4000 ευρώ για τη φωτο της Κάρλα


enginefeedgr.jpg

Δεν ξέρω αν έχει σημασία η πράξη, αλλά το να τεθεί σε πλειστηριασμό μια γυμνή φωτογραφία της Κάρλα Μπρούνι- Σαρκοζί, είναι μάλλον χαζό. Οχι γιατί θα θιγεί η προσωπικότητα της προεδρικής συζύγου , αλλά γιατί κάποιοι θέλουν να αποκομίσουν οφέλη από το παρελθόν μιας γυναίκας που καλώς ή κακώς ενέδωσε στον έρωτα ενός αρχηγού κράτους.Την κόρταρε άγρια εδώ που τα λέμε αυτός ο αφιλότιμος και εκείνη είπε : τί, θα χάσω το κελεπούρι; Σ’ αυτή τη ζωή ό,τι αρπάξουμε φίλοι μου.

Προσωπικά όμως τα παίρνω εντελώς στο κρανίο, καθώς μαθαίνω ότι ο διάσημος Οίκος Κρίστι θα είναι αυτός που στις 1ο Απριλίου θα περιφέρει τη γυμνή Κάρλα γύρω από την αγχόνη του υποψήφιου αγοραστή. Το ερώτημα είναι ποιός θα κρεμαστεί τελικά ; Ο άγνωστος αγοραστής, η φωτο, ή η Μπρούνι ;

Στο κάτω κάτω η φωτογραφία τραβήχτηκε πριν από 15 χρόνια, ύστερα από πρόταση του διάσημου φωτογράφου Μισέλ Κοντ και οι δικαιολογίες που προβάλλει ο Οίκος Κρίστι είναι το λιγότερο αστείες. Λέει με λίγα λόγια ότι είναι σχεδόν υποχρέωσή του να προχωρήσει στον πλειστηριασμό γιατί η Κάρλα παραμένει μια από τις ομορφότερες γυναίκες στον κόσμο. Καποια μάλιστα κυρία από τον Οίκο είπε ότι θα δούμε (θα δείτε) (θα δουν) ενα έργο τέχνης ! Τί λέτε βρε παιδιά. Είστε σοβαροί ; Ενα μανεκέν είναι, όμορφο μανεκέν με τα τούτα του, τα κείνα του, αλλά μήπως ο χαρακτηρισμός έργο τέχνης πέσει λίγο βαρύς στο κεφάλι της συμπαθέστατης προεδρίνας ;Τιμή εκκίνησης για τους θερμοκέφαλους 4000 ευρώ.Φτηνιάρηδες ε;

Δεν ξέρω αν προσέξατε, πάντως (άσχετο αυτό) τον τρόπο που ο Αγγλος πριγκιπικός σύζυγος, ο Φίλιππος , έκοβε από πάνω μέχρι κάτω την Κάρλα κατα την άφιξη του προεδρικού ζεύγους της Γαλλίας στη Βρετανία, με τη συνοδεία της πεθεράς του Σαρκοζί. Η μαμά του ήταν αρρωστούλα και δεν πήγε μαζί τους. Οι λαϊκές εφημερίδες γράφουν ότι οι συνήθως ετοιμόροπες εγκάρδιες σχέσεις Γαλλίας -Βρετανίας ενδέχεται να συσφιχθούν μόνο και μόνο για να μπορεί ο Φίλιππος και οι περί αυτόν να απολαμβάνουν πότε πότε αυτό το…σπάνιο σπίσις που λέγεται Κάρλα Μπρούνι. Οσο για τον Σαρκοζί, ας τον αφήσουμε να φουσκώνει σαν αρσενικό παγώνι λίγο πριν διατυμπανίσει τείδε κακείσε τον ανδρισμό του. Γιατί αυτό κάνει. Απλώς, το άτομο ξεχνάει ότι οι Γάλλοι παραμένουν ενεργά πολιτικά όντα.

Sorry, your account does not have access to post comments.
57 thoughts on “4000 ευρώ για τη φωτο της Κάρλα

  1. Η τελευταία ανάμνηση της προχθεσινής ημέρας ήταν η παγωμένη ομορφιά της Ανταρκτικής. Η τελευταία ανάμνηση της σημερινής θα είναι η τελειότης του προ δεκαπενταετίας σώματος της κ. Μπρούνι-Σαρκοζί. Συνιστώ πλέον ανεπιφύλακτα την επίσκεψη στο blog σας πριν από το νυχτερινό ύπνο.

    Οι ηγέτιδες ευρωπαϊκές κοινωνίες έχουν επαναπαυθεί στις κατακτήσεις τους. Ο δυναμισμός και η πρωτοτυπία σβήνουν. Η παρούσα ευρωπαϊκή πολιτική γενιά αποδείχτηκε ανίκανη να προσφέρει πολιτικές, που θα τοποθετούσαν την Ευρώπη στην κορυφή των εξελίξεων. Οι μελέτες και οι παραδοχές αυτών, που εκπονούν τις στρατηγικές της πολυεθνικής, στην οποία έχω την τιμή να εργάζομαι, δείχνουν, ότι κατά το 2045 θα βλέπουμε ως Ευρωπαϊκή Ένωση την πλάτη της Κίνας. Και η Βραζιλία και η Ινδία τρέχουν με ταχύτερους ρυθμούς από τους Ευρωπαίους. Ο πλούτος θα δημιουργείται αλλού.

    Δεν θα είναι θλιβερό (εαν ζούμε βεβαίως) να θυμόμαστε τότε άλλον έναν, που εξέθρεψε τόσες ελπίδες, μόνον για τα σωματικά κάλλη της τρίτης συζύγου του;

  2. Αυτό το «σπάνιο σπίσις» (!!!) πολύ επεθύμησαν αλλά ο Νικολάκης το γράπωσε! Τώρα για πόσο I haven’t the slightest idea my dear όπως θα έλεγε σε βαριά αγγλική προφορά ο Μαουντβάντεν αλλά κρίμα ολό αυτό με τη φωτό! Να σου πώ όμως, σιγά με δεν το περίμενε όταν έγινε πρώτη κυρία το σπίσις! Είναι δυντόν με τέτοιο παρλεθόν, πρώην μοντέλα κα να φανταζόταν ότι όλο και κάποιος θα ξέθαβε παρόμοιες φωτό?? I don’t think son my beloved!!

    Καλημέρα λουλουδάτη Ριτσάκι μας!! 🙂

  3. @@@@ Panos i Stocholm αγαπητέ μου Πάνο, εκ Στοκχόλμης, η αλήθεια είναι ότι δεν ειναι αυτό που είδατε μονο το στύλ του μπλογκ. Το μπλογκ αναφέρεται σε μεγάλα διεθνή γεγονότα ( πηγαινετε λίγο πίσω και θα δείτε), σε μεγάλα κοινωνικά θέματα, σε προσω πικά προβλήματα και αγωνίες…. αλλά ξέρετε, πότε πότε δεν βλαπτει μια ωραία φωτογραφία. Βοηθάει στο να αφομοιώνονται τα πριν και τα μετά….Να για παράδειγμα ως το βράδυ θα ανεβάσω ενα αρθρο για το Θιβετ και την Κινα σε σχεση με το μπουκοτάζ των Ολυμπιακών Αγώνων….Τέτοια… Τώρα, θα συμφωνήσω μαζί σας για το βόλεμα και για τον ξεπεσμό λίγο των Ευρωπαίων. Νομίζω όμως ότι παρ ολα αυτά διατηρούνται κάποια πράγματα τα οποία δεν θα τα βρουμε τις ραγδαία αναπτυσσόμενες χώρες.
    Καλημερα εκεί στη Στοκχολμη
    ριτς

  4. @@Fava….γεια σου Φαβούλα μου. Ναι, μωρό μου, το ξέρω, το ξέρω,ολα τα παρακολουθώ , μην κοιτάς που δεν μιλάω…
    Καλημερα συνταγουλα μου
    ριτς

  5. @@Thalassini mou… τί να κάνουμε Θαλασσινή μου. Οι ωραιες εχουν και προβληματάκια. Κάποτε στριμώγνονται κι αυτές. Τώρα, δεν μπορώ να ξέρω κατά ποσον αυτό το σπισις θα στριμωχτεί…αλλά δε βαριέσαι ποιός νοιάζεται ιδιαίτερα; Εγώ, το ανέβασα για να πω τις κακιούλες μου, με ξέρεις δα…
    φιλια
    ριτς

  6. @@@ Σας είπα ότι το Νατασσσσσακιον ειναι εξαφανιζόλ; Τί να φταίει, τί να φταίει; Οποιος βρει τί φταίει για το εξαφανιζόλ του Νατασσσσακίου κερδίζει ένα ταξίδι στη Χαβάη που λέγαμε παλιότερα…..

    φιλια και καλημέρες
    ριτς

  7. Στα 4000 έκλεισε τελικά, ε; Χμμμμ…. Οϋτε για την τιμή των όπλων! Και το μόνο που βρήκαν να σχολιάσουν κάποιοι Άγγλοι δημοσιογράφοι ήταν το μικρό της στήθος.
    Καλημέρα Ρίτσα μου & φιλιά!
    Υ.Γ. Για το Νατασσάκιον δεν έχω ιδέα! 😦

  8. Μαρία….. Δεν ξέρω αν θα κλείσει εκεί η τιμή. Αυτή είναι η τιμη εκκινησης που λενε…. μικρό στήθος ; πραγματι , μικρό ειναι, αλλά ειναι και κομψό τώρα, πώς να το κάνουμε…. Οι Αγγλοι μίλησαν ; Αντε τωρα, λειπει και η Πενελοπε , μην τα ακουσουν κι αυτοί….
    Νατασσσσακιον, νατασσσακιον…ο ευρων…..

  9. Όπως διαπίστωσα από πρώτο χέρι το περασμένο καλοκαίρι, στη Γαλλία η νευρική ανορεξία έχει πλέον πάρει τρομακτικές διαστάσεις. Και η ακόμα μεγαλύτερη – πέραν των επιδείξεων μόδας και των διαφημίσεων – δημόσια προβολή ανορεκτικών γυναικείων προτύπων δεν βοηθάει, νομίζω. Φοβάμαι ότι φωτογραφίες όπως αυτή, για τους ιστορικούς και τους κοινωνιολόγους του μέλλοντος δεν θα αντιπροσωπεύουν έργα τέχνης αλλά χαρακτηριστικά δείγματα του φαντασιακού της εποχής μας όσον αφορά στο γυναικείο σώμα.

  10. Ω, τί εκπληξις ητο και αυτή!!! Το Νατασσσσσακιον έδωσε σημεία ζωής. Τί λετε καλέ και μάλιστα αρνητικά δειγματα , γιατί λεει ειμαι εδω, αλλά δεν σχολιάζω την Κάρλα…Τί μου λετε , κυρια Νατασσα.Εσείς σχολιαζετε τον Χιού μόνο ;
    Χα,χα, χα……

  11. @@gerasimos….Πολύ φιλοσοφικό βρε παιδί αυτό που αράδιασες. Τί να σου πω.Να το σκεφτώ και να απαντήσω… Αχ βρε Γεράσιμε, Ευρωπαίε….

  12. Έφαγα τον κόσμο όλη μέρα…
    Έφερα τα πάνω κάτω στο σπίτι …
    Κάπου είχα φυλαγμένες μερικές φωτογραφίες μου αγκαλιά με την Κάρλα, όπως την ξαναγέννησε ο πλαστικός της.
    Δεν τις βρίσκω πουθενά!

    (Καλημέρες!)

  13. @@@Allu Fan marx….παιδί μου αγαπημένο, γιατί δεν λεες ότι φταιει ο καπιταλισμός και η παγκοσμιοποιηση για το….χάλι της Κάρλα; Γιατί δεν το κάνεις, να ανακουφιστώ κι εγώ και να πω, κοιτα δεν παει τσάμπα τέτοιο ποστ…..
    φιλια,
    ριτς

  14. Δε χρειάζεται και πολλή… σκέψη για να διαπιστώσει κανείς ότι η νευρική ανορεξία έχει κυριαρχήσει ως πρότυπο ομορφιάς και σιλουέτας για πολλές νέες κοπέλες και γυναίκες. Αρκεί μια βόλτα έξω.

  15. gerasimos….μεχεις βρει στο κομπιουτερ και με παιδευεις έτσι; ασε τώρα , εχω να βγω στις τραπεζες, να ικανοποιησω το ανορεξικό καπιταλιστικό μου προφίλ…… Δηλαδή, αντικειμενικά τωρα, δεν σου αρεσει η κορμοστασιά της ; εγω καλή τη βλέπω….λεμε τωρα…
    φιλια

  16. @@Penelope…… Ω, χαμπεμους Πενελοπε..και σε ανέφερα παραπάνω ως απουσα δηλαδή, γιατί ομολογώ ότι το καυστικόν αγγλικον χιούμορ με γαργαλαει και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό. Πώς περασατε κυρια μου στας εξοχάς της Βρετάνης ;
    Εμείς παλευουμε για το μεροκάματο, ως γνωστόν, και οφειλω να σας ομολογήσω ότι το βγαζουμε δεν το βγάζουμε….Γι αυτό ενιοτε τα βάζω με τον καπιταλισμό και την παγκοσμιοποιηση.Καταλαβατε, dearest?
    filia rits

  17. Allu Fun Marx….προχωρημένο σας βρίσκω , φίλε μου…. Σας έχει επηρεάσει ο Ανθιμος και οι περί αυτόν και αντιδράτε έτσι ;
    φιλια, την αγαπη μου
    Προσεξατε ότι κτύπησε την πόρτα μου το Νατασσσσακιον, όχι βεβαίως για να σχολιάσει, γιατί βαριεται, αλλά για να διαψεύσει τις φήμες τις οποίες διεδωσα τεχνηέντως για να την κάνω να εμφανιστεί… χα,. χχααααα

  18. @@@νατασσακι..το εμπεδώσαμε, το εμπεδώσαμε κυρια μου. Επέστεψε η Πενελοπε…το είδατε;

    @@ Allu Fun Marx…..Καλέ μου Αλλουφάνιε, τί να σου πώ,καταλαβαίνω τις θέσεις σου, αλλά μπορεί ακομη και μέσω της τηλεοπτικής ακτινοβολίας να έχεις επηρεαστεί.
    φιλια

  19. «αλλά μπορεί ακομη και μέσω της τηλεοπτικής ακτινοβολίας να έχεις επηρεαστεί.»
    —————————————–
    Πιο πιθανό είναι να έχω επηρεαστεί μέσω των αεροψεκασμών, που λέει ο Λιακόπουλος.
    Πάντως σε βρίσκω ορεξάτη και καθόλου γκρινια-Ρίτσα και χαίρομαι…
    🙂

  20. @@@Allu Fun marx …Λιακόπουλος ; τα εχω ακούσει περί αεροψεκασμών και δεν είναι καθολου κακή ιδέα. Την επομενη φορά που θα μαζευτούν τα ακριβά μας σκουπίδια ( γιατί μη φανταστείς ότι ειναι φτηνιαρικα) θα φωνάξουμε τον Λιακοπουλο να τα ψεκάσει…

  21. Η τιμή τιμή δεν έχει και η Κάρλα μάλλον την «έχασε» όσο κι αν εκτιμηθεί το «έργο τέχνης»(?)…!

  22. εμένα τώρα η όλη φάση μου θύμισε αναβαθμισμένο 1989 στα καθ’ημάς.
    λάθος έχω;

    ώχου πια μας πρήξανε με την Κάρλα που είναι και σαν ξυλάγγουρο !
    (έχει δίκιο ο Γεράσιμος)

  23. Καταλαβαίνω απόλυτα !!! Αλι σε αυτούς που έχουν ανάγκη από σοβαρή ιατρική περίθαλψη στα καπιταλιστικά κράτη…!!! Κατά τα αλλα όχι Bρετάνη μεταξύ Loire και Bordeaux is the jewel of the French Crown…..Εδώ θα είμαστε να τα λέμε και περί Carlas προς το παρόν μιας και δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς..

  24. Είδες πόσο εύκολα γίνονται παρανοήσεις ?όταν αφορούν σε μια ωραια γυναίκα που ως μοντέλο πόζαρε γυμνή κάποτε και που παντρεύτηκε κι έναν πασίγνωστο….ο συνδυασμός που σκοτώνει…αν τώρα είχε παντρευτεί έναν άσημο ποιός θα νοιαζόταν για δημοπαρσίες κ.λ.π. αν πάλι δεν ήταν όμορφη και …γυμνή ποιός θα ενδιαφερόταν και πάλι για εκθέσεις και πληστειρασμούς….Βλέπεις όλα τα διάσημα συνδέονται πλέον μόνο με το χρήμα είτε για γάμους είτε για επικοινωνία είτε για τέχνη…!!!!:)

  25. Δε βάζουμε όλοι από 20 ευρώ να χτυπήσουμε τη δημοπρασία; Και μετά θα τη μοιράσουμε σε μικρά-μικρά κομμάτια και θα έχουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα! Κάτι σαν παζλ ένα πράγμα…

  26. @@@@Το Τέρας της Αμάθειας…. Μας χαιρετήσατε, μας χαιρετήσατε καλή μου. Νάστε πάντα καλά να βρισκόμαστε διαδικτυακά και οχι μονον…. τί κοινότητες είμαστε εμείς….

  27. @@@@Κροτ…. γιατί βρε Κροτάκι μου; Είναι κι αυτή μεσ το παιγνίδι. Εξαρτάται βεβαίως από πια πλευρά το κρατάς το παιγνίδι..
    Φιλια
    ριτς

  28. @@Penelope…. Θέλω Loire, Θέλω Loire. Τί μπορώ να κάνω……

    @@@ Tractatus… σιγά τώρα μη μας νοιάζει. Ο καθένας από μας ειναι μια μικρή ή μεγαλη διασημότητα. Αναλογα το πώς ξυπνάει το πρωί

  29. @@@Kitsomitsos Πού να ταβρω μωρέ τα 20 ευρώ κι εγώ ,μεταξύ μας, να τήν κάνω τί την Καρλα; Δε βαριεσαι, Κιτσο μου, ολα μια ιδεα ειναι.
    φιλια

  30. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ …. ΚΑΡΛΑ ;;; …
    Δεν το πιστεύω !!!! Τι βλέπουν καλέ τα ματάκια μου ;
    Αυτή , εκτός από anorexia neurosa , έχει και … κυφωσκολίωση …
    Αχ , καημένε Νικολά …. Δώστην στον Φίλιππο , που την ορέγεται κιόλας …. και αντάλλαξέ την με την Ελισσάβετ … που αν μη τι άλλο , έχει και μεγαλύτερο στήθος …. (καρατσεκαρισμένο αυτό) . Τι κι αν είναι (η Κάρλα) βασίλισσα της πασαρέλας ….. Και η Ελισσάβετ κάπου είναι κι αυτή βασίλισσα … Να δεις … που είναι ;… που είναι ;… Τέλος πάντων , κάπου είναι κι αυτή( η Ελισσάβετ) βασίλισσα … μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή .

  31. Να λέω … Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ και ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ;;;
    Εντάξει … άκου λοιπόν :
    Δεν μπορώ να καταλάβω , από που κι ως που «όμορφη» αυτή η κοπέλα (λέμε τώρα) … Αυτή , εκτός από ανορεξική και … στραβοχυμένη (για την Κάρλα μιλάμε πάντα) , έχει και … προχωρημένη …ακμή … Ναι .. ναι .. για προσέξτε σας παρακαλώ , η ακμή της , κατέβηκε και κάτω από τον λαιμό … εκεί που κανονικά βρίσκονται οι μαστοί … αυτή έχει δυο … μεγαλούτσικα … σπυράκια από την προχωρημένη ακμή .
    Λοιπόν , να ξέρετε , πως ο Σαρκοζί , την παντρεύτηκε για τα … πνευματικά της προσόντα … Α.. ναι … οι πολιτικοί ηγέτες προτιμούν γυναίκες με πνευματικά προσόντα … την εξωτερική ομορφιά , την «γράφουν» στα … παλαιότερα των υποδημάτων τους …. Να … για παράδειγμα : Ο Πρωθυπουργός μας , πολύ προβληματίστηκε να διαλέξει ανάμεσα σε μένα και την Νατάσσα (βλέπεις … ήθελε γιατρό) … Τελικά πήρε την Νατάσσα γιατί είχε (λέει) … διδακτορικό …. Αχ , αγάπη μου … τα πνευματικά προσόντα της γυναίκας … δεν μετριούνται με τα «διδακτορικά» … Αλλά έτσι είναι οι άντρες …. Δεν ξέρουν τί θέλουν , δυστυχώς …
    Από που αρχίσαμε ;… Α , από την ανορεξικιά την Κάρλα … Μάλιστα ….
    ————————–
    Δεν φταίω εγώ Ρίτσα … Εσύ μου έδωσες το θάρρος .
    Καλό βράδυ σε όλους .

  32. Αν σχολιάσω κι εγώ, θα είναι η πλήρης επιστροφή των απωλεσθέντων…εμένα πάντως όλα απολύτως προβλέψιμα…όλοι το συμφέρον τους κοιτάνε κι έτσι τα πραγματικά προβλήματα (των Γάλλων πολιτών ας πούμε) καλύπτονται από τα κάλλη της Κάρλας (που παρεπιπτόντως μου αρέσει)

    φιλιά Ριτσάκι

  33. Ρίτσα μου σχώρα με, αλλά αυτό το τσόκαρο την Κάρλα ούτε καν όμορφη δεν τη θεωρώ.. Εχει κάτι άσχημο πάνω της.. Κάτι σαν ανορεξικό πτηνό χωρίς πούπουλα..
    (φιλιά πολλά :-))

  34. Silia…. μπορεις να πεις κι άλλα. εδώ είμαστε. Λείπει η Πενελοπε, βεβαια, αλλά εντάξει, ειμαι ατομο αντοχής…
    Λες να σκεφτονται έτσι οι πρωθυπουργοί και οι πρόεδροι ; Μονο το πνευματικό σκελος τους ενδιαφέρει ; Δεν το ήξερα καλή μου φίλη. Θα τοχω κατα νου στο μέλλον/φιλια βρε Σίλια, ακομη γελάω……..

  35. @@@Elafini…να, και καποια που της αρεσει η Κάρλα.Πώς εγινε αυτό ;αν μετρήσεις τα σχόλια, πηγαν να το φάνε το κορίτσι…μπφ…ζηλεύουν , ζηλεύουν τα ..κάλη της…και τον Σαρκοζί που την(;) απολαμβάνει….

    @@Sofistis…Α, μας βρήκες ετσι; κι ελεγα, πού ειναι αυτός ο τύπος που λεει ότι με γνωρίζει και διαφορα αλλα τετοια παραπλανητικα΄. Πού ησουν , παρακαλώ; Και μην κατηγορείς την Καρλα γιατί θα πω το οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κανει κρεμαστάρια…
    φιλια
    ριτς

  36. Δε μου αρέσει η Μπρούνι – από τότε που ξεκίνησε ως μοντέλο τη θεωρούσα κακέκτυπο της Κρίστυ Τέρλινγκτον και μου έβγαζε μια κακία… το ότι με την κατοπινή της ζωή και επιλογές σιγά σιγά επιβεβαιώνει την αρχική μου αντιπάθεια… και μη πεις για κρεμαστάρια Ρίτσα μου γιατί δε συγκρίνεται η Κρίστυ με την Κάρλα… μακράν.

  37. @@Stratos…..προς το παρον παρακολουθώ τους μπλόγκερς που εγκαταλείπουν την…αρενα , ο καθενας για τους δικους του λόγους. Θα λενε : κοιτα γιναμε πολλοί, αντε να αραιώνουμε…. λες βρε Στρατο μου να το πουμε και ημείς ; λες? Αστην μωρέ την Καρλα τωρα….Για πλάκα την ανεβασα, τωρα θα ανεβασω κατι ….ημισοβαρό.

  38. «Έργο τέχνης είναι ο, τι ο καθένας θεωρεί ως τέτοιο, έστω και αν είναι έργο τέχνης μόνο γι’ αυτόν» σύμφωνα με τον Jonh Carey. Αυτή η πολύ διασταλτική ερμηνεία του τι είναι τέχνη, δίνει στον καθένα τη δυνατότητα να λέει στην κυριολεξία ό,τι θέλει περί τέχνης. Βέβαια οι έχοντες κρίση αντιλαμβάνονται το τι είναι τέχνη και τι δεν είναι.

    Επίσης οι έχοντες κρίση αντιλαμβάνονται τα επικοινωνιακά παιχνιδάκια του κάθε πολιτικού, όπως αυτά του Νικολά. Λέγεται στη Γαλλία ότι «το μήνυμα ελήφθη» και ότι ο πρόεδρος θα… μαζευτεί λίγο. Το ελπίζω γιατί τα πρώτα δείγματα γραφής του ήταν θετικά. Μετά βέβαια άρχισε τι υπερβολές…

  39. θα πω ότι είπα και στην Κροτ (εξ΄άλλης αφορμής, βέβαια… ) βρε, τι χάνω που έκανα ένα μικρό διάλειμμα…
    και να δηλώσω ότι:
    Αα: η Μπρούνι είναι θεά, θέα ΄θεα…. (οι τονισμοί δεν είναι λάθος)
    Βου: Αν ήμουν η Μπρούνι (εμφανισιακά εννόω) σκασίλα μου (μη σου πω θα διασκέδαζα κι όλας) για τις φωτό(που κάνουν το 52% του πληθυσμού χλωμό απο ζήλεια …) και
    Γου: αν ήμουν η Μπρούνι (θέσει εννοώ) δεν τον έπαιρνα τον ζουμπά με τίποτα, με τίποτα , αλλά με τίποτα ΣΕ λέω…)
    σε φιλώ, πάω και στα επόμενα ποστάκια να κάνω τρομοκρατικές ενέργειες 🙂

  40. Κι εγω μωρό που δεν είμαι Μπρούνι, δεν θα τον επαιρνα τον ζουμπά, αν και ζουμπάς ειμαι και εγώ…αλλα΄πώς να το κάνουμε …ψοφάω για φινέτσες…..μμμμμμμ….
    Πού ησουν κι εχασες επεισόδια παιδί μου ;

Σχολιάστε

