Αναμνήσεις : παιγνιδι στη μπλογκoσφαιρα, ID kai company


—–

Ειναι να μην σου βγει τ’όνομα. Το άθλιο Νατασσάκι με κάλεσε σ ένα από αυτά τα περίεργα μπλογκοπαίγνια για τα οποία τη γνώμη μου την ξέρετε. Αλλά Νατασσακιον είναι αυτό. Του χαλάω χατήρι; Δεν του χαλάω. Φροντίζω προηγουμενως να το τρελλανω στη γκρίνια και μετά τσουπ, νάμαι κι εγώ με την ….χειρόγραφη ιστορία μου. Εντάξει, ένα κομματι από την ιστορία μου.

Λοιπόν, το παραπανω χειρόγραφο ειναι ενα από τα δεκάδες που λαμβανα από τη φίλη μου Αιμιλυ τότε που δουλευα ως δικηγόρος στη Νομική Υπηρεσία της ΕΡΤ. Πότε;

Α, όχι τετοια πρωϊνιάτικα. Τότε…. Ειχα λοιπόν αποφασίσει να φύγω από κει και να γινω ως δια μαγειας δημοσιογράφος. Τότε, έτσι γίνονταν τα πράγματα, μαγικά σχεδόν. Οπότε οι φίλες με βομβάρδιζαν με διαφορα σημειώματα , υποτίθεται υπηρεσιακά και εγώ απαντούσα. Σημερα αναρτώ το πιο ανώδυνο από τα δεκάδες ‘όχι και τόσο ανώδυνα που έχω φυλλάξει στο αρχείο μου ως κόρη οφθαλμού….γιατί, ξέρετε, ήταν όλα μας τα νειατα εκεί κρυμμένα, μαζί με τα μυστικά εκείνης της εποχής, αλλά και την απίστευτη αθωότητα που μας κυρίευε.

Αιμιλυ, μακαρι να τοβλεπες αυτό το ποστ σημερα. Δεν ξέρω καν αν ταχεις καλά με τα μηχανήματα, εσύ μια σπουδαία παραγωγός του Θεάτρου της Δευτέρας. Σε αγαπώ πάντα, θα σε θυμάμαι πάντα

ριτς

ΥΓ…Φίλοι μου, προσέξατε ότι η Χαβάη ητο της μοδός από τότε..

——————————————————————-

Και σήμερα, 24 χρόνια μετά, η δική μου απάντηση:

Και για τη συνέχεια του παιχνιδιού, να προσκαλέσω, είπε το νατασσάκι

http://autographcollectors.blogspot.com/

Λοιπόν :την Penelope, τον Στράτο, το despinarion την Кроткая, την if..igeneia, τον Μιλτιάδη Θαλασσινό (Μαύρο Γάτο), τη Μερόπη, τον zalmoxis, τον zero, τον philo, τον Πάνο της Καλύβας, την eleni,την εgournelou την justme και όποιον άλλο θέλει.

Οι οδηγίες, εδώ

ριτς

51 thoughts on “Αναμνήσεις : παιγνιδι στη μπλογκoσφαιρα, ID kai company

  1. μάλιστα κυρία Ρίτσα μας, με τις αναμνήσεις σας…
    Αλλά εμείς θέλαμε δικό σας χειρόγραφο, λέμε!
    (θα το φτιάξουμε μαζί, το βράδυ, ναι; )

    Και να καλέσεις και κόσμο, έτσι θα την βγάλεις, νομίζεις;
    (αν δεν σε μάθω εγώ να βάζεις λινκ, να μη με λένε…νατασσάκι! )

    Πολύ συγκινητικό ωστόσο το σημείωμα -αλλά θα περιμένω την απάντηση
    κι ευχαριστώ και τον Κωνσταντίνο για τη βοήθεια -τα φιλιά μου να του δώσεις 🙂

  2. Ωραιότατο!
    Και κουβαλάει ωραία ιστορία.🙂
    Όπως λέμε «σονάτα σε πιάνο για 4 χέρια»…. αυτό είναι αλληλογραφία με 4 χέρια…
    Ευχαριστώ κυρία μου
    Θα το βάλουμε στο blog με τίτλο «Διά χειρών Αίμιλυ και Βαρβάρας-Μαρίας»
    Κ

  3. @@Allu Fun Marx Προσπάθησα να το κάνω διασκεδαστικό. Ξέρεις, ειναι κομματι μιας ωραίας και συντομης ιστορίας – φιλίας. Οχι, με την Αιμιλυ μιλάμε ακόμη, παρ ότι εχουν περάσει απειρα χρονια. Και παραμένει το ίδιο γλυκειά και με το ίδιο απαραλλακτο χιούμορ. Την ευχαριστώ δημοσίως για κεινα τα χρονια που συνυπηρξαμε στη Νομική Υπηρεσία της ΕΡΤ

  4. @@@if…. ιγένεια… ευχαριστούμε πολύ. Πείτε κάτι γιατί θα σκάσω

  5. Ριτσάκι, και για τις δύο συμμετοχές σου πάω στοίχημα πως θα είναι από τις καλύτερες.
    Νιώθω λίγο παράξενα που βλέπω χειρογράφα, είναι σχεδόν ρετρό πια… Απίθανο…
    Θυμάμαι στην εφηβεία είχα μανία με pen pals από το εξωτερικό, τώρα μόνο λογαριασμούς μου στέλνουν -σνιφ- ντάξει, και κάτι μεϊλάκια γλυκά, δεν μπορώ να πω…

    Πίσης, να ξαναπώ ίσως το καλύτερο μπλογκοπαίχνιδο by far? Θα μείνει κάτι πολύ ωραίο!

    Φιλάκια ****

  6. @@aaduck…Να σου πω τη μαυρη μου αλήθεια, μικρή ειχα εναν εκπληκτικό γραφικό χαρακτήρα. Ολο επαινους επαιρνα και ήμουν και σε πρότυπο σχολείο. Μετά την εισβολή στη ζωή μου των υπολογιστών, αν σου πω ότι δεν μπορώ όχι να γράψω, αλλα ουτε καν να σκεφτώ..Δεν διατυπωνω σωστά την πρόταση. Τέτοιο χάλι
    Ελπιζω να αρέσει η ιστορία μου που ειναι περα για περα αληθινή και δια χειρός Βαρβαρας Μαριας και Αιμιλυ..
    φιλια παπί
    ριτς

  7. Xειρόγραφο! τι ειναι αυτό? εμένα μου φαίνεται ότι η μαμά μου έδωσε πρώτα πληκτρολόγιο και μετά μπιμπερό… φιλώ και ευχαριστώ που με σκέφτηκες

  8. Βαρβάρα Μαρία Μασσούρα, με 2 σίγμα;

    Πολυτονικό! Το χρησιμοποιώ ενίοτε…

    Πιο πυκνά και «σφιχτά» γράμματα τότε. Τα σημερινά δείχνουν άνεση και αισιοδοξία.

    Συγκοπτόμενες λέξεις (π.χ. «…καθη-
    μερινώς…»)! Χρόνια είχα να δω!

    Τελικά, πήγες ΝΥ;

  9. Πολυ χαριτωμενη ιδεα, πολυ ευρηματικη και η συμμετοχη σου Ριτσα. Σ’ ευχαριστω για την προσκληση. Θα σκεφτω καιτι να σας γραψω, αλλα αφου περασω πρωτα να αφησω ενα στυλο στο μπλογκ της Πηνελοπης.

  10. Και σείς τον Χαβά(η) σας. 🙂

    Υ.Γ.Η ημερομηνία που σου έστειλαν το πρώτο (29/5), μέρα που παρεμπιπτόντως «έπεσε» η Πόλη, είναι (γιά άλλους βέβαια λόγους) πολύ σημαντική για μένα.

  11. Δεν ξέρω τι λέει η επιστήμη της γραφολογίας, αλλά εκείνο το «σας αγαπώ» στο τέλος, όλο καμπύλες και στρογγυλάδες, σαν μεγάλη αγκαλιά και σαν επιτομή συναισθηματικής γενναιοδωρίας μού μοιάζει εμένα!

    Καλή σου μέρα, καλά να είσαι

  12. Είδες, Ρίτσα μου, για να κρατάς αρχείο;! (εδώ μιλάω ως βιβλιοθηκονόμος…).

    Πάντως, έχει πολύ ενδιαφέρον όταν ψάχνεις το αρχείο σου αραιά και που. Βρίσκεις πραγματικούς θησαυρούς, πράγματα και κείμενα που δε θυμώσουν καν την ύπαρξή τους.

    ΥΓ. Πολύ ωραίο το καινούργιο layout. Λιτό τε και περιεκτικό…

  13. Αλήθεια, ήσουν δικηγόρος, πριν στραφείς στη δημοσιογραφία; Τι μαθαίνει κανείς, λοιπόν από τα αρχεία…

  14. δ.τζ Καλημερα, καλημέρα…Ναι ήμουν για λίγα χρονια, δεν μου άρεσε γι αυτό και εγκατέλειψα , γι αυτο και οι επιστολές από τις φίλες εκεινης της εποχής…. Ναι, από αρχείο, αλλο τίποτα…θα με θάψουν μαζί του, σου λεω

  15. Χαιρομαι που σου αρεσει το καινουργιο μου φορεμάτακι. Το Νατασσακι δεν ειπε κουβεντα. Θα ζηλευει το ατιμο

  16. @@just me..εχεις δικιο σ αυτό που λες. Τους αγαπούσα ολους και ακομη και σημερα ετσι και συναντηθούμε γινομαστε μια μεγάλη αγκαλιά…. αθωα παιδικά χρονια κι αυτά….
    καλημερα

  17. @ Ινδικτος…. αγαπημένε μου φίλε, δεν ξερω τί λες…. περί χαβα, στη Νατασσα τα παραπονα σου, εγω το ξέρεις ότι ζορίζομαι με αυτά, αλλά βλεπεις τους φιλους σου οφείλεις να τους τιμάς. τελεια και παυλα. Οσο για την Αιλιμυ δε νομίζω να προσεξε την ημερομηνία, τυχαία εγινε…
    φιλια

  18. @@Δεσποινάριον….Καλημερα…οποτε θες, χωρίς βια και αγχος….
    φιλια

  19. @Zalmoxis…. Τί θες να μαθεις εσύ τωρα ; Ναι, βαρβαρα μαρια με λενε, δουλευα στη Νομική Υπηρεσία ,δεν πηγα στη Νεα Υορκη παρα αργότερα για πολυ σοβαρούς λόγους και την εκανα από την υπηρεσία γιατί δεν μου ηρεσε η δικηγορία. Το καθημερινώς κλπ παρεπεμπαν στο ότι εργαζομουν παραλληλα και στην Καθημερινή..
    φιλια πολλά

  20. @@Penelope….dearest πώς φαινεται καλή μου η διαφορά ηλικίας ; Δε βαριέσαι. ολα περνούν, αρκει να μην πονάνε πολύ…Φιλια πολλά ριτς

  21. κι εσύ όπως και ο Αdaeus καταφέρατε το ακατόρθωτο… να κάνετε ουσιαστικό ένα από τα πολύ χαζά παιχνίδια… κι όπως έγραψα ΚΑΙ σ’ αυτόν… το περιεχόμενο σαφώς ξεπερνά το περιτύλιγμα… Χαίρομαι τόσο να σε διαβάζω (άσχετο, ε?)

  22. @@@ Penelope……. Για όσους δεν ξέρουν, τους ενημερώνω ότι υπάρχει αυτό το εξαιρετικό δημοσίευμα στα Νέα της Ιθάκης για τη φιλη μου Πενελοπε , το Θηλυκό Οδυσσέα…. Καλο ταξίδι φιλενάδα, νασαι καλά….
    ριτς

    Ο ΘΗΛΥΚΟΣ… ΟΔΥΣΣΕΑΣ
    02.05.08

    ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΑΛΟΝΑΚΙ ΤΟΥ ΘΗΛΥΚΟΥ… ΟΔΥΣΣΕΑ
    Υπογράφει ως Penelope. Τη συναντάμε «στο ηλεκτρονικό σαλονάκι της» http://www.johnny-and-me.blogspot.com, μοιάζει σαν να ναι δίπλα μας, όμως εκείνη ζει και μας γράφει απ την Αγγλία: για όλα! Την παλιά ζωή της και την καινούργια της. Τις αγωνίες της, τις χαρές της, τους παλιούς και τους καινούργιους της φίλους. Αλλά ο λόγος σ’ αυτή τη σύγχρονη, περίεργη «Πηνελόπη» πρωτοπρόσωπα: «Johnny-and-Μe» είναι οι περιπέτειες της Πηνελόπης Φωκά-Μπένετ όπως τις διηγήθηκε στην Ντία Μέξη-Τζόουνς. Είναι ακριβώς αυτό που συνέβη όταν η Μπρίτζετ Τζόουνς συνάντησε τον Γάμο αλά Ελληνικά. Είναι ένα ξεκαρδιστικό βιβλίο των περιπετειών της Πηνελόπης όταν μετακομίζει από την αστική Αθήνα στα προάστια της Αγγλίας και αποκτά Αγγλο σύζυγο και οικογένεια. Είναι ένας θηλυκός Οδυσσέας των μοντέρνων καιρών που αντιμετωπίζει σειρήνες και κύκλωπες και όλες τις περίεργες καταστάσεις της σημερινής ζωής.

    Η Πηνελόπη είναι μία έξυπνη σοφιστικέ Αθηναία κληρονόμος τριών χιλιάδων χρόνων κουλτούρας, ιστορίας και δόξας. Οταν φεύγει στην Αγγλία για σπουδές συναντά τον Τζόνι, γοητευτικός μεν αλλά χωρίς αμφιβολία Αγγλος. Τον ερωτεύεται, τον παντρεύεται και προσπαθούν να δημιουργήσουν οικογένεια. Αυτό που δεν έχει συνειδητοποιήσει είναι ότι τώρα έχει να κάνει με έναν «ξένο» μέσα στο ίδιο της το σπίτι και ακόμα ότι έχει μετακομίσει σε ένα περιβάλλον με κρύα σπίτια, με αστείες υδραυλικές εγκαταστάσεις, παράξενους γειτόνους και με πολύ περίεργα ήθη και έθιμα.

    Η Πηνελόπη αγωνίζεται, μπερδεύεται, γελάει, κλαίει και μαθαίνει προσπαθώντας να καταλάβει τον καινούργιο τρόπο ζωής. Αγωνίζεται να δαμάσει τη γλώσσα να λειτουργήσει υπέρ της, όπως επίσης αγωνίζεται να γοητεύσει τους γηγενείς για να την αποδεχτούν.

    Αλλά ο αγώνας για την Πηνελόπη δεν σταματά εδώ. Η μοίρα του Ιντερνετ της κρύβει άλλες εκπλήξεις. Σαν «ντεμπιτάντ» βγαίνει στο κόσμο της μπλογκόσφαιρας, το Φεβρουάριο 2007, φτιάχνει το σπίτι της στην οδό http://www.johnny-and-me.blog spot.com, διακοσμεί το σαλονάκι της και είναι έτοιμη να δεχτεί κόσμο, και όχι μόνο, κάνει και η ίδια επισκέψεις στα άλλα σπίτια της γειτονιάς. Εκεί αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά η Πηνελόπη.

    Τo βράδυ, την ώρα που o Τζόνι βλέπει τηλεόραση, εκείνη του κάνει παρέα με το λαπ-τοπ της αγκαλιά και την ίδια στιγμή βγαίνει τσάρκα με τους Ελληνες φίλους της. Με λίγα λόγια, αρχίζει η διπλή ζωή της Πηνελόπης. Γοητεύει και γοητεύεται, με μοναδικό όπλο την πένα του πληκτρολογίου, διαλέγει την παρέα της, την ώρα που θα μιλήσει και την ώρα που θα σταματήσει. Αισθάνεται μια πρωτόγνωρη ελευθερία σε αυτόν τον καινούργιο τρόπο αλληλοεπικοινωνίας. Τη λένε Βαμπ, Πηνελόπη αλά… Κρουζ, την παρομοιάζουν με αρθρογράφο. Ο κόσμος της μπλογκόσφαιρας της κρύβει εκπλήξεις, τυχαία συναντάει μια παλιά φίλη της μαμάς της εξ αποστάσεως, τη Ριτς, που η μαμά της ποτέ δεν κατάφερε να τη γνωρίσει στον πραγματικό κόσμο! Σιγά σιγά ο κύκλος των γνωριμιών μεγαλώνει. Η Πηνελόπη νιώθει εθισμένη στον καινούργιο κόσμο της μπλογκόσφαιρας, αλλά και το βλέπει σαν μια διέξοδο στην καθημερινότητα αλλά ταυτόχρονα πηγή έμπνευσης για τα δικά της γραψίματα.

    «Ο Τζόνι και Εγώ», η ιστορία της Πηνελόπης, στην Αγγλία με τον Αγγλο σύντροφό της, όπως ακριβώς την είπε στην Ντία Μέξη-Τζόουνς, πρόκειται να εκδοθεί από την «Εμπειρία Εκδοτική» τον Μάιο/Ιούνιο του 2008, είναι ένα βιβλίο για οποιονδήποτε που έχει μείνει στο εξωτερικό ή έχει συναντήσει κάποιον με διαφορετική κουλτούρα ή έχει αναρωτηθεί γιατί οι ξένοι τα κάνουν τα πράγματα με τόσο διαφορετικό τρόπο από εμάς;».

  23. @@Meniek….σ ε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την τιμή που μου κάνεις κάθε φορα να με αντέχεις….ευχαριστω πολυ
    ριτς

  24. ρίτσα μασούρα, χαβάη ώρα μηδέν
    ουτοπία
    ζήλεια που γράφεις ωραία
    ζήλεια που έχω ένα πόδι (δικιολογούμαι να μη γράφω καλά αυτόν τον καιρό τουλάχιστον, έχω χάσει τις ισορροπίες μου)
    κάθουμαι και σας χαζεύω και μένω!
    πανέξυπνο όντως το ιδιόγραφό σου! απόλαυση! έχω κι εγώ κάτι στο νου μου…
    την καλημέρα μου, πάω να ξυπνήσω σεραφείμ!

  25. ναι, θα το κάνω αυτές τις μέρες, ο κροππεράκος με είχε ήδη καλέσει, απλώς είμαι στούμπος στο να μεταφέρω το ιδιακείμενο, δεν έχω εξοπλισμό και μυαλό.
    σου ήρθε το πακετάκι με τα δύο;

  26. Eleni δεν εχει ερθει τιποτα…μπορει σήμερα…. δεν με λες, οι Σεραφειμ γιόρταζαν χθες ή σήμερα ; Δύσκολο όνομα, όχι της σειράς δηλαδή, άρα , δύσκολο και να το συγκρατώ ως γιορτή…..
    φιλια και προσοχή

    ΥΓ>….. ενταξει, αν σε εχει καλέσει καποιος αλλος φίλος, καντο εκεί, δεν χρειάζεται κι από δω κι από κει….
    ριτς

  27. α, ριτς, καλά! δεν είχα καταλάβει πού πρέπει να το κάνω, αλλά ε, δε βαριέσαι!!:)
    άκου, περί σεραφείμ:
    ξέρω ότι υπάρχουν
    σεραφείμ επίσκοπος φαρσάλων, 4 δεκεμβρίου, τότε το σόι μου γιορτάζει σερ
    σεραφείμ σάρωφ, με ένα υπέροχο βιογραφικό βιβλίο από την ειρήνη νομίζω γκοραϊνοβνα, νομίζω εκδόσεις τήνος, όντως ωραίο βιβλίο που κυκλοφορεί σε πολλές γλώσσες μεταξύ των οποίων γαλλικά εκδόσεις σερφ (με σι), αυτός είναι 2 ιανουαρίου
    τώρα το μάη νομίζω είναι ένας άλλος σεραφείμ που έχουν ένα όμορφο μοναστήρι κάπου στη βοιωτία, γι’αυτό όσοι κατάγονται από εκεί, γιορτάζουν αυτό τον εθνομάρτυρα άγιο, νομίζω χτες…
    αυτά περί σερ.
    όποιος και να’ναι, μια θετική σκέψη από σένα μετράει πολύ και σ’ευχαριστώ. σήμερα ο σερ ένιωσε τόσο άσχημα σχολειό που ξάπλωσε, προφανώς φοβούμενος εξελίξεις… μικρό επεισόδιο την ώρα των καλλιτεχνικών.
    μετά όλα καλά. μου το είπαν στο τηλ. τώρα τον περιμένω να έρθει, είναι το τέλος της 7ης ώρας. πρέπει να μάθει να ζει, όσο γίνεται πιο καλά. τι να πω; νομίζω πως απλώς, σιγοντάρουμε, να βρει το δρόμο. μόνος του. αυτή είναι η μοίρα του. με νιώθεις νομίζω. φιλιά! σήμερα πρέπει οπωσδήποτε να τα λάβεις φαντάζομαι, αλλιώς θα κάνω παράπονα.

  28. @@enteka…. Καλησπέρα και σε ευχαριστω πολύ. Ναι, εχω κι αλλες εκτός από αυτές/….

  29. @@@Eleni Kalispera Ευχαριστω για την ενημέρωση περί Σεραφειμ. Ιδεα δεν είχα, αλλα αυτό ειναι το καλό της μπλογκοεπικοινωνίας…..
    Προσεχε το παιδί, δεν ξερω αν ειναι ετοιμο να παρει μονο του το δρόμο του. μακαρι να ειναι ετσι, το ευχομαι από τα βαθη της ψυχής μου

    Δεν εχω παραλάβει τίποτα.

    Καθημερινή : Εθνάρχου Μακαρίου και Φαληρέως Γωνία Νεο Φαληρο….4ος οροφος Ριτσα Μασουρα

    φιλια
    ριτς

  30. rits,

    τώρα το είδα. Ως γνωστόν (; ) δε μπορώ να σου χαλάσω χατίρι – αλλά θα χρειαστεί να κάνεις λίγο υπομονή. Προς το παρόν ετοιμάζω τη φορολογική δήλωση, οπότε…😉

  31. αχαχα

    βρε ριτς μου
    μ’αρέσει που δε λες το πότε δούλευες εκεί
    αλλά υπογραμμίζεις το χαβαη 5-0!!!

    έλα τώρα! μόνη σου τόπες!!!
    όποιοι είμαστε pro-70ς γεννημένοι
    θυμόμαστε ντάνυ, σερφ και smooth cops.

    μου αρέσουν τα γράμματα σου.
    εχουν κάτι που δεν περιμένεις. εκεί που είναι σοβαρά
    μια γραμμή ξεφεύγει ανεπαίσθητα και βγάζει την γλώσσα.
    αυτό σκέφτηκα, αυτό σου λέω!
    την καλησπέρα μου πολύχρωμη

    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

  32. δυστυχώς είχες δίκιο για σερ!… είχαμε εξελίξεις, όχι καταστροφικές, πάντως όχι ευχάριστες. να ‘σαι καλά εσύ, αύριο θα πάρω τηλ τον εκδοτικό, σε φιλώ

  33. @@ Πάνο καλησπέρα. Είσαι καλά ; Χαθηκαμε ως συνήθως…Εντάξει, μην πιεστείς. Ιδεα του Αλλουφανιου και του Νατασσακίου είναι. Κρίνε και πράξε αναλόγως
    φιλια
    ριτς

  34. @@Εleni…. ας μην ειναι καταστροφικές τουλάχιστον . Εχε το νου σου…δεν γίνεται διαφορετικά…. κανε ο,τι νομίζεις με τον εκδοτικό….τα λεμε και τηλεφωνικά
    ριτς

  35. @egournelou….καλησπέρα, ναι, φυσικά μονο αν μπορείς. το καταλαβαίνω
    σε φιλω
    ριτς

  36. @@Maya…καλησπερούδια σου αστέρι μου. Η ημερομηνία ειναι στις Αιμιλυς το αρχικό υπηρεσιακό σημειωμα..Ηταν το 1984, μόλις αποφοιτήσασα από τη Νομική Αθηνών εγώ….
    δεν κρυβω κατι…Το Χαβαη ηταν ιδεα της Αιμιλυς κι όχι δική μου, απλώς επεσήμανα ότι παντα ηταν τελικά επικαιρη η περιοχή.
    Οπως ειναι τα γραμματα μου ειναι ο εαυτουλης μου…δυστυχώς, ευτυχώς, τί να σου πω, θα σε γελάσω
    σε φιλω
    ριτς

  37. @ΠΚ>> αμα θες να παίξεις και το κάνεις κέφι, εχεις πρόσκληση…απλά πράγματα
    ριτς

  38. κάτι άσχετο αλλά σημαντικό είναι η βοήθεια που ζητά το Interpol από το κοινό προκειμένου να συλλάβουν έναν εγκληματία παιδεραστή. μπείτε στο blog μου να δείτε και προωθήστε το θέμα… ευχαριστώ

  39. Παράθεμα: Χειρόγραφο έγγραφο « Η καλύβα ψηλά στο βουνό

  40. @@@Stratos….. σε περιμένουμε , δεν βιαζόμαστε…οι κ κ. σουπερβάιζερ εχουν μεγααααλες αντοχές

    @@ Πάνος…. το ειδα και σε ευχαριστούμε πολύ
    ριτς

    @@ Συμέλα….ναι το ειδα και το προωθώ

Σχολιάστε

