Καλό καλοκαίρι φίλοι μου.


je ne veux pas travailler– Edith Piaf/Pink Martini

Ο καθένας από μας ας πάρει έναν δρόμο τούτο το θέρος. Κι ας καταλήξει – αν καταλήξει – όπου εκείνος νομίζει. Ψηλά, χαμηλά, βορείως, νοτίως…μικρή σημασία έχει. Εκείνο που χει μεγάλη σημασία είναι να απελευθερώσει τις σκέψεις του, ει δυνατόν να αποχαυνωθεί ή να παραμείνει σε φοβερή υπερδιέγερση. Να παλέψει με το μέσα του, αλλά και τον έξω κόσμο.Να κυνηγήσει ή να συμφιλιωθεί με τις μάγισσες του. Κι ύστερα, ανάλογα με το πώς θάχει ταξινομήσει το είναι του, ας επιστρέψει οίκαδε, ανάμεσα στους πολλούς ένας ακόμη πολίτης του κόσμου.

ΥΓ. Κάποια κυριακάτικα θα ανεβαίνουν αυτόματα ή με τη βοήθεια ειδικών βαστάζων. Θα δούμε. Ίσως βρεθώ στα Πομακοχώρια, ίσως και στην Αλεξανδρούπολη. Δεν ξέρω. Επιμένω κι εγώ σαν τους δασκάλους που διδάσκουν τον Καβάφη: ο πηγαιμός, ναι αυτός ο πηγαιμός με τρώει.

ριτς

(αφήνω πίσω μου συντρίμμια, να υποθέσω ; )

54 thoughts on “Καλό καλοκαίρι φίλοι μου.

  1. Καλό καλοκαίρι Ρίτσα, καλή ξεκούραση και αν βρεθείς από τα μέρη μου και έχεις χρόνο ρώτα την Νατάσα πως να με βρείς.

  2. @@@ Indictos ευχαριστώ πολύ Ινδικτε…τοχω κατά νου αυτό που λες, αν και ξέρεις τωρα τη Νατασσα….ολα δικά της τα θέλω..φιλια πολλά.

  3. @@@ Pavlos Νάσαι καλά Παυλή μου…ελπίζω κι εγώ να μην χανόμαστε γενικά…Θα πας διακοπές ή θα φυλάττεις Θερμοπύλες ;

  4. @@@@ Νατασσακι…. θα σεπνίξω, βαλε και λιγη μουσικούλα, πες και καμια καλη κουβεντα για τις ΥΠΕΡΟΧΕς φωτο μου, μιλα ντε…. ολο αλλού γυρίζεις και λες διαφορες…..χμμμμμ

  5. Ω τί θαυμα είναι αυτό!!!!!!!

    Τι ωραίες φωτό!!!!!!

    Τι έξυπνα γραμμένο κείμενο!!!!!

    (οκ τώρα; :p)

    Φιλιά, (σκέψου τι μουσική θες, φεύγω και θα σε πάρω τηλέφωνο)

  6. @@@Νατασσακι….τωρα εισαι μεσα στο πνευμα, τωρα αντιμετωπίζεις σωστά τη ζωή, τωρα αξίζεις εύσημα…

    βαλε αυτό το Καλοκαιράκι, καλοκαιρακι….. καααλοκαιράκι…τί …καπως ετσι ή βαλε ο,τι θες… λες και εχει σημασία τωρα…
    φιλια , μιλαμε
    ριτς

  7. Rizobreaker πάω βόρεια εως και Αλεξανδρούπολη… φιλια κι εσύ να περασεις καλα ο,τι κι αν κάνεις..
    ριτς

    ΥΓ Ναι, με το Νατασσακι εχουμε μια πολύ εξευγενισμένη επαφή

  8. @@@ neraidoskoni….σε ευχαριστώ πολύ..
    Είπα κι εγώ, πλάκα κάνεις…. αλλά να που οι φωτο μου είναι πραγματικά υπέροχες. τόπες και εσύ, μετά τη Νατασσα βεβαίως που της τοβγαλα με το τσιγγέλι.Πεισμα πια κι αυτή…
    φιλια

  9. Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση Ρίτσα! Να περάσεις ένα υπέροχο καλοκαίρι με όλους όσους αγαπάς 🙂 Φιλιά!

  10. @@Μαρια…ευχαριστώ μικρο μου…χαθηκαμε λιγο,πηξιμο γαρ, εχομεν και μιαν ηλικίαν γαρ…..
    Κι εσυ να περνάς καλα

  11. Καλή σου ημέρα Ρίτσα,
    να περάσεις όμορφα όπου και αν βρεθείς και να ξεκουραστεις και να γεμίσεις μπαταρίες.
    Τελειώσαμε και μεις με το σπίτι τα βασικά, οποτε με το καλό όταν γυρίσεις θα είναι ανοιχτο για επισκέψεις!
    Φιλια πολλά!

  12. philos…. ναστε καλα,,,να χαιρεστε τα παιδιά… υα τα πουμε, ευχαριστω για την ανοικτη προσκληση φιλια
    ριτς

  13. @@@@Darthiir the Abban εξαρταται πόσο ακροβάτης είσαι , δεδομένου ότι τα κλαριά είναι το φόρτε των πολυάσχολων ανθρώπων..
    Ναι, φευγω, εχεις αντίρρηση; Να μην κανω κι εγω ενα σκανδαλάκι δηλαδή ;
    φιλια
    ριτς

  14. @@ Darhiir the Abban Πότε βρε σε πληροφόρησα και δεν το ξέρω ; Ντροπή να λες δημοσίως ανακρίβειες… δεν ειμαι ειδησεογραφικό πρακτορείο εγώ.

  15. Καλές διακοπές λοιπόν!
    Να είναι ευχάριστες, γαλήνιες και να σε ακολουθούν οι μέρες αυτές, όλο τον υπόλοιπο χρόνο σαν μια ευχάριστη ανάμνηση…
    Να περάσεις καλά 😉

  16. Καλές διακοπές, κατά το ζητούμενο και το ποθούμενο: συναρπαστικές, γαλήνιες ή ακόμη καλύτερα και τα δύο μαζί!

    Η φωτό στη βάση, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!

  17. Να περάσεις υπέροχα, Ριτσάκι! Σε παρακολουθώ ανελλιπώς, μην κοιτάς που χάνομαι. Κι όταν έρθεις τα ξαναλέμε. Πολλά φιλιά και όλα απο καρδιάς!

  18. και ξαφνικά, χαιρετιόμαστε!
    καλό καλοκαίρι ριτς! καλές διακοπές!
    ή χαιρετιόμαστε έτσι: καλησπέρα! εσύ είσαι λοιπόν, πόσο χαίρομαι!
    το καλοκαίρι, εκεί που γυρνάει από ώρα σε ώρα κι από μέρα σε μέρα, κάνει ένα μικρό γούπατο, ένα απάγγειο χωρίς πολλά πολλά, με ένα πέτρινο τοιχάκι, κάποια όμορφα φυτά, και κυρίως μια πολύ σοβαρή γάτα που ανιχνεύει τη ραστώνη του καλοκαιριού στην κουβέντα μας. εκεί το καλοκαίρι παραχωρεί την πλέρια ευχαρίστηση μιας όμορφης και με νόημα συνάντησης.
    έτσι, μετά τις πρώτες χαιρετούρες και ευχές, μπορείς να πεις: καλές διακοπές, ναι, και καλή αντάμωση!
    κι ευχαριστώ για όσα εκτυλίχτηκαν στο κουβάρι αυτού του χειμώνα…

    καληνύχτα ριτς, περιμένουμε να ξαναγράψεις σύντομα.

  19. @@@Krot…. Ευχαριστώ Κροτάκι..Θα τα πούμε, αλλωστε τα κυριακάτικα θα ανεβαίνουν …μαγικά , οπως πάντα…..φιλια πολλά

  20. Eleni…. σ ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Οι άνθρωποι συνυπάρχουν και προσφέρουν ο ένας στον άλλον ανάλογα με τις δυνάμεις τους, τα πιστεύω τους και τις δυνατότητες τους. Εσύ τα συνδυάζεις και τα τρία. Προχώρα και νάσαι πάντα δυνατή και πιο πάνω από τα τετριμμένα.
    Μια γάτα μπορεί να αποκαλύψει ακόμη και τα σωψυχα ενός ανθρωπου, γι αυτό είναι και επτάψυχη η αφιλότιμη
    σε φιλω
    ριτς

  21. εγώ ευχαριστώ -κι εσένα, και την παρέα σου, Ριτσάκι μας 😉

    Φιλιά πολλά και στις 2 σας (την επόμενη, θέλω κι εγώ μηλόπιτα με παγωτό, να το ξέρεις!!!! ) 😉

  22. νατασσακι….το συζητάς; αλλοιμονο, αλλοιμονο , θα το κανονίσουμε….. σε φιλω πολύ και τα λέμε..
    τηλεφωνικά…
    ριτς

  23. να προσθέσω;
    επειδή τέτοια μηλόπιτα και τέτοιο παγωτό δεν έχω ματαφάει, να βρεθούμε στο ίδιο!
    και οι τέσσερις! : η ριτς, το νατασάκι, εγώ και η γάτα!
    την καλημέρα μου!

  24. αχ τι ωραίο ποστ!
    με όλο αν… και ίσως…
    όμορφες στιγμές σχεδόν ανέμελες!
    πόσο ανάγκη έχουμε το φευγιό.
    να ρουφήξεις κάθε στιγμή ρίτσα μου.
    καλές διακοπές!

    χχχχχχχχχχχχχχ

Σχολιάστε

