Ο Λαζόπουλος και εμείς:σημειώσατε 2


400_lazopoulos4_mediumΘυμάμαι νεώτερη πόσο πολύ είχα εντυπωσιαστεί από τον Λαζόπουλο. Ειδικά την περίοδο με τους Δέκα Μικρούς Μήτσους με διακατείχε ενθουσιασμός. Ο Χάρρυ Κλυνν είχε πει τα δικά του και η ελληνική κοινωνία είχε χορτάσει. Το εντεράκι της είχε λαδωθεί και αυτοσχεδίαζε σε όλους τους τομείς. Τότε γελούσαμε με τα τερτίπια μας και τις συμπεριφορές μας που ο Λαζόπουλος περιέγραφε εξαιρετικά χαριτωμένα… Ως εκεί όμως… Από κει και πέρα το παιγνίδι έχασε τη γοητεία του, έχασε και την ισορροπία του. Και σήμερα έχουμε βρεθεί ενώπιον ενός δημόσιου κατήγορου, ο οποίος εμφανίζεται υπεράνω όλων και μας νουθετεί. Το βρίσκω λίγο θλιβερό και μαζί με πολλούς νοιώθω ελαφρώς θιγμένη. Ίσως θα μπορούσε να χειριστεί τα πράγματα μ έναν λιγότερο απαξιωτικό τρόπο. Δεν νομίζω ότι αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο της επιθεώρησης, σαν αυτήν που για παράδειγμα έκανε οΧάρρυ Κλυνν. Γνώμη μου και μόνο είναι αυτό που λέω και δεν ξέρω καν αν πράττω σωστά διαιωνίζοντας τα ίδια και τα ίδια. Προσωπικά δεν βλέπω πια τηλεόραση ή βλέπω μέσα από αυστηρές ατομικές επιλογές.

Αυτό το κείμενο το αλίευσα από το Έθνος.

Είναι του Νίκου Μπίστη

Ο Λάκης Λαζόπουλος ξεχειλίζει από ταλέντο. Με τους «Δέκα Μικρούς Μήτσους» μας έδωσε μια ανεπανάληπτη τοιχογραφία εποχής. Εύλογα λοιπόν όλοι εμείς που παρακολουθήσαμε τη διαδρομή του βήμα βήμα «πηγαίνοντας πλατεία» διστάζουμε να του ασκήσουμε δημόσια κριτική όταν παρασύρεται σε επικίνδυνους μονολόγους. Τελευταία έχει επιλέξει τον ρόλο του καταγγέλλοντος όλα τα στραβά αυτής της κοινωνίας μέσα από μια εύκολη και συνάμα ανελέητη εξουθένωση του εκάστοτε στόχου του. Καμία αμφιβολία, καμία ρωγμή δεν διαπερνά τον καταγγελτικό λόγο, συνοδευόμενο από επιλεγμένη εικόνα που δεν λέει πάντα την αλήθεια ή αποκρύβει μια άλλη αλήθεια, που συνυπάρχει με αυτήν που επέλεξε να μας δείξει ο Λαζόπουλος. Φοβάμαι ότι διολισθαίνει, χωρίς ίσως να το συνειδητοποιεί, σε ρόλο παρόμοιο με Αμερικανού τηλευαγγελιστή που απευθύνεται σε αναγεννημένους χριστιανούς. Μια αλήθεια υπάρχει, η δική του, και ο αντίπαλος έχει συνολικά άδικο.

Η σάτιρα τσούζει, αλλά δεν ποδοπατά, συνυπάρχει με τον αυτοσαρκασμό που αποτελεί την προληπτική αυτοκριτική και συνάμα αυτοπροστασία αυτού που έχει το πλεονέκτημα να χειρίζεται το μικρόφωνο. Στους «Δέκα Μικρούς Μήτσους» ο αυτοσαρκασμός περίσσευε, στο Αλ Τσαντίρι News έχει αντικατασταθεί από την ολοκληρωτική επίθεση.

Δύο παραδείγματα. Πρώτο: τα έβαλε με την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή» της ΝΕΤ των Λυριτζή και Οικονόμου, που κατά κοινή ομολογία έχει παρουσιάσει και σχολιάσει τα γεγονότα με σοβαρότητα και χωρίς συμψηφισμούς. Απομόνωσε δύο δευτερόλεπτα από τον Λυριτζή και έστησε ένα κατηγορητήριο που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Κατ αυτήν όποιος αγανακτεί με τη δολοφονία του παιδιού, απαγορεύεται ταυτοχρόνως να αγανακτεί με τους κουκουλοφόρους και να ανησυχεί για τη διαπαιδαγώγηση ενός μαθητή που πολιτικοποιείται κατευθείαν με την πέτρα στο χέρι. Που αν σκεφτεί να πει ότι το σύνθημα «Μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι» είναι απολίτικο σύνθημα μίσους, αθωώνει την κρατική βία. Το δεύτερο: «Ευτυχώς που δεν είχε όρια η γενιά του Πολυτεχνείου, γιατί τότε δεν θα έκανε το Πολυτεχνείο». Ποιος σου είπε Λάκη μου ότι δεν είχαμε όρια; Εχεις πέσει και εσύ θύμα της μυθολογίας των απόντων, που θεωρεί ότι το φοιτητικό κίνημα στη δικτατορία υπήρξε ερήμην κομμάτων της Αριστεράς και παράνομων οργανώσεων, ότι ήταν αποκλειστικά προϊόν αυθορμητισμού ή παρθενογένεσης. Στην κατάληψη της Νομικής πετάξαμε έξω μια ομάδα αναρχικών, «χαμηλώσαμε» το σύνθημα «Εξω οι Αμερικάνοι» και ψηλώσαμε το «Δημοκρατία», για να έχουμε την ευρύτατη δυνατή υποστήριξη, συγκρουστήκαμε με μια ομάδα συντρόφων μας που ήθελαν να το κάνουν «Κούγκι», ενώ οι περισσότεροι θέλαμε συντεταγμένη έξοδο. Στο Πολυτεχνείο το σύνθημα της πρώτης μέρας για «Λαοκρατία» και «Λαϊκή Εξουσία» αντικαταστήθηκε από το «Κάτω η Χούντα» και «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία». Ακούγαμε τα παράνομα τότε κόμματά μας, όπου διαφωνούσαμε μαζί τους, προχωρούσαμε παίρνοντας την ευθύνη, αλλά μόνοι μας βάζαμε όρια.

Και εν πάση περιπτώσει τότε ήταν δικτατορία και ενώ είχαμε κάθε δικαίωμα να πετάξουμε πέτρες και να τα σπάσουμε, δεν το κάναμε, περιφρουρήσαμε τις σχολές μας, δεν καταστρέψαμε. Και πίστεψέ με Λάκη μου ήμασταν πολύ οργισμένοι. Βέβαια τότε δεν υπήρχαν τόσοι νεολάγνοι να μας κολακεύουν, να μας λένε ότι έχουμε σε όλα δίκιο, να προβάλλουν επάνω μας τις δικές τους ενοχές.

47 thoughts on “Ο Λαζόπουλος και εμείς:σημειώσατε 2

  1. Καλά, ο Λαζόπουλος δεν έχει κανένα συγγενή να τον βολέψει αργομισθία στο κανάλι της βουλής να μας αφήσει στην ησυχία μας1
    Κάποιον ΠΑΣόκο , έστω, να τον υπουργοποιήσει, να ησυχάσουμε με δαύτον;

  2. Θα συμφωνήσω και γώ σε αρκετά σημεία με αυτήν την ανάρτηση. Ενώ πιστεύω ότι είναι απίστευτο ταλέντο , θεωρώ ότι διολισθαίνει και το «ελάχιστο»παρασύρεται. Από τι; δεν ξέρω. Ισως τη δική του αλήθεια. Εμένα με είχε ενοχλήσει φοβερά και η κριτική στον Κούλογλου. Η δυνατότητα ν’ακούγεται στην κρατική τηλεόραση φωνή και άποψη διαφορετική α πό της κυβέρνησης.
    Ας ελπίσουμε ότι θα έχει γυρισμό.

  3. «…να τον υπουργοποιήσει..»

    υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι οι δημοσκοπήσεις θα επιβεβαιωθούν στις εκλογές…

  4. Καλησπέρα Ρίτσα..
    Τα έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό! Απορώ πως ο κόσμος που συρρέει δεν έχει δει την αλλαγή.
    Τελικά οποιαδήποτε εξουσία φθίρει…
    καληνύχτα

  5. Είναι σα να πάσχουμε όλοι από Αλτσχάϊμερ. Ξεχάσαμε γιατί ναυάγησε το σχέδιο εγκατάστασης ανεμογεννητριών στη Σέριφο. Ελέω Λαϊκιζόπουλου.

  6. @@Swell Καλησπέρα, τώρα που λες αυτο με τη Σεριφο θυμηθηκα τις ανεμογεννήτριες της Λακωνίας και τις προβατίνες. Φοβερή ιστορία. Δεν ενεκρινε το δημ.συμβουλιο μιας επαρχιακής πόλης ολοκληρο σχεδιο που θα τροφοδοτούσε τεραστιες εκτάσεις γιατί λέει θα ενοχλούνταν από το θόρυβο οι προβατινες και δεν θα μπορούσαν να συλλάβουν! Στη Σέριφο ήταν φαντάζομαι η υποτιθέμενη ασχημία, έτσι ; Μα ολη η Δανία τινγκα ειναι στην ανεμογεννήτρια…
    Τέλος πάντων, δεν ηταν αυτό το θέμα, αλλά επί τη ευκαιρία το θυμήθηκα..
    χαιρετώ και χάρηκα.

  7. Εκτός από την εξοντωτική προσωπική επίθεση (βλ. Ντενίση, Σαρρή κλπ) κάνει και κάτι άλλο τώρα τελευταία. Σατιρίζει πιο πολύ την αντιπολίτευση (βλ. ΓΑΠ), παρά τον Πρωθυπουργό. Ξεχνά ότι η σάτιρα πρέπει να κτυπά πιο πολύ την εξουσία. Θα έρθει και η σειρά του ΓΑΠ για αμείλικτη σάτιρα, όταν γίνει εξουσία.

  8. Ήταν και παραμένει από τις περιπτώσεις που με έκαναν να αναρωτιέμαι ‘τι του βρίσκουν’. Τα έχω πει και στο μπλογκ μου παλιότερα, τα ίδια ακριβώς θα έλεγα και σήμερα.

  9. ξεκίνησα να τον λατρεύω, με τους μήτσους, τον θεωρώ ιδιαίτερα έξυπνο και ταλαντούχο άνθρωπο, πιστεύω πως ο αυτοσαρκασμός δεν ήταν δεδομένος ούτε στον αριστοφάνη, αλλά τον…βαρέθηκα!😉
    με κούρασε με το να αναμασά τα ίδια! φτάνει, ας το δει αλλιώς!

  10. Ο Λαζόπουλος, εκτός των όσων έχουν γραφτεί παραπάνω, παρουσιάζει το εξής βασικό χαρακτηριστικό, είναι ΟΦΑ (ήγουν Όπου Φυσά ο Άνεμος). Εφόσον τελικά επιβεβαιωθούν οι δημοσκοπήσεις θα ήθελα πολύ να «μελετήσω» την εκ νέου μεταστροφή του κωμικού (;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;?).

    Άντε να τον δούμε και στην ελληνική εκδοχή του Μεφίστο, γάντι θα του πήγαινε, θα ήταν Ο ΡΟΛΟΣ για τον Λ.

    Το σόου είναι, όσες – ελάχιστες – φορές το έχω δει αφόρητα στημένο. Ειδικά σε μία φάση που είχα πέσει στη φάση που σατίριζε την Αγγελοπούλου, και η Γιάννα από κάτω χαχάνιζε και χειροκροτούσε (τι σάτιρα, τι χιούμορ…!).

  11. Καλημέρα,
    Χαμογελώ σκεπτικά, όποτε διαβάζω για «νέους ηθοποιούς» «φρέσκες και δροσερές τραγουδίστριες», «ανατρεπτικούς τριαντάρηδες σκηνοθέτες», «που φέρνουν νέα ματιά», «είναι σέμνοι» κλπ και θυμάμαι ότι πριν λίγα χρόνια τα ίδια διάβαζα και πρόκειται να ξαναδιαβάσω. Τί φταίει άραγε;
    1) Είναι νομοτελειακός ο συμβιβασμός με το «σύστημα» σε σημείο αηδίας; Να σημειώσουμε, πάντως, ότι βρίσκονται πολλοί -ίσως οι περισσότεροι- μέσα στο σύστημα και κάνουν αξιοπρεπή δουλειά, έστω και εάν δεν είχαν χαρακτηρισθεί ποτέ καινοτόμοι.
    2) Φταίνε οι δημοσιογράφοι ως διαμορφωτές γνώμης; Γράφουν υπερβολές; Φουσκώνουν τα μυαλά τους, αλλά και τις προσδοκίες του κοινού;
    Τους 10μΜ δεν τους είδα, προφανώς έχασα, ενώ το Τσαντίρι, μού φαίνεται υπερβολικό και βαρετό. Εντάξει, ειλικρίνια: έχω γελάσει με βίντεο, αλλά γενικά δεν το παρακολουθώ. Φαντάζομαι θα ξεκίνησε ως κριτική του μικροαστισμού μας, για να εξελιχθεί σε χάιδεμά του- σε προφανή αντίστιξη με τους «μεγάλους», που δεν μας καταλαβαίνουν.

    Ο κ. Λαζόπουλος έχει την εκπομπή του, τις υπερβολές του κλπ. Όμως, θα πρέπει να σταθούμε και σε κάτι άλλο: στην διαρκή αναπαραγωγή όσων είπε, έκανε, έδειξε κατάγγειλε, επαίνεσε από όλη την υπόλοιπη τηλεόραση ανάγοντας τον σε ερμηνευτή και κριτή των πάντων.

  12. @Ντροπαλός
    Αυτη την τελευταία σου παρατηρηση επαναλαμβανω και εγω , υποπιπτοντας στο ιδιο σφαλμα : Λέω: «Γνώμη μου και μόνο είναι αυτό που λέω και δεν ξέρω καν αν πράττω σωστά διαιωνίζοντας τα ίδια και τα ίδια.Προσωπικά δεν βλέπω πια τηλεόραση ή βλέπω μέσα από αυστηρές ατομικές επιλογές.»

    ΟΙ Δεκα Μικροι Μητσοι , ίσως γιατί ηταν καινουργιο και επεισοδιακό ως ιδεα, αρεσαν πολυ…

    Το θεμα δεν ειναι μονο στη σατιρα.Οχι. Το θέμα είναι ότι διαμορφώνει ηθη και συμπεριφορές και κυρίως αναλαμβάνει να αντικαταστήσει μόνος του τους ταγούς, με ο,τι αυτό μπορεί να σημαίνει. Και γίνεται αμειλικτος κατηγορος υπό τις επευφημίες του πλήθους. Μου θυμίζει άλλες καταστάσεις…

  13. Προσυπογράφω… με τα τέσσερα!

    Ο Λαζόπουλος (του 2009) δυστυχώς χαρακτηρίζεται από κατάδηλο χαμαιλεοντισμό, αλλά επίσης, κι αυτό είναι πολύ χειρότερο, από το σύνδρομο της κόμπρας: στοχευμένες επιθέσεις, φαρμακερές και ύπουλες. Κατά δικαίων και αδίκων. Αρκεί να χαίρονται κάποιοι, κατά προτίμηση πολλοί ή / και ισχυροί.

    Επειδή είναι αποδεδειγμένα ευφυής άνθρωπος τολμώ να βάλω ένα ερωτηματικό στις προθέσεις του. Όπως δεν μπορώ να πιστέψω ότι αγνοεί τα στοιχεία που αποκρύπτει κάθε φορά, έτσι δεν μπορώ να πιστέψω και ότι αγνοεί τις ιδέες που αποκρύπτει. ¨Αρα; Τα συμπεράσματα δικά σας.

    Όσο για το άκριτο παραλήρημα του κοινού, που κάποιος ανέφερε απορώντας: πρόκειται σαφέστατα για φαινόμενο μαζικού υπνωτισμού, και κυριολεκτώ.

  14. Μ’ αρέσει η σάτιρα ειδικά η πολιτική γιατί είναι και ένδειξη δημοκρατίας. Και ο Λάκης όμως όπως και άλλες «αυθεντίες» της τηλεόρασης, ξεπερνούν τα όρια της σάτιρας και γίνονται κατήγοροι, στοχοποιώντας πολλές φορές ανθρώπους αναίτια ή «αναίτια» . Στον κόσμο αρέσει το αλληλο-«μπινελίκωμα» γενικώς, πουλάει που λέμε, κι έτσι αυτή η εκπομπή γίνεται αρεστή και λειτουργεί και δημοσκοπικά και σαν γνώμονας. Λάθος φυσικά. Φιλιά ριτσάκι μου.

  15. Το καλάμι είναι τι πιο επικίνδυνο άτι !!!
    Κι η όποιας μορφής εξουσία φθείρει …
    Ο τηλεκανιβαλισμός είναι πολύ της μόδας …
    Κι η ενδοσκόπηση έχει πεταχτεί στα σκουπίδια …
    Τα παραπάνω τα λέω όχι μόνο για το Λάκη που παρά την πληθώρα των ταλέντων του φαινόταν να έχει προδιάθεση για το σημερινό του κατάντημα, αλλά και για το φίλο και συμφοιτητή μου το Νίκο Μπίστη !!!
    Την καλημέρα μου …

  16. Τα σχόλια ανταποκρίνονται μεν στην ανάρτηση Ρίτσα αλλ’ όχι στην τηλεθέαση όπου θεωρείται πιο αρεστός διαμορφωτής κοινής γνώμης δικαίως ή αδίκως.
    Γιατί άραγε.
    Προφανώς η υπόθεση Λαζόπουλου δεν είναι τόσο προσωπική όσο σχολιάζεται.

  17. Ο Λαζόπουλος για μένα είναι άλλο ένα τηλεοπτικό προϊόν, το οποίο είναι από τα ελάχιστα που χρησιμοποιώ. Θεωρώ ότι λειτουργεί ως αντιστάθμισμα στον πρετεντερισμό, και ως τέτοιο μου είναι ενδιαφέρον. Πολύ συχνά τον ακούω σαν μια σαρκαστική φωνή της συνείδησής μου, και άλλοτε με εκνευρίζει στις γενικεύσεις του. Κρατώ ως κύριο αυτό, χωρίς να πετάω τις διαφωνίες μου. Όπως και να είναι δεν παύει να λειτουργεί ως μιντιακό προϊόν…

  18. Ξαναδιάβασα το προηγούμενο σχόλιό μου για το Λάκη και μού φαίνεται πως τον αδίκησα. Τον θαύμαζα στους Μήτσους, και ακόμα και τώρα, στο Τσαντήρι, συμφωνώ πολύ συχνά μαζί του, και σίγουρα στο δίπολο Λάκης – Καρβέλας / Κούγιας / Έφη Σαρρή / κακό συναπάντημα, είμαι μαζί του. Αλλά έλα που τα φάουλ και τα πέναλντυ που τού καταλογίζω τελευταία τείνουν να συσσωρεύονται…

    Side 21, σχετικά με το Μπίστη: δεν μπορώ να τον κρίνω συνολικά, αλλά στα δύο παραδείγματα που ανέφερε στο παρατειθέμενο άρθρο είχε απόλυτο δίκιο.

  19. Προσωπικά μου αρέσει ο Λαζόπουλος, τις περισσότερες φορές γελάω πολύ με τα όσα σατυρίζει, ίσως γιατί δεν ασχολούμαι καθόλου με την πολιτική και δεν μπαίνω εις βάθος. Πάντως εκπλήσσομαι που δεν αρέσει σε τόσους πολλούς, ενώ έχει και τόσους φανατικούς θαυμαστές. Τελικά αυτόν τον άνθρωπο ή τον γουστάρεις πολύ ή τον απεχθάνεσαι, μέση λύση δεν υπάρχει! Πώς το έχει καταφέρει αυτό;
    Φιλιά Ρίτσα μου!

  20. Τώρα εγώ δεν μπορώ να εχω γνώμη και για αυτό το θέμα γιατί μπορεί κάλλιστα να μου πείτε ‘απ’ έξω απ΄το χορό πολλά τραγούδια ξέρεις’. Αλλά το νόημα που βγάζω από τα λεγόμενα σας και από τις ματιές που ρίχνω στην ελληνική καθημερινότητα, είναι οτι ο Λαζόπουλος είναι μέσα στα γρανάζια μιας κοινωνίας που αιμοραγεί. Οταν τα νέα παιδιά δεν παράγουν νέες ιδέες παρα καταστρέφουν και καίνε το κατεστημένο μήπως και απελευθερωθούν, πως ο Λαζόπουλος και απο πού μπορεί να αντλήσει ιδέες, να ξεφύγει και να αποστασιοποιηθεί από τις δικές τους προσωπικές αντιπαραθέσεις και μεμψιμοιρίες όσο και εξυπνος να είναι (που το έχει αποδείξει παλαιότερα) και όσες και ψυχαναλύσεις και να κάνει (και πάμε στο προηγούμενο θέμα σου).Είναι χαρακτηριστικό προιόν της σημερινής Ελληνικής πραγματικότητας. Ετσι νομιζω φυσικά γιατί είμαι πολύ μακριά για έχει εγκυρότητα η παραπάνω γνώμη μου.

  21. @@@Penelope dearest
    μπορεί να είσαι μακριά, αλλά είσαι εντός κλίματος. Κι αυτό με εντυπωσίαζει. Η προσέγγιση που κάνεις είναι ρεαλιστική και σε ευχαριστώ πολύ γι αυτό….

  22. @Maria Tzirita
    κι εγώ γελούσα παλιότερα.Οχι πια.Αλλά σίγουρα δεν τον απορρίπτω ολοκληρωτικά. Τον σχολιάζω ως προς τη συγκεκριμένη εκπομπή και τίποτ \άλλο.

  23. @Γιωργος Κατσαμάκης….
    ένα ακόμη δυνατό μιντιακό προϊον , θα προσέθετα Γιώργο με τη σειρά μου… Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου…

  24. @GB
    αυτό που λες μου θυμίζει λίγο την ιστορία με τα δελτία ειδήσεων. Κανένας δεν τα θέλει και όλοι τα βλέπουμε.Όταν δε μας ρωτούν μα καλά αφού δεν σας αρέσουν ; Κι εμείς απαντάμε…ε, κάνουμε πλάκα, γελάμε…..
    Αυτό κι αν είναι σχιζοφρενικό!

  25. ritsa mou tin kalispera mou.
    polu prosegmeno kai eustoxo to keimeno sou opws kai to arthro pou paratheteis.
    To talento tou Lazopoulou einai dedomeno. To thema einai omws pws to aksiopoieis kai an ksereis na theteis ki esy ta oria sou. Oxi i satura den exei nomothetika oria. ofeilei na ta thetei i idia.
    O Lazopoulos exei tin euthuni tis mazas pou ton parakolouthei. Ta dimosia proswpa ofeiloun na thetoun ta oria tous kai na sevontai to koino tous. H apenoxopoiisi twn newn pou ta spane kai i isopedwsi kai apaksiwsi tis politikis en genei einai terastia foul me terastio antiktupo.
    Ta noumera tis tiletheasis den ftanoun gia na se apalaksoun apo tis euthunes pou fereis.

  26. @ pinelopi.t
    «O Lazopoulos exei tin euthuni tis mazas pou ton parakolouthei. Ta dimosia proswpa ofeiloun na thetoun ta oria tous kai na sevontai to koino tous. H apenoxopoiisi twn newn pou ta spane kai i isopedwsi kai apaksiwsi tis politikis en genei einai terastia foul me terastio antiktupo.
    Ta noumera tis tiletheasis den ftanoun gia na se apalaksoun apo tis euthunes pou fereis.»

    Πηνελόπη μου, καλησπέρα. Με εκφράζει αυτή η παράγραφος πολύ…χαιρετώ…

  27. Η περίπτωση Λαζόπουλου παραπέμπει πιθανότατα σε μια αντι Καρατζαφερική πολιτική, βλ. αντιδικία με Κούγια, κλπ. Αρα το Αριστοφανικό μανιφέστο που «γράφει» ο Λαζόπουλος πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σαν εφαλτήριο απο μια νεα πολιτική προοδευτική δύναμη. Αμφότερες αυτές οι ετερώνυμες δυνάμεις υπόσχονται την μετάβαση σε μια νέα μεταμεταπολιτευτική περίοδο.
    Σε ποιούς ακριβώς παραδίδει την σκυτάλη ο Λαζόπουλος και πότε υπάρχουνε ίχνη που το ανακαλύπτουν …

  28. Ριτσάκι,
    Ο Λαζόπουλος έχει καταντήσει Οι Ερυθρές Ταξιαρχίες του Δημόσιου Βίου. Είδε πως τσιμπάνε οι νεολαίοι και τόχει παρει γραμμή κορδόνι να λεηλατεί την ανοχή μας με τη στάση του υπεράνω , του Θεού σα να λέμε. Ο καημένος ας πάει για λίγη αγρανάπαυση, ο Υπεράνθρωπος του Νίτσε γράφτηκε σε άλλες εποχές και το αντάρτικο των πόλεων γίνεται πλέον μόνο με γκαζάκια!
    Φιλιά απο τη χώρα των Ερυθρών Ταξιαρχιών!
    Με αγάπες πολλές

  29. Υπάρχει ακόμη ένα ερώτημα, ως άλλος πόλος του Λαζόπουλου έχει αναδειχθεί μέχρι τώρα ο Κούγιας ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στο «εμείς» ή όχι;

  30. ΓΒ τα πράγματα δεν είναι ή άσπρα ή μαύρα, ο Κούγιας σίγουρα δεν είναι «εμείς», αλλά ούτε και ο Λάκης όταν ξεπέφτει στο λαϊκισμό.

  31. Καλημέρα ,
    με πολύ ενδιαφέρον διάβασα το γραπτό σας και ακόμα μεγαλύτερο τα σχόλια που ακολούθησαν και θα ήθελα πολύ σύντομα να προσθέσω τα δικά μου .
    α) αμφισβητώ το ότι έχει ταλέντο ο Κος Λαζόπουλος , απλά παρουσιάζει έξυπνα τα θέματά του , που με πολύ δουλειά και κόπο ετοιμάζουν άλλοι . Με λίγα λόγια η «λάντζα» είναι για τους «άλλους» .
    β)τέτοιου είδους σχόλια και απόψεις , όπως παρουσιάζονται ίσως και καλλίτερα , ακούγονται στις «παρειστικες» συνάξεις , αλήθεια δεν σας έχει συμβεί ; και
    γ)γιατί δεν δοκιμάζει την τύχη του , να παρουσιάσει ένα τέτοιο , ίδιο ακριβώς «θέαμα» με την καταβολή εισιτηρίου , ώστε να είναι υποχρεωμένος ο θεατής να πληρώσει για να ακούσει σχόλια για την Ε. Θώδη , τον τάδε και τον δείνα , τις «αέριες» επιδόσεις της Μανούλας του και τις άλλες σαχλαμαρίτσες που αλιεύουν οι πολυάριθμοι συνεργάτες του από τα περιφερειακά τηλεοπτικά κανάλια ;

  32. Μπορεί κάποτε ο κ. Λ. να αποτελούσε υπόσχεση… Χωρίς πραγματικό καλλιτεχνικό ήθος όμως, «κόλλησε» πια στο επίπεδο του ευτελούς προπαγανδιστικού προ’ ι ‘ όντος, μια «γελωτομηχανή» που όμως ποτέ δεν ξεχνάει να σιγοντάρει, με κουτοπόνηρο τρόπο,
    τους εργοδότες του. Μου προκαλεί θλίψη.

  33. Μα κανείς δεν μπορεί να σκεφτεί ότι είναι ο πιο ευνοημένος από το σταρ σύστεμ και παρόλα αυτά το παίζει «επαναστάτης»? Οτι στις δημοτικές εκλογές χρησιμοποίησε το όνομά του για να πειστεί ο κόσμος να ψηφίσει τον Κακλαμάνη, που απεδείχθη ο πιο άχρηστος δημαρχος Αθηναίων, κι όμως ποτέ δε ζήτησε συγγνώμη?

  34. Με έπειξε η δουλειά αυτό το ΣΚ και άργησα να δω το κείμενό σου Ρίτσα!
    Τον Λαζόπουλο τον παρακολουθούσα και συνεχίζω να τον παρακολουθώ…συνεχίζω να γελάω αλλά πλέον αν χάσω και κανένα επεισόδιο δεν σκάω! Κυρίως γιατί επαναλαμβάνεται αλλά και γιατί νομίζω πως δεν πάει πια στο βάθος που πήγαινε παλιότερα, τα πιάνει όλα στην επιφάνεια και φαίνεται να του αρκεί. Γελάς αλλά μέχρι εκεί…και η σάτιρα πρέπει να προβληματίζει, όχι μόνο να γεννά γέλιο.
    Θα διαφωνήσω όμως με το ότι ισοπέδωσε τα πάντα σε σχέση με τον Δεκέμβρη. Γνώμη μου βέβαια αλλά νομίζω πως στην τηλεόραση ήταν ο μόνος εκείνη την περίοδο που έλεγε το αυτονόητο (και προς το δίδυμο Λυριτζή-Οικονόμου) ότι η δολοφονία ενός παιδιού και τα σπασίματα των μαγαζιών δεν μπορούν να μπαίνουν στην ίδια πρόταση με το σύνδεσμό «και» . Δεν μπορεί να έχουν την ίδια βαρύτητα.
    Από τότε όμως πέρασε καιρός και ο Λάκης έχει χάσει λίγο έως πολύ το μέτρο.
    Κι άλλοι όμως το χάσαν μαζί του, κι άλλοι γίναν τιμητές των πάντων χωρίς ίχνος αυτοκριτικής και μέσα σε αυτούς και ο Μπίστης (όπως ορθά σημειώνει και ο side21).
    σε φιλώ
    υ.γ. Πόσο πολύ όμως συμφωνώ μαζί σου για το Πολυτεχνείο…πόσο πολύ! Πρέπει να τα θυμίζετε όσοι τα ζήσατε γιατί σαν πολλοί φαίνεται να ήταν τότε μέσα, σαν πολλοί να θέλουν να φορέσουν το μανδύα του πρότερου έντιμου και επαναστατικού βίου! Μόνο η Παπαρίζου δεν ήταν εκεί και αυτό μάλλον λόγω ηλικίας…

  35. @@@Κοκκινο Μπαλόνι….
    αχ μικρό μου ομορφο παιδί.. Ολοι γελάμε, αλλά να δούμε και τί πετυχαίνει γυρω του. Κι αυτό που βλέπω με αλλαφιάζει λίγο….
    φιλια και καλή δυναμη ευχομαι…Σχολιασα κατι εκει στα γυναικεία για τη βία. ριξε μια ματιά…

  36. @Στελιος…..
    μπα, το παίζει επαναστάτης ; Δε νομίζω. Απλώς βλέπει ότι υπάρχει κοινό, το οποίο ακουει αυτά που θέλει να ακούσει, εκείνος το ξερει καλα το παιγνίδι και αυτό είναι όλο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s