Τα συνθήματα βροχή….


BEimagephp

Ο Δρόμος, Μάνος Λοΐζος/Κωστούλα Μητροπούλου Τραγουδούν οι Αλεξίου, Γαλάνη, Παπακωνσταντίνου, Νταλάρας, Καλατζής, και ο Λ. Παπαδόπουλος (Μάνος Λοΐζος, Αφιέρωμα, 1985)

Μου τόστειλαν στο μέιλ μου και το μοιράζομαι μαζί σας, αν και κυκλοφορεί πολύ στα μπλογκς απ’ ότι είδα.

Τα συνθήματα στους τοίχους των πόλεων πάντα ασκούν μια ιδιαίτερη γοητεία. Καθένα απαυτά αποτελεί μια ξεχωριστή κατηγορία τέχνης και την μοναδική έκφραση μιας φωνής.
Παρακάτω ακολουθούν ορισμένα από τα ωραιότερα:

«Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε»
(λεωφόρος Αλεξάνδρας, Αθήνα)

«Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση«
(οδός Μπενάκη, Αθήνα)

«Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα
(λόφος Στρέφη, Αθήνα)

«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα«
(πλατεία Εξαρχείων, Αθήνα)

«Οι τοίχοι έχουν αυτιά και τα αυτιά μας τοίχους«
(Ψυρρής, Αθήνα)

«Το καλύτερο σχολείο που φωτίζει είναι αυτό που καίγεται«
(4ο Λύκειο, Καλαμάτα)

«Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν
(Ε.Μ.Π., Αθήνα)

«Κολόμβε, γαμώ την περιέργειά σου«
(Decadence, Αθήνα)


«Δεν υπάρχουν παθητικοί καπνιστές, μόνο αντιπαθητικοί αντικαπνιστές«
(Τ.Ε.Ι., Αθήνας)

«Το Lifestyle είναι μαγικό, από μηδενικό σε κάνει νούμερο«
(Γκάζι, Αθήνα)

«Θεσσαλονίκη, η μόνη πόλη που γράφεται με δύο Σίγμα και προφέρεται με δύο Λάμδα«
(Μύλος, Θεσσαλονίκη)

«Διατηρείτε την Αθήνα καθαρή. Πετάτε τα σκουπίδια σας στον Πειραιά«
(Μεταξουργείο, Αθήνα)

«Ο Χριστός πέθανε, ο Αινστάιν πέθανε, και Εγώ δεν αισθάνομαι καλά τελευταία«
(Αν club, Αθήνα)

«Συμμετέχω, Συμμετέχεις, Συμμετέχει, Συμμετέχουμε, Συμμετέχετε, Αποφασίζουν«
(οδός Σινώπης, Αθήνα)


«Έγχρωμη TV, Ασπρόμαυρη Ζωή«
(οδός Στουρνάρα, Αθήνα)

«Μην τα περιμένετε όλα από την Αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας«
(Παπασωτηρίου, οδός Στουρνάρα, Αθήνα)

61 thoughts on “Τα συνθήματα βροχή….

  1. Ενα κι ένα τα συνθήματα…γέλασα πολύ και συμφώνησα σχεδόν με όλα. Είχε κι έχει πάντα μια αξία ο δρόμος τόσο με τη πραγματική όσο και τη μεταφυσική του έννοια…γι’ αυτό και τα συνθήματα έχουν πάντα το ένα πόδι έξω απο τη γη…:)

  2. @ tractatus…
    καλησπέρα Ελενάκι…είστε καλά όλοι ; Ναι, πλάκα εχουν τα συνθήματα. Η συνθηματολογια ειναι ολοκληρη επιστήμη πια και έχει σημασία να μην την προσπερνάμε γιατί αποτυπώνει τάσεις ανα εποχή…

  3. Από τα ευρηματικά που έχω διαβάσει σε τοίχους:

    «Ξύπνα! Ώρα να ταϊσεις τις τράπεζες»!

    «Έξω οι Έλληνες απ΄ την Ελλάδα»!

  4. Να σας χαλάσω λίγο τη συλλογή προσθέτοντας άλλα δυο, που δεν είναι και γκράφιτι, αλλά με κάνουν πάντα και γελώ;

    1) Μια πινακίδα (εδώ στο νησί), έξω από ένα σπίτι : «Απαγορεύεται η …έξοδος!»

    2) (Λένορμαν, γραμμές Κων/λεως) : «Με ποιον θα βγεις σήμερα με την πλήξη ή τη μοναξιά;» Κι η μητέρα μου το βράδυ,ύστερα από βραδυνή έξοδο με τον πατέρα μου και το νονό μου: Αχ, απόψε βγήκα και με την πλήξη και με την μοναξιά!

    Καλό ξημέρωμα!

  5. πολύ ωραία μερικά! αυτό το ‘δεν έχω φίλους έχω εμεσέν…
    !
    είχα δει κι ένα στα εξάρχεια που το θυμάμαι ακόμη, το καλύτερό μου, διότι λόγιος ο γκραφιτάς:
    εν αμίλαις πονηραίς, αθλιότερος ο νικήσας!’

    κι ένα γκράφιτι σε συνεργασία σ’έναν τοίχο στην παλλήνη:
    ο βασιλεύς θα επιστρέψει.
    κι από κάτω κάποιος είχε συμπληρώσει:
    μη φάτε!

    καλημέρα ριτς. προτεινόμενος τίτλος αυτής της ωραίας ανάρτησης:
    ‘ένα τραγούδι. κι ύστερα είπαν πως τα έγραψαν παιδιά’…

  6. Ευρηματικότατα !!! Επίτρεψέ μου να συμπληρώσω ένα που το είχα δει στην Καλλιθέα , δίπλα στον κινηματογράφο Αφαία : «Αν οι εκλογές μπορούσαν ν’ αλλάξουν κάτι , θα ήταν παράνομες «.
    Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για την πατρότητα αυτής της ρήσης ανακάλυψα ότι η ιστορία της ξεκινά μάλλον από έναν τοίχο του Σαν Φραντσίσκο .

  7. Ρίτσα μου,
    γέλασα με όλα. Ένα δε μου θύμισε τον εαυτό μου «Αντιπαθητική αντικαπνίστρια», έτσι νιώθω καμμιά φορά όταν αναγκάζομαι να παρακαλώ μερικούς «συμπαθητικούς καπνιστές» να καπνίζουν λιγότερο. Χα χα χα!
    Καλημέρα

  8. πολύς λόγος γίνεται για τις ιστοσελίδες «κοινωνικής δικτύωσης» όπως αρέσκονται να τις αποκαλούν οι ειδικοί περί των ορισμών, και τους «φίλους» που αναγράφονται στις «λίστες» του καθενός μας…
    σε μια εποχή που όλοι μας χρειαζόμαστε μία λίστα για το σούπερ – μάρκετ (μην τυχόν και ξεφύγουμε) μία ακόμη για τις υποχρεώσεις εκτός δουλειάς, μία ακόμη για αυτά που θέλουμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας (όταν/αν περισσέψει χρόνος), μία αντζέντα, ένα σωρό post-its αριστερά δεξιά, και τόσες άλλες που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή,
    ήρθε και η λίστα με τους φίλους!!!
    στέλνω χαιρετισμούς και ευχαριστώ για τη φράουλα!

  9. Σε φορτηγάκι έξω από την εστία Παντείου:
    «Λεφτεριά στους σκλαβωμένους από παιγνιδομηχανές!»
    Το υιοθέτησα σε αυτοκόλλητο χαρτάκι στα pc των παιδιών με υπογραφή Αναρχικός μπαμπάς. 🙂

  10. Καλημέρα,
    έχω μια ανάρτηση και πάνω σε μια κασετίνα είναι αυτό για τα σχολεία. Να δεις όμως ΤΟ ΠΩΣ είναι γραμμένο!
    Αχ Ρίτσα, η ζωή δεν περιμένει κανέναν και γώ περιμένω ακόμα το λεωφορείο! – Δικό μου-

  11. Καλησπέρα!

    Τα περισσότερα από τα συνθήματα αυτά κυκλοφορούσαν παλιά σε δυο βιβλία συλλογές της Κατερίνας Χριστοδούλου με τίτλο «Πες το με σπρέυ». Δε γνωρίζω αν η συγγραφέας μάζεψε το υλικό της απευθείας από ελληνικούς τοίχους ή αν μετέφρασε συνθήματα του εξωτερικού. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι τα δυο αυτά βιβλιαράκια οδήγησαν στην περαιτέρω διάδοση των συνθημάτων.

    Επιτρέψτε μου να μοιραστώ μαζί σας και μερικά ακόμα που δεν έχουν καταγραφεί στην παραπάνω καταχώρηση:

    «Φάτε σκατά, κερνάει το κράτος» (απλό και δυνατό)

    «Εμπρός μπλακάδες, να βγούμε στους δρόμους, με κρανία στα χέρια, με κάπες στους δρόμους» (σε τοίχο των Εξαρχείων, black metal communism)

  12. θεϊκό αυτό με το MSN
    εγώ βρήκα κάτι ωραία συνθήματα

    – Απαγορεύεται το Απαγορεύεται
    – Μην στηρίζεις τα όνειρά σου στ’άστρα, γιατί αυτά δεν στηρίζονται
    πουθενά
    – Οι νόμοι και τα διατάγματα καταργούνατι στα οδοφράγματα
    – Ξεκουμπώστε το μυαλό σας τόσο συχνά όσο ξεκουμπώνεται το παντελόνι σας
    – Οι μπάτσοι χτυπάνε στο ψαχνό, η TV στο μυαλό
    – Λευτεριά στους εξωγήινους αγωνιστές (Αστεροσκοπείο Α.Π.Θ.)
    – Μην τα περιμένετε όλα απ’την αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας
    – Το Πάσχα φέτος ματαιώνεται. Βρέθηκε το πτώμα
    – Ο κόσμος θα καταστραφεί αύριο. Πορεία διαμαρτυρίας την ερχόμενη Τρίτη
    – Αν ο Θεός υπάρχει είναι δικό του πρόβλημα
    – Εξω οι βάσεις απο τα μαθήματα
    – Κάτω τα κόμματα, ζήτω οι τελείες
    – Κάτω τα ζήτω, Ζήτω τα κάτω
    – Λευτεριά στους φυλακισμένους τηλεθεατές
    – One solution, revolution

  13. Πολύ καλό Ρίτσα. Μιλάμε για κυνισμό που τσακίζει. Είναι περίεργο άλλα το πιο πολύ γέλιο βγαίνει από τις ανασφάλειες, τις φοβίες και τις αδυναμίες μας.

    Ας παραθέσω κι εγώ κάτι. Το είχες γράψει σε ένα άρθρο σου και μου έμεινε: «Είναι αδιανόητο να μην μπορείς να φανταστείς το αδιανόητο» (Ε. Ιονεσκο).

  14. Αν η επιτυχία ενός ποστ μετριέται από τη διαδραστικότητά του, από την επιθυμία των σχολιαζόντων να το επεκτείνουν και να το συμπληρώσουν, τότε κυρία μου υποκλίνομαι….

  15. καλησπέρα σε όλους και σε έναν έναν χωριστά.

    @@@Πώς να σας ευχαριστήσω για τη συμβολή σας; Πρέπει κάποιος να τα μαζέψει όλα και να τα διανείμει στους μπλογκερς. Ετσι, για το παιγνίδι της ιστορίας..

  16. Να προσθέσω κι εγώ:

    “Ο κόσμος θα καταστραφεί αύριο. Πορεία διαμαρτυρίας την ερχόμενη Τρίτη.”

    ” Δεν είμαι προκατειλημμένος. Μισώ τους πάντες.”

    “Τα πάντα ήταν διαφορετικά πριν αλλάξουν όλα.”

    «Αράζω, άρα ζω»

    «ΚΑΝΟ ΟΡΘΩΓΡΑΦΗΚΑ ΛΑΘΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟ ΝΑ ΔΗΧΝΟ ΣΟΦΟΣ!!!»
    🙂

    Και εκτός από τα υπέροχα «Μην πατάτε τον τοίχο» της Κατερίνας Χριστοδούλου, υπάρχει και το «εμπρός στον έτσι που χάραξε ο τέτοιος», του Γιάννη Δημαρά, με φωτογραφική περιήγηση που έκανε ο γνωστός δημοσιογράφος στα ευρηματικά συνθήματα των τοίχων της εποχής, το 1981.

    Πολύ καλό Ρίτσα μας!

  17. Πολύ καλά τα πρισσότερα από αυτά αν και αυτό με το MSN δε μου άρεσε. Δεν έχω φίλους ( είμαι σοβαρό άτομο εγώ) σκέψου να μην είχα και MSN. Αει να χαθείς

  18. BARιέμαι

    Στα σκατά όση ζάχαρη κι αν βάλεις λουκούμια δεν γίνονται

    Μου λύπεις

    Ο πολιτισμός σας τελειώνει μόλις κοπεί το ηλεκτρικό ρεύμα

    Γίνε άμμος στα γρανάζια του συστήματος

    Χρηματιστηρημαδοκλαψομουνίαση

    Φωφώ σ΄αγαπώ άσε τον Τάσο!

    Φάνηκες να κοιτάς

    (περιοχή Εξαρχείων)

  19. ΧΑΧΑΧΑ
    Με πρόλαβες Ρίτσα!!!
    Μου ήρθε και μένα και με κάποια γέλασα πολύ. (κυρίως επειδή είναι τόσο εύστοχα)
    Κάποια είναι τόσο πικρά…

  20. «Να συγχωρείς πάντα τους εχθρούς σου. Δεν υπάρχει τίποτε που να μπορεί να τους ενοχλήσει περισσότερο» Μπορεί να μη μοιάζει με σύνθημα αλλά ταιριάζει στο ποστ , Ρίτσα ,καλημέρα.

  21. Τα πιο πάνω είναι μόνο μερικά ευρηματικά συνθήματα που θα βρείς σε διαφορα μέρη. Υπάρχουνε κι άλλα, εκ των οποίων αρκετά έγραψαν στα πιο πάνω σχόλια. Αυτό της φωτογραφίας δεν μ άρεσε αλλά αρκετά απ τα υπόλοιπα είναι ωραία.
    Εμένα μ αρέσει να διαβάζω κάτι (έστω με σπρέϋ) όπως μερικά απ τα πιο πάνω, παρά βρισιδι, πορνογραφίες και συνθήματα ομάδων…
    Ωραίο θέμα Ρίτς!

  22. αν και θα ήθελα να αποφεύγω τα αγγλικά, παραθέτω ένα που είναι γραμμένο πάνω στο νεσεσέρ μου!

    take care of the luxuries and the necessities will take care of themselves

    για μένα σε ελεύθερη μετάφραση, η ζωή βρίσκεται στις λεπτομέρειες.
    φιλικά
    Μ.

  23. Τα χαζεύω με τις ώρες, χαμογελάω, τα βγάζω φωτογραφίες, προσπαθώ από την γραφή ή το κείμενο να καταλάβω ποιος μπορεί να τα έχει γράψει, τα συνθήματα στους τοίχους είναι μια μοναδική διέξοδος, ένας εκπληκτικός συνεχώς αυτο-ανανεόμενος τρόπος έκφρασης , μοιάζει να έχουν ξεπηδήσει από τους μηχανισμούς και της ανάγκες της ίδιας της πόλης – σαν το δίκτυο ύδρευσης – αποδεινκύουν το χιούμορ, τη φαντασία και τους προβληματισμούς της νέας γενιάς.

    Kαι μην ξεχνάτε τα κλασσικά:
    «το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του» ,
    «οι μπάτσοι είναι αδέλφια μας κι εμείς αδελφοκτόνοι»,
    «με τα αφεντικά είμαστε μια οικογένεια γιατί μας έχουν γ…. τη μάνα»,
    «κανένας άνθρωπος δεν είναι λαθραίος»
    και το πολύ ρομαντικό (που μου έδωσες ιδέα για να το αναρτήσω):
    «θέλω να σε κρατώ απ’ τον ώμο και να σε χορεύω τάγκο στις μιλόγκες και στο δρόμο»

  24. ααα πολυ διασκεδασα με ολα αυτα!! ο καθενας ακουμπαει την δικη του αληθεια στους τοιχους της πολης που τον εγκλωβιζει… λεω να γραψω κι εγω κανενα στην δικη μου πολη μιας και τωρα τελευταια με εκνευριζει….
    φιλια καρυστινα

  25. Παράθεμα: Συνθήματα στους τοίχους! « Φωτογραφίες στον τοίχο του Καφενέ

  26. Καλημερίζω όλους. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή…. Δεν θα απαντησω χωριστα γιατί ειμαι κρεββατωμένη με οξεια γαστρεντερίτιδα!!!!
    Τη φωτο του ποστ τη βρηκα.Ηταν το μονο συνθημα που μπορουσα να κάνω κοπι και να το ανεβασω

  27. Ανταποδίδω την επίσκεψη🙂 Περαστικά…από έναν άρρωστο καθότι κρεββατομένος κι εγώ με αλλεργία και κρυολόγημα!! Όλα μαζί σε 1…

  28. 2η προσπάθεια… ο δαίμων του Βασιλάκη του Γκέϊτς φταίει!!! Φτου τα «παράθυρα» μου μέσα και καλά να πάθω που δεν χρησιμοποιώ τον Mac… Πάμε πάλι το σχόλιο🙂

    Ανταποδίδω την επίσκεψη σου.
    Περαστικά…από έναν άρρωστο!!! Αλλεργία και κρυολόγημα μαζί, 2 σε 1…

    Εύχομαι ταχεία ανάρρωση.

  29. Περαστικά, περαστικά,

    και ζητείστε να σας κανακέψουν, όταν αρρωσταίνουμε το δικαιούμαστε περισσότερο…

    Γρήγορα γερή και δυνατή.

  30. Ρίτσα περαστικά και γρήγορα. Ελπίζω τα κέφια να γίνουν καλύτερα…λέω να τα πούμε στις αρχές του άλλου μήνα επιτέλους κι απο κοντά. Ελπίζω να είσαι καλά…σε σκέφτομαι…🙂

  31. ριτσάκι, ελπίζω να είσαι τώρα καλά και συρ πιε που λένε και οι γκάλλοι! ίσως είναι μια μικρή ευκαιρία να ξεκουραστείς για λίγο, γιατί τρέχεις πολύ! περαστικά, γρήγορα!

  32. περαστικά… δεν πέρασαν; άλλαξε η μέρα!

    άλλο ένα σύνθημα:

    απαθείς πολίτες δούλοι ισοβίτες (πλατεία Νέα Σμύρνης)

  33. Πάρα πολύ καλά όλα.
    Τα έχω ήδη φωτογραφίσει, διαβάσει, σκεφτεί😉
    Πολύ καλή ιδέα να τα ποστάρεις..
    Ξέρεις πολλές φορές περπατώντας στο κέντρο της Αθήνας και διαβάζοντας τα, σκέφτομαι πως αυτά ειναι η καλύτερη σάτιρα της πόλης..η καλύτερη κριτικής της..
    Τα συνθήματα στους τοίχους λοιπόν…λένε πάντα την αλήθεια.. (παραφράζοντας στίχο γνωστού τραγουδιού)..
    Καλό σκ!

  34. Ομορφα συνθηματα που πισω απο το χιουμορ και με προσχημα την αντιδραση φωναζουν για την μοναξια την απογοητευση την ανεργια.
    Ολα αυτα ειναι δειγμα οτι οι νεοι ανθρωποι βλεπουν ακουν σκεφτονται δεν ειναι φερεφωνα κανενος!
    Την καλημερα μου

  35. Καλημέρα σε όλους…
    Ο Λαζαρος αναστήθηκε,αν και ειναι ψόφιος ο δυστυχής. Ζωή κι αυτή! Εν παση περιπτωσει, χαιρομαι πολύ για την ανταπόκριση που ειχατε στα συνθήματα που οπως σας είπα μου ταστειλαν φίλοι στο μειλ μου. Φαντάζομαι ότι ολα εχουν γραφτεί σε βιβλιαράκι, απ ότι καταλαβαίνω από τις αναφορές σας και από τις σιγουρες πληροφορίες του Ηρακλή Πουαρώ της ομαδας, του Νατασσακίου του Μεγάλου….κατά το Μεγάλος Πέτρος, κάπως έτσι.
    φιλια….δεν θα απαντήσω χωριστά και τί να πω άλλωστε…θα γραψω ομως κάτι για την ασθένεια, αν μου προκύψει βεβαιως

  36. Τα συνθήματα νομίζω ότι είναι ενδεικτικά της ιδιοσυγκρασίας του έθνους (σεβασμός του τοίχου του δίπλα, ισοπέδωση των πάντων, κυνισμός μέχρι θανάτου). Επίσης το γεγονός ότι 90% είναι γηπεδικά δείχνει ότι έχουμε ξεκαθαρίσει και τις προτεραιότητές μας σαν έθνος. Αρκετά με τη γκρίνια όμως, ομολογουμένως έχουν χιούμορ🙂

    Περαστικά αγαπητή κα Μασούρα!

  37. Πολύ ωραία η συλλογή! Ευρηματικά τα περισσότερα συνθήματα των τοίχων, αν και τα περισσότερα είναι αντιγραφή αποφθεγμάτων γνωστών φιλοσόφων και μη. Πάρε και λίγα ακόμη να συμπληρώσεις:

    «Όποιος ανακατεύεται με τις τράπεζες, τον τρων οι τόκοι»
    «Ρούχα; Σιμέ….Σχέσεις; Σικέ»
    «Την Ελλάδα θέλομεν κι’ ας τρώγωμεν πέτρες» (παλιό, Κύπρος)
    «Μη μου τη λήθη τάρατε…»
    «Του 8ώρου οι πεσόντες νανουρίζονται με τσόντες»
    «Μη σκοτώνετε να κουνούπια, άλλοι σας πίνουν το αίμα».

    Περαστικά και γρήγορα! Θερμούς χαιρετισμούς.

  38. @Zorba the Greek….. πρεπει να τα μαζέψω και να τα κάνουμε λινκ σε οσα μπλογκ θέλουν..Γινεται ;
    Ειμαι λίγο καλύτερα. θα δούμε από δευτερα…σε ευχαριστώ

  39. @@Belbo
    ευχαριστώ για τα περαστικά
    Γηπεδική δεν ειναι η εν γένει συμπεριφορά ; Αλλά, ξέρεις, όχι ολων μας. Δεν αγαπώ τις γενικευσεις. Με φοβίζουν και στήνουν λάθος σκηνικό, νομίζω.

  40. Ρίτσα, δε σας φοβίζει το ότι όλοι χαμογελάμε με το:
    “Το καλύτερο σχολείο που φωτίζει είναι αυτό που καίγεται“ ; Νομίζω ότι η «γηπεδική» λογική έχει περάσει σε όλους μας και αυτό προσπάθησα να «καυτηριάσω», φιλικά,

  41. @Belbo…
    προσωπικά δεν χαμογελώ, αλλά θυμώνω όσο κανείς άλλος. Ειμαι παιδί εκπαιδευτικών με άλλες ευαισθησίες απέναντι σ αυτό που λέγεται σχολείο. Οτι υπάρχουν προβλήματα που δεν θαπρεπε να υπάρχουν στον 21ο αιώνα ειναι γεγονός. η λύση δεν ειναι να τα κάψουμε, γιατί τότε θα ήταν αλλες οι εξελίξεις.
    Οσον αφορά τη γηπεδική λογική, θελω να ελπίζω ότι δεν έχει περάσει σε όλους και επιμένω σ αυτό για πολλούς λόγους. Πάντα ελεγα και εγραφα από νεα ότι υπαρχουν δυο Ελλάδες : η μια έτσι και η αλλη αλλιως. Απλώς, δεν ήξερα και δεν ξέρω ποια υπερισχύει. ισως αυτή που ειναι μεγαλος θορυβοποιός.

  42. Νομίζω ότι έχετε δίκιο ότι πρέπει να το βλέπουμε έτσι! Δεν θα είμασταν εδώ να σας διαβάζουμε αν δεν το πιστεύαμε🙂

  43. Μια και με είπες και Νατασσάκιον και μεγάλο (ενώ όλοι με έχουν ταράξει στα «μικρό» :p)

    πάρε δωράκι το Δρόμο, να συνοδεύει τα γραμμένα συνθήματα….

    Φιλιά
    (φεύγω για ρακοκατανύξεις, αν δεν απαντώ αύριο, θα είμαι πτώμα από το χορό να ξέρεις, χο χο χο!)
    🙂 🙂 🙂

  44. @@νατασσακι….
    Καλε δεν ντρεπεσαι καθόλου ; Μανα είσαι εσύ ή κακια πεθερά; Ακου θα κοιμάται αυριο., αντι να σηκωθεί πρωί πρωί να κάνει λίγη φασίνα αναζωογονητική…

  45. Ενα που είδα στο γκάζι, παρόμοιο με το αιγαιο ανηκει στα ψαρια του, ειναι το εξής:
    Η Μακεδονία ανήκει στις αρκούδες της!
    επίκαιρο…

  46. Το κορυφαίο είναι στο Παγκράτι: «Του οχτάωρου οι πεσόντες, νανουρίζονται με τσόντες»

Σχολιάστε

