Στο φίλο μου Γιώργο, σμιλεμένο από ένα αερικό(κατά ομολογία του ίδιου του αερικού)


Τί μου θυμίζει, άραγε, αυτή η αφιέρωση ;

μου θυμίζει τα παιδικάτα μας,  με τις αφιερώσεις στους πειρατικούς σταθμούς. «Η Σοφία αφιερώνει με αγάπη στον Τάσο». «Ο Αγγελος από τα Καμίνια αφιερώνει στην καλή του στο Περιστέρι το επόμενο τραγούδι που θα ακουστεί…..» Κί ύστερα πλάκωσε η ελεύθερη ραδιοφωνία και μαζί της η κραυγή για ελευθερία.  Αχ, βρε Γιώργο, μεγαλώσαμε λιγουλάκι ή κάνω λάθος ;

μου θυμίζει τη φίλη μου τη Βάσω στη Νομική που στριμωγνόμαστε σε μια γωνιά του δωματίου της στο σπίτι κάτω από την Ακρόπολη και απαγγέλαμε ποιήματα με την ουρά και λέγαμε, λέγαμε, ονειρευόμαστε, στήναμε κάστρα και τα γκρεμίζαμε κι ύστερα πάλι απ την αρχή. Μαζί με τα ποιήματα και τους πρόσκαιρους αφηγηματικούς έρωτες, συχνά  μας έπαιρνε το βράδυ και βιαστικά το διαλύαμε. Η μάνα μου -θεριό ανήμερο – τηλεφωνούσε  έξαλλη στη μάνα της και γινόταν το έλα να δεις. Αχ βρε Βάσω Δανέζη, μεγαλώσαμε λιγουλάκι ή κάνω λάθος ;

μου θυμίζει πολλά, αλλά και που τα θυμάμαι, δεν αντιδρώ πια εν θερμώ. Απλώς  πιάνομαι από κάτι τέτοιες στιγμές – κάτι σαν άλλοθι ή κάτι σαν αφορμή –  για να ανεβάζω ποστ, να τα μοιράζομαι μ ‘ ένα κοινό που δεν με ξέρει και δύσκολα μπορεί να με μάθει…

ριτς σε εποχές ξεσκαρταρίσματος.

19 thoughts on “Στο φίλο μου Γιώργο, σμιλεμένο από ένα αερικό(κατά ομολογία του ίδιου του αερικού)

  1. Με γύρισες πίσω 20 χρόνια, τότε που είχαμε ραδιοφωνικό σταθμό και είχαμε μια εκπομπή το πάρε με στο τηλέφωνο. Αφιερώσεις ατέλειωτες και τραγούδια όλη την νύχτα. Ωραία ήταν τότε, καλά είναι και τώρα. Αναμνήσεις μιας ζωής που προσπαθεί ακόμα να δικαιωθεί.
    καλημέρα Ρίτς

  2. @@@Σοφία….
    πράγματι, επειδή δεν μου αρέσουν οι αναμνησιολογίες, αλλά πώς να το κάνουμε, υπάρχουν κι αυτές, κρατώ από την κουβέντα σου το «καλά είναι και τώρα»./ Τα υπολοιπα ειναι στιγμιαίες εξάψεις
    φιλια Σοφάκι

  3. μου θυμίζει πολλά, αλλά και που τα θυμάμαι, δεν αντιδρώ πια εν θερμώ.

    Πειράζει που εμένα μου αρέσει πιο πολύ «αυτή» η Ρίτσα, ε;
    😉

    (και δεν θα γραψω κι εγώ τώρα τις αναμνήσεις μου από ραδιοαφιερώσεις και απαγγελίες, αφού δεν θες)

    (αλλά πάντα είναι καλά, αν θέλουμε)

    Νατάσα –εξατμισμένη, μέχρι τέλος της εβδομάδας 🙂
    (καλά, όχι εντελώς -αλλά έχω πολλά «έξω» αυτές τις μέρες, ειδικά τα πρωινά)

    Φιλιά Ριτσάκι μου 🙂

  4. @@νατασσακι….
    Α, το παιδί εμφανίστηκε. Τί κάνετε καλέ μου ; Η οικογένεια, όλοι καλά; Ναι, ας αφήσουμε τους πολλούς συναισθηματισμούς. Βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας. Μπαίνουμε στο τρυπακι αυτό και μετά, αν χρειαστεί να βγούμε, θέλουμε όλα τα ρυμουλκά του Ατλαντικού και του Ειρηνικού μαζί. Ασε που μπορεί και του Ινδικού….
    Τρεχε εσύ, γραφω εγω και ερωτοτροπω με τους μεσιτες..αστα, ζωή κι αυτη !!!

    Το γιουτουμπάκι το βρηκα χθες στο μειλ και επειδή ειναι τρυφερό, το ανεβασα.Λοιπόν εκλεισα με τους φιλους…Α, όχι μενει η παρουσιαση της Πενελοπε… Τρεξτε ποδαράκια μου

  5. Αγγίζεις ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα:
    Την πρώτη αθωότητα,
    τη γλυκύτητα του χθες που δεν έγινε σήμερα,
    τις σιωπές,
    τους λυγμούς,
    τα φθαρμένα!…

  6. @@ Σοφία

    @@Penelope

    @@ dinosma

    @@ Π.Κ

    @@Γ. Δουατζής

    @@ Meniek

    @@ Natassakion to tolmiron….

    @@ Mayros Gatos….

    Νάστε καλά όλοι και να κρατάτε τις αναμνήσεις σας μέσα από ραδιοφωνα, τηλεοράσεις, σύγχρονη και παλιά ποίηση, λογοτεχνία, αλλά ακόμη και μέσα από τη φορά του ανέμου, του πουλιού το πέταγμα…. δεν έχει σημασία πώς και τί.
    ριτς

  7. @@@ Penelope dearest

    Η αλήθεια ειναι ειδικά σε σένα είχα βάλει περισσότερα, αλλά κατόπιν ωρίμου σκέψεως αλλαξα γνώμη και σε τοποθέτησα στο ιδιο επίπεδο με τους αλλους φίλους. Ως γνωστόν ζουμε στην εποχή των ισων δικαιωμάτων ::::: μπρρρρρρρρ
    Να καλέσουμε και τον ποιητή Δουατζη στην εκδηλωση ;
    Αποφασισες γι αυτό που ειπαμε ;
    Την κοπτοραπτού την καλεσες καλε ;

  8. Βεβαίως και τον κ. Δουατζή!!! wow! αν είναι η κοπτοραπτού θα έρθω και εγώ να την γνωρίσω 😉
    Ναι συμφωνώ εσύ ξέρεις καλύτερα το αθηναικό γίγνεσθε 😉
    Αλλωστε σου απάντησα με e-mail αλλά με τα ντέρτια του ξεκαρτάρισματος δεν το πρόσεξες μαλλον….

  9. @@@ Penelope….

    Καλα, δεν πας καλα, λέμε.. Ακου τους Αθλιους του Ουγκώ..Κάτι πιο συγχρονο δεν σουρθε; Δε με λες, θα μεινεις τεσσερις μερες και τα παιδιά που θα τα παρατήσεις αθλια ( ειδες, αυθορμητο) μανα ;

Σχολιάστε

