REM : Losing my religion


προχθές σε μεγάλη διεθνούς κύρους βρετανική εφημερίδα είδα μα τεράστια διαφήμιση περί…Θεού. Εγκριτοι επιστήμονες και σημαντικές προσωπικότητες τάσσονταν υπέρ ή κατά της θρησκείας. Ομολογώ ότι δεν αντελήφθην το νόημα αυτής της δημοσίευσης, θεωρώ όμως ότι όλη αυτή η κουβέντα γύρω από το θείον , το θεό και τις θρησκείες μάλλον αναμοχλεύει τα πάθη ( παντού στον κόσμο) αντί να αμβλύνει έννοιες που επί αιώνες καταδυνάστευσαν την ανθρωπότητα. Πολλές φορές έχω την αίσθηση ότι τα πράγματα αυτορρυθμίζονται και το να επιμένεις προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση μόνο ζημιά προκαλεί και άλλου είδους συσπειρώσεις.

Ενα τραγούδι, αναλόγου περιεχομένου, μπορεί υπό προϋποθέσεις να φέρει καλύτερα αποτελέσματα από οποιαδήποτε άλλη βαθυστόχαστη ανάλυση που γίνεται από θρήσκους και μη θρήσκους ανθρώπους.

ριτς

32 thoughts on “REM : Losing my religion

  1. Την πίστη σου μη χάσεις… στους φίλους, στην δύναμή σου και σε όλες τις μικρές και μεγάλες χαρές της ζωής!

  2. Συμφωνώ εν μέρει όπως το θέτεις (και το τραγούδι βέβαια είναι ωραίο)!
    Παραμένω όμως ένας ταπεινός μη θρήσκος άνθρωπος!!😉

    ΥΓ: Η κύρια «διαμάχη» μεταξύ θρήσκων και μη θρήσκων, πρέπει επιτέλους να ξεφύγει από το αν ο Θεός δημιούργησε ή όχι τον άνθρωπο! Αν κάποιος ισχυρίζεται ότι ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο ακόμα και σήμερα, εκτός από αρνητής της επιστήμης, είναι άξιος της μοίρας του! Το μόνο που κατά τη γνώμη μου μπορεί να αποτελέσει πεδίο «διαμάχης» είναι η δημιουργία του κόσμου και όχι του ανθρώπου! Άλλοι λένε ότι τον έφτιαξε ο Θεός, άλλοι η «μεγάλη έκρηξη» κτλ κτλ… Προσωπικά μου είναι αδιάφορο πως φτιάχτηκε ο κόσμος! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το πως θα γίνει καλύτερος για όλους εμάς που ζούμε εδώ και όχι για τους λίγους που οδηγούν τον πλανήτη στην καταστροφή…

  3. @philos…..προσπαθώ και το ξέρεις….

    @@ Rizobreaker Μου αρέσει αυτό που παραθέτεις στο τέλος. Πώς θα τον κάνουμε καλύτερο. Βλέπεις όμως ότι πολλοί παραμένουν προσκολλημένοι σε παλιές μεθόδους κι αυτό ειναι λυπηρό.

  4. Ένα από τα ωραιότερα τραγούδια διάλεξες.
    Θα συμφωνήσω με τον philos
    Τις όμορφές μου και πιστές καλημέρες

  5. @@@fuzzybyrlesque kalispera κι εγώ χαίρομαι…
    Το πρωί έγραφα τους Αντίλογους για την εφημερίδα και παραλληλα εχω συνεργεία στο σπίτι με τα οποία παρ ολιγον να παιξουμε ξύλο. Κι εκει ακουω στο ραδιοφωνο αυτό το τραγούδι που γενικώς μου αρεσει.Θυμηθηκα αυτοματα και τη διαφημιση και να ξεσυγχιστώ το ανέβασα…Ναμαι λοιπον ημι-παρούσα
    σε χαιρετω
    ριτς

  6. το τραγουδάκι από τα πιο ωραία
    για την διαφήμιση τι να πω; Γίνεται ποτέ ο Θεός να έχει ανάγκη διαφήμισης;
    Εκτός αν είναι κατά το «Παύλε Θεέ πάρε την ΠΑΕ»….

  7. Μου άρεσε πολύ… και το τραγούδι! Ετσι για να επικοινωνήσουμε λίγο …. xxx
    p.s αυτοί οι σταυροί ξέρεις τί είναι ε? αλβιόνικα φιλιά παρακαλώ ,πάνε μαζί με το αριστερό τιμόνι τις ιντσες… κλπ.

  8. Ημουνα έτοιμη να το ανεβάσω χωρίς να έχω δει το δικό σου…προτίμησα κάτι άλλο για ευχαριστίες….για τα χρόνια Πολλά. Νασαι καλά. Ελπίζω να τα πούμε κάποτε κι απο κοντά…:)

  9. egournelou….με χαρά μεγάλη… Θα ανέβαζες το ίδιο τραγούδι ; Πώς κι αυτό; Σου αρέσει ή το ακους αρκετά τελευταία ;

  10. Όντως πολλές φορές η μουσική φτάνει εκεί που τα λόγια δεν μπορούν.

    Παρεπιπτόντως πρόκειται για τραγουδάρα…

  11. @@δ.τζ…πόσο χαιρομαι που σας άρεσε η μουσική επιλογή μου. Το πρωί ήμουν καράβι αρματωμένο.εχω μπλέξει με μαστόρους κι εχω ζαλιστεί…δεν σου λεω τίποτα…φοβερή, ανεπανάληπτη εμπειρία για γερά νευρα βεβαίως βεβαίως..
    σε φιλω
    και ευχαριστω
    ριτς

  12. Καλησπέρα!

    Τα πάθη τα αναμοχλεύουν οι διαφημιστές, οι επικοινωνιολόγοι και τα γραφεία p.r. των θεών: τα ιερατεία, τα οποία εφηύραν την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο προτού ακόμη ανακαλυφθούν η φεουδαρχία και ο καπιταλισμός.
    Ακόμη και οι λέξεις που χρησιμοποιούν οι θρησκείες δεν είναι και τόσο αγνές, μάλλον «αμαρτωλές» θα τις χαρακτήριζα:
    «Τέμενος» (από το ρήμα «τέμνω», εννοώντας τον διαχωρισμό θεού από άνθρωπο για να έχουν δουλειά αυτά τα γραφεία p.r. ως ενδιάμεσοι
    «Δεσπότης» (από το δέμω + πότις) εξ ού και η «δημοκρατικότατη» έννοια «δεσποτικός».
    «Ναός» εκ του ναίω = κατοικώ (δηλαδή τον θεό θα τον βρούμε να κατοικεί στα παραμάγαζα που έχουν στήσει οι επικοινωνιολόγοι – ιερατεία αντί οπουδήποτε…

  13. Για κάποιο λόγο στο μυαλό μου η αναφορά σου αυτή συνδέθηκε με το ανελέητο «κυνηγητό» που έχουν εξαπολύσει επιστήμονες, και μη, προς ανακάλυψη της ευτυχίας. Τα τελευταία 2-3 χρόνια φουντώνουν οι διαλέξεις «ειδικών, τι είναι ευτυχία, πώς την προσεγγίζουμε, ποιοι είναι οι πιο ευτυχισμένοι (μα καλά, εγώ νόμιζα πως ο Νίτσε το είχε απαντήσει ήδη αυτό), υπάρχουν γονίδια κλπ κλπ. Και κάπως όόόόόόλη αυτή η στροφή στις «παραδοσιακές» αξίες εμένα κάτι μου κάνει…

    Να, τώρα μόλις διακτινίστηκε η σκέψη μου στο χθεσινό θέμα που έπεσε στις Πανελλήνιες. Η σημασία της παράδοσης, πώς θα επιστρέψουμε σε αυτήν. Σε παιδιά 18 ετών, που μεγαλώνουν σε εναν κόσμο που τους λένε ότι σε 50 χρόνια δεν θα υπάρχει όπως τον ξέρουν, σε έναν κόσμο που τους προορίζει για εξειδικευμένους άνεργους… Σε έναν κόσμο που εκφραστές της παράδοσης ξέρει τον Χριστόδουλο, τον Ψωμιάδη και τον Καρατζαφέρη…

    Γιατί τα γράφω τώρα όλα αυτά; Δεν ξέρω, μάλλον γιατί αυτή η άκριτη και «εύκολη» στροφή στα «έτοιμα» καταφύγια σε καιρούς χαλεπούς μου τη δίνει. Και μου θυμίζει και λίγο τον άρτο και θεάματα αυτοκρατοριών που όδευσαν, τελικά, στην καταστροφή τους.

    Εγώ άλλο ήθελα να πω στην αρχή αλλά παρασύρθηκα. Ότι το τραγούδι αυτό είναι από τα κλασικά αγαπημένα. Και ότι, ευτυχώς, για πολλούς ανθρώπους η μουσική είναι θρησκεία.

    Τα φιλιά μου Ριτσάκι, είμαι πάντα εδώ κι ας μην προλαβαίνω να σχολιάσω.🙂

  14. @@@Zalmoxis πά ντα ευρηματικός και γνώστης των πραγμάτων…χαιρομαι γι αυτό. Η συμβολή σου εξαιρετικά ενδιαφέρουσα…. το δεσποτικός μου αρέσει….

  15. @@@ Industrialdaisies Καλώς το,,,, ελπίζω όλα καλα εκτος από το τρεξιμο. Ειδα και το μειλ με το πετρελαιο.σωστή ιδέα. Αλήθεια τί ήταν αυτό το θέμα με την παράδοση ; Πώς τους ήρθε;

  16. @@@νατασσακι….πολλές πολλες καλημερες κυρια μου….σας ευχομαι καλή δυναμη γενικώς…εγω παλευω με μπογιατζηδες και καλοριφερατζηδες και πατωματζηδες και ηλιθιους που κοιτανε πως θα τ αρπάξουν χωρις αποδειξη, χωρις ελεγχο, με τεραστιες ζημιες που αφηνουνπισω τους…κλπ και χρειαζονται αλλοι για να τις διορθώσουν, που σου λενε ότι θα κανουμε αυτό κι αυτό και μετά κανουν κατι αλλο και παριστάνουν το παπί….να μου ζησεις ελλαδαρα μου

  17. Τους ακού πολλά χρόνια….δεν είμαι δα και τόσο μικρή…!!! Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στα σχόλιά σου στο ποστ για την ΜΑνατολή…παραπέμπει σε κάποια λάθος δ.σνη….δες το Ρίτσα. Φιλιά

  18. νατασσακι…τωρα ακουω τα περι κτηματολογίου…πρεπει να παμε σε δικηγορους η συμβολαιογράφους… τα ποσα δεν ειναι τεραστια…. αλλα ειναι μπερδεμένα πολυ

Σχολιάστε

