Ημέρα Αποταμίευσης. Για ποιούς ;


Με απασχολεί κάτι όταν προσβάλει τη νοημοσύνη μου. Μόλις άκουσα στην τιβούλα ότι στις 31 Οκτωβρίου καλούμαστε να γιορτάσουμε την Ημέρα της Αποταμίευσης! Μα είναι καλά οι άνθρωποι ; Μας προτείνουν τί ακριβώς ; Να βγούμε στους δρόμους και να διαδηλώσουμε την υπερπροσφορά των τραπεζών και το εξαιρετικό επίπεδο των επιτοκίων ; Δεν ξέρω, όσο περνάει ο καιρός νοιώθω όλο και πιο απατημένη, όχι από τους άλλους, αλλά από τον ίδιο μου τον εαυτό που δεν λέει να ωριμάσει και να βάλει μυαλό. ( Απροσδόκητη ανάρτηση)

\ριτς

11 thoughts on “Ημέρα Αποταμίευσης. Για ποιούς ;

  1. ωωχ βρε Ριτσάκι μου!

    Εγώ δεν νιώθω απατημένη, απογοητευμένη νιώθω
    Κάποιοι, που δεν τους επέλεξα ούτε και τους θέλω, νομίζουν πώς μπορούν συστηματικά να προσβάλουν τη νοημοσύνη μου….

  2. @@νατασσακι….
    έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά προτιμώ να μαστιγώνω τον εαυτό μου για όσα συμβαίνουν γύρω μου, παρά να τα ρίχνω στους αλλους. Είναι πώς εισπράττω την έννοια της ευθύνης.
    φιλια…αυριο θα ανεβάσω το κομματι της Πέμπτης, κλασσικά…..

    Η Πενελοπε δεν πέρασε να πει καλησπέρα, όμως

  3. Και όμως Ρίτσα μου, κάποιοι εκείνη την μέρα θα γιορτάζουν.
    Αυτοί που τώρα τρών τις αποταμιεύσεις των άλλων και πίνουν στην υγεία των κορόιδων.

  4. Μα, δεν έχει αναρωτηθεί τόσα χρόνια κανείς γιατί η ημέρα της αποταμίευσης συμπίπτει με την «trick or treating day»
    (Hallowe’en); Ούτε καν εφέτος με την κρίση και τις σκανδαλώδεις ρυθμίσεις υπέρ των τραπεζιτών;

    Αφού κανείς δεν αναρωτιέται, τότε να μη θυμίσω ότι συμπίπτει και με την παραμονή της μεξικάνικης… Días de los Muertos!

  5. @indictos….
    Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα γιορτάζουν στις πλάτες των αλλων. Ετσι γραφτηκε η ιστορία του ανθρώπου.

    @@Zalmoxis
    αυτό το dias de
    los muertos με ανατρίχιασε και μου θυμισε Λεωφορειο ο Πόθος…

    @@Stratos….
    πολύ καλημέρα
    σας φίλε μου


    @@Το χαμομηλάκι..
    .
    . άστα να πάνε. Απ\ όλα είμαι και μεταξύ άλλων και παιδί.. αν και γέρασα πια. Δε βαριέσαι. Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι…
    Πολυ καλημέρα και σε σένα χαμομηλάκι.

Σχολιάστε

