Εβγαλε βρώμα η Ιστορία ότι ξοφλήσαμε….δεν το πιστεύω!


0,1020,1625554,00

Η Ιστορία έμαθε χρόνια τώρα να κάνει τη δουλειά της. Να καταγράφει καταστάσεις, να περιγράφει γεγονότα και προσωπικότητες, να προσπερνά αδιάφορη τον καθημερινό άνθρωπο, να καταπλακώνει προσωπα γυναικών που θηλάζουν, ή μάτια γερόντων που κλείνουν. Να αγνοεί χέρια μητρικά που σφίγγουν ή ψηλαφίζουν, βλέμματα που σφύζουν από ικανοποίηση ή απογοήτευση…….Κι έτσι βαδίζουμε στις εκλογές , με τα τουρμπάνια των ανδρών και τα κοσμήματα των γυναικών , με τα φτερά μας λαβωμένα, με τις ελπίδες μειωμένες, αλλά με τη διαύγεια που μάθαμε να δουλευουμε καλά, με προσωπα ανοικτά, διάφανα, χαλκομανίες ψυχής…. κι ας μη μας βλέπει η Ιστορία ως μονάδες που γερναμε, χωρίς να μαθαίνο

υμε.

Ριτς

Ανεμολόγιο, με το Γιώργο Νταλάρα, από το δίσκο “Συγνώμη για την άμυνα”

Έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε
είμαστε λέει το παρατράγουδο στα ωραία άσματα
και επιτέλους, σκασμός οι ρήτορες, πολύ μιλήσαμε ,
στο εξής θα παίζουμε σ’ αυτό το θίασο μόνο ως φαντάσματα

Κάτω οι σημαίες στις λεωφόρους που παρελάσαμε
άλλαξαν λέει τ’ ανεμολόγια και οι ορίζ

οντες
μας κάνουν χάρη που μας ανέχονται και που γελάσαμε
τώρα δημόσια θα έχουν μικρόφωνο μόνο οι γνωρίζοντες

Βγήκαν δελτία και επισήμως ανακοινώθηκε
είμαστε λάθος μες το κεφάλαιο του λάθος λήμματος
ο σάπιος κόσμος εκεί που σάπιζε ξανατονώθηκε

κι οι εξεγέρσεις μας είναι εν γένει εκτός του κλίματος

Δήλωσε η τσούλα η ιστορία ότι γεράσαμε
τις εμμονές μας περισυλλέγουνε τα σκουπιδιάρικα
όνειρα ξένα ράκη αλλότρια ζητωκραυγάσαμε
και τώρα εισπράττουμε απ’ την εξέδρα μας βροχή δεκάρικα

Ξέσκισε η πόρνη η ιστορία αρχαία οράματα
τώρα για σέρβις μας ξαποστέλνει και για χαμόμηλο
την παρθενιά της επανορθώσαμε σφιχτά με ράμματα
την κουβαλήσαμε και μας κουβάλησε στον ανεμόμυλο

Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος

ΥΓ. Αυτό το ποστ το είχα ανεβάσει παραμονές των προηγουμενων εκλογών. Το ανεβάζω ότι ελλείψει ιδεών αλλά γιατί μ αρεσει αυτή η πόρνη η Ιστορία. Πώς τα βολεύει η άτιμη!

ριτς 0,1020,1625554,00

24 thoughts on “Εβγαλε βρώμα η Ιστορία ότι ξοφλήσαμε….δεν το πιστεύω!

  1. Πολύ επίκαιρο το συγκεκριμένο τραγούδι… Είμαι περίεργη να δω τι θα γράφει η ιστορία 100 χρόνια μετά…ευτυχώς, δε θα είμαι εδώ, για να το δω…
    Φιλιά Ρίτσα μου!

  2. Παρόλα, αυτά έχει να πει πολλές ιστορίες αυτή η ιστορία, κυρίως ιστορίες διαψεύσεων και εμμονών. Αυτό το τελευταίο περισσότερο από πείσμα, παρά από κάποιο παιδικό τραύμα που έγινε ψύχωση. Καλό φθινόπωρο Ρίτσα

  3. Eβγαλε βρωμα η Ιστορία οτι ξοφλήσαμε! βρωμάνε τα σκανδαλα Ρίτσα μου! Η ανικανότητα κάποιων να επιλέξουν σωστους συνεργάτες, να διοικησουν, να εφαρμόσουν τους νόμους! Το απροσάρμοστο του χαρακτήρα του Ελληνα που μια ζωή έχει συνηθίσει να φοροδιαφευγει και να μην πληρώνε.Να παρανομεί και να μην τιμωρείτε,να μη σέβεται τπτ και κανέναν!

    Sου χαρίζω προβληματισμένη τον παρακάτω στίχο :
    Στο ίδιο έργο θεατές, εσύ κι εγώ τραγουδιστές
    φανατικοί της πιο φευγάτης εξουσίας!
    Οι ήχοι μας διαδηλωτές και τα στιχάκια εμπρηστές!!!
    Αυτό το έργο είναι παιχνίδι φαντασίας!

  4. Εγώ τώρα τι θυμήθηκα τα γενέθλια του Hugh Grant που είναι σήμερα, αλλού και αλλού μιλάμε είμαι. Αντε χρόνια πολλά και σένα αφού σε πήρε η μπάλα εδώ στο περασμά μου😉

  5. @@Penelope dearest…. Πάντα ειχαμε μια διαφωνία για τον Hugh και φαίνεται ότι θα κρατήσει χρόνια αυτή η κολώνια…σε φιλώ καλό μου….

  6. «liakada,,,,,,,,επειδή ο στίχος μου ήρεσε πολύ…

    Στο ίδιο έργο θεατές, εσύ κι εγώ τραγουδιστές
    φανατικοί της πιο φευγάτης εξουσίας!
    Οι ήχοι μας διαδηλωτές και τα στιχάκια εμπρηστές!!!
    Αυτό το έργο είναι παιχνίδι φαντασίας!

    Φιλια Λιακάδα μου

  7. «Κουκος….
    προφανώς δεν αλλάζει ευκολα. Αλλάζει όμως κάποια στιγμή, ειτε από βίαια γεγονότα, είτε από συλλογικές πράξεις ευθύνης…φιλια

  8. Φιλάκια Ριτσμας μου.
    Ομορφο κείμενο ! Ευστοχο …
    Μόνο που δυστυχώς η Ιστορια δεν βγάζει βρώμα έτσι…
    Υπάρχει αιτία …

  9. Μα γι αυτό είναι αγοραία, επειδή επαναλαμβάνεται και μας δίνει την ευκαιρία να την καρφώνουμε στα σημεία κάθε φορά! Δεν υπάρχουν ιδέες και ιδεολογήματα, αλλα υάρχουμε εμείς που αναπολούμε. Λίγο τόχεις και τούτο; Ρομαντικοί, ρομαντικές υπάρχουν ακόμη!

  10. Αχ Ριτσάκι μου καλό! Το κακό είναι ότι έχουν στερέψει αυτοί! Εσύ, αστείρευτο μου είσαι αλλά…. όλα αλλιώς για να παραμείνουν ίδια, Σμουτς! (Λαμπεντούζα, κλεμμένος, Γατόπαρδος!) Αχ Ρίτσα, ζούμε σε λάθος εποχή!

  11. Κι αν δεν ξοφλήσαμε ακόμα, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να το πετύχουμε. Καθόλου απίθανο να τα καταφέρουμε. Με τα μυαλά που κουβαλάμε…

  12. H Διάγνωση λέγεται Αρτησιοσκλήρυνση, και η πρόληψη είναι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί κάθε μεσημέρι μετά φαγητού. Οσο για την αρτηριοσκλήρυνση κατά πνεύματος η απόριψη αναχρονιστικών βαριδιακών αντιλήψεων με κάθε κόστος και ρίσκο.

  13. καλησπέρα φίλοι αγαπημένοι… επεστρεψα σε πτωματέισον κατάσταση και βεβαια τί να πω εγώ για την τσουλα την ιστορία. Με τις τσουλες δεν μπορώ να τα βάλω, γιατί ετρωγα πολυ ξύλο απ τη μαμα μου για να γινω ηθικό και….νομιμο κορίτσι…τα καταφερα; δεν ξερω…στις προσθαφαιρεσεις του τέλους θα το δούμε…

  14. Υπάρχουμε Ιουστίνη μου! Δυστυχώς γι αυτούς , ευτυχώς για μας
    «Οσες κι αν χτίσουν φυλακες κι αν οι κλοιός στενεύει
    ο νους μας είναι αληταριό κι όλο θα δραπετεύει! » 🙂

  15. Καλημέρα Ριτσάκι μου! Το άκουγα το πρωί στο cd!!
    Λάθος λήμμα
    Λάθος λήμμα λέω εγώ…

    Με γειά το νεό μλογκ!
    Στη υγειά τον παράνομων και ανήθικων κοριτσιών λοιπόν!

    Καλό σκ να έχεις, ξεκούραστο και όπως το θες!

  16. Ritsaki μας, αλλάζουμε ποστ! Γιορτάζουμε, ναι? ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ευλογημένα κι ευτυχισμένα και απ’ εδώ και από παντού! Να σε χαιρόμαστε και να μας υφίστασαι, έτη και έτη εν ειρήνη και φιλία! Σμμομουτς!

Σχολιάστε

