Η συνέχεια της Πενέλοπε στο Public


Μπορεί ένα βιβλίο να είναι διασκεδαστικό, χαριτωμένο, αυτό που λένε έξω φτώχεια και καλή καρδιά. Μπορεί, όμως, νάναι το ίδιο διασκεδαστική, χαριτωμένη κι έξω φτώχεια και καλή καρδιά η επίσημη παρουσίαση του ; Ναι, ναι, μπορεί και με το παραπάνω μάλιστα.

Απόψε ( 1η Οκτ.) είχαμε την παρουσίαση του βιβλίου -ημερολογίου της dearest στο Pubic Για τους μη μυημένους, dearest είναι η Πενέλοπε (Penelope as a Cruz), μια υπέροχη γυναίκα , εντελώς Ελληνίδα που πήγε και παντρεύτηκε έναν Βρετανό, μα εντελώς Βρετανό σας λέω, και κάνανε και δύο κορίτσια. Αυτό λοιπόν το περίεργο ελληνοβρετανικό κράμα μάζευε, μάζευε, μάζευε και κάποια στιγμή δεν άντεξε και  εξερράγη, βγάζοντας στην επιφάνεια το βιβλίο της Πενελοπε (Ντια Μέξη -Τζόουνς) «Ο Τζόνι Κι Εγώ». Σπαρταριστό, με βρετανικό φλέγμα, ενδεικτικό της διαφορετικής κουλτούρας των λαών μας, με εκείνη την αναπαίσθητη ειρωνεία που τσακίζει τα κόκκαλα ακόμη κι αυτών που δεν πάσχουν από οστεοπόρωση!!! Γενικά ένα βιβλίο χάρμα οφθαλμών που είχα την ευκαιρία να παρουσιάσω μαζί με τη φίλη μου Ελένη Γκίκα (κατά κόσμον Αλεφ), τον Μάνο Κοντολέων (λεοντα) τον συγγραφέα παιδικών και εφηβικών βιβλίων, το Γιώργο Γιαννούση υπεύθυνο των εκδόσεων Εμπειρική Εκδοτική και την Αγγελική Παπαδοπούλου, η γυναίκα – μυστήριο, όπως μας συστήθηκε.

Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από το περιεχόμενο του βιβλίου και φυσικά γύρω από το κισμέτ των μπλόγκερς. Τί περιέργη ιστορία κι αυτή! Γεννιέται ένας καινούργιος κόσμος γύρω σου κι εσύ γίνεσαι αίφνης το επίκεντρο και αναρωτιέσαι τί έκανες για όλα αυτά. Τίποτα, γράφτηκες απλώς σ’ ένα σύστημα επικοινωνίας διαδικτυακό αυτή τη φορά.

Ήταν παρόντες, εκτός από τους συμπαρουσιαστές Ρίτσα και Ελένη, το Νατασσάκι, η Abttha , η Μένιεκ, η θαλασσινή, ο Καμηλιέρης, o vangel,  ο Παύλος, o Δημήτρης Μαμαλούκας, το «τέρας» της Αμάθειας, η So FAR, η Just me (κατά κόσμον Κακός Μπελάς), o markoni , η Κοκό, η Ασημίνα, o Γιάννης Θηβαίος, o Dinosma (ο νεαρός μπλόγκερ με τη μωβ γραβάτα, στραβά δεμένη) η κ. Φράγκου και η καλή μου φίλη και συνάδελφος Ελένη Τριανταφυλλίδη. Το Νατασσάκι είχε φέρει μαζί του και τον  Ακη. Τον Ακη τον σίφουνα, για όσους δεν γνωρίζουν.

Penelope dearest η βραδιά ήταν κατα δική σου και σε ευχαριστούμε…..

ριτς

47 thoughts on “Η συνέχεια της Πενέλοπε στο Public

  1. Μα….
    πότε πρόλαβες πάλι!!!!🙂 🙂

    (μόλις πήγαινα να σχολιάσω το προηγούμενο!!!)

    Ο σίφουνας κοιμάται, κι εγώ σας φιλώ γλυκά όλες σας 🙂

    Και στο επόμενο, θα διαβάσω κι εγώ απόσπασμα!!!😉

  2. Το γοργον και χαριν εχει. Ετοιμη η ανταποκριση. Ε δε θα πω παλι ποσο θα ηθελα να ειμαι εκει. Θα πω μονο να ειστε καλα να εκει και στο επομενο βιβλιο της.

  3. Ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά , ειδικά για μένα που λόγω δουλειάς δεν έχω την ευκαιρία να βρίσκομαι τόσο συχνά στην Αθήνα.
    Χάρηκα πάρα πάρα πολύ που σας είδα όλους από κοντά και ελπίζω μια επόμενη φορά να τα ξαναπούμε
    Βέβαια το περίεργο είναι ότι με τη ritsmas μένουμε πάρα πολύ κοντά και χρειάστηκε μια βιβλιοπαρουσίαση για να βρεθούμε..
    that’s life !
    Have a nice day

  4. Χάρηκα τόσο πολύ που σας γνώρισα όλους και ειδικά εσένα Dearest…. Σας ευχαριστώ που με τιμήσατε με την παρουσία σας… Θα επανέλθω αργότερα…χχ

  5. Πολύ ωραία ήταν η παρουσίαση ! Σας καμαρώσαμε οικογενειακώς! Συγχαρητήρια και πάλι στην Penelope!Τώρα που θα έχουμε πολύ χρόνο στο σπίτι και ο καιρός θα γίνει πιο αγγλικός (ελπίζω) θα το καταβροχθίσουμε το βιβλίο!

    Φιλάκια πολλά!

  6. Πολλές γυναίκες στην παρουσίαση!
    Είμαι βέβαιος ότι περιμένατε να εμφανιστεί εκτός από την Ντία και ο Τζόνι….
    :p
    Πάντως το βιβλίο είναι απολαυστικό. Μέσα από τις ημερολογιακές καταγραφές της Πηνελόπης, η Ντία κάνει μια συγκριτική μελέτη της καθημερινότητας και της νοοτροπίας των 2 λαών, για να καταλήξει στο συμπέρασμα του επιλόγου «ζήτω η διαφορετικότητα»
    Όλα αυτά όμως με πολύ χιούμορ.
    Ελληνικό χιούμορ, μπολιασμένο με βρετανικό φλέγμα.

  7. Συγχαρητήρια σε όλους σας! Πάντα τέτοια!
    Πολύ ωραία τα είπες, Ρίτσα!
    Σα να ήμουνα εκεί, σα να σας ξέρω χρόνια!
    Να είστε γεροί και χαρούμενοι, πάντα! Όλοι σας!

  8. Σας φιλω όλους, ξεχωριστα την Πενελοπε και της ευχομαι ο,τι καλύτερο γενικως.

  9. Κάτι τέτοια διαβάζω και θέλω να μετακομίσω ΤΩΡΑ στην Αθήνα!!!!

    Αν ναι, και την αγαπημένη μου Ute Lember που ήρθε *και* εδώ και την έχασα (εργασία και χαρά…)

    Σ;ο)))

  10. χάρηκα που σε είδα Ρίτσα μου, όπως και που γνώρισα τη συγγραφέα. της εύχομαι καλή επιτυχία. το Άλεφ εκεί, βράχος! (κι ο Γιάννης)

  11. Βάζεις και βίνδεο για να σκάσουμε από τη ζήλεια μας οι απούσες; Τα φιλιά μου, κοπελάρα και μια απ’ αυτές τις μέρες θα περάσω απ’ τα Πούμπλικ να το προμηθευτώ!

  12. Πώς να απαντήσω σε έναν έναν χωριστά, αφού είμαστε ολοι μια ομάδα… Λοιπόν να ζήσει η ομάδα εργασίας, φιλιας, επικοινωνίας Και πάντα να βρισκόμαστε να παραμυθιαζόμαστε…γιατί η ζωή παραμένει αυστηρά ένα παραμύθι….
    Φαντάζομαι οι φίλοι συγγραφείς μου να συμφωνούν…

    @@Γιώργο Γιαννουση, η παρέα μας ανοικτή και για σένα. Σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια. Κι εσύ συμπαθέστατος.

    @Koptoraptou Γιατί παρακαλώ μας απουσιάσατε ;

    @@dinosma….τα δικαιωματα σου από την Πενελοπε και τον Τζόνι της, παρακαλώ , νεαρέ Ντίνο….

    @@Μαμαλούκας…. γεια σου φιλε μου, κι εγω χάρηκα που σε είδα. Ναι, η φιλενάδα μας εκεί, βράχος, μας στηρίζει όλους η Ελένη

    @@Indictos,….τι να σε πρωτοπω αδελφέ μου….

    @@ Μαυρος Γάτος…. α, ας προσεχες , αλλά κι εσείς εκει ειστε ωραίοι όλοι..

    @@@Allu Fun Marx….ο άνθρωπος που ειχε διεισδυτική ματιά!! φιλια αστέρι μου

    @@>Κατερινα..Κατερινάκι, νασαι καλα…την αλλη φορά και εσυ μαζί μας

    @@@ θαλασσινη υπεροχη εγκυος !!

    @@@ Σοφια ///σοφάκι μου, δεν ησουν όμως εκεί…δεν πειράζει, την επομενη φορά…..

    @@@Παυλος….. και να μην ξεχνιομαστε…

  13. @@Δεσποινα…. νομιζω Δεσποινάριον ότι έλαμψες δια της απουσίας σου. Ηταν μια υπέροχη βραδιά και τωρα πια το ξέρουμε όλοι. Η Πενελοπε υπεροχη, αερινη, μοναδική

    @@ Νατασσάκι….Καλε το Νατασσάκι που τοψαχνε χτες ολος ο κόσμος. δεν αρχιζε η τελετή αν δεν εμφανιζόταν το νατασσάκι..Ουφ, τί κολλημα κι αυτό…

    @@ Dartthir the Abban….Ο καμηλιέρης μας έχασε και τις καμήλες και τα αυγά και τα πασχάλια. Τον φαντάζεστε ΄’ανευ?

  14. καλά, για άλλον έγινε η βραδιά, για την πενελόπ βρε παιδί μου, και ζηλεύω, αλλά ικανοποιήθηκα πλήρως που διάβασα οτι η ριτς με συμπεριέλαβε μεταξύ των επισήμων καλεσμένων! επιτέλους! είναι κι αυτό μια καταξίωση! έχω όμως κάποιες ενστάσεις, ως προς την παρουσίαση ρίτσα μου! ο άκης δεν είναι κανένας σίφουνας, λάθος έκανες! ένα αγγελικό πλάσμα είναι, το οποίο, αφού η μαμά του σιγουρεύτηκε ότι είναι ένα υπέροχο αγγελάκι, το ώθησε να γίνει και ένας πρωταθλητής σε αλπινισμό τοίχων, διότι το παιδάκι σκυλοβαριόταν στο καφέ που είμαστε όλοι και κουβεντιάζαμε, κι αποφάσισε να σκαρφαλώνει τοίχους! εγώ τον έβλεπα και τον απολάμβανα!
    όντως ήταν μια ευχάριστη βραδιά, με διάχυτη ζεστασιά και ευγένεια που χαρακτήριζε όλους όσους μιλήσατε! και εις άλλα με υγεία!
    προσωπικά δε, καταξιώθηκα και ως εκκολαπτόμενη (δια βίου είναι αυτό) αραβολόγος, διότι μου λύθηκε και το μυστήριο των καμηλιέρηδων και των καμηλών τους, χε χε χε…
    γεια, τι γίνεται;
    φιλάκια σε όλους!
    υγ. ο διανοούμενος με τα αθλητικά πολύ μου άρεσε! ντίνοςμα’ προσοχή, μη σου ξεφύγουν τα δικαιώματα!:)

  15. Πηνελόπη μου, τέτοια παπάκια;
    @ @ @ @ @ @ @ @
    😆

    @ ελένη, Ευχαριστώ εκ μέρους του Άκη!!!!! 😀

    @ Ριτσάκι μου, δεν την έχασε την καμήλα, απλά η καημένη μπερδεύτηκε στο μετρό και ήρθε μαζί μου🙂

    (τώρα την έχει ο Ακης, μαζί με τα άλλα μας κατοικίδια :pp)

    Περάσαμε πολύ καλά, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω!

    [πότε είπαμε θα ξανάρθει η Πηνελόπη;]😉

  16. @@@ Natassaki….μμμμμ, η Ελένη τόπε με πολλά δικά της λόγια, εγω με μια λέξη……

    @@ Αλήθεια, τωρα εχετε στο πετ χάουζ και καμπουρες ή καμηλες ολοκληρες ;

    @@Η Πενελοπε θα ξανάρθει όταν θα ειναι και πάλι έτοιμη να μας αντιμετωπίσει. Δεν είμαστε και ο,τι κι ό,τι παιδι μου. Πρέπει να παρει βαλιουμ πριν μας ξανασυναντήσει\φιλια

  17. Ριτσάκι μου, με κάνεις και χαχανίζω μέσα στα μαυρα μεσάνυχτα
    (που το έχω και δύσκολο το γέλιο εγώ, ξέρεις..)

    και θα ξυπνήσουν οι άντρες και θα με κυνηγάνε!!!🙂 🙂

    btw, πολύ καλό το βιντεάκι του νεαρού ΝτίνοςΜα(ς) 🙂
    (να σε έχουμε στα υπ’ όψιν)

  18. μονον δυο ον λάιν, παιδί μου…ετσι κι εγω προφανώς…Το νατασσακι πηγε για υπνο…αντε να παμε κι εμείς γιατί αυριο εγω δηυλειά εσυ φευγάτη.,το νατασσακι επιχειρηματιας…. φιλια πολλα τα λεμε

  19. Παράθεμα: Διαβάσματα και άσματα… « Μαμά…ετών 37..!

Σχολιάστε

