Sara Palin and Tina Fey, it’s a comedy stupid!


( στο youtube η Τίνα Φέι, ελληνικής καταγωγής, παίζει τη Σάρα Πέιλιν και εμφανίζεται από κοινού με μια άλλη ηθοποιό που παίζει τη Χίλαρι Κλίντον).

Η «Ελληνίδα» Σάρα Πέιλιν της τηλεοπτικής οθόνης

Η Τίνα Φέι, ελληνικής καταγωγής,  είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο αυτή την εποχή στην αμερικανική τηλεόραση. Βραβευμένη με δύο Εμμυ για τη σειρά «30 Rock», μια κωμωδία για τα παρασκήνια μιας τηλεοπτικής σειράς, η Φέι είναι ένα από τα ονόματα που μπαίνουν συχνότερα στο παραθυράκι αναζήτησης του YouTube. Αιτία, η εκπληκτική μίμηση της υποψήφιας αντιπροέδρου Σάρα Πέιλιν, με την οποία ακόμη και η ίδια η Πέιλιν έμεινε άφωνη.

Τις τρεις τελευταίες εβδομάδες η Τίνα Φέι έχει επιστρέψει ως γκεστ στο κωμικό σόου «Saturday Night Live», υποδυόμενη την Πέιλιν στις ατέλειωτες γκάφες της και τις αμέτρητες στιγμές αμηχανίας της. Την πρώτη εβδομάδα η Φέι βρέθηκε δίπλα στην Εϊμι Πόλερ, που έπαιζε τη Χίλαρι Κλίντον, το δεύτερο Σάββατο το κωμικό ντουέτο αναπαρέστησε τη συνέντευξη της Πέιλιν στη σταρ δημοσιογράφο Κέιτι Κούρικ, ενώ μόλις το περασμένο Σάββατο η Φέι έπαιξε για ακόμη μια εβδομάδα την Πέιλιν σε μια κωμική αν απαράσταση του ντιμπέιτ των υποψηφίων αντιπροέδρων.

Συμβόλαιο 5 εκατ. δολαρίων

Κάθε φορά, η εμφάνιση της Φέι ως Πέιλιν αναμεταδίδεται απ’ όλα τα κανάλια και σχολιάζεται για ολόκληρη την εβδομάδα. Και το καλύτερο είναι ότι η Φέι, ένα γνήσιο κωμικό ταλέντο, δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ για να γράψει τα αστεία. Απλώς λέει με μεγαλύτερες παύσεις και με κωμική έμφαση τα ίδια ακριβώς λόγια που χρησιμοποιεί η Πέιλιν. Η 38χρονη Ελίζαμπεθ Σταματίνα Φέι γεννήθηκε στην Πενσιλβάνια από Ελληνίδα μητέρα και Αμερικανό πατέρα με σκωτσέζικη και γερμανική καταγωγή. Σπούδασε στη Βιρτζίνια και αμέσως μετά πήγε στο Σικάγο, που θεωρείται πατρίδα των stand up κωμικών. Εκεί την ανακάλυψαν οι παραγωγοί του «Saturday Night Live» και σύντομα η Φέι έγινε η πρώτη γυναίκα βασική συγγραφέας του σόου, εμπειρία που χρησιμοποίησε και στο «30 Rock».

Παν. Παν

24 thoughts on “Sara Palin and Tina Fey, it’s a comedy stupid!

  1. «…stop photoshopping my head in sexy bikini pictures…»!!!

    Καταπληκτική ατάκα πάνω στα απωθημένα του αμερικανού (μόνο αυτού άραγε; ) για τις θεούσες! Είναι και τσαχπίνα, οπότε δύσκολο να πάρει ακριβώς την ξινίλα στις εκφράσεις της Πέιλιν, όμως την μιμείται υπέροχα!

  2. με 5 εκατομμύρια, να δεις και γω τι γέλια που θα προκαλούσα,,,,,

    καλημέρα απο τη μεγάλη βελγία που βρίσκομαι και έχω ενα κλαβιέ αλλα αντι άλλων!

  3. @ Zalmoxis
    Ναι, η αλήθεια είναι ότι την μιμείται εκπληκτικα. Ξέρεις, όλες αυτές οι σαχλαμαρίτσες, πέραν του ότι διαμορφώνουν ενα κλίμα, μας βοηθούν λίγο να παραμυθιαζόμαστε..Δεν είναι λίγο φιλε μου αυτό.

    @@Angeta
    Δεν είναι θεμα αμοιβής, αλλά ταλέντου. Και φαινεται ότι η ελληνις το διαθέτει και μιμείται εξαιρετικά.
    Στο Βελγιο φανταζομαι ότι βρέχει. να πας στα μουσεία να ανασάνεις λίγο

  4. Καλημέρα Ρίτσα.

    Πραγματικά απολαυστικό το video. Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο των New York Times (11/10/08) η Palin υποτίθεται πως σφίζει από ενεργητικότητα, αυτοπεποίθηση και φιλοδοξία και αυτό είναι που την καθιστά ελκυστική υποψήφια για τους Ρεπουμπλικανούς ψηφοφόρους που αναζητούν ένα δυναμικό πρότυπο που δεν φαίνεται να καλύπτει ο Μακέιν. Αντιγράφω: ‘She looks and sounds like a winner…she exudes more masculinity than anyone else at the top of her party’. Κάτι σαν τον Σβατσενέγκερ δηλαδή με φούστα και ψηλοτάκουνα.

  5. Καλημέρα,
    Αρκετά ενδιαφέρον και αστείο. Όποτε βλέπω ή ακούω τέτοιες ιστορίες προσπαθώ να φαντασθώ αντιστοίχως τί θα συνέβαινε, εάν στην Ελλάδα ένας κωμικός πχ Αλβανός από μητέρα και Έλληνα (με καταγωγή από Δανία και Ρουμανία) πατέρα έκανε κάτι το αντίστοιχο. Δυστυχώς, δεν φαντάζομαι κάτι το ευχάριστω, αλλά φανατικούς Ελληνάρες να ξεσπαθώνουν για την τιμή του Έθνους κλπ. Δεν ξέρω κατά πόσο έχουμε χιούμορ 😦

  6. Αγαπητή Ρίτσα,

    μόλις μου έγραψε κάποιος μπλόγκερ ότι από το προηγούμενο σχόλιό μου στο ιστολόγιό σου, το όνομά μου παραπέμπει σε κάποιο μπλογκ που δεν είναι δικό μου –

    το δικό μου ιστολόγιο βρίσκεται στην διεύθυνση:

    http://evastamou.blogspot.com

    Ευχαριστώ.

  7. Θα είχε ένα ενδιαφέρον να μάθουμε και ποιούς ψηφίζει η Σταματίνα (το λέω γιατί οι Έλληνοαμερικάνοι είναι συνήθως πιό ριπάμπλικανς από τους ριπάμπλικανς, γιου νόου).

    (Άσχετο, γιατί μου είναι τόσο δύσκολο να γελάσω με το αμερικάνικο χιούμορ; γιατί μου φαίνονται όλα τα αστεία τους κρυάδες; )

  8. Republicans, δε λέτε τίποτα… Αλλά το ωραίο που διάβασα κάπου, είναι ότι πρώτη η Πέιλιν (ισχυρίζεται ότι) έχει ντυθεί Τίνα Φέι σε κάποιο πάρτι μασκέ!!!

  9. Αν αυτή η ιστορία βγάζει πάντως κάτι χρήσιμο, είναι το οτι με το να τη μιμείται και να μη αλλοιώνει το περιεχόμενο του λόγου της (φγάζοντας ταυτόχρονα γελιο), αποδεικνύει οτι η ίδια η Palin είναι μια καρικατούρα!
    Και αυτή ακριβώς η καρικατούρα που φαίνεται «ελκυστική» στην flyover america (τον ξέρετε τον όρο;) είναι που φοβίζει.
    Γέλιο δηλαδή αλλά σφιγμένο…

  10. γειά σου ρίτσα μου με την καταπληκτική σου ατάκα, να πάω μουσείο!

    Πόσο καιρό έχω να σκεφτώ να πάω μουσείο!……

    Αν δεν γέλασες σήμερα πέρνα να δεις ένα καταπληκτικό βιντεάκι!

  11. Είχα διαβάσει για την Τ. Φέι αλλά δεν περίμενα τέτοια ομοιότητα και τόσο καλή μίμηση. Η γυναίκα είναι απίστευτη!

  12. Το νέο είναι – το βρήκα στην angeta που διασκεδάζει στα Βρυξέλλας – ότι είμαι the 49,159,089 richest person in the world! Και ότι είμαι in the TOP 0.81%
    richest people in the world!
    Χα, όχι παίζουμε…..

  13. @δ.Τζ
    Φιλιά πολλά ριτς

    @@angeta
    θα σε εξετάσω , είπαμε

    @@Ανέστης.
    ..
    Καλησπέρα φίλε μου. Σε χάσαμε. Ολα καλά; Γέλιο σφιγμένο; Προφανώς, από τη στιγμή που ειναι προσποιητό. Λένε τωρα για τον Μακέιν ότι κάνει κάτι κολπα- γκριμάτσες στα μάτια του, θυμίζοντας λίγο Νίξον. Χάος Ανέστη μου, χάος

    @ Ethan..
    .
    Καλησπέρα, δεν το ήξερα, θα το μάθω όμως.
    φιλια

  14. @ Meniek
    αρχισε το Χαλοουιν και δεν το ξέρω ; Τη μάσκα μου, παρακαλώ…

    @@ Indictos…
    ΜΜΜ, αφού ειναι αμερικανιές βρε αστέρι μου..Τί θες τωρα….

    @ Ευα Στάμου.
    Ευα μου, το ειδα κι εγώ., Δεν ξέρω, θα ειδοποιήσω το νατασσακι να το φτιάξουμε. Ζητώ συγγνώμη.φιλια ριτς
    πολυ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες σου, σε ευχαριστούμε

  15. @@ Ντροπαλός ..
    Δεν εχεις αδικο. Ελληνάρες ειμαστε και αν δεν κανω λαθος θα παραμείνουμε.Φιλια ριτς

    @@ Παύλος…
    Καλως το παιδί μας. Ολα καλά; Βάζουμε κάτι για να περνάει η ώρα, να μη μας φαίνεται βαριά η καλογερική…

  16. ‘Hθελα να ήξερα, αν είχαμε μια τέταια εδώ -εξ Αμερικής- τί γέλια θα προκαλούσε… Για την ακρίβεια, Τί Θα προκαλουσε…
    * ange-ta, με 5.000.000.gr και όχι σε δολάρια κι εγώ σου προκαλώ …γέλοτα! Τώρα ας «κλαψουμε» μαζί για τα λεφτά της αλληνής… Μωρ’ δε μπα… Υγεία να΄χουμε.

  17. Τουλάχιστον η Ελληνίς μου κάνει σε πιο συμπαθητική εκδοχή. Εγώ λέω να αποσύρουν την ορίτζιναλ και να βάλουν την ηθοποιό. Η δεύτερη μου φαντάζει πιο αυθεντική 🙂 Καλημέρα Ρίτσα μου.

  18. @dora tsirka
    Καλημέρα, Ντόρα. Προφανώς και ειναι πιο συμπαθητική, αλλά φοβάμαι πως οι αμερικανοί θα πέσουν στην παγίδα

Σχολιάστε

