Μπλογκοπαίγνιον again!


Women enjoy gelato inside the Galleria Umberto I. Naples, Campania, (Italy)

Με κάλεσε ο dinosma , ο γιός δηλαδή, και ο EL GRECO να συμμετάσχω σ’ένα μπλογκοπαίγνιο με κάποιες αλήθειες. Αυτά δεν τα πολυκαταλαβαίνω γιατί η αλήθεια είναι υποκειμενική υπόθεση και κανείς δεν την εκθέτει δημοσίως. Ομως, επειδή δεν θέλω να χαλάω το χατήρι κανενός, νάμαι κι εγώ!

Λοιπον οι κανόνες έχουν ως εξής:

Βάλε Link (σύνδεση) προς το άτομο που σε έκανε tag. Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες. Κάνε tag 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματα τους και links προς το blog τους. Ειδοποίησε τους ότι τους έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους.

Εγω έγραψα 8, πειράζει ; Και κάτι ακόμη: δεν καλώ κανέναν γιατί ήδη το παιγνίδι έχει κάνει το γύρο του.

1. Είμαι αλκοολική με τη δουλειά, οποιαδήποτε δουλειά, δεν κάνω διακρίσεις. Δώστε μου δουλειά και πάρτε μου την ψυχή!

2. Λατρεύω το θέατρο και τον κινηματογράφο. Αλλά ο υπερβολικός χρόνος που αφιερώνω στη δουλειά, την όποια δουλειά, μέχει θέσει εκτός θεάτρου και κινηματογράφου. Μόνον τα απαραίτητα και για να μην γίνομαι ρεζίλι.

3. Προτιμώ τη μουσική δωματίου, ως προς τις κοινωνικές μου σχέσεις, αν και εκ πρώτης όψεως μοιάζω ιδιαίτερα κοινωνική και ανοικτή.

4. Θέλω τους ανθρώπους λεύτερους με την καζαντζακική έννοια και τίποτα λιγότερο.

5. Απεχθάνομαι τις ήσσονος σημασίας συζητήσεις. Θέλω να βγαίνουν σπουδαία συμπεράσματα όταν συζητώ με κάποιους ή όταν καταθέτω τους προβληματισμούς μου.

6. Βαριέμαι τρομερά τις ασκήσεις επί εδάφους και γενικώς ο,τι σχετίζεται με τη γυμναστική. Εχω ξεκινήσει πάνω από εκατό φορές γυμναστήριο, αλλά στο τρίτο μάθημα την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια κι μάλιστα χωρίς ενοχές

7. Βρίζω όταν οδηγώ κλασσικά ,όπως κάθε Ελληνας που σέβεται τον εαυτό του.

8. Ενοχλούμαι από τη μαζική αντίληψη που προσπαθεί να επιβάλει η τηλεόραση.

11 thoughts on “Μπλογκοπαίγνιον again!

  1. να πω ότι δεν τα ήξερα όλα τούτα, ψέμματα θα είναι…🙂

    κι εκτός από το 1 και το 3, στα υπόλοιπα ξέρεις ότι συμφωνούμε :)))

    Φιλιά, Ριτσάκι μας
    Καλή Κυριακή🙂

  2. @ νατασσακι…..
    Καλως το μου και καλή Κυριακή. Να χαιρόμαστε τους Δημητρηδες της ελλαδας.,..κι ειναι πολλοί
    τωρα, πώς να το κανω που ειμαι αλκοολικ με τη δουλειά……επειτα η μουσική δωματίου το ξερω ότι ειναι λίγο βαρετή, αλλά τί να σου πω, τη χρειάζομαι,

  3. Μετά από ένα χρόνο ‘σου πες μου πες’ όλες τις ‘αλήθειες’ σου τις αναγνωρισα! Για το πρώτο υπάρχουν group αποτοξίνωσεις μην στεναχωριέσαι κάτι μπορεί να γίνει ποτέ δεν είναι αργά. Και τη μουσική δωματίου την καταλάβαμε και αυτήν.Τώρα για την κατζαντζάκια ελευθερία πολλοί την ζήλεψαν πόσοι μπορεί να την εφαρμόσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι το μεγάλο ζητούμενο. Για την ασκήση εδάφους προτείνω ποδηλατάδα όπως λέμε πορτοκαλάδα 😉 xx

  4. @ Penelope dearest
    δεν θελω αποτοξινώσεις.Μου αρέσει η αμαρτία και το αλκοολίκι. \Την ελευθερία παλι την επιδιώκω, αλλα ειμαι μακράν, οσο για τις ασκήσεις εδάφους ειπαμε να βγουμε τα ποδήλατα στους δρόμους, αλλα δε….δε το βλέπω….
    φιλια

  5. Λοιπόν πώς γίνεται να μπαίνω καθημερινά κι αυτό να μου ξέφυγε? Τι ΔΕΝ κάνω σωστά? Anw, αυτή η συσχέτιση με τη μουσική δωματίου, ήταν όλα τα λεφτά του βλογοπαιχνδίου

  6. @@ Darthiir the Abban….
    ναι αυτό ειναι, μεταξύ αλλων, αλλά εχει σχεση με την υπερκινητικότητα που με διακατεχει και δεν μαζευεται …προς το παρον. ξέρεις, αυτή η κατηγορία των ανθρωπων μπορεί καποια στιγμή να περασει στο αλλο ακρο.Εκει να δεις γέλιο.
    χαιρετω

Σχολιάστε

