Μήπως θάπρεπε κι εσείς να παντρευτείτε αύριο, 8/8/2008; Οι Κινέζοι λένε ναι.


Όταν στριφογυρνάς στα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία η καρδιά σου γίνεται περιβόλι. Διαβάζεις τα παράξενα του κόσμου και αναθαρρείς, πιστεύοντας, έστω και στιγμιαία, ότι τούτος ο κόσμος αν μη τι άλλο έχει χιούμορ. Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε, έλεγε ο Πιραντέλλο και προφανώς είχε το δίκιο με το μέρος του, γιατί το χιούμορ εξακολουθεί ως τις μέρες μας να έχει διπλή ανάγνωση.

Λοιπόν, δύο ειδησάρια αλλίευσα και τα μοιράζομαι μαζί σας.

Το πρώτο: Εννέα χιλιάδες Κινέζοι θα δώσουν ενώπιον θεού και ανθρώπων όρκους αιώνιας αγάπης. Θα εμπλακούν στα δεσμά του γάμου αύριο 8/8/2008, επειδή πιστεύουν ότι η ημέρα έναρξης των ολυμπιακών αγώνων είναι η πλέον τυχερή των τελευταίων δεκαετιών! Δεν ξέρω αν κάποιοι έσπευσαν να χωρίσουν για να ξαναπαντρευτούν ,αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες της ανθρώπινης ιστορίας. Η άλλη, η Ιστορία με Ι κεφαλαίο ασχολείται με εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Πώς φτάσαμε ως τον αριθμό 8 ; Α, απλά πράγματα.

Οι Μανδαρίνοι θεωρούσαν τον αριθμό 8 πολύ τυχερό και τον συνέδεαν με την απόκτηση πλούτου. Και επειδή στην Κίνα ενδημεί ο άκρατος καπιταλισμός και η λέξη -κλειδί της ζωής των Κινέζων είναι  «to get rich.», ο αριθμός 8 προκαλεί ρίγη ενθουσιασμού και προσδοκίας.  Τα ξενοδοχεία της κινεζικής πρωτεύουσας κάνουν χρυσές δουλειές και μάλιστα φαίνεται ότι δεν επαρκούν από την υπερπροσφορά, γιατί δεν είναι μόνον οι δεξιώσεις, είναι που τα ζευγάρια θέλουν σουίτες για την πρώτη νύχτα του γάμου τους. Προφανώς και δεν θα παρακολουθήσουν την τελετή έναρξης. Σιγά τώρα, ήδη την έχουν αποστηθίσει…για την περίπτωση που ερωτηθούν από κάποιο κομματικό στέλεχος…Για να μην είμαι όμως άδικη, να προσθέσω ότι ανάμεσα σε όλους αυτούς, υπάρχουν και καποιοι  ονειροπόλοι που λένε ότι παντρεύονται για να στηρίξουν τους Ολυμπιακούς, ένα μεγάλο όνειρο για την Κίνα.

Την είδηση μεταδίδει το Xinhua News Agency.

Να πω όμως τη μαύρη μου αλήθεια. Η ίδια γαμική φρενίτιδα είχε καταλάβει πέρσι τους Αμερικανούς που έσπευσαν μαζικά να παντρευτούν στις 7/7/207! Κι ύστερα σου λέει ότι πάει ο Μπους και τσιγκλάει τους Κινέζους για τα…ανθρώπινα δικαιώματα. Σιγά τα ωά….

Η δεύτερη είδηση είναι ΚΑΥΤΗ. Απαιτώ απόλυτη ψυχραιμία.

Λοιπόν, η αμερικανίδα παγκόσμια πρωταθλήτρια της κολύμβησης, μια ωραία κυρία από την Καλιφόρνια που ακούει στο όνομα Amanda Beard εμφανίστηκε γυμνή με φόντο την αμερικανική σημαία σε κάποιο ξενοδοχείο του Πεκίνου, στο πλαίσιο εκστρατείας κατά της γούνας που προέρχεται από ζώα ( group PETA). Οι Κινέζοι την μάζεψαν άρον άρον, αλλά κάποιες πληροφορίες λένε ότι η επίδειξη (!) θα πραγματοποιηθεί.

«Be comfortable in your own skin. Don’t wear fur.» έλεγε η κορδέλα που συνόδευε το γυμνό κορμί της και….καταλαβαίνετε τώρα. Ο εκπρόσωπος της οργάνωσης Τζέισον Μπέικερ δήλωσε βεβαίως απογοητευμένος για την τροπή που πήραν τα πράγματα, αλλά προσέθσε ότι η εκδήλωση δεν είχε να κάνει με την Κίνα. Απλώς επειδή μαζεύτηκαν πολλοί στην Κίνα, η φωνή της οργάνωσης των ακτιβιστών για τα ζώα θα ακουγόταν καλύτερα. 

American swimmer Amanda Beard has posed naked for the animal rights group PETA.

Η 26χρονη  Beard, η οποία έχει ποζάρει γυμνή σε πολλά περιοδικά είπε – με τη γνωστή αφέλεια και το σκέρτσο αυτών των γυναικών – ότι συμμετέχει στην καμπάνια γιατί απλούστατα αγαπάει τα ζώα και τρομάζει στη σκέψη ότι τα χρησιμοποιούν μ’ αυτό τον τρόπο! Yes mum!

Είπα κι εγώ, ότι βγήκε για να επιδείξει για χιλιοστή φορά τα κάλλη της. Είμαι τελικά αδιόρθωτη και προκατειλημμένη.

Για όσους ενδιαφέρονται, σας παραπέμπω σε ένα από τα  youtube της νεαράς Καλιφορνέζας. Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο, έλεγε η παμπόνηρη γιαγιά μου.

21 thoughts on “Μήπως θάπρεπε κι εσείς να παντρευτείτε αύριο, 8/8/2008; Οι Κινέζοι λένε ναι.

  1. @@ penelope dearest δεν βρηκα κατι στο μειλ μου… Θα το ξαναδώ πια το βράδυ γιατί εχω δουλειές…φιλια ως τότε..


    @@pavlos….
    μα τότε τί τυχερή μέρα θαναι βρε Παυλο μου ; Γκαντεμιά θα είναι….

  2. Τώρα, που είδα το βιντεάκι της δίδος Μπήαρντ, αισθάνομαι ότι έγινα περισσότερο οικολόγος και θα κάψω όλες τις γούνες μου. Τι καλό, που θα ήταν, αν η καλλίγραμμη αυτή νεαρά αρνούνταν να λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες, διαμαρτυρόμενη για την κακομεταχείριση των ζώων, που οι Κινέζοι σκοτώνουν για τη γούνα τους ή έστω για εκείνα τα έρμα τα ανθρώπινα δικαιώματα, που καταπατούνται στην Κίνα. Αλλά τι ζητάω και γω; Ας αφοσιωθώ ξανά στο βιντεάκι με τα κάλλη της. Φιλιά πολλά, ritsmas!

  3. Έκτακτη η φιλόζωος. Έχουμε καμιά πληροφορία το τι θα κάνει στις 8/8/08;
    (για να συνδυάσουμε τα δύο θέματα του ποστ δλδ)
    Για το Αρχαίο Πνεύμα Αθάνατο ρε γμτ.

  4. @@@Indictos….κοιτα, γυριζω δουλειά και δεν θάχω τρελα κέφια, ο,τι φάμε κι ό,τι αρπάξουμε τώρα , εντάξει ;

    @@ περιούσιος... μα τέτοιο κορίτσι δεν θα επωφελείτο; Νυσάφι. Εδώ επωφελούνται κατι δικές μας γλάστρες…σε χαιρετώ
    ριτς

  5. Και τώρα που διάβασα τις ειδήσεις με τη δέουσα σοβαρότητα, έχω να δηλώσω τα εξής:
    Και Δικοί μας σελέμπριτις (:pp) πέρσι είχαν λυσσάξει να παντρευτούν στις 7/7/07 -το θυμάμαι, το είχα κάνει θέμα .
    Εμένα ΔΕΝ ΜΕ αρέσει το 8 -έχω δηλώσει οπαδός του 0 και του 5, λέμε! Στην Ελλάδα φέτος δεν έχουμε αντίστοιχες «φρενιτιδες» γιατί είμαστε στο Δεκαπενταύγουστο -ως γνωστόν, από 1 μέχρι τις 15/8 δεν γίνονται γάμοι στις εκκλησίες.

    Όσο για την κοπελίτσα (τς!) που βγήκε χωρίς γούνα (!) άλλα ρούχα δεν είχε; καλοκαιριάτικα γούνες της έδωσαν να φορέσει; :ppp
    😆 😆

    Εξαιρετικές και οι 2 ειδήσεις!🙂

  6. Πέρσι ήτανε 07/07/07, φέτος 08/08/08…
    Έτσι θα ‘χουμε κάθε χρόνο εως το 2012. Μετά δε θα υπάρχει 13/13/ το 2013 και θα σταματήσουνε ν’ασχολούνται με κατι τέτοια.
    Όσο για την κοπελιά (όμορφη) αλλά τυπικό Αμερικανάκι. Όπως πολυ σωστά γραφτηκε απο τον περούσιος, ας μην λάμαβανε μέρος για να διαμαρτυρηθεί… Ναι καλά, και μετά απο πού θα έβρισκε τη δημοσιότητα;

  7. @@@ EL GRECO τί να σου πω φιλε μου. Από ημερομηνίες είμαι σκράπα. Τώρα, οσον αφορά την κολυμβήτρια, δεν εχω άποψη. Καλή μου φαίνεται, αλλά ειμαι λιαν ακατάλληλη για τέτοιου είδους εκτιμήσεις. Δεν δουλεύω καν στους Κριστις.
    χαιρετώ

  8. οοοουυυυ!! η γυναικα του καλυτερου μου φιλου ειναι απο το πρωι στο ιασω για να γεννησει το πρωτο τους μωρακι!!!! αν πιστεψω σ’αυτα που λενε οι κινεζοι θα ειναι τυχερουλης παααρα πολυ ο σπορος!!!!

    1 ωρα ακομα για την τελετη εναρξης! (ασχετο, αλλα μου ερχονται μνημες απο τη «δικια» μας… αχαχ ημουν μεσαααααα!!!!)

    ασχετο αλλα εγω προτιμω τα 5,7 και 14! ( σα να λεω νουμερα για τζοκερ μου κανει!)

    πολυ καλες ειδησεις «ψαρεψες»! κανας αντρας δε μιμηθηκε την κολυμβητρια???? ατιμη κοινωνια!!!!

    σε ασπαζομαι σταυρωτα!

    ειρηνη

  9. @@ειρηνη…. κι εγω σε ασπάζομαι σταυρωτά και μη σταυρωτά…. Οχι, τους ανδρες τους πατησε το τρενο,ταπαμε αυτά εδω και πολλά χρονια. Να της ζησει το μωρακι και ναναι καλοτυχο

  10. Εγώ έχω μια απορία μετά την τελετή έναρξης.
    Οι κινέζοι είναι έτσι επειδή ακούν αυτή τη μουσική,
    η επειδή ακούνε αυτή τη μουσική είναι όπως είναι?
    Εμας πάντως μας στείλανε για ύπνο!
    καλημέρα και καλό Σ/Κ

  11. @@@ Το Τερας της Αμαθειας,…. παιδί μου εγω, απ όλα είμαι ,καθοτι κυκλοθυμικο άτομο….

    @@@Σοφια εντελώς κοιμηθηκαμε, αλλά εντάξει, είναι γνωστα πράγματα αυτά…
    φιλια σε ολους , καλα να περνάτε

  12. έπαθα!
    θέλετε να πείτε όλοι ότι αν δεν ήταν τόσο καλλίγραμμη και νεαρά η εν λόγω αμερικανίς, ο κόσμος θα συνέχιζε να σφάζει ζώα, ενώ τώρα που την είδαμε εμείς σταμάτησε!
    είναι κι αυτό μια άποψη!
    αν ξέρετε κανέναν που συνεχίζει να κυνηγάει τα καημένα τα ζωάκι, να μου το πείτε κι εμένα, να θυσιαστώ να κάνω το ίδιο, για να σταματήσει πλέον αυτό το αίσχος!
    χα χα χα χα! ε, που και που, θα ζητάμε κι από καμιά καλλίγραμμη να υπογραμμίζει κι εμάς τις υπόλοιπες! εντάξει;
    το άλλο διεθνές θέμα που με απασχολεί, είναι το όνομα μιας περσόνας εδώ, επονομαζόμενης πάλαι ποτέ ‘νατασάκι’ το οποίο τώρα έγινε ‘νατασσούκο’ ή ‘νατασσούκι’, φαντάζομαι κατά το ‘σουζούκι’ ή κατά τα ‘σούκο’. μήπως είναι προσπάθεια προσέγγισης της ελληνικής ιντερνετικής διπλωματίας με την κινεζική;
    όσο για το 8, και τους γάμους, τι να πω!
    χίλιες φορές τα πουρνάρια κατά την παροιμία και την αντιστροφή της, παρά το ίδιο λάθος!
    ….
    φιλάκια σε όλους και όλες!

  13. @@ Eleni….. εγω λέω να βγεις εσύ να προστατεύσεις τα ζώα από τη μηνι των ανθρώπων. Να βρούμε κι ενα μαγιουδάκι της προκοπής οπου θα αναδείκνυονται τμήματα του σώματος και βλέπουμε…
    τωρα, για το νατασσουκο , τί να σου πω, συνομωσία μου φαίνεται και δυστυχώς το κινεζάκι ειναι τωρα στην Καστορια και λιάζεται στη λιμνη με της οικογένειας…Θα γυρίσει πού θα πάει, δεν θα γυρίσει ; Θα δει….
    Ο γάμος παιδί μου είναι μια φιλοσοφία ζωής. Η την ενστερνίζεσαι ή την απορρίπτεις εξ αρχής. Βεβαία πάντα υπάρχει ο χρόνος για την απορριψη, ξέρεις εσύ.
    σε φιλω
    ριτς

Σχολιάστε

