Από τη γιορτή για την Ελένη Γκίκα στον πολυχώρο Αγκυρα


Το τεχνικό σκέλος το ανέλαβε η φίλη μας Νατάσσα, εγώ έβαλα το μπλογκ και οι εκδόσεις Αγκυρα, με επικεφαλής την Αναστασία Παπαδημητρίου, όλη την οικογένεια και την Ελένη Γκίκα το… έμψυχο υλικό.. Μέσα από την καρδιά τους.

Η θεατρική παράσταση έγινε με αποσπάσματα του βιβλίου της Ελένης «Υγρος Χρόνος» και όμορφα τραγούδια σε μουσική Αναστασίας Παπαδημητρίου και στίχους σπουδαιων ποιητών. Το κάθε γιουτιουμπ έχει δίπλα τις πληροφορίες του..

ευχαριστούμε πολύ Νατάσσα…

Τα υπέροχα μελοποιημένα ποιήματα, είναι εδώ: 

ceb1cebdcf84ceafceb3cf81ceb1cf86cebf-ceb1cf80cf8c-natasa-002ceb1cebdcf84ceafceb3cf81ceb1cf86cebf-ceb1cf80cf8c-natasa-001

ΥΓ Μιλησα και εγω, αλλα ήμουν μαυρο χαλι, οπότε το απέσυρα εν ψυχρώ…

14 thoughts on “Από τη γιορτή για την Ελένη Γκίκα στον πολυχώρο Αγκυρα

  1. Κακώς σε άκουσα και το «απέσυρες», μια χαρά ήσουν!
    🙂

    Τα βιντεάκια είναι εντελώς ερασιτεχνικά, αλλά είναι δείγμα της υπέροχης δουλειάς που έχει γίνει -μακάρι να το δούμε ξανά 🙂

    (ξέχασες να πεις ότι τραγουδούσες συνέχεια, και μου χαλούσες τη λήψη -δεν σε ξανακάνω παρέα! 😛 )
    😆

    (και να μη βάλω και φωτογραφίες τώρα, και σε εκθέσω ανεπανόρθωτα!)

    Καλημέρα, καλό μήνα
    Περάσαμε υπέροχα, κι ευχαριστούμε 🙂

    Φιλιά

  2. @νατασσακι.,
    Νατασσάκιον στρατηγέ μου, οι υπολοχαγοί ενίοτε έχουν δικιο , να τους ακούτε. Φτάνει πια αυτή η έκθεση, δεν θέλουμε άλλη πια… Η δουλειά σας στρατηγέ μου είναι άψογη για τα δεδομενα ης βραδιάς, και ευχαριστούμε. Τραγουδούσα που λες στρατηγέ μου, γιατί το πρωί που ξυπνώ δεν τραγουδώ στο μπάνιο μου, οπότε καταλαβαίνετε το απωθημένο μοθ
    Η βραδυά όνειρο, πότε θα βγουν τα τραγουδια σε σι ντι , στρατηγέ μου, δεν εχετε προνοήσει δι αυτό ;
    Καλημέρα σας, να προσέχετε τους υπολοχαγούς σας..

  3. Για Cd πρέπει να ρωτήσουμε την Αναστασία, μάλλον
    (αλλά «ιδιωτικώς», ότι έχουμε εγγράψει, θα σας αποσταλεί πάραυτα 😉 )

    Τα φιλιά μου
    (να τραγουδάς στο μπάνιο, κάνει καλό βρε! 😆 )

  4. Απίστευτες είστε! Κυρία Ρίτσα μας, εσάς θέλουμε! (Θα κάνουμε διαδήλωση, θέλουμε το… λογοκριμένο!) Νατασσάκι, θα σ’ έχουμε υπόψη ματάκια μου! Ριτσάκι μου καλέ ήσουν θεική, ανέβασέ το!
    Σας γλυκοφιλώ, κοιμισμένη!

  5. Ήταν μια γλυκιά βραδιά και η Ελένη το ίδιο, σαν μια αγκαλιά, πιστεύω μάλιστα ότι πέρασε στην παράσταση αυτό που σκεφτόταν… Η ομιλία σου Ρίτσα ήταν πολύ καλή, εύστοχη αλλά και συγκινητική για τη φίλη σου. Με ενθουσίασαν τα τραγούδια, μακάρι να βγουν σε cd.. Εγώ ποστ συγκεκριμένα για την παράσταση δεν κάνω αλλά πόσταρα στίχους…

  6. Ρίτσα μου, πολύ αληθινά και πολύ συγκινητικά τα λόγια σου!
    Έτσι, είναι!
    Όλοι ευχαριστούμε την Ελένη που μας έχει φίλους!
    Όπως ευχαριστούμε κι εσένα με την νατάσσα που μας δώσατε φως!
    Να είστε καλά και πάντα τέτοια!

  7. Σε σένα και τους συνεργάτες σου, Ρίτσα μας, για τη δημιουργική πρωτοβουλία, εύγε!
    Θα ήθελα πολύ να δω το περιεχόμενο της ομιλίας σου, μπορείς να το αναρτήσεις στο μπλόγκ σου;

  8. @Μικρός π..
    μπα, δεν ειναι τίποτα., δυο κουβέντες για την Ελενη, το βιβλιο και τη φιλια μας…Την εχει η Ελένη , ισως ηναναρτήσει εκείνη…Χαλαρή ήτο, οπως κι εγώ άλλωστε….

    ευχαριστούμε για τα καλά σου λογια. Εγω εβαλα την καλή ψυχή και η Νατάσσα τη δεξιοτεχνία της….

  9. @vasilis….
    βασίλη μου χαρας το κουράγιο σου μαζί μας…το κλουβι με τις τρελές το ξέρεις ; Ασε που θα παμε να το δουμε στο Παλλας τον Μάρτιο,άστο αυτό πια….

  10. elafini….ειχα ανεβάσει ποστ σχετικό, προφανώς δεν θα το είδες…αν θες την Κυριακή που μας έρχεται, θα έχουμε επανάληψη. Το Νατασσακι εχει ολες τις λεπτομέρειες.
    φιλια

Σχολιάστε

