Η Λίζα Μινέλι, το οικονομικό «μας» χάλι και οι υπόλοιπες φίλες


Tη δόξα πολλοί εμίσησαν, το χρήμα ουδείς…Κι επειδή τα οικονομικά μου πάνε κατά διαβόλου και δεν έχω πλέον πού την κεφαλήν μου κλίναι και επειδή ακούω διάφορα για την έγκριτη Monde,τους New York Times,το Newsweek που κόβουν στο ΜΙΣΟ τους υπαλλήλους τους, επειδή λοιπόν νοιώθω ένα ρίγος κατά μήκος της ραχοκοκαλιάς -περισπωμένης μου, γι αυτό και καταφεύγω προς παρηγορίαν και μόνο σ’ αυτό το συμπαθέστατο βιντεάκι που μου τόστειλε η φίλη μου «Τέρας της Αμάθειας« και με τη σειρά μου -παρεκτός της αφεντιάς μου – το αφιερώνω στις So Far, Αnna -Silia, just me, simela, fava, Μαρία, Βασιλική, if..ιγένεια, ευαγγελία, maya, nefeloessa , Εύη Φέτση, Δέσποινα. Ελπίζω να μην ξέχασα καμιά μπλογκοφίλη κι έχουμε μαλλιοτραβήγματα με το Νατασσάκι που θα με μαλώνει και δεν θα προλαβαίνω να της χαμογελώ….χα.χα…..χαααααα. Το youtube είναι εις διπλούν προς εμπέδωσιν και όχι λόγω παντελούς τεχνικής άγνοιας! Να εξηγούμαστε, δηλαδή. 🙂

50 thoughts on “Η Λίζα Μινέλι, το οικονομικό «μας» χάλι και οι υπόλοιπες φίλες

  1. Καλημέρα, Ρίτσα…αυτή η ραχοκοκαλιά περισπωμένη, πολύ πετυχημένη!!!Σ:-)
    Ηφαίστειο η Μινέλι, ανεπανάληπτη
    Το χρήμα δε θα το σχολιάσω…πονάει
    Ωραία, άρχισε η βόλτα μου, σήμερις.
    Καλό Σαββατοκύριακο, Ρίτσα:)

  2. Χαχαχα
    Μου θύμισε το «χρυσό κανόνα» («όποιος έχει το χρυσό φτιάχνει και όλους τους κανόνες»).
    Πάντως, αν βάλεις τα δύο βίντεο να παίζουν ταυτόχρονα με καθυστέρηση κάποιων δευτερολέπτων, φεύγεις σούμπιτος για την τράπεζα (αφού πάρεις κουκούλα και περίστροφο)!
    Καλημέρα!

  3. @@@δημολόγος….εισαι απίστευτος,μουφτιαξες τη μέρα. Ημουν σαν περισπωμένη κι εγινα κυπαρισακιν αψηλον(!)( Σορρι για το ανορθογραφον, αλλά μου ηρθε λιγο σε Μποστ)
    χαιρετω
    καλό Σ?Κ

  4. @@@ roula Karamitrou ..καλημερα, καλημέρα…Τί κάνει Ρούλα μου ο άνθρωπος για να βγάλει τα βαρίδια απο πάνω του ε;
    Αντε, να περναμε καλά κι ας είμαστε μπατήρηδες….

  5. Aφού το αποφασίσατε
    με τις αφιερώσεις
    το blog σας να το κάνετε
    σιγά σιγά με δόσεις,
    γυναικωνίτη και χαμάμ
    και χαρεμιού εστία,
    σας λέω κι εγώ ένα «ταμάμ»
    και στρίβω στην γωνία…
    Ε, μα πια!!!
    :p

  6. @@@ Allu Fun Marx Ρε σύ, μολις τελέψω με τις γυναίκες και τους γυναικονίτες θα κατέβω στην πλατεία βρε…Ετσι νομίζεις ότι θα σε αφήσω ; Δεν ειπαμε, εχουμε κεφαλαια κατεβάσει, εχουμε διαφορα,αναλογα με τον καθένα…μεχρι και ζεμπεκικα ετοιμαζουμε…χα…..
    filia

  7. 🙂 🙂 🙂

    Ριτσάκι μου με την ραχοκοκαλιά -περισπωμένη!!!!
    Εδώ να έρθεις βρε, έτσι θα σ’ αφήσω εγώ;
    Και το κεφάλι να «κλίνεις» και ότι θες -ορίστε μας!!!!
    😉

    (καλά, το ότι είναι ζηλιάρης ο AfMarx το ήξερα, αλλά του το συγχωρώ αν είναι να κάνει τέτοια σχόλια! 😆 )

    Καλημέρες, καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

  8. 🙂 🙂 🙂

    Πάντως, αν ψάχνεις για συμπληρωματικές πηγές εσόδων, νομίζω ότι θα έκανες την τέχνη σου ως… χαρτορίχτρα ή μέντιουμ, ή κάτι σχετικό. Η ειδικού ενδιαφέροντος αφιέρωσή σου με βρίσκει just τη στιγμή που εκφωνώ καθημερινά την ίδια ακριβώς ατάκα με τη Λάιζα _αλλά με πολύ λιγότερο μπρίο και φινέτσα, εννοείται_ καθόσον, αν και δεν δουλεύω σε καμία από τις έγκριτες Monde, New York Times,Newsweek , είμαι από τα πρόσφατα θύματα περικοπής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Kαι (επαναλαμβάνομαι, αλλά προς… εμπέδωσιν) δεν είμαι καν η Λάιζα για να καταφύγω σε…καμπαρέ!
    🙂 🙂 🙂

    Πέρα από τις εξυπνάδες, σ’ ευχαριστώ τόσο για την αφιέρωση και που δεν μου κρατάς κακία για τη… σχολιοαποχή!

    Καλό σου ΣΚ

  9. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    Πολύ καλόόό!!!

    Βρε χαζό, με δύο προβολές, για δεν έβαζες εισιτήριο να μείνει και κάτι…???

    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

  10. «Το τέρας της Αμάθειας «…Βρε, αν μουκοβε λιγουλάκι, θαχα πλουτισει τωρα.Πού να σκεφτώ να κόψω εισιτήριο ; Εμένα ο νους μου είναι….. στις διεθνείς εξελίξεις, στον Καντ, στην Πλάθ, στον Ιονέσκο…να, σε τέτοια αχρηστα πραγματάκια που μου κάνουν τη ζωή πανδύσκολη και δεν αποδίδουν οικονομικά…
    Σ ευχαριστώ πάντως, γιατί μουδωσες σε χρονο μηδεν την ιδεα για το ποστ….
    ριτς

  11. @@@ just me…Τί έγινε ;θες να με ενημερώσεις κατ ιδίαν ; Αυτό που συμβαίνει , δεν ειναι ότι παθαίνουν κάτι οι επιχειρηματίες, αλλα και μονο στην προοπτική της μείωσης του κέρδους τους, αλλαφιάζουν κι αρχιζουν τις περικοπές… Δεν συμβαίνει το ίδιο με τις μεγαλες εφημερίδες. Εκεί ειναι θεμα διαδικτύου και της τάσης του πολίτη να διαβάζει ολο και λιγότερο. Η νεολαία διαβάζει ελάχιστα πάντως κι αυτό ειναι ενα θεμα. Πώς να την πείσεις να παρει εφημερίδα όταν επικρατεί η αποψη ότι ολοι ψεύδονται και οι επιχειρηματίες του Τύπου υπηρετούν αλλοτρια συμφέροντα προς ίδιον οφελος κλπ…Δεν είναι όμως πάντα έτσι, θελω να πιστεύω και δεν ειμαι αφελής.
    Πάντως , αν θες μιλάμε
    ριτς

  12. Ευχαριστώ πάρα πολύ, που με σκέφτηκες γειτόνισσα. Μου αρέσει πολύ και το συγκεκριμένο κομμάτι, το βρίσκω εξαιρετικό.
    Όσο για το χρήμα, ας το πάρουμε απόφαση: δεν είμαστε από την πάστα που βγάζει λεφτά. Μπορεί να είναι και καλύτερα..
    Θα περάσουν όλα θα δεις..
    Θα ήθελα κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά.. δίπλα είμαστε !
    Φιλιά !

  13. Καλησπέρα και συγγνώμη που μπαίνω στην κυριακάτικη παρέα σας… Απλώς να πω πως χαίρομαι που ανακάλυψα το μπλογκ σου. Όσο για το βίντεο σε duplex…πολύ πετυχημένο. Είχα χρόνια να δω τη Μινέλι.

  14. @@@phd Καλησπέρα, καλησπέρα.. Γιατί, παρακαλώ συγγνώμη; Αν μας αντέχετε , ειστε καλοδεχουμενος -νη…Αν δεν μας αντέχετε, θα φανεί στη νεκροψία, οπότε το ξανασυζητάμε
    χαιρετω
    Καλο υπόλοιπο Δ/Κ.
    ριτς

  15. @@@@so -Far Καλως τη γειτόνισσα . Κι ας άργησες κυρία μου, όπως και εγω άλλωστε. Ξέρεις, πιο εύκολα συναντιούνται οι άνθρωποι που ζουν ανάμεσα στην Αθήνα και το Μπααθ, για παράδειγμα, παρα αυτοί που ζουν πάνω στη διαχωριστική γραμμή Κ. Ελληνικου -Γλυφάδας. Λες να βρεθούμε στο Fnac ? ρε γμτ. δεν εχουν φτιάξει καφενέ; Αυτοί οι Γάλλοι, πώς τους ξέφυγε ότι οι ελληνάρες θέλουν παντού κι εναν καφενέ;
    τα λεμε
    χαιρετω
    ριτς

    ΥΓ. ειδες, το ατιμο το χρήμα τοκανα γαργαρα…

  16. Νομίζω ότι ήταν το καλύτερο της Μινέλλι! Πολύ ωραίο να βλέπω τις φίλες από το Ελληνικό να πηγαίνουν για καφέ! Φιλώ και χαιρετώ καλό σ/κ

  17. @@@Penelope.. Καλησπέρα αγαπημένη μου φίλη… Αν ήσουν γύρω τριγύρω θα μπορούσες κι εσύ να πινεις καφέ μαζί μας…ασε δηλαδή που ακόμη δεν εχουμε κανονίσει τίποτα…. εχω κατι κατεβατά να γράψω γενικώς που δεν λεγονται…
    ουφ…ουφ….
    ριτς

  18. @@@Allert…..ποιός είστε και τί ακριβώς εννοείτε ; αποχωρηση από πού και γιατί ; Δεν εχω δηλώσει συμμετοχή σε κάτι…
    ριτς

  19. τι γίνεται βρε ριτς πάλι, με μια γυναίκα, μου θύμησες κάτι – τις προάλλες με την Μελίνα τώρα με την Μινέλι!

    και πάλι θα το κάνω ποστ στο blog μου αλλά τώρα τι θέλησες; να ανεβάσω το βιντεάκι στο blog μου;
    δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά…

  20. simela….οχι, δεν εννοούσα κάτι τέτοιο. Απλώς επειδή ειχα αφιερώσει στις μισες μπλογκοφίλες κάτι, είπα να αφιερώσω στις άλλες μισές αυτό το βιντεάκι με τη Μινέλι. Και μιας και οικονομικά ειμαστε για τα πανηγύρια, νομίζω ότι ήρθε κουτί.
    Αν θες να το ανεβάσεις, όμως, ελευθερα…
    καληνυχτα
    ριτς

  21. Ρίτσα μου,
    εσύ γλυκειά μου γιατί ανησυχείς;;;
    Άστους αυτούς να κόβουν τους υπαλλήλους τους. Εσύ δεν είσαι υπάλληλος τους. Άσε που εσύ είσαι διαχρονική αξία και δεν πρόκειται να σε κόψει κανένας.
    την καληνύχτα μου

  22. Μου άρεσε αυτό που είδα (και άκουσα) €,να ΄σαι καλά.
    Μεταξύ μας, κύττα να απαξιώσεις μέσα σου το χρήμα … (ειδικά αν δεν το ΄χεις!!!).

  23. Σ’ ευχαριστώ πολύ .
    Νά’ξερες τί μου θυμίζεις μ’ αυτή την ταινία … Φοιτηταριό στην Θεσσαλονίκη και με το στόμα ανοιχτό να χαζεύουμε την Μινέλλι και τα χέρια σφιχτά δεμένα (με το «αίσθημα») …
    Εκεί να δεις … αδεκαρίες ….

  24. @@@Meropi mou….Αχ Μεροπάκι, προσπαθώ, προσπαθώ μεχρι να βγει η ψυχή να βγει και το χούι που λένε.Μακάρι ναναι οπως τα λες και σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως

  25. @@Faros….καλησπέρα σου…Χαιρομαι που πέρασες. Σιγά να μην ασχολούμαι με το χρήμα. Τόχω γραμμένο που λενε γενικώς και ειδικώς…Αφού δεν με πάει, τώρα, τί να κανω ;

  26. @@Silia….Γειά σου γιατρίνα μου…. Ναι, εχεις δίκιο. αλλες εποχές, αλλα κριτηρια, αλλες ανησυχίες, αλλες επιθυμίες…και το χρήμα ποιος το….ε….
    φιλια την εκτιμηση μου
    ριτς

  27. @@@Δεσποινα….Γειά σου Ουασινγκτώνα εσύ. Η αυτοκρατορική Βιέννη με συγκινεί περισσότερο, γιατί ειναι και πιο κοντά και πιο οικεία. Η Ουάσιγκτον μας κάνει κάπως εδώ στην Ελλάδα. Ο Μπους φταίει γι αυτό. Αντε να τελειώνουμε.

  28. @@Fava Καλημερα φαβουλα με τις συνταγούλες σου και την καθαριότητα του σπιτιού σου, Κοίτα μην το παρακάνεις όμως, έτσι ;

  29. @@@faros….Πολύ καλημέρα σας .Οσο για την καλή καρδιά, ευτυχώς εχουμε και περίσσευμα που λενε …
    καλη Κυριακή

  30. @@@ανασαιμια…..Και ευχαριστω για τον Βιολιστή της Στέγης…. Ισως τον ανεβάσω καποια άλλη δύσκολη μερα…
    χαιρετώ

  31. Αυτή είναι αφιέρωση!!! 😀 Ευχαριστούμε Ρίτσα μας! Μια Μινέλι πάντα σου φτιάχνει τη διάθεση 😀
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

  32. Παράθεμα: ΣΥΜΕΛΑ ΜΕΛΕΤΛΙΔΟΥ

  33. Ρε Νατασσάκι, μην το μαλώνεις το Ριτσάκι μας γιατί είναι και παραπονιάρικο και στεναχωριέται!
    Υ.Γ. Εντάξει, απάντησα με μια διαφορά φάσης αλλά η συμμετοχή είναι που μετράει 😛

    Φιλάκια Ρίτσα μου! Καλημέρες 😀

  34. ξες τι σκεφτηκα διαβαζοντας την αφιερωση;
    αν ξεριζωσω απο το χρημα τον αγνωστο «χ» τι μενει; απλα ενα ρημα…
    αλλα με τοση μεγαλη αξια ομως, ε;

    -μπερδεμενα λιγο τα λεω… ειναι που δεν ειμαι και στα καλυτερα μου… θα επανορθωσω ομως…-

    φιλια…

Σχολιάστε

