Βρήκα τη φωτό εξαιρετική. Ανάσα μέσα στη μαυρίλα.


1227179146_5Ο σκύλος είναι βέρος Βιεννέζος. Το χιόνι και η κακοκαιρία των ημερών του χάλασαν λίγο την κουάφ. Ας είναι, γιατί έγινε …χαριτωμένος. Αυτό θα πει σκυλίσια ζωή φίλοι μου!

Επονται τα σοβαρά…

ριτς

υγ.(της..επιμελήτριας :p)
Να συμπληρώσω την ανάλαφρη ατμόσφαιρα του ποστ (πριν πέσουμε στα βαριά, πάλι) με τραγούδι:

Το σκυλάκι το κανίς, Γιάννης ΛοΓοθέτης (1977)

ultravox-vienna

το γιουτιουμπάκι, ευγενική προσφορά του Ινδικτου… Είδατε πώς αποδίδει η συλλογική εργασία κυριε Καμηλιέρη μας ; Στην πράξη αγαπητέ μου, στην πράξη, κι όχι στα λόγια….

28 thoughts on “Βρήκα τη φωτό εξαιρετική. Ανάσα μέσα στη μαυρίλα.

  1. Συμπαθέστατος είναι! (γούτσου-γούτσου, εις άπταιστα ελληνικά)

    Αλλά εμένα μου μοιάζει σαν σκύλος emo!

    [μες τη μαυρίλα πάλι το σχόλιο μου, ουφ!]

  2. @sikofagos….τον βρήκα αρκετά προβληματισμένο τον βιεννέζο σκύλο κι είπα να τον προβάλω. Εκει στην Αυστρία ειναι λίγο κάπως οι κοινωνίες τους κι ίσως κακοπερνάει…Λέμε τωρα….

  3. @anepidoti…..
    τί έγινε ; Περαστικά εύχομαι/Κι εγώ πέρασα μια ιωσάρα άλλο να σου λέω, άλλο να βλέπεις.Ούφ!
    να προσέχετε κυρία μου…

  4. Τη γλυκό σκυλάκι. Αλλά ότι αγαπάς το βλέπεις γλυκό. Εγώ έχω έναν τεράστιο ελληνικό ποιμενικό και τον λέω το μωρό μας..φαντάσου..
    καλημέρα

  5. @Σοφία…. ξέρεις τα σκυλιά είναι κάτι σαν την προέκταση του χεριού του ανθρώπου και σου προσφέρουν μόνον αφοσίωση. Δεν είναι σπουδαίο ;

  6. Όλοι (!) τον βρήκατε κούκλο. Εγώ που τη βρήκα κούκλα πειράζει;
    Μάλλον επιρρεασμένος θα είμαι από τη ταινία : Το λαγωνικό Κ-9 (που ο Τζέρι Λι της έδωσε και κατάλαβε…)

  7. Κάτι σαν ερωτηματικό ανάποδο
    κόλλησε σ ένα σύννεφο .

    Α! χα χα χα … αν μου επιτρέπεις το αστειάκι ….
    Ωραίο και το τραγουδάκι !

    Καλημέρα

  8. @ Ελένη Μ… καλως όρισες αν ερχεσαι για πρώτη φορά. Το Μ δεν το θυμάμαι, ας είναι όμως….
    Ο καημένος ο βιεννέζος ! Και να σκεφθείς διάβασα ότι μόλις τον είχε πάρει η κυρά του από το κομμωτήριο…. Φαντάσου νεύρα, όχι ο σκύλος, η κυρά…

  9. Καλημέρα Ρίτς. ωραία φωτογραφία, με έκανε να χαμογελάσω.
    Το σκυλί είναι κούκλος ή κούκλα?
    για κούκλα μου κάνει…

  10. Ritsmas
    H εικόνα που προανέφερα προήλθε από την φωτογραφία του σκύλου …το στρογγυλό μουσούδι και το ένα ματάκι που φαίνεται , μου έμοιασαν με ερωτηματικό ανάποδο , το απαστράπτον λευκό του τρίχωμα με σύννεφο (εξηγώ διότι δεν μ αρέσουν οι παρεξηγήσεις ) και έτσι όπως άφησα το σχόλιο μου … ήταν ίσως ακατανόητο .

    Και το σκυλάκι θα νευρίασε νομίζω… αλλά πριν την κυρία του …στο κομμωτήριο !

    Δεν έχω αφήσει σχόλιο άλλη φορά εδώ…καλά θυμάσαι .

    Καλό απόγευμα !

Σχολιάστε

