Ritsmas: ετών δύο!!!


resizer.asp

Awatif του Ρώσου ζωγράφου Sergej Hahonin

Λοιπόν, επειδή δεν αγαπώ τις επετείους, δεν αγαπώ τα γενέθλια, γενικώς δεν αγαπώ πολλά πράγματα (μπα σε καλό της αυτή η μάνα μου, κουράστηκε πολύ για να με συλλάβει; ), εν πάση περιπτώσει για να μην σας ζαλίζω με το τί αγαπώ και τί όχι –   αν και θάθελα να μιλήσω για την πολλότητα του ανθρώπου – επειδή λοιπόν η διετής παρουσία μου στη μπλογκόσφαιρα είναι πλέον γεγονός οφείλω να ευχαριστήσω πρώτον το φιλο μου Ασμοδαίο που με παρώτρυνε, τη φίλη μου Κροτ που με βοήθησε, τον φίλο Allu Fun Marx που με πήρε απ το χέρι τον πρώτο καιρό κι έγινε ο σουπερβάιζερ της γειτονιάς , το  Νατασσάκι που με σήκωσε στους ώμους και με πήγε απέναντι, την Penelope, το Αλεφ μου, τη Μeniek, την Abttha, τον Ινδικτο και τη Θαλασσινή ματιά, τη Σοφία, τον Κακό Μπελά, τον Zalmoxis και τη Μερόπη, τον Zorba the Greek,  τη Ρούλα Καραμήτρου, την Ανεπίδοτη, την Elate ,  τη Φαίη με τα δίδυμα, το Σωτήρη Κ και τον Σωτηρη Κουκιο, την Eva Stamou, την ΑΘΗΝΑ, την ευρηματική Koptoraptou , τον Gerasimo, τη DoraTsirka και την Gournelou, την Ιουστίνη και το Δεσποινάριο, τη φίλη από την Κάρυστο, το Διόνυσο και τον Ντροπαλό, την Industrial Daizes και την πολυτάλαντη  Roadartist, την Κοκό την ποδηλάτισα και τον Καμηλιέρη, τον φίλο μου από το αγαπημένο Ναύπλιο ( Αργολίδα , περιφέρεια) , το Νοσφεράτο, το Μπάμπη Δερμιτζάκη και την Ψιλικατζού μαζί με τη Βασιλικούλα, την παρεα των ποιητών και συγγραφέων, Γλυκοφρυδηδες, Μαμαλούκοι και ΑΘηνάκηδες και Ευθυμιάδηδες, αλλά  και τους δεκάδες μπλογκοφίλους πολλούς από τους οποίους είχα την τύχη να γνωρίσω και από κοντά και να πάψω να γκρινιάζω λέγοντας «α, δεν υπάρχουν άνθρωποι». Μωρέ υπάρχουν και με το παραπάνω.

Σας ευχαριστώ όλους εκ βαθέων, υποκλίνομαι και επειδή θα αντιγράψω το Νατασσάκι θα πω οτι ως εδώ είχα 536 ποστ και 13.695 σχόλια…. Ναστε ολοι καλά κι ας συνεχίσουμε να επικοινωνούμε. Μπορεί αυτή η επικοινωνία να μας βελτιώνει. Ποιός ξέρει. Ολα θα τα δούμε την ώρα του απολογισμού.

ριτς

48 thoughts on “Ritsmas: ετών δύο!!!

  1. Να τα χιλιάσεις! Είναι ουσιαστική η παρουσία σου.. και το εκτιμούμε όλοι! Δεν έχω λόγια που με συμπεριέλαβες στους ‘φίλους’ σου.. Πολλά, πολλά φιλιά, πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ..

  2. @@Stratos
    Αχ Στράτο μου, πού και πώς να τα κατοστήσω; κόψε κάτι για να ισορροπήσω το καημένο…φιλιά, την αγάπη μου και χαίρομαι που είμαστε φίλοι

    @@roadartist
    μα το συζητάς ;Πώς θα μπορούσα να σ ΄αφήσω εκτός από τη στιγμή που έχεις ενα μοναδικό μπλογκ που αποπνέει γνώση και ήθος ; Δική μου λοιπόν η τιμή και η χαρά. Φιλιά μικρό..

  3. Α, να, ξέχασα να αναφερθώ και να ευχαριστήσω τον εξαφανισμένο συκοφάγο, το Κόκκινο Μπαλόνι που μουνε λίγο θλιμμένο, τον φίλο μου τον Χρήστο ( σκεπτομαι…αρα υπάρχω) , το Μαύρο Γάτο, γνωστό για τα υπέροχα ερωτικά ποιήματα, τον Εκτορα τον συγγραφέα, τον ευφυή existence, Swell, τον της Ιδωτικής Οδου….. ολοι μ’ έχετε στηρίξει και ευχαριστώ..

  4. Αχ Ρίτσα μου γλυκιά,
    πόσο σ’ ευχαριστώ για την αναφορά σου σ’ εμένα!!!
    ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ. Να είσαι εδώ και τα χρόνια που έρχονται να μας κρατάς συντροφιά.

  5. Αγαπημένη μας,
    Να εκατοστήσεις τα χρόνια σου στη μπλογκογειτονιά. Εχεις διεισδύσει στις ζωές μας με τα καίρια σου ρεπορτάζ , με την άμεση αντίδρασή σου στα γεγονότα, με τα εικαστικά σου φλερτάκια αλλά και με την πιστότητα στη φιλία, που μπορεί να γίνει ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ!
    Σου εύχομαι κι άλλα χιλιάδες σχόλια απο όλους μας, πάντα καλοπροαίρετα και πάντα to the point!~

  6. Χρόνια πολλά!
    Δύο χρονών ε;
    Τι συγκίνηση!
    Βρε, στα γόνατά μου σας μεγάλωσα εγώ εσάς…
    Νταχτιρντί και νταχτιρντί σας είχα.🙂

  7. Εγώ σε σήκωσα στους ώμους;;
    Τς, ο γίγαντας!!!😆 😆

    Καλά λέει ο AfMarx, στα γόνατά του μας μεγάλωσε😛

    Πολλές πολλές ευχές, Ριτσάκι μας
    για σένα και για το blog
    και καλά κουράγια -σε όλα

    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου κι από δω😉

  8. Πολύχρονη, Ριτς!

    Και πάντα με τις μοναδικές εμπνεύσεις σου και τις πάντοτε υπέροχες παρουσιάσεις σου για προσωπα που έχουν πολλά να πουν και καταστάσεις που έχουν πολλά να εμπνεύσουν ή να προβληματίσουν!

  9. Καλημερες σε ολους και σας ευχαριστώ πολύ πολύ. Ναμαστε ετσι να πορευόμαστε…

    @@agrampelli
    σ ευχαριστώ ιδιαιτέρως. εμείς τα λεμε και από το άλλο φατσοσύστημα. νασαι καλα..

    @@zalmoxis…
    καλημέρες χαιρομαι που εισαι και αλλού και λεμε καμια εξυπνακιά..φιλια

    @@ ΝατασσΑκι
    γιγαντα μου εσύ!

    @@ Allu Fun Marx
    Ε, σε είχαμε σουπερβάιζερ, εσύ ομως δεν ήθελες. Την έκανες με ελαφρά πηδηματάκια, όπως ο γονιός παρατάει το τέκνο του επειδή λεει ωρίμασε και μπορεί πια να βγει στην πιάτσα. Βρε, δυο ετων μωρό το αφήνουνε ; Ακαρδε γειτονα !!!

  10. @ Dinosma…
    .ευχαριστώ Ντινάκο μου. νασαι παντα καλά…

    @Ioustiniaki…
    Αυτη τη φορά στην Αθήνα δεν σε προλαβαίνω, αλλά ελπίζω την επόμενη να καταφέρουμε να βρεθούμε από κοντά..Φιλια Ιουστίνη μου και σε ευχαριστώ πολύ…

    @@Meropi….
    Καλημερα Μεροπάκι μου. Και βεβαια σε συμπεριέλαβα. Εχουμε ανταλλάξει τόσες και τόσες απόψεις..νασαι καλα και να δικηγορείς με το δίκαιο παραμάσχαλα !!!!!!

  11. @GB και Μάνσολα…
    δεν σας ξέχασα, αλλά τώρα εχετε μπει στο σύστημα , οπότε όφειλα να χαιρετήσω τους πολύ παλιούς..

    Δεν ξέχασα τη Νινα με την ωραια Επίδαυρο και τα ωραία αστυνομικά της , αλλά και το Δημοσθένη από τη Σουηδία. Αλλά αυτές οι επαφές ατόνησαν στη διαδρομή/

    Να προσθέσω ομως τη Συμέλα από τη Σουηδία που την ακολούθησα μπλογκικά μεσα από την περιπετεια της και της ευχομαι να σκίζει εκει που ειναι…Γεια σου Συμελα μου…

    Και το Ελαφίνι που επίσης χαθήκαμε στη μετάφραση.

  12. να ζήσεις ριτσάκι και χρόνια πολλά μικρούλα μα γίνεις και πάντα χαραααααααά!!!!
    σμουτςςςς!!!!!!!
    θέλω να σου πω πως χαίρομαι πολύ πολύ που σε… σηκώνει το στιβαρό νατασσάκιον και που μου κάνεις την χρυσή τιμή να με αναφέρεις στους φίλους σου!
    θέλω να σου πω πως είναι δική μου η τιμή να βουτάω στα κείμενά σου και να μιλάμε!
    θέλω να σου πω πως για σένα και κάποιους ακόμη, ευγνομονώ την στιγμή που βρέθηκα εδώ!!!
    σε φιλώ πασαλειμένη με αλμύρες!!!!
    να είσαι πάντα εδώ, αυτό!!!🙂

  13. ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΡΙΤΣ!

    ΟΧΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ!

    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

  14. @ anepidoti…. γεια σου φιλενάδα.Πάντα καλά κι από κοντά

    @ ΑΤΗΙΝΑ νάσαι καλα και να προσέχεις καλό μου

    @ roulakaramitrou ευχαριστώ ρουλιώ. να διατηρήσεις το στύλ σου , σε παρακαλώ…

  15. Πολύχρονο το ιστολόγιο και μακάρι η ευχαρίστηση που σας προσφέρει το ιστολογείν να είναι τόση όση και αυτή που προσφέρει η ανάγνωσή του ιστολογίου! =)

  16. Χρόνια πολλά κι από μένα.
    Και πολλές ευχαριστίες για όλα τα «παράθυρα» που ανοίγετε με τα κείμενά σας. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που βρήκα το μπλογκ σας μπαινοβγαίνοντας σαν την πορτογύρα από το ένα «σπίτι» στο άλλο. Έτσι κι αλλιώς σας διάβαζα πάντα στην κυριακάτικη στήλη σας στην εφημερίδα. Τιμή μου που μέσα εδώ έχω την ευκαιρία να …συνομιλώ μ’ εσάς και τους υπόλοιπους αναγνώστες σας.
    Να είστε πάντα καλά!

  17. @Ασμοδαίος….
    καλησπέρα φίλε μου.Θα ελεγα ότι τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Αλλα νομίζω ότι θα προτάσσω πάντα τη θετική πλευρά του εγχειρήματος. φιλια

    @ Νερένια…
    με συγκινείς πολύ. Κι εγώ να ξέρεις ότι αισθάνομαι τυχερη που γνώρισα τόσους πολλούς ανθρώπους και που με ορισμένους γίναμε φίλοι. Η πόρτα πάντα ανοικτή. Φιλια
    ριτς

  18. να ζήσεις ριτσάκι και χρόνια πολλά!
    μεγάλη να γίνεις με μαύρα μαλλιά (γιατί δλδ σώνει και καλά άσπρα; δεν είμαστε με τα καλά μας! – αυτό το τελευταίο το λές κι εσύ πότε-πότε)
    παντού να σκορπίζεις της γλύκας το φως
    και όλοι μας λέμε να μία σοφός!!!

    ναι, ναι ριτσάκι μας, κι όπως σου έχω πει επανειλημμένως και αυθορμήτως, τιμή μας που σε έχουμε φίλη μας!

  19. @Abttha
    καλησπερα φιλενάς…ευχαριστώ ιδιαιτέρως.Κι εμενα τιμη μου που σας γνώρισα , αλληλογνωριστήκαμε δηλαδή….

  20. Αυτό είναι ένα πολύ παλιό παρατσούκλι, αλλά μπορώ να το χρησιμοποιήσω κι εδώ. Όπου έχω να γράψω σε blog 80 αιώνες και βάλε.
    Ευχαριστώ που με ειδοποιήσατε κ. Ρίτσα μέσο FaceBook.
    Εύχομαι Χρόνια πάρα πολλά και υπέροχα.
    Ή διαφορά του FB από τα blogs είναι ότι θέλει πολύ λιγότερο χρόνο. Τα blogs είναι κανονικότατοι δικτυακοί τόποι με προσωπικότητα κ.λ.π που θέλουν την προσοχή σου και όλα τα γνωστά. Το FB είναι ένα τεράστιο καφενείο όπου περνάς και κάθεσαι όταν έχεις λίγο χρόνο.
    Δεν θα φάω άλλο χρόνο.

    Εύχομαι ότι καλύτερο!

    :))

  21. Καλα τώρα μπήκα στην πέμπτη θέση ??και μη χειρότερα τέτοιο κατρακύλισμα σε αυτή τη μπλογκόσφαιρα δεν μπορώ να το χωνέψω δεν έχω πάρει ούτε μια πρωτιά🙂
    Σε περιμένω Φλοραλ θα σου τηλεφωνήσω πνίγομαι γενικώς και ειδικώς με αληθινά θαλασσινά κύματα 😉

  22. Απέχω ολίγον από τα μπλογκοεγκόσμια αυτή την περίοδο και είδα καθυστερημένα το «γενέθλιον». Παρηγοριέμαι ωστόσο που βλέπω και κανα δυο άλλα ετεροχρονισμένα σχόλια.
    Σύντομα και περιεκτικά, λοιπόν: εμείς σε ευχαριστούμε: για τον προ αυτού του μπλογκ κατατεθειμένο και καταξιωμένο λόγο σου∙ για το φιλόξενο και ανοιχτόκαρδο διαδικτυακό «σπιτικό» σου∙ για ό,τι καινούργιο έχεις να μας προσφέρεις στη συνέχεια. Για τη χαρά και την τιμή να σε διαβάζουμε και να σε γνωρίζουμε.

    Χρόνια πολλά και πολυ-Πρόσωπα
    Με πολλή αγάπη

  23. Χρόνια καλά, χρόνια πολλά και χρόνια εμπνευσμένα!

    σκουντουφλοπροσκυνώ σας και μαγουλοχειροφιλώ σας κι αν μου ‘μεινε μια στάλα λάδι από αυτό που μου βαλε ο νονός μου :
    σου ευχομαι να διατηρείς πάντα ταυτον τον ουμανισμό σου αναμεσα στις γραμμές και πάντα τη δύναμη της θέλησης για επικοινωνία.

    Σε ευχαριστούμε για τη γραφίδα σου.

  24. @justme
    καλημέρα,καλό μου.Να απέχεις, αλλα να μην χανόμαστε τελείως. Ας κρατάμε κανα νημα σ αυτή τη ζωή, γιατί αν περιμενουμε απ την αλλη, εκεί θα αιωρουμεθα, αρα τί να τα κάνουμε τα νήματα….Σε ευχαριστώ για την αστραφτοσύνη των λόγων σου.( από το αστραφτω)

  25. @@@@@Penelope dearest….
    μην μου γκρινιάζεις…ακολουθησα τη σειρά γνωριμιών καλε μου… Το Floral πάει να γίνει πολυ in και θα προσπαθήσω ναρθω, με λίγη αδεια,λίγη προσπάθεια κλπ…. Κοιτα μην πνιγεις καημένη μου κι εχεις και παιδιά και άντρα ( αυτό πού το πας, δηλαδή😉

  26. Dartthir the Abban/./
    ειδες πού σε τοποθετώ; κάτω από την κυρια με τας καμήλας..αν αυτό δεν ειναι εκτίμηση, τότε τί είναι ;

  27. Κυριον Γλυκοφρύδη….
    Α, συγγραφεύ μου, πώς είστε; Πώς πάει η δουλειά σας , η πνευματική εννοώ και ουχί η χειρονακτική ; σας ασπάζομαι με αγαπη..ριτς

  28. Ριτσάκι μου,
    σιωπηλός αναγνώστης κερδίζω πάντα από τα αναγνώσματα ελπίζοντας η πηγή να είναι αστείρετη!
    Να είσαι πάντα καλά!

  29. Darthiir the Abban.
    μα είναι απλά τα πράγματα…επικοινωνούμε και διαπληκτιζόμαστε θαυμάσια. Εγώ ήπια εσύ επιθετικά.Σιγά που δεν θα σε τιμούσα.Χα…

  30. Να τα εκατοστήσεις τα μπλογκοχρόνια σου Ριτσάκι μου… Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ που σε γνώρισα εδώ και είσαι στην παρέα μου..

  31. Τελευταίος και καταϊδρωμένος (αλλά όταν το ανέβασες ήμουν στην Αθήνα).
    Λοιπόν χαίρομαι πολύ που βρίσκεσαι στην μπλογκόσφαιρα και εδώ και 2 χρόνια μας ξεστραβώνεις και μακάρι να συνεχίσεις, αν έχεις όρεξη, για πολλά χρόνια ακόμη.

  32. ΄Ριτσάκι, τι να σου ευχηθώ; Υγεία γιατί κατά τα λοιπά έχεις τα πάντα, όσα χρειάζονται δηλαδή για να είσαι ευτυχισμένη! Φιλιά!

Σχολιάστε

