Η Εφη Θώδη δεν άντεξε..τα τηλεοπτικά βαρίδια


ceb5cf86ceb7-ceb8cf89ceb4ceb7Σκόπευα να γράψω κάτι γι αυτή τη γυναίκα – την Εφη Θώδη – που δεν κατάφερε να διαχειριστεί το βαρύ φορτίο της δημοσιότητας κι έγινε εύπεπτη τροφή για τα τηλεοπτικά όρνια. Λυπάμαι γι αυτή τη γυναίκα που αν μη τι άλλο τραγουδούσε όμορφα τα δημοτικά τραγούδια…

Η Μαρία Κατσουνάκη, συνάδελφός μου στην Καθημερινή με πρόλαβε και με την εξαιρετική της πέννα περιέγραψε την΄άνοδο και την πτώση μιας απλής, καθημερινής γυναίκας, αλλά και το φαινόμενο ανθρώπων, όπως η Εφη Θώδη. Τουλάχιστον σ ‘ αυτή την τρομερή μοναξιά που εισήλθε, θα βρεθεί κάποιος να της πει μια παρηγορητική κουβέντα ;

Ριτς

Η τραγουδίστρια που τσάκισε

Tης Μαριας Κατσουνακη

Aυτή η εκδοχή δεν αρέσει σε κανέναν. Η Εφη Θώδη στο ψυχιατρείο δεν έχει χάζι. Δεν έχει τίποτα από την ιδιόμορφη τσαχπινιά του «Give a bit of hmmm to me» ή την προσοδοφόρα αφέλεια της ανεξάντλητης τηλε-σειράς: η Εφη Θώδη στην κουζίνα, στην μπανιέρα, εκφωνεί δελτίο ειδήσεων στα γαλλικά, δελτίο καιρού για τους αγρότες, κ.ο.κ. Το γέλιο έγινε γκριμάτσα αμηχανίας, η εύκολη σάτιρα ηχεί σαν επιθετική προσβολή, το σαρκαστικό σχόλιο έχει μόνο μια αιχμή: του θηριώδους ξεσαλώματος. Δεν είναι λίγα τα ιδιωτικά κανάλια που έχτισαν τηλεθεάσεις πάνω σε συνεντεύξεις και παράδοξες εμφανίσεις της λαϊκής τραγουδίστριας με την επιτυχημένη εδώ και χρόνια πορεία στο δημοτικό τραγούδι, η οποία ξεστράτισε, την τελευταία τριετία, στη συστηματική γελοιοποίηση. Προφανώς και συναινούσε η ίδια – αν δεν το επεδίωκε κιόλας. Προφανώς κανείς δεν την εκβίαζε να τραγουδάει το «A far l’ amore comincia tu» με φωνή και τέμπο «λυγαριά λυγαριά σένα έχω στην καρδιά». Ή να δηλώνει «έχω μέσα μου μια περίεργη δύναμη που με κάνει να βοηθάω τον κόσμο» ή πως «όταν βγήκα και τραγούδησα τα κάλαντα μετά τα γεγονότα του Δεκεμβρίου, σταμάτησαν όλα». Τι σημαίνει, όμως, «συναινούσε»; Πόσο υπεύθυνος είναι κάποιος για αποφάσεις και πράξεις που έχουν υπαγορευτεί από τον απροσχημάτιστα μιντιοελεγχόμενο κόσμο μας; Η συμμετοχή είναι αθρόα και η δύναμη συντριπτική. Μόνο που τόσο ο κανιβαλισμός όσο και η μεταστροφή είναι όψεις του ίδιου νομίσματος. Οι θρηνωδίες του ιεροκήρυκα δεν διαφέρουν από σχόλια όπως η Εφη Θώδη «κινείται με περισσή χάρη» ή «βουτάει τις καλοσχηματισμένες πατούσες της μέσα στο νερό». Οταν η σάτιρα επαναπαύεται στην ευκολία της περιγραφής, στο «υλικό» που προσφέρεται αφειδώς και προκλητικά προς εκμετάλλευση, τότε από το ξέφρενο γέλιο απομένει το άδειασμα και η θλίψη. Οι τηλεθεάσεις που οφείλονται στον προσωπικό διασυρμό του εκτιθέμενου είναι συνηθισμένο φαινόμενο. Οπως και οι «εισαγγελικές» παρεμβάσεις που καταδικάζουν και τραβούν τα (μη) ώτα των υπευθύνων. Και λοιπόν; Η Εφη Θώδη σήμερα, η Αννίτα Πάνια με τα δικά της «παρατράγουδα» χθες. Κάθε τόσο ο εξευτελισμός, με ανανεωμένες συμμετοχές, προβάλλεται ως το αστείο της παρέας ή η «διασκέδαση» του αδρανοποιημένου ζάπερ. Το τσίρκο αναπαράγεται και ανατροφοδοτείται διαρκώς. Η ευθύνη δεν είναι το ζητούμενο στην περίπτωση της Εφης Θώδη. Γιατί εξίσου εύκολη λεία είναι και το «κατηγορώ» στα πάσης φύσεως «πρωινάδικα», μεσημεριανά ή βραδινά «ψυχαγωγικά» προγράμματα. Χτυπάμε «τα κανάλια», αντί να ανατρέξουμε στην ασυδοσία του ελληνικού τηλεοπτικού τοπίου που θεσμοθετήθηκε εν μια νυκτί, όταν 299 εκπρόσωποι του ελληνικού Κοινοβουλίου αποφάσισαν ότι πρέπει να εισβάλλει η ελεύθερη και πλουραλιστική τηλεόραση έτσι όπως εισέβαλε. Η απόφασή τους αυτή είχε ως συνέπεια τον επικαθορισμό πολιτισμικού και εκπαιδευτικού τοπίου για τα επόμενα χρόνια. Γιατί «οι πράξεις της πολιτικής τοκίζονται στην τράπεζα της πολιτισμικής διαχρονίας. Ο,τι ασκείται ως πολιτική το ’80, εισπράττεται ως πολιτισμός το 2000», όπως είχε επισημάνει σε συνέντευξή του στην «Κ» ο σκηνοθέτης Βασίλης Παπαβασιλείου. «Οταν αποφασίζει το κράτος για ένα θέμα τεράστιας σημασίας, όπου κατασκευάζεται ένα ομοίωμα του κόσμου, κατασκευάζεται ταυτόχρονα και ένα χρηματιστήριο αξιών, του οποίου τα αποτελέσματα βλέπεις ύστερα από χρόνια». Και… τα βλέπουμε. Και όσο περισσότερο τα παρακολουθούμε τόσο εκσφενδονίζονται οι δείκτες τηλεθέασης και ανοίγουν οι σαμπάνιες για να γιορταστεί το γεγονός. Στη συνέχεια, τα νούμερα που έχουν συζητηθεί, αναπαράγονται για να σχολιαστούν σε άλλες εκπομπές ή δεκάδες ιστοσελίδες. Ετσι, η «Εφη Θεόδη» (επί το ευρηματικότερον) απεικονίζεται σε δεκάδες κάτοπτρα που… ζαλίζουν, αν δεν εξοντώνουν. Η εύθραυστη ψυχοδομή ή διασαλευμένη προσωπικότητα του «θύματος», την οποία με δραματικές κορώνες υπερασπίζονται όσοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους με την έκβαση της ιστορίας, είναι μια άλλη πολύ σοβαρή συνιστώσα για να συμπεριλαμβάνεται στο βόλεϊ της καυτής πατάτας των ευθυνών. Οσο την κρατούσε, αχνιστή, στα χέρια της η Εφη Θώδη ήταν, απλώς, θέαμα.

52 thoughts on “Η Εφη Θώδη δεν άντεξε..τα τηλεοπτικά βαρίδια

  1. Η υπόθεση καινοτομεί και ενθυμίζει το «Τρούμαν σόου» με τον Τζίμ Κάρεϋ, εγώ να ευχηθώ το πάθημα να γίνει μάθημα, ιδιαίτερα σε πολιτικούς … την καλημέρα μου

  2. Το σύνολο αυτής της ανάρτησης ίσως είναι το μοναδικό Respect που αποδώθηκε ποτέ στον άνθρωπο Έφη Θώδη.

  3. ήλπιζα να είναι φήμη …

    είναι θλιβερό .

    σημείο των καιρών μας .

    καλημέρα ρίτς μου
    χχχχχχχχχχχχχχχ

  4. @GB
    καλημέρες. Τί κάμνουμε σήμερα ; Τα νέα δεν είναι και τόσο καλά, γιατί αν αρχίσουν να γεμίζουν έτσι τα ψυχιατρεία, χαθήκαμε.,… Μαθημα για τους πολιτικούς, είπες ; Α, οκ….

  5. Είναι θλιβερό και απορώ… όταν έβλεπα τον εξευτελισμό της, τα πράγματα που έκανε, έλεγα πως κάτι δεν πάει καλά, φαινόταν η ψυχική διαταραχή, γιατί κανένας άλλος δεν το κατάλαβε από τους δικούς της ανθρώπουε έτσι ώστε να την πάνε σ’ένα γιατρό; Έφτασε στο σημείο να κάνει απόπειρα αυτοκτονίας η γυναίκα για να την κλείσουν στην κλινική; Ο καθένας μας δίνει σημάδια και οι άλλοι καλούνται να τα αναγνωρίζουν και να βοηθούν. Αλλά στο βωμό του χρήματος, ως γνωστόν, θυσιάζονται τα πάντα…
    Πολύ ωραίο το αφιέρωμά σου Ρίτσα μου, σε φιλώ.

  6. Ηθελα κι εγω να γραψω για το θεμα αν και μαλλν με καλυψε το δικο σας ποστ

    οπως και να χει να συμπληρωσω οτι ακουσα πως τη χαριστικη βολη της της εδωσε ο νεος περιγυρος με προσυλιτιστικες /θρησκοληπτικες τασεις (και σιγουρα την αναλογη οικονομικη αφαιμαξη)

    και αυτο που με τρελλαινει
    ειναι η υποκρισια αλλη μια φορα των ΜΜΕ που ενω τοσο καιρο τη γυρνουσαν σαν την γυναικα αρκουδα που χορευει

    τωρα το παιζουν υπερανω και απαξιουν να αναφερθουν ειτε απαξιωτικα
    ειτε απο σεβασμο

    -υποκρισιες ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
    (ζεσταθηκα τωρα ..θα γραψω )!

  7. δεν θα πω τα προφανή, ότι …χωριό που φαίνεται… αλλά κάποιοι πιο ευαίσθητοι, πιο αθώοι, πιο ευπαθείς να πρέπει να προστατεύονται από τους δικούς τους ανθρώπους, από τέτοιες κακοτοπιές,
    οι καιροί είναι πονηροί και χαλεποί…, και μετρούμε πολλά θύματα, από τα πρώτα reality μέχρι και σήμερα… και ποιος ξέρει πόσα ακόμη!
    Πολύ στενάχωρο.

  8. Οσο η κοινωνική ευμάρεια αυξάνεται αυξάνεται και η ανθρώπινη αυτάρκεια και αποτέλεσμα αυτής συνεπάγεται η απομόνωση από το κοινωνικό σύνολο αλλά έλα όμως που άνθρωπος είναι κοινωνικό ζώον και η περιέργεια του μεγαλώνει να δεί τί γίνεται πίσω από τις κουρτίνες, να δεί τις ζωές των άλλων… Αυτό το παρασκήνιο το προσφέρουν τα media είτε αυτά είναι reality show, big brother κλπ., είτε είναι blog με εντελώς προσωπικά δεδομένα και φυσικά όταν αυτά συνοδεύονται με κρεσέντο, το ενδιαφέρον κορυφώνεται και βεβαίως, βεβαίως υπάρχουν και τα θύματα όλης αυτής της ιστορίας όπως η κ. Θώδη κλπ. Δεν την ξέρω την κυρία αλλά φαντάζομαι περίπου την περίπτωση. Καλά αυτό που έγραψα παραπάνω μου θυμίζει πολύπλοκη μαθηματική εξίσωση🙂
    p.s.To Ioυνιο θα τα δώ όλα και θα στα πω πιο τεκμηριωμένα😉

  9. @Penelope…. Καλά, ε, σκέτη τριγωνομετρία.. Η υποτείνουσα ης υποτεινούσης είσαι εσύ παιδί μου. Θα σε πάρω συμβουλάτορα…
    Σε περιμενουμε όλοι τον Ιούνιο. Μπες στης Abttha το μπλογκ , ανδεν εχεις ηδη μπεί, να διαβασεις με το παιδί της. Ελεος….

  10. @ΠΚ.
    αλησπέρα. Είναι λυπηρό και τραγικό γι αυτή τη γυναίκα και για όσους ανθρώπους αδυνατούν να αντέξουν το βρώμικο, τελικά, σανίδι

  11. @Talisker
    Καλώς όρισες σ’ αυτό το μπλογκ. Και νομίζω ότι τοποθετείσαι σωστά. Αν γράψεις κάτι να κάνουμε λινκ σε παρακαλώ….

  12. @marizz
    Ξέρεις, μαρίζα μου πόσο με τρομαζουν αυτές οι πτυχές των ανθρώπων ; Πολύ και ελπίζω να καταλαβαίνεις τί λεω…

  13. @Maria Tzirita
    αν υποθέσουμε ότι η οικογένειά της δεν πηρε χαμπάρι και απολάμβανε κι εκλεβε κομματια της δικής της δημοσιότητας. Αυτός ο φακός ο τηλεοπτικός φακός δεν μπορούσε ναναι λιγότερο αγενής ; Αφού ήξερε, τόβλεπε, γιατί συνέχιζε; Ονομάτα δεν λεω, αλλά όλοι ξέρουμε τί εχει συμβεί κι ας ολοφύρονται τωρα…

  14. Πολύ τρυφερό κείμενο στ αλήθεια. Η Εφη Θώδη, θύμα της φιλοδοξίας της αλλά και των μέσων ενημέρωσης. Μήπως θα πρέπει να μπεί επιτέλους φρένο στη φρενίτιδα των καναλιών; Ρεγουλάρεται η έλλειψη ηθικής στ΄αλήθεια;
    Φιλιά με βροχή

  15. Αν δούμε το χαζοκούτι ως αντανάκλαση της ελληνικής κοινωνίας, η υπόθεση Θώδη είναι κάτι το εξηγήσιμο και αναμενόμενο. Πρόκειται για μια βαθύτατα συμπλεγματική κοινωνία, για ένα «χωριό» που θέλει τον «τρελό» του για κάνει χάζι, χαβαλέ και να νιώθει υπεράνω. Ο «τρελός» του χωριού απαντάται στο σχολείο, στον στρατό, στα σόγια, ακόμη και σε μια παρέα («ο m@l@<@$ της παρέας» που λένε και εκατομμύρια Έλληνες).
    Κάποιος πάντα κάνει την αρχή για να βρει, να απονείμει τον ρόλο, να πειράξει και να παραδώσει στο κομπλεξικό πόπολο τον «τρελό». Μάνιες, Μεγαλούτσικοι και άλλοι πολλοί βαυκαλίζονται πως ο εξυπνακισμός τους είναι και εξυπνάδα…

  16. Kράτα εσύ στο μυαλό σου το τριγωνομετρικό θεώρημα για τα μπλογκ για την ομιλία σου μεθαύριο και θα σου βάλω και αλλες ασκήσεις😉

  17. @zalmoxis…
    νομίζω ότι ειναι αυτό που λες. Μα ακριβώς αυτό και λυπάμαι που το διαπιστώνω για μια ακόμη φορά….Καλημέρες

  18. Καλημέρα,
    Λυπηρή η ιστορία ας ευχηθούμε περαστικά.
    Διάβαζα ρεπορτάζ, που αναφέρονταν στις αντιδράσεις της ασθενούς κατά την διακομιδή της στο νοσοκομείο. Πού τής ήξεραν; Τις είχαν δει; Νομίζω όχι, απλώς, αποφάσισαν να προσδώσουν έναν άλλο ρόλο: από αυτόν του σουρεαλιστικού διασκεδαστή, σε αυτόν του επικίνδυνου ασθενή, ώστε να δημιουργηθεί αντίστιξη με εμάς τους «υγιείς»
    Σύμφωνοι με την ευθύνη της πολιτείας, που έκανε μια χαοτική απορρύθμιση, συμφωνοι και με την ευθύνη των ΜΜΕ. Με την δική μας, όμως, ευθύνη ως χρηστών ΜΜΕ, γιατί δεν αναφέρουμε τίποτα;

  19. Και στο μεταξύ, οι θερμές προσευχές όλων μας, ας ενωθούν κατανυκτικά προκειμένου να συνοδεύουν ως ακοίμητος γκάρντιαν έηντζελ τον Sakis μας. Ας στείλουμε όλη μας την θετική ενέργεια στον Sakis μας, στον Sakis της Ελλάδας που την έχει πραγματική ανάγκη εκεί στη μακρινή, παγωμένη και αφιλόξενη Μόσχα!
    Go-o-o-o-o-o Saaaaakisss! Aμήν!

  20. Είμαστε ΟΛΟΙ συνυπεύθυνοι…

    Στην εκπομπή μας ΔΕΝ ήθελα καθόλου να εκτεθεί η συγκεκριμένη τραγουδίστρια γιατί κάτι δεν μου πήγαινε ΤΟΤΕ στην συμπεριφορά της…

    Προσπαθούσα πολύ, με το να αρνούμαι συνεχώς, την προστατεύσω, αλλά δεν…

    Τώρα της βάζουν μοζαΐκ στο πρόσωπο για να μην … την … εκθέσουν…

    Θα γελούσα , αλλά για να στο,περιγράψω το πικρό μου γέλιο δεν θα είχαν χώρο να σου σχολιάσουν οι αναγνώστες σου…

    Είμαστε οι υποκριτές. Πίστεψέ με…

    Τί να πω Ρίτσα…

    Ας την βοηθήσει ο Θεός που δεν νοιάζεται για τηλεθέαση…

    Να είσαι καλά.

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  21. @vloutis….
    κυνικοί και υποκριτές…. συνδυασμός που σκοτώνει, παρ όλα αυτά εντελως ανθρώπινος…Σε φιλώ φιλε μου

  22. @Ντροπαλός…
    πιστεύεις οτι θα μπορούσα να σου απαντήσω ; Και ποιά θα ήταν η πιο ενδεδειγμένη απάντηση ;

  23. Εξαιρετικό το άρθρο -και δεν πρωτοτυπώ λέγοντας ότι ήταν αναμενόμενο…
    Κρίμα, πραγματικά
    και περαστικά της

    Καλημέρες μαμαΡίτσα🙂

  24. Εκτός απο το »Τρούμαν σώου» η υπόθεση παραπέμπει και στών θεατών φάρσα του Πιραντέλλο για τον Ερρίκο τον Δ’

  25. @ Ντροπαλός….
    ευχαριστώ για τη διευκρίνιση φίλε μου, γιατί πραγματικά τί να απαντήσω κι εγώ κι εσύ και όλοι μας ….

  26. θα συμφωνήσω απλά με τον Β.Παπαβασιλείου πως: «Οταν αποφασίζει το κράτος για ένα θέμα τεράστιας σημασίας, όπου κατασκευάζεται ένα ομοίωμα του κόσμου, κατασκευάζεται ταυτόχρονα και ένα χρηματιστήριο αξιών, του οποίου τα αποτελέσματα βλέπεις ύστερα από χρόνια».

  27. Ριτσάκι, δεν υπάρχουν λόγια για τις κρεατομηχανές. Μπαίνεις άνθρωπος και βγαίνεις αλοιφή. Μακάρι, να λες, να ξυπνήσουν κι άλλοι δυστυχείς που θεωρούν την δημοσιότητα και την κάμερα, καταξίωση. Σε φιλώ.

  28. @ Chirine noir….
    καλημέρες πολλές. Ο Χατζηβασιλείου μιλάει σωστά για το χρηματιστήριο ανθρώπινων αξιών, αλλά νομίζω ότι τη σωστότερη παρατηρηση την κάνει

    η KOPTORAPTOU που τα βλέπει και από κοντα. Μπαίνεις άνθρωπος και βγαινεις αλοιφή!!

  29. Ναι, μεγάλο κρίμα μας για την Θώδη. Διότι ήμασταν εμείς που καταβροχθίζοντας τη νέα πίτσα που κυκλοφόρησε, στο οικογενειακό τραπέζι, γελάγαμε με την παρουσίαση της στο κανάλι. Ήμασταν εμείς που κάναμε forward τα ανέκδοτα που μας έρχονταν για αυτήν. Εμείς γράφαμε στο Twitter, ποστάραμε ελεεινά άρθρα στο μπλογκ μας. Οι νεοέλληνες.

  30. Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα !
    Πάντα είχα απορίες σχετικά με εκείνη την Αρχή , να δείτε πως την λένε …. α ναι Ε.Σ.Ρ.
    Τέλος πάντων .
    Δεν μου κάνει πλέον καμία αίσθηση αυτό το γεγονός αλλά και όλα τα άλλα τα σχετικά .
    Απλά , να θυμίσω πως ο νεοέλληνας (για να μην χρησιμοποιήσω το επιθ. «κ….έλληνας» , πάντα χαίρετε με την δυστυχία του άλλου .
    Με ενδιαφέρον , παρακολουθώ παράλληλα και την ιστορία της Κας Boylle από το Βρετανικό talent show .

  31. Την είχα ακούσει σε πανηγύρια, στην Αργιθέα, την Άρτα, τα χωριά του Αχελώου. Ήταν άλλο πράγμα εκεί… Πάντως πίσω από το φαινόμενο Θώδη και τηλεόραση, κρύβονται ένα σωρό άλλα πράγματα που δηλώνουν πολλά για την ελληνική επαρχία του σήμερα. Σα να την γνώριζε καλά (την επαρχία) η Μαρία Κατσουνάκη, έκανε το πιο σωστό κείμενο.

  32. @ ΗΛΙΑΣ ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΣ….και για την επαρχία και για τη ζωή στην πρωτεύουσα. Υφέρπουσα αθλιότης!

  33. @Κa’kos
    καλως ορισες και από εδώ. Αυτό που μας χαρακτηρίζει κλασσικά είναι ότι κλασσικά κάνουμε κριτική και μάλιστα υπερβολική για ζητήματα που εμείς με την ανοχή μας εκθρέψαμε….

  34. @xalki…
    ναι, έτσι είναι, αλλά το καταλαβαίνουμε στο τέλος της μέρας, όταν φτάνει η ώρα για το λογαριασμό. Κι αντε μετά τα υποκριτικά δάκρυα.

  35. Συμφωνώντας απολύτως με τα λεγόμενα του κ. Βασίλη Παπαβασιλείου, όπως παρατίθενται στο άρθρο της κ. Μαρίας Κατσουνάκη, δεν μπόρεσα παρά να αναρωτηθώ τι καρπούς έχουμε να δρέψουμε εκεί κατά το 2030.

    Η περίπτωση της κ. Θώδη είναι μία ακόμη περίπτωση που υπογραμμίζει πόσο συμπλεγματική κατήντησε η κοινωνία μας. Σε ένα δεύτερο επίπεδο (αλλά καθόλου άσχετο) δείχνει πόσο ανάγκη έχει η παιδεία μας τη συμπόρευση της τεχνολογικής ανάπτυξης με την ανάπτυξη των ανθρωπιστικών σπουδών. Ίσως αυτός είναι ένας τρόπος να βγούμε ως κοινωνία από το τέλμα όπου έχουμε πέσει κι όπου πραγματικά έξυπνοι άνθρωποι (τύπου …Μεγαλούτσικου) καταλήγουν επικίνδυνοι εξυπνακιστές που όμως είναι σε θέση να επηρεάζουν και να συντηρούν τα συμπλεγματικά «αιμοβόρα» ένστικτα μιας απογοητευτικά μεγάλης μερίδας κόσμου.

  36. @ Νερένια….
    «….Σε ένα δεύτερο επίπεδο (αλλά καθόλου άσχετο) δείχνει πόσο ανάγκη έχει η παιδεία μας τη συμπόρευση της τεχνολογικής ανάπτυξης με την ανάπτυξη των ανθρωπιστικών σπουδών. Ίσως αυτός είναι ένας τρόπος να βγούμε ως κοινωνία από το τέλμα…»
    Νομίζω ότι αυτό είναι και το ουσιώδες μηνυμα που πρέπει να μας απασχολεί πώς θα το περάσουμε στον καθημερινό άνθρωπο που κατατρύχεται από χίλια δυό μεγάλα ή μικρά προβλήματα…
    φιλια πολλα

  37. Ίσως γράφω λίγο αργά, αλλά θέλω να συγχαρώ την αρθρογράφο για την μοναδική ανθρωπιστική προσέγγιση σε αυτήν την γυναίκα που την έκαναν ανθρώπινη θυσία στις τηλεθεάσεις τους τόσοι πολλοί/πολλές κατά τα άλλα «ανώτεροι» από αυτήν.

    Σε τι κοινωνία ζούμε; Η άγρια χαρά που ένιωσε η πλειοψηφεία αυτής τςη χώρας βλέποντάς την να γελειοποιείται έδειξε ξανά πόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση έχουν οι έλληνες ως λαός. Μα να χαίρεσαι βλέποντας κάποιον άνθρωπο να αυτοκαταστρέφεται; Δείχνει ότι χαίρεσαι που είσαι «ανώτερος» από αυτόν. Δείχνει ότι φοβάσαι ότι σε περιπάιζουν οι άλλοι και χάρηκες που ΕΝΤΕΛΕΙ έχεις κι εσύ κάποιον να περιπαίξεις…

    Τι να πω άλλο. Βασιλεύουν η μετριότητα και η ανικανότητα. Το τηλεοπτικό και όχι μόνο κοινό λίγο διαφέρει από τον… όχλο που πριν 2000 χρόνια παρακολουθούσε στο Κολοσσαίο τα λιοντάρια να κατασπαράζουν τους π΄ρωτους Χριστιανούς. Εκείνοι ήταν.. βάρβαροι. Ποια είναι η δική σας δικαιολογία?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s