μα το Μάρτη συμπληρώνω 15 χρόνια… -άρα, τι να σου πω;
    🙂

    (με μερικά πάντως γέλασα πολύ)

    Φιλάκια

  18. @@Νατασσακι…δηλαδή γέρασες κι εσύ, ετσι;
    καλά, δεν ειναι δα και για γέλια, αλλά να, μια νότα διαφορετική στην πικροχολη ατμόσφαιρα γυρω μας
    φιλια
    πού εισαι καλέ;
    ριτς

  19. Δε θα το φανταζόμουν ποτέ! Έχουν ειπωθεί τόσα (εκπληκτικά) ευφυολογήματα για τα του γάμου; Εγώ γιατί δε το έχω πάρει χαμπάρι; Ίσως επειδή δεν είμαι ακόμα σε… ηλικία (άλλο και τούτο) γάμου.

    Στην αντίπερα όχθη, πάντως, συνήθιζαν να λένε (και λένε ακόμα) «ή μικρός παντρέψου ή μικρός καλογερέψου». Αν και απ’ ότι βλέπω η πλάστιγγα γέρνει μάλλον υπέρ των κατά του γάμου «φιλοσόφων»… (μια υπόθεση είναι ότι έγιναν φιλόσοφοι ακριβώς λόγω των όσων πέρασαν στο γάμο…)

  20. κι επειδή έχει δίκιο η dmp ότι η περισσότερες ατάκες είναι από αντρικά χείλια αν μου επιτρέπε θα συμπληρώσω με μια quote γυναικεία:
    Ένας σύζυγος είναι σαν μια όπερα, πανάκριβος, ακατανόητος, και άρα μια πρόκληση για κάθε σύζυγο….
    Cleveland Amory

  21. Τελικά από όσα νούμερα (χρόνων γάμου)βλέπω σας περνάω. 26 ετη κοινής συμβίωσης.
    zalmoxis πρόσεχε γιατί μια ώρα χάνεται εύκολα και γρήγορα & μετά ψάχνεσαι…

  22. χαχαχαχαχαχαχα!!!!! Ρίτσα μου, που τα βρήκες όλα αυτά;;;; 😀
    ‘ Ο πιο εύκολος τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις μια φορά ‘. Να μην τονίσω ότι αυτό ισχύει απόλυτα έτσι; 😛
    Φιλάκια και καλό μήνα!

  23. Zalmoxis… Να το συζητήσουμε : θάνατος για ποιούς και ελευθερία για ποιούς; Για να μην μπερδευόμαστε δηλαδή. Οι καλοί λογαριασμοί κανουν τους καλούς τους φίλους, έλεγε η γιαγιά μου.
    χαιρετω και απολαμβανω
    ριτς

  24. Zalmoxis… Να το συζητήσουμε : θάνατος για ποιούς και ελευθερία για ποιούς; Για να μην μπερδευόμαστε δηλαδή. Οι καλοί λογαριασμοί κανουν τους καλούς τους φίλους, έλεγε η γιαγιά μου.
    χαιρετω και απολαμβανω
    ριτς

  25. @@δ.τζ….Α, αγαπητέ μου, το θέμα είναι για μεγάλα μωρά. Τα μικρά, στα κρεββάτια τους και νωρίς, ει δυνατόν, ξυπνούν πιο φρέσκα το πρωί..
    Λοιπον, ολα αυτά ειναι ανοησιούλες και τρυφερότητες μεταξύ ανθρωπων που γνωριζονται καλά, δηλαδή και από την καλή και από την ανάποδη…ωστόσο ο γάμος είναι κάπως δυσκολούτσικος καθ ότι αυτό το δια …βίου εχει βάρος, πολύ βάρος
    σε φιλω και μην πτοείσαι.

  26. Meniek…κι έλεγα θα βγει η δεν θα βγει να υπερασπιστεί τα ιερά και τα όσια; Ειχα αρχίσει να ανησυχώ, ομολογουμένως. Αλλά την τελευταία στιγμή, τσουπ, το άτομο ενεφανίσθη!!
    Φυσικά κι ένας ανδρας θα μου εστελνε αυτά τα υπεροχα τσιτάτα και μάλιστα άνδρας διαζευχθείς. Αλλά , ξέρεις πώς είναι το κλιμα των ημερών; Αηδές, απεχθές κλπ…οπότε, κάτι να γελασει το χειλάκι μας…
    καλημερα , πώς τα πάς με τη δουλειά ;
    ριτς

  27. @ Penelope….καλη μου , κανουμε μιας άλλης μορφής σφυγμομέτρηση, αν δεν το κατάλαβες. Μικρής εμβέλειας, αλλά εκεινοι οι δημοσκόποι τί νομίζεις , παίρνουν μεγαλα δειγματα;
    Την ξέπερασες την Καρλα ή όχι ακόμη ; Γιατί ο Σαρκοζί ( μα κι εσύ τον Σαρκοζί σκεφτεσαι; ζουμπάς ειναι μωρέ) τοκλεισε το κορίτσι.
    φιλια
    ριτς

  28. @Swell Μαρκάν εμού οι υβρεις ! Οϋτε ιστορίαν εγραψαμεν , ούτε βιβλίο συγγράψαμεν…. Κάτι αηδιουλες μας έστειλαν και εμεις της αναπαράξαμε ( τωρα, αυτό το τελευταίο αν ειναι σωστο, ας μας πει ο κ.Ροϊδης)
    φιλια ,την αγαπη μου και φυσικά αστειεύομαι
    ριτς

  29. @Roidis….Κυριε Ρόίδη, θερμά σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια…. Εχω την αισθηση ότι ζουμε μεσα στα σακουλάκια των μικροβίων των νοσοκομείων…. ή κάπως έτσι….. Ας ελπίσουμε ότι θα βρεθεί τρόπος να γλυτώσουμε
    σας χαιρετώ εις τας ωραίας Βρυξέλλας, αν ενθυμούμαι καλά.
    ριτς

  30. @Μαρία… Καλημερα Μαράκι .μου ταστειλε ένας φίλος….κι αυτός δεν γνωρίζει ότι εγω τακανα σημαία – ποστ. Μάλλον θα τρομάξει αν το πάρει χαμπάρι. αλλά ως γνωστόν, η πληροφορία από τη στιγμη που θα σκάσει μύτη, ουπς γινεται κτήμα όλων μας. Κοίτα, Μαρία μου τί σου κάνει η εξέλιξη…
    σε φιλω
    καλα ολα ;
    ριτς

  31. Κοίτα ιδιότητες που έχει αυτή η πληροφορία ρε παιδί μου… 😛
    Όλα καλά! Ετοιμάζομαι για σ/κ χαλάααααααρωσης μετά από αρκετό καιρό 😀

  32. Με μόλις δύο χρόνια γάμου στο ενεργητικό μου, δεν μπορώ να απαντήσω. Μόνο να πω ότι προς το παρόν αντέχουμε παρά τις δυσκολίες και τους θανάτους που μας έτυχαν. Κι αυτό είναι μεγάλο πράγμα. Καλή σου μέρα Ρίτσα Μασούρα

  33. Καλό Μήνα Ριτσάκι,

    θα απαντήσω ευθέως και χωρίς υπεκφυγές
    στο ερώτημα
    Βεβαίως και θα το ξανακάνω και μάλιστα πολλάκις
    μέχρι τα βαθειά μου γεράματα
    ΑΛΛΑ, με τον ίδιο άνθρωπο

    Φιλιά

  34. Dearest ηθελα να βρώ κάτι έξυπνο να σου απαντήσω αλλά δυστυχώς ..anyway 1-0 κερδίζεις! Εμείς και τάνγκο ξέρουμε και ποδηλατο κάνουμε και όχι μόνο μας αρέσει αλλά το απολαμβάνουμε κιόλας! Ετσι… για τις τοπικες σφυγομετρήσεις… Σε φιλώ και καλό σ.κ

  35. @ ριτς

    «…Zalmoxis… Να το συζητήσουμε : θάνατος για ποιούς και ελευθερία για ποιούς; Για να μην μπερδευόμαστε δηλαδή. Οι καλοί λογαριασμοί κανουν τους καλούς τους φίλους, έλεγε η γιαγιά μου…»

    Για να αποκαλύψω το… Κλοπυράϊτ, οι ατάκες είναι -αν θυμάμαι καλά- από τον ΚΥΡ (είχε βάλει παλιά σε κάτι σκίτσα, τέτοια πατριωτικά σλόγκαν για τους παντρεμένους, με πεθερές, ¨τρίτους¨, κ.λπ.).
    Όπως και το… ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ Ο ΤΡΑΧΗΛΟΣ ΖΥΓΟΝ (ΚΑΙ ΔΙΔΥΜΟΝ ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΝ ΚΑΙ ΤΟΞΟΤΗΝ) ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙ! (το τελευταίο δεν θυμάμαι αν είναι του ΚΥΡ, μπορεί να είναι και άλλου, αν το θυμηθείς, με διορθώνεις…).

  36. βεβαίως και θα βγω στο κλαρί να υπερασπιστώ τα ιερά και τα όσια κι ας κλείνω, αισίως 19 χρόνια γάμου. Και κορίτσια μην ξεχνάτε…
    Τι κάνουμε όταν δούμε τον άντρα μας στο πάτωμα να σπαρταρά και να ζητά βοήθεια?
    …………………………………………
    Τον πυροβολούμε αλλη μια φορά , βλαστημώντας γιατί την πρώτη αστοχήσαμε
    🙂

  37. by the way… θα το ξανάκανα (όχι τον πυροβολισμό, τον γάμο) . Δεν έχω μετανοιώσει ούτε μια μέρα, ούτε μια στιγμή, ίσως γι’ αυτό μπορώ να (αυτό)σαρκάζω

  38. @@ Penelope….dearest με εντυπωσιάζεις. Και ποδήλατο και πιλοτάρισμα και …ω, θεοί του Ολύμπου, πώς αποχωριστήκατε αυτό το κορίτσι , πειτε μου σας παρακαλω!
    νασαι καλα, καλό σαββατοκυριακο καλή μου
    ριτς

  39. @@Zalmoxis….. Με τα ζώδια τωρα, τί ζόρι τραβάς; Σε περιβάλλουν όλα μαζί ανεξαιρέτως, ένα , ενα χωριστά; Για πες για να εχουμε μια καλύτερη εικόνα, αλλιώς πώς θα καταλάβουμε το…προφίλ του ατόμου ! Τελικά δεν μας ειπες; εισαι υπέρ ή κατα; Εγω δεν απαντώ για πολλούς λόγους..
    καλο σαββατοκυριακο
    ριτς

  40. Meniek….Ετσι μπράβο. Κοιτα μην πυροβολήσεις κανεναν άλλο κατα λάθος, καημένη μου. Χαιρομαι που κάνεις τέτοιες φοβερές δηλώσεις , γιατί μεταξύ μας σπανίζουν σήμερα τέτοια ξεθαρρέματα των ανθρώπων.
    σε φιλω
    καλο σαββατοκύριακο…. α, το τουφέκι, τί τύπος ειναι , για να ξέρω….
    ριτς

  41. Meniek….αν και δεν ξερω από όπλα, κανα καλασνικοφ εχω ακουστα, σε θαυμαζω και επαυξανω ως προς το στυλ!!
    φιλια, την αγαπη μου
    ριτς

  42. Προτείνουμε να κλείσουμε τη τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου. Είμαστε μια ομάδα bloggers και σας προσκαλούμε. Το μήνυμα και το μπάννερ αναρτημένα στο blog μου. Είναι καλός ο σκοπός 😉

  43. egournelou….καλησπέρα στα επαναστατημένα νειάτα…Να την κλείσουμε γιατί όχι; Μηπως τωρα την εχουμε ανοικτη ; Εγω προσωπικά όχι και αρνουμαι γενικώς να την ανοιγω, παρα μόνον εκτάκτως .
    ριτς

  44. Καλημέρα Ρίτσα μου!
    Δηλ. να το ξανασκεφτούμε ακόμη δε στέγνωσε το μελάνι στο I do από παντού; 😕
    Καλό μήνα και καλό Σου/Κου 😀

  45. Οκ. Αφού δεν την ανοίγετε…πάντως δεν ξέρω για επαναστατημένα νειάτα αλλά πολύ αδανοποίηση στην εποχή μας…μήπως κάνω λάθος 😉
    Η ηλικία πάντως, σκέφτομαι, ότι ένα εντελώς πλασματικό γεγονός μέσα στον χρόνο…Τα λέμε.Σε διαβάζω…

  46. @@aaduck οχι παιδί μου…τί να ξανασκεφθείς. Ο γεγονε, γεγονε,….φιλια πολλά

    @@egournelou δ εν διαφωνώ πάντως με την ιδεα…καλον ειναι κατι να κινείται, εστω και στην επιφάνεια των πραγμάτων…. Η ηλικία ειναι απάτη από τηνα ρχή ως το τέλος, απάτη και παγίδα, αν θες….
    σε ευχαριστώ που με διαβάζεις. Προσπαθώ να μοιράζομαι με φιλους τις ιδεες μου
    ριτς

  47. Elikas ..επειδή προφανώς δεν θα με γνωρίζετε και επειδή το ποστ το ανέβασα απλώς για να ευθυμήσουμε λίγο, καταλαβαίνετε ότι ούτε ως αστείο δεν θα μπορούσα να το εκλαβω αυτό του λετε. Ούτε ανήκω στην κατηγορία εκείνων που λενε όπου γαμος και χαρα η Μαγδάλω πρώτη. Μακράν εμού τέτοιοι χαρακτηρισμοί
    ναστε καλα/
    ριτς

    ΥΓ.Αν και δεν υπάρχει, θα αναζητήσω το ντεφινισιον του χιούμορ.

  48. Ρίτσα αξίζει να σε ξαναδιαβάσει ο elikas. Πίστεψέ με τότε μόνο θα καταλάβει….!!! Συμφωνούμε, λοιπόν, για τα της ηλικίας. Θα τα ξαναπούμε και σ’ ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Α! Οσοι απο τους εκλεκτούς φίλους σου θέλουν ας κλείσουν την τηλεόραση και ας το διαδώσουν….11 Φεβρουαρίου είναι, έχουμε χρόνο….

  49. @@@Νατασσακι…..A, μα δε μου λες, τί αισχη είναι αυτά παλι; Μα ειλικρινά δεν αντέχω άλλο αυτό το χάλι. Αν θέλουν να ξεσπάσουν , να πανε στα βουνά να πλακωθούν. Είναι δυνατόν μεσα σ ολα πουχουμε , να βλέπουμε αυτή τη συγκλονιστική τριάδα να σκοτώνεται και να καταστρέφει την πόλη; Εχει μεινει και κάτι όρθιο; κατι για να λεμε, κοιτα να υπάρχει κι αυτό;
    Και μη μου πεις διαφορες δικαιολογίες , οι μεν ήθελαν αυτό και οι άλλοι το άλλο, γιατί θα φωνάξω πεντε γειτονιές πιο πέρα. Εχω φωνή στεντόρεια.γνωστά πράγματα
    ριτς

  50. Καλά Ριτσάκι μου, μη θυμώνεις -έλα να φωνάξουμε μαζί, θα ακουστούμε σε όλη την Αθήνα (γιατί ως γνωστόν και η δική μου φωνή… )

    εγώ πάντως στις ειδήσεις που διάβαζα, για το γάμου του Σαρκοζί είδα -τα υπόλοιπα δεν τα αντέχω, το ξέρεις…

  51. Αλλη υποκρισία κι αυτή… πηγαν λεει και παντρευτηκαν στο προεδρικό μεγαρο και ειπε η κυρια Σιρακ, μα ειναι παρα παρα πολυ ομορφη… Βρε για φαντάσου… Ειναι δυνατόν νεοεκλεγείς προεδρος να εχει φαει τους εξι μηνες της προεδρίας μαλα…….με τη μια και την αλλη Και ειναι δυνατον να εμπνέει εμπιστοσύνη που σε τρεις μηνες πατ-κιουτ, την παντρευόμαστε; Καλά, δε σου λεω τίποτα και μην ακουσω ότι οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κανει κρεμαστάρια..γιατί σιγά τον ανδρα δηλαδή

  52. Νατασσακι μου…ηξερες εσύ ο κουρεύτηκε ο Κότσιρας; Κι εγω τωρα που θαυμαζα το προσωπο του Μοντιλιανι ,τί θα κανω; θα τρελλαθω δηλαδή. Ετσι τα κανουν αυτά τα πράγματα, χωρις άλλη προειδοποίηση ; σαν τη νατασσα, πηγε κι εβαψε το μαλλι της…καλά δεν εχουν preview εκεί να εβλεπε πως θα εβγαινε;

  53. ριτς,
    δεν το ξανακάνω, διότι απλούστατα… δεν το έχω κάνει (είμαι έξω από το χορό που λένε…)!

    Υ.Γ. Θέλω τα φώτα σου αν ξέρεις κάτι για τη διάρρηξη της σχέσης Κλίντον-Κέννεντυ (έχει να κάνει με το σχόλιό σου για την κίνηση Μέρντοχ να στηρίξι Ομπάμα).

  54. @zalmoxis απλώς με την υποστήριξη του Ομπάμα ο οποίος έχει πιο πολύ ρεύμα θα σιγουρέψουν την εκλογή του δημοκρατικού κόμματος!
    P.S. Rits τι να σου πω τώρα άφησα τον Sarko και εγινα Αμερικανολόγος, δεν προλαβαίνω πιά , αύριο θα πάω σίγουρα για ποδηλατάδα το μόνο που ξέρω με απόλυτη σιγουριά !!!

  55. @Zalmoxis…να κανεις ο,τι σε ευχαριστει…αυτές οι βλακειούλες ειναι για να περνάει η ώρα…
    ειδες τί εγινε στην αθηνα. αγριευει το μάτι μου
    Για τον Ομπαμα σου εχω περασει κατι απο τους ΝΥΤ. Η Πενελοπε ξέρει τί λεει κι εγώ απλώς κάτι προσθέτω…

    αχ, ακουω στις ειδήσεις : την εκλεκτή της καρδιάς του παντρεύτηκε ο σαρκοζί….καλα τί είναι αυτη η καρδιά και εχει τοσο χωρο βρε παιδί μου ;

  56. Καλέ ο Sarko εκτελεί martyrdom , σκέτη ticking bomb η Κάρλα !! Και έχει και πολύ ωραίο γυιό ο Σαρκό!!!Να τα θυμηθείς αυτά που λέω τώρα Ριτς για τα μέλλοντικά σκάνδαλα.. Αυτά .. φιλώ και καληνυχτώ .

  57. @ Penelope,
    τα λέμε τη… Σούπερ Τρίτη! Άν έχω καταλάβει καλά, ποντάρουμε σε διαφορετικό άλογο (ή μάλλον… «γαϊδούρι», μια και μιλάμε για τους Δημοκρατικούς).

    Ο Pierre Sarkozy, aka DJ Mose, λέει σαν μουσικός άραγε (κάτι με χιπ κοπ δεν ασχολείται αυτός);

    @ ριτς
    το πήρα για NYT, Ευχαριστω!

  58. @@ Ανασα του Βορρα….ειδες καμια φορά οι άνθρωποι πώς μπερδεύονται, ενω τα πράγματα θαπρεπε ναναι λίγο πιο απλά.
    χαιρετω
    ριτς

  59. @ Penelope.

    Έχεις μέλλον ως Σαρκολόγος – Ομπαμολόγος. Σε αντίθεση με την αφεντιά μου που ως παλαιόθεν Μπουτολόγος, από τον περασμένο Δεκέμβρη βγήκα στην ανεργία και ψάχνω άλλη εξειδίκευση να βγάζω το ψωμί μου…

  60. Elikas….αστα, εχω γίνει υπερευαισθητη και μι μου απτου, που λεγανε οι γονείς μας…αλλα εχω τους λόγους μου , μαλλον πολυ σοβαρούς και προσπαθω να ευθυμήσω μεσα από σαχλαμαρίτσες.
    σορι πάντω ς
    σε φιλω
    ριτς

  61. Ριτς, ευχαριστώ πολύ!
    Εσείς κρατάτε την ειδικότητα σε όλη την «σέξυ» ατζέντα (Μπρούνι, Ομπάμα, κ.λπ.) και εγώ θα πρέπει να ειδικευτώ σε έναν… 7οχρονο ρεπουμπλικάνο για να βγάλω το ψωμάκι μου!

    Κάτι θα του βρούμε πάντως να του προσάψουμε, δεν υπάρχει θέμα…

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

