Τραγούδι του καμηλιέρη…


wwwreuterscom1234.jpgwwwreuterscom123.jpg

wwwreuterscom.jpgwwwreuterscom-23.jpg

At the Gates of the CitadelPhil Thornton & Hossam Ramzy, Immortal Egypt

Eπειδή άκουσα ότι μερικοί φίλοι παραπονέθηκαν για τη Χαβάη, την βρίσκουν λένε κομμάτι μακριά και δεν πιστεύουν αυτά τα περί τζαμπέ που εγώ λέω, σκέφτηκα ότι μια καλή ιδέα ανάπαυλας – φαντάζομαι για άνδρες μόνο !- είναι οι γνωστές καμηλοδρομίες που πραγματοποιούνται στη Σαουδική Αραβία. Αν καμιά από τις γυναίκες επιθυμεί διακαώς να τις παρακολουθήσει,πέραν της υποβολής αιτήματος στην επιτροπή αγώνων, θα πρέπει να κουκουλωθεί woman-in-veil_h150.jpgέτσι και να παραστεί απλώς στην εκκίνηση (Για το βάψιμο των ματιών, δεν ξέρω, δεν έχει συζητηθεί ακόμη. Φαντάζομαι όμως ότι είναι ό,τι πρέπει μιας και έχω δει πολύ πιο βαριά βαψίματα ).

Στη Σαουδική Αραβία οι αγώνες δρόμου με τις καμήλες δεν είναι ακριβώς σπορ, αλλά ζήτημα τιμής και ο ανταγωνισμός μεταξύ των αφεντικών των ζώων είναι μεγάλος. Ο νικητής ή μάλλον η νικήτρια θεωρείται ιδιαίτερα ευλογημένο ζώο και ο ιδιοκτήτης άτομο περιωπής. Χιλιάδες οπαδοί αυτών των αγώνων συγκεντρώνονται κάθε χρόνο τέτοιες μέρες στη Σαουδική Αραβία μόνο γι’ αυτό το σκοπό και παρακολουθούν τον αγώνα δίπλα στις καμήλες πάνω σε 4 Χ4 υποστηρίζοντας τη δικιά τους. Δεν υπάρχουν στοιχήματα, καθ ότι τζζζζζ. Μόνο η περηφάνια κι αυτό είναι αρκετό τους νικητές… Μετά ομαδικώς μετακινούνται προς Ντουμπάι μεριά όπου και εκεί διεξάγονται τέτοιοι αγώνες, αλλά τα κομφόρ αγαπητοί μου είναι….πώς να το κάνουμε ανωτερότερα….

Παρακαλώ τους ενδιαφερομένους να στείλουν mail ώστε να κανονίσω το πρόγραμμα για του χρόνου βεβαίως, καθ ότι φέτος αργά αφυπνιστήκαμε.

Λίγη μουσική με καμηλιέρηδες παρακαλώ…

ριτς

Ενα τραγούδι απ’ τ’ Αλγέρι -Μαρινέλλα,Με βάρκα το τραγούδι (CD1, 1999)

25 thoughts on “Τραγούδι του καμηλιέρη…

  1. Aν οι γυναίκες τους είναι όπως αυτή της φωτογραφίας, τότε θα εκμεταλλευόμουν τη στιγμή που οι άντρες θα είχαν μαζευτεί στις καμηλοδρομίες για… εξερευνήσεις.🙂

  2. μμμ!
    Εγώ θα ήθελα και Χαβάη και από αυτό.
    Το ντύσιμο το οποίο επιβάλλεται με εξυπηρετεί τρομερά, διότι… διότι… 😳 τα ρίχτα κρύβουν τα επιπλέον ξέρετε-ποια.
    Εξάλλου, αν χρησιμοποιήσουμε και τον συγκεκριμένο make up artist θα είμαι πολύ ευτυχισμένη!!!

    Ευχαριστώ προκαταβολικά, Rits!

  3. Krot….Κι εγω τη Χαβάη προτιμώ, αλλά βλέπεις, έχουμε και αιτήματα. Πώς να μην ικανοποιηθεί η πελατεία μας…. χα…χα…

    Gerasimos…Ημουν βεβαία ότι το ανδρικό φύλο θα εξέφραζε το ενδιαφέρον του. Εξ ου και η σχετική φωτο. Τιποτα τυχαίο αγαπητέ μου. Τίποτα ..

    aaduck Καλά, εσένα θα δούμε πώς θα σε βολέψουμε. Και τα δυό σπορ ,λίγο δύσκολο. Τώρα, αμα σε ενδιαφέρει η στολή, ξέρεις, λόγω αποκριών υπάρχουν στην αγορά μπόλικες και σε διαφορα χρώματα…Οπότε….
    σας φιλω
    ριτς

  4. Interesting!

    Σε ποιά διευθυνση στέλνουν mail οι ενδιαφερόμενοι?

    Καλημέρα🙂

  5. «Το τέρας της Αμάθειας » Στο δικό μου , φυσικά. Διοργανώτρια γαρ.
    καλημέρα, καλημέρα. Λιαν πρωινοί είστε.. Γιατί ;

  6. Τώρα μη μου πείτε ότι ο συνδυασμός των δυο τραγουδιών δεν είναι τέλειος ; Ευχαριστώ το Νατασσακι για τις εμπνεύσεις του.
    ριτς

  7. Κατ’ αρχήν, ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τον DJ της παρέας, εκπληκτική δουλειά! (μπράβο ρε Νατασσάκι!).
    Τι είναι αυτά Ρίτσα μου; Πώς μας ξεσηκώνεις έτσι άρρωστους ανθρώπους; Τέλος πάντων, για να μη το κουράσω το πράγμα, υπολόγισέ με και μένα μέσα και δεν βαριέσαι, ας έρθω και με μπούργκα😛
    Φιλάκια και καλημέρα😀

  8. Μαρια…. μου , μου αρεσουν αυτές οι παραχωρησεις.. τρελλαινομαι
    φιλια και περαστικά. Η ερημος θα σε γιάνει.

  9. Τζάμπα την πληρώνεις την DJ μου φαίνεται…
    Δεν μπορεί από ένα ποστ με θέμα τις καμήλες, να λείπει το Νο-1 hit με θέμα την καμήλα:
    Είναι μια καμήλα
    είναι μια καμήλα
    μια καμήλα όμορφη
    που μασάει μήλα

    Video εδώ

  10. Εγώ μία Καμίλλα ξέρω με όνομα και πράγμα! Δηλαδή υπομονή, και η υπομονή της την έκανε βασίλισσα….Το ηθικό δίδαγμα της ζωής..
    Σε φιλώ(ολα καλά??)

  11. Ρίτς μου ξέρεις ότι το βάψιμο με μολύβι kohl (κάρβουνο ουσιαστικά) δεν είναι μόνο για ομορφιά αλλά και για να προφυλάσσει από την αντηλιά? Γι αυτό και το χρησιμοποιούσαν από την αρχαιότητα όλοι οι λαοί της ερήμου, και βέβαια άντρες και γυναίκες – με πιο γνωστά παραδείγματα τους αρχαίους Αιγύπτιους και τους Τουαρέγκ.

  12. Συμφωνώ ότι ο σχεδιασμός μελλοντικών ταξιδιών δείχνει διάθεση και κέφι, οπότε όλα καλά🙂

    Επειδή αγαπάω τα ταξίδια, και δη τα επεισοδιακά, πρόσθεσε και μένα στον κατάλογο των ενδιαφερομένων.

    Καλό μεσημέρι Ρίτσα μου

  13. @@@@@Allu Fan Marx …Καλά, εσύ πια με τις εξαιρετικά σπάνιες γνώσεις σου. Ουφ, με κάνεις να νοιώθω ημιαναλφάβητη!

    @@Penelope Ναι,βρε παιδί μου. Μα κι αυτός ο Κάρολος μπιτ για μπιτ στραβός ; Θα μου πεις, τί ειναι , καλύτερος; Μπα, δε λέει. Σίγουρα ομως με την υπομονή κερδίζεις πολλά σ αυτή την ατιμη τη ζωή. Φιλια Πενελοπε .

    @@Stratos.. Κάτι ειχα ακουσει γι αυτό που γράφεις, αλλά να χαιρομαι που το επιβεβαιώνεις και μου λύνεις και καποιες απορίες μου. φιλιά Στράτο

    @@ indictos Ναι, ελπίζω να συνερχόμαστε μερα τη μέρα…Ελπίζω ολα καλά και σε σένα.

    @@@@ DT Τί να κάνουμε Ντ. μου αναγκαστικά. Δεν μας παίρνει για κάτι άλλο. Οπότε το διασκεδάζουμε μέχρι εκει που πατάει η γάτα. Αλλωστε το απόγευμα ανεβάζω ενα κομματι για το Παλαιστινιακό μιας και ειναι των ημερών θέμα, οποτε ισορροπούμε στο μεταξύ
    φιλια, την αγάπη μου ,
    ριτς
    ——

  14. @ Χαίρομαι που σας άρεσαν οι μουσικές μου επιλογές -τις οποίες μπορείτε να «κατεβάσετε» με δεξί κλικ και αποθήκευση στον τίτλο τους.😉

    @ Ριτσάκι μου, με υπολογίζεις κι εμένα στο ταξίδι, ε; Πάντα ήθελα να ανέβω σε καμήλα!!!! 😆

    @ AfMarx μου, σε λίγο προσγειώνεται το «Είμαι μια καμήλα» στο γραμματοκιβώτιο του σπιτιού σου, με σημείωση προς το γιό σου να το ακούει πρωί-μεσημέρι-βράδυ! 😆 😆

    (Ριτσάκι μου, μη μασάς -ένα παιδικό και πολύ εκνευριστικό τραγούδι είναι !!!)

    Φιλιά
    (μόλις μπήκα σπίτι)

  15. Natassaki…καλα εσύ που ήσουν και γυρισες έτσι κουρδισμένη ; Τίποτα δεν άφησες να πεσει κάτω, αδελφέ μου. Σε ολα μεσα τελικά. Πα, πα, πα….
    φιλια
    ριτς

  16. Καλή μου φίλη, κάπως μεροληπτική -υπέρ των κυρίων- σε βρίσκω . Για εκείνους μπήκες στον κόπο να βρεις αυτά τα πανέμορφα μάτια της très chic βεδουίνας, για τις ομόφυλές σου τίποτε (για του λόγου το αληθές, πανεύκολα εντόπισα τον νεαρό λατίνο για τον οποίο γίνεται -μετριοπαθής- λόγος στο άσμα περί Χαβάης!
    (δεν είμαι σίγουρη ότι θα πετύχει το λινκ, αλλά εγώ, γενναιόδωρη ούσα, προσπάθησα να το μοιραστώ)🙂🙂🙂

    Χαίρομαι που είσαι καλά!

  17. @@justme….Κουκλος ο Ιγκλέσια, γιος του άλλου δεν είναι ; πολύ ωραίος.
    τωρα, για ναμαι απολυτως ειλικρινής, ειδα τις φωτο στο Ροιτερς , μου άρεσαν και αυτοσχεδίασα. Βρήκα και το ωραίο προσωπο της μουσουλμάνας στο Grist και ένα αρθρο για τις μουσουλμάνες που πλήττονται από το πετρελαιο ( καθ ότι παραμένουν άνεργες και αμόρφωτες και εξαρτώμενες….) κι έτσι τόστησα το παραμύθι..Να τωρα ομως που αποκαλυφθηκε το πονηρό μου σχεδιο…χα, χα…
    φιλια
    ριτς

    ΥΓ αυτον τον κουκλο δεν μπορουμε να τον εκθεσουμε σε κοινή θεα να σκάσει η Πενελοπε και το Νατασσακι ; Βοηθεια τεχνικοί!!!!!

  18. Κούκλος και άγριο τεκνό αλλά καπαρωμένος από τα κορίτσια του Putin ετσι και Εμείς παραμένουμε πιστές στο Xιου και αυτός σε εμάς !! Το επόμενο είναι δύσκολο θέμα και με είμαι αδιάβαστη…..

  19. Penelope dearest τις έχει αυτές τις ανισοτητες και τις αδικίες η ζωή, Θάπρεπε να τις έχει συνηθίσει πια!!!
    σε φιλώ….βαζω ποτε ποτέ και κανα δυσκολο , να μη με πουν και ακαμάτισα..λεμε τωρα
    ριτς

Σχολιάστε

