Οι πιο καυτοί αρσενικοί του πλανήτη….άνω των 50! Σιγά, παιδιά….


five_slide

Επειδή ψιλοβαρεθήκαμε τα ίδια και τα ίδια, τις  βαρύγδουπες  αναλύσεις κι εκείνο το » άντε πάμε πάλι απ’ την αρχή», τρώγοντας απλώς τις σάρκες μας, σκέφτηκα ότι θα ήταν εξαιρετική ιδέα για το γυναικείο πληθυσμό της μπλογκοπαρέας να ρίξει μια ματιά στους πιο hot and sexy men of the….world , άνω των 50… Καλά, είναι τρελοί αυτοί οι Αμερικανοί. Όλος ο κόσμος ξεκινάει και τελειώνει σ’  αυτούς. Ευτυχώς που έχουν συμπεριλάβει τον Sean. Εγώ είμαι κλασσικά με τον Sean  και λίγο με τον Brosnan.

Bruce Willis, Clint Eastwood, Denzel Washington, Harrison Ford, Mikhail Baryshnikov, Morgan Freeman, Patrick Stewart,  Pierce Brosnan, Richard Gere, Robert Redford, Sir Sean Connery, Steve Martin, Bill Clinton…..

sir_sean_connery_wearing_scottish_kilt


ΥΓ…μπόρα είναι θα περάσει!!!

ριτς

58 thoughts on “Οι πιο καυτοί αρσενικοί του πλανήτη….άνω των 50! Σιγά, παιδιά….

  1. Καλώ το ΝΑΤΑΣΣΑΚΙΟΝ να αναρτήσει τον Σων ( σημείωση, όχι τον Χιού, γιατί είναι κάτω των50) και να προσθέσει και καμια διασκεδαστική μουσικούλα. Νυσάφι αυτή η σοβαρότης….

  2. Εγώ για μια καλημέρα πέρασα να πω…

    Κάνετε τη δουλειά σας με τους … άνω των 50!!!

    χαχα

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  3. μετά τα 50… και καυτοί δεν ξέρω αν γίνεται, πάντως ο Clint Eastwood τα έχει τετρακόσια, και κάνει εξαιρετικές ταινίες,
    άντε και ο Indiana Jones, είναι ακόμη ΑΝΤΡΑΣ,
    αλλά αυτόν χριστιανό τον CLINTON ποιές βιτσιώζες τον ψήφισαν?

  4. Eλπίζω σύντομα σε μελλοντική συνέχεια:
    «οι πιο καυτές γυναίκες του πλανήτη»
    Με φωτογραφικές αποδείξεις για το πόσο hot είναι, βεβαίως βεβαίως.🙂

  5. Και για να επανέλθουμε, όχι παιδί μου, τον Χιού δεν θα τον έβαζα, εμένα η φωνή του μ’ αρέσει κυρίως🙂

    Αλλά για τον Sean, τι να πω -και πριν τα 50, και μετά τα 70!🙂

    Να ‘σαι καλά βρε Ριτσάκι μας, για το χαμόγελο🙂

  6. ο Σων Πεν πιάνεται;
    και μην ακούσω κιχ! 😉
    τι να μας κι οι ξενερουά αμερικέν…άκου κλίντον…και τίποτε για σων πεν…
    δείτε το το θέμα μου ρίτσα μας!😉

  7. Άντε, και από του χρόνου και τον (πολυαγαπημένο μου και Σκωτσέζο) Sean Bean…
    Fly me to the moon
    and let me stay among the stars….

  8. @Allu fun Marx….
    α, ο Λαζαρος….. ανεστήθη το πουλάκι μου..
    σου ετοιμαζω και γυναικες , ενδιαμεσως ομως κατι λίγο στο πιο σικ και βλέπουμε….φιλια, την αγαπη μου….

  9. @roadartist,
    καλό μου αυτούς ειχε το συστημα, αυτούς εβαλα…δεν ειναι δική μου η επιλογή…..
    φιλια πολλά

  10. Μπήκα κι εγω να δω τους «χοτ» πενηντάρηδες… Καλός ο Σων… παρά τα χρονάκια του, συμφωνώ μαζί σου και με το γλυκο-νατασσάκι, έχει τύπο και ύφος. Φιλια ριτσάκι

  11. Δεν ξέρω πως είναι οι υπόλοιποι από κοντά
    αλλά o Pierce Brosnan είναι ο ομορφότερος άντρας του κόσμου ψιλός αδύνατος γυμνασμένος χωρίς υπερβολές με μπλε μάτια, είναι φυσικώς χωρίς πλάστηκες ομορφότερος από κοντά και βάζει κάτω όλους τους άνδρες
    από 18 μέχρι 75 τον γνώρισα όταν ήρθε στην Ελλάδα για το Mamma mia
    εντυπωσιάστηκα από την εμφάνιση του και την καταπληκτική συμπεριφορά του
    πιστεύω ότι αξίζει να έχει θαυμαστές. Παρακαλώ μην με κοροϊδεύετε

  12. Και εγώ είμαι εδώ τι γίνεται ?? Πεστε με ποιος θελετε να σας στείλει γράμμα και θα του το ψυθιρίσω, εχω τα μέσα βλεπετε😉

  13. πα πα πα …..
    ανδρες πάνω απο 50 και σεξ!!!
    Ας μη πω τα τετριμμένα, περι ανδροκρατούμενης κενωνίας άτιμης κλπ. κλπ. κλπ.

    Ομως δεν σου λέω τίποτα, θα πάρεις τα πιο πολλα σχόλια και θα έχεις τα πιο πολλά κλίκ, να μου το θυμηθείς!

    Κάποτε, σε μια μεγάλη εταιρεία είχαν 10 θέματα στην ημερησια διάταξη προς συζητηση στο Δ.Σ.
    1. Ανάλυση της αγοράς για το υπο κυκλοφορία προϊόν σου ξου μου σου του. Προταση απο τον πρόεδρο, ψηφοφορία σε 3 λεπτά θέμα λυμένο.
    2. Η νέα πολιτική για τους 10 πάνω – πάνω μάνατζερς, πάλι σου ξου μου σου του σε 3 λέπτα εντ οφ δισκάσιον
    3. μια απο τα ίδια, το θέμα δύσκολο, η ανάλυση του προέδρου αποδεκτη ανευ συζητησης.
    .
    .
    .
    .
    10. Μετατροπή του πάρκινξ ποδηλάτων και διευκόλυνση των ποδηλατοδρόμων: συζήτηση 3 ώρες!!!

  14. Πήγα στο λινκ και τους είδα εναν – ‘εναν.
    Οι περισσότεροι είναι για να τους βλέπεις και να σου κόβεται η όρεξη μια για πάντα.
    Ιδιαίτερα οι businessmen, για τα μαύρα κλάματα!
    Ασε αυτούς τους γερασμένους πάλε ποτέ κούκλους, όπως ο Πώλ Νιούμαν…..

    σου πα, πολλές απόψεις!!!

  15. Ριτσάκι μου, με ανησυχείς…

    3 «στρέμματα» φωτογραφία έβαλα!
    (σιγά που θα έχανα την ευκαιρία, Sean είναι αυτός!)

    Αλλά για εύθυμη μουσική, πες στο Ντίνο, δεν μου ‘ρχεται κάτι να ταιριάζει.

    @ Σωτήρη, δεν έστειλες ε;
    Γι’ αυτό ψήφισαν τον Κλιντον παιδί μου, επειδή δεν είδαν εσένα!!!😆

  16. @@@Penelope….
    τί έγινε ; σε άφησα χωρις ρόλο εγώ η κακιά πεθερα; Για να κάνεις τα κονέ σου εσύ αρχόντισα μου….για να σε δω…..

  17. πα πα πα! άκου … κλίντον! πάντως όταν βάλεις και τις γυναίκες που σου ζήτησε ο αλλού, μην ξεχάσεις να βάλεις κι εμένα!

  18. @ange-ta
    αχ φιλεναδα, πόσα τέτοια εχω να διηγηθώ στα …εγγόνια μου…αν δηλαδή τυχει να αποκτήσω ποτέ κανενα…Θα γελανε και οι τζαμαρίες της βεραντας….

  19. @abttha…… βρε το κορίτσι μας…βεβαιως να σε βαλω αναμεσα στις χοτεστ γουιμεν του πλανητη..τοσες προβες εχουμε κανει δηλαδή ….φιλια, να μιλησουμε,…

  20. Καλησπέρα! Περιμένω ανυπόμονα να βάλεις και τις καυτές 50άρες!
    Άσχετο: Καμία -μα καμία- δεν σκέφτηκε τον 66χρονο Τζάγκερ; Τον 62χρονο Μπάουη; Τόσους άλλους ρόκερς τον δεύτερων -ήντα; Τέτοιο πια φετίχ μα τα ταηξύντο και τις γραβάτες;

  21. Aχ και να ήμουν η Ούρσουλα Αντρες στα χέρια του !!!!
    Αλλά και o Robert Redford η άλλη αδυναμία μου!! The Great Catsby και ξερό ψωμί!!
    Αυτά….
    Φιλάκια πολλά πολλά!

  22. Το ποστ είναι προεόρτια για την γιορτή της γυναίκας;😆

    (οι πιό πολλοί πάντως είναι πάνω και από τα 60 λέμε)

  23. @Indictos….σε αφήνω να αναρωτιέσαι και σου επιτρέπω να φαντάζεσαι ο,τι θες…!!!!!!

    @ Thalassini… να εξηγηθώ. Η επιλογή δεν ηταν δική μου. Τους βρήκα όλους μαζεμένους κι έτσι στημένους.Οπότε,ειπα, δε βαριέσαι , τί και πώς δεν εχει σημασία… Ο Ρομπερτ ματια μου εχει σκατογεράσει…. ο Πολ Νιουμαν μας εχει αποχαιρετήσει και πάει λέγοντας…Αυτός ο Σον μας έμεινε, αλλά κι αυτός …τέλος πάντων…

    @despinarion….να μη μου συγχλιζεις το κορίτσι μας .. Εμείς γενικώς παίζουμε, μιας και μας έχει χαλάσει η μαγιά…

    @zalmoxis….Γυρίσατε ;;;;;

  24. @Νοσφεράτος…. ο,τι θες. Τώρα που πηραμε φόρα…. και τα ζομπι ανω των 50 μεσα…Εγω θα ελεγα και κατω των 50, αλλα εντάξει, να μην το χαλάω τώρα….\φιλια

  25. o-kairos…. Καλά, στειλε μια ολόσωμη και βλεπουμε…Με γραβατα παρακαλω σαν τους κυριούληδες της αρχικής φωτο…. Οχι μη ντυθείς κέλτικα. Ενας είναι και δευτερος δεν γίνεται.. Μην κοιτάς εκείνος ο διαδοχος του θρόνου που φοράει πότε πότε κάτι τέτοια…

  26. Καλά δεν με πείθουν οι υπερήλικες, εξακολουθώ να προτιμώ τις τεκνούρεςςςςςςςςςς.
    Καλό Σαββατοκύριακο

  27. @venceremos
    τί να σου κάνω; Αυτούς βρήκα έτοιμους και όπως ήταν τους ανέβασα, αναδεικνύοντας τα γουστα των αμερικανώνβεβαίως βεβαίως κι όχι τα δικά μου…Επονται οι καυτές γυναίκες!!!!

  28. Σον Πεν φορ εβερ, και όχι μόνο για στήριξη στην ανεπίδοτη….(τρώμε και τις μπούκλες μας για πάρτη του αν θες, κοπελιά) και κατά τα άλλα : Sean φυσικά, Πολ Νιούμαν εννοείται, Μπρους Γουίλις (για αδιευκρίνιστους λόγους), Χαρισον Φορντ γιατί έτσι μας αρέσει, Στινγκ (τι θεός!), Σπρινγκστιν για την σέξι φωνή (το ατελείωτο έχω κάνει εδώ) και για τους businessmen, απλά μου κάνουν πλάκα…ε;

Σχολιάστε

