Λοιπόν, τουαλέτες over!!


Συνέχεια επί της Κίνας….

Από την τελετή έναρξης που διέρρευσε

..

Φωτο από το αμερικανικό Fox που προέβαλε το υλικό που διέρρευσε

Οι ωραιες της Κίνας στις πρόβες

"kaidangku", στην κινεζική η ονομασία

» Κρατάς μυστικό ;», με ρώτησε μέλος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής από το Λας Βέγκας στο λόμπι ξενοδοχείου στο Πεκίνο. «Ναι», απαντώ εγώ. «Λοιπόν, άκου. Οι εκτελεστές του προγράμματος της τελετής Εναρξης, στις 8 Αυγούστου, καθ όλη τη διάρκεια της παρουσίασης, θα φοράνε ΠΑΜΠΕΡΣ, προκειμένου να μην εγκαταλείψουν το πρόγραμμα και πάνε προς…νερού τους! Είναι μάλλον αστείο το γεγονός αν λάβουμε υπόψη μας ότι τα μωρά στην Κίνα σπάνια φοράνε πάμπερς, τουλάχιστον όπως τα ξέρουμε εμείς οι άνθρωποι της Δύσης.Τα πράγματα όμως γίνονται κωμικοτραγικά, καθώς φημολογείται ότι τα πάμπερς θα είναι πάμπερς νυκτός, τεράστια δηλαδή και θα μοιάζουν πολύ με αυτά που φοράνε οι νοσοκόμες στους ηλικιωμένους στα γηροκομεία. Και κάτι ακόμη : λόγω του μεγέθους τους, πολλοί από τους οργανωτές φοβούνται μήπως έχουμε εκπλήξεις, δηλαδή μηπως πάνω στην έντονη κίνηση, κάποιο από τα πάμπερς αναζητήσει την…ελευθερία του. Ας ελπίσουμε, είπε ο φίλος μου, ότι οι κάμερες θα αποφύγουν να ζουμάρουν σ ένα τέτοιο περιστατικό.

48 thoughts on “Λοιπόν, τουαλέτες over!!

  1. μπα,ας τυχει σε μενα.Δεν με ενοχλει.λεπτομερεια.Φαντασου ομως και τους μαραθωνοδρομους να φορανε παμπερς ?,με αυτο το μικρο σορτσακι.

  2. Ρίτσα, ευτυχώς που κρατάς μυστικό! χαχαχαχα, βούκινο τον έκανες τον πληροφοριοδότη. Ελπίζω να ακολουθήσει το ίδιο ποστ και στα αγγλικά! 😀 Φιλάκια

  3. Παράθεμα: Open:mag - Οι blogger για του Ολυμπιακούς του Πεκίνου

  4. Ριτσάκι μου γλυκό, γύρισες? Ολα καλά?
    σε γλυκοασπάζομαι, άλεφ
    (ετοιμάσου για σινεμά, στο Box, όχι στο Πεκίνο!) Ξανά σμουτς!

  5. να σε έχω υπ’ όψιν μου όταν θα έχω μυστικά, δλδ!!!

    😛

    (φαντάζεσαι όμως να το δούμε στ’ αλήθεια; Και καθώς είναι μικροκαμωμένοι οι Κινέζοι, μπαμ θα κάνει!!! )

  6. @@νατασσούκο.... καλέ δεν είναι μυστικό. Στα πρακτορεια το βρήκα κι εγώ και υπαρχει και σε αγγλικό κειμενο. Απλώς τόχασα καποια στιγμή το κειμενο και δεν μπορούσα να βρω το ονομα του ανθρώπου. Δεν υπάρχει μυστικό σε λεω.

  7. @@ alef καλό μου Αλεφ γυρισα και φυσικά ειμαι μεσα για σινεμά. Βρε Αλεφάκι, ενα ποιημα που εχω στην προμετωπίδα του μπλογκ με Σιλβια Πλαθ καποιος κυριος που εκανε παρέμβαση λεει πρωτον ότι δεν ειναι της Σιλβια το ποιημα και δευτερον ότι ειναι δική του μετάφραση. Αν εχει δίκιο ειναι μεγαλο φάουλ ενα χρονο και βάλε τωρα εκει πάνω , να το αλλάξω βρε παιδί μου

  8. @@@ Μαρια , μπα δεν ειναι μυστικό ή μάλλον είναι λογια μέλους της διεθνούς ολυμπιακής επιτροπής. Μπορεί ναναι αλήθεια, μπορεί και ψεμα. Θα φανεί στη σκηνή και μετα το χειροκρότημα. Η ειδηση υπάρχει στα διεθνή πρακτορεία.

  9. Με απωθεί ενστικτωδώς κάθε τί που έχει σχέση με την Κίνα και την Ιαπωνία, με ενοχλεί η επιφανειακή ευγένεια των Ιαπώνων, η τεράστια σκληρότητα και διαστροφή που κρύβεται από κάτω, με ενοχλεί η απεραντοσύνη της Κίνας και ο ανελέητός τους ολοκληρωτικός καπιταλισμός, με ενοχλεί η κατοχή του Θιβέτ, με ενοχλεί η εξαφάνιση του ατόμου μέσα στο τεράστιο σύνολο. Δεν θέλω ούτε τους Ολυμπιακούς τους, ούτε καν τις Κινεζόυλες τους, τις οποίες παραχωρώ ευχαρίστως όλες μαζί στον φίλο μου τον Ζούρη (θα αρκεστώ σε μερικές Σκανδιναβές, για τον Αύγουσο Σ;-)))))

  10. @@ Μαυρος Γάτος . Γιατι μου κοκκίνησες ποιητή μου ; Τί έγινε σε απωθούν μόνον αυτά ; Εμενα με απωθούν πενταπλάσια αυτών, αλλά δεν το ομολογώ. Α, ώστε επιμένουμε στις Σκανδιναβές….ειδικά για τον Αυγουστο με τις παχιές τις μύγες . Πού κατοικοεδρεύεις αδελφέ μου ;

  11. @@@ Μαυρος Γάτος ( προς το κοκκινο) περιμενες να σχολιασω τα περι υποκρισίας και τα περι απεραντοσυνης και σκληροτητας ; Αμδε ….

  12. Αν κρίνω από τις σερβιέτες που είχαν στη Βουλγαρία επί κομμουνισμού, τα πάμπερς των Κινέζων, σε συνάρτηση με το σωματότυπό τους θα δίνουν μια άλλη, εικαστική αυτή τη φορά ματιά στο θεατή…

  13. @@ Mara Lisha ωχ, χολή κούκλα μου, χολή…. δε βαριέσαι όμως, αν σκεφθείς τί έχουν δει κι αυτών των ανθρώπων τα μάτια και από ποιές ατραπούς εχουν περάσει….
    σε φιλω

  14. @@@@ ATHENA .λοιπόν , αν σου πω ότι ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό αυτή η σκέψη , παρ ότι τη συζητησα με φίλους…Λες βρε παιδί μου νάταν και σε μας έτσι ;

  15. Είσαι απίθανη!

    Go New Delhi, for Olympics 2020!

    Παρέβην κάποιες αρχές μου στο νέο μου ποστ, αλλά σας έχουμε και μια αδυναμία…

  16. @@Zalmoxis σ ευχαριστώ φίλε μου..σου απαντησα επί παντός επιστητού…. να μου εχετε αδυναμία, τη χρειάζομαι….
    Καλέ το 2020 θα ειμαι χουφταλον αλλαλάζον !!!!!

  17. Τς τσ βρε Ριτσακι! Απο τη μια οι Κορεατες, απο την αλλη εσυ, τιποτα δεν εμεινε σουρπριζ για την τελετη εναρξης. Στο Πεκινο εισαι; Προσεξε τι τρως! Φιλια.

  18. @@ despinarion...ειδες καλή μου ! Τίποτα δεν αφήνω να πέσει κάτω…. Μπα, πιο Πεκίνο, στο Κάτω Ελληνικό ειμαι , σπιτάκι μου επιτέλους. Μ εφαγε ο ήλιος, μεχρι πανάδες έκανα που δεν είχα, ασε εκείνα τα χερια και τα ποδια από την …κωπηλασία, τίποτα δεν έμεινε….ουφ…διακοπές σου λεει ο άλλος. Δουλειά, παιδι μου, χιλιες φορές δουλειά και ρουτίνα..Οταν κάθεσαι, σκεφτεσαι διαφορα…εμ, δεν κάνει να σκέφτεσαι τίποτα παρεκτός πώς θα αναρριχηθείς επαγγελματικά και πώς θα γίνεις αρεστός τους εργοδότες σου. Αμπώς

    το παιδί καλά Δεσποινάκι μου; λεω σαχλαρίτσες για να σε διασκεδάσω.
    σε φιλω

  19. …Δεν ξέρω γιατί αλλά κάθε φορά που ακούω για πάμπερς το μυαλό μου πάει στον …Κοσκωτά!

    Kαι μια που μιλάτε για τουαλέτες και μακρινή Ανατολή, στη γειτονική Ταϋλάνδη τα σχολεία θα διαθέτουν εφεξής και τουαλέτες 3ου φύλου. Φαντάζεστε την αντίδραση του Άνθιμου σε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα ;

  20. @@@Παράξενος Ελκυστής
    Ναι, το διαβασα για την Ταϋλάνδη και ειπα μεσα μου…..βρε για δες πολιτισμός ! Τέλος πάντων. Τον Κοσκωτα τον ξεχάσαμε. Τί να γίνεται αυτή η ψυχή; Οπως ξεχάσαμε κι αυτό που ειχε πει καποτε ο Ανδρεας για το …δωρακι. Ετσι ειναι, ολα ξεχνιούνται. Ο αν θρωπος ειναι θηρίο ανημερο, επιλήσμων και διαφορα αλλα τερπνά..
    χαιρετω

  21. Μας κάνεις τρελή πλακίτσα έτσι; Αμ, γι’ αυτο είναι έτσι ζορισμένοι στην Κίνα, Ριτσάκι! Γιατί δεν τα κάνουν όταν πρέπει! Την καλησπέρα μου!

  22. @@Koptoraptou …
    ειδες κουκλαρα μου τί γίνεται σε τούτο το φανταστικό κόσμο που βρεθήκαμε ; εσυ με τις γραιες πώς τα πας ; σιγουρα καλυτερα από τη μυκονο, λεμε τωρα….

  23. Οι Ολυμπιακοί των Κινέζικων Πάμπερς ή αλλιώς
    πώς δεν θα γίνουν οι πισινοί τους «φλογοβόλα»

    Καλή σου μέρα !

  24. έχω μια παράξενη αίσθηση.
    έχω την χαρά των ολυμπιακών
    που κάθεσαι και βλέπεις με τις ώρες
    αλλά έρχεται συνέχεια και τρυπώνει
    η απέχθεια μου για τους ανθρώπους
    που δεν σέβονται τους ανθρώπους…
    τα δικαιώματα τους…
    τις αδυναμίες τους.

    όσο για το θέμα των πάμπερς, τέλειο!
    απίστευτο σκεπτικό!
    θα κοιτάζω συνέχεια να προσέξω.

    καλημέρα ρίτσα μου
    χχχχχχχ

    υγ.απο κει μας γράφεις?

  25. Κι έλεγα γιατί είναι τόσο σχιστά τα μάτια τους, γιατί είναι τόσο σχιστά τα μάτια τους. Ε, από το ζόρισμα είναι. 😉

    ΥΓ: Μεταξύ μας, αλλά όταν απάντησες «Ναι» στην ερώτηση του μέλους της ΔΟΕ…δεν το εννοούσες 100%, έτσι; 😀

    Την καλημέρα μου!

  26. Επειδή δεν θέλω παρεξηγήσεις και επειδή δεν εχω κανένα φίλο στην ολυμπιακή επιτροπή, να σας εξομολογηθώ ότι το ειδησαριον το αλλιευσα απο τα πρακτορεια και μαλιστα από τα νεα του γιαχού. Ομως ενώ το μετέφραζα και κρατησα στο τελος το κενό για το όνομα του μεν και του δε, ξαφνικά εχασα την ειδηση. εψαξα, αλλά δεν ειμαι δα και σαίνι , ξαναψαξα και σημερα, ομως για καποιο αγνωστο λογο δεν το βρηκα Λετε να παρενέβη κανεις και να αφαιρεσε; Με την απορία θα μείνω φοβάμαι.
    Ζητώ συγγνώμη για όσους νόμισαν ότι πρωτον ειμαι πεκινο και δευτερον ότι εχω τετοιες διασυνδέσεις. Αμδε!!!

  27. χαχαχαχα

    Ρίτσα μόλις μου έδωσες τον μοναδικό λόγο για να δώ την τελετή έναρξης.
    Όλοι θα κοιτάν τα πυροτεχνήματα και εγώ τους πισινούς των Κινέζων.
    Σούπερ 😆

  28. @@Indictos…. εσύ είσαι απιστευτος….Φιλια…
    σε προτεινα και στο Ντινο…σ εβαλε στα λινκ του το παιδί να μαθαίνει από πρώτο χέρι..

  29. @@@ EL GRECO Ο fuzzyburlesque αναφερόταν στα παμπερς επί ανδρεα και τα χρηματα εκεινης της εποχής . δεν αναφεροταν στην τελετή εναρξης

  30. Καλημέρα σ’όλους.
    Πωπω, τον ξεχάσαμε τον Ανδρέα…
    Δεν το χα διαβάσει το σχόλιο καλά καλά, ασε που μισοκοιμομουνα.
    Για να δούμε τι έναρξη θα γίνει σε κάτι ωρες…

Σχολιάστε

