Εχω κι ένα ακόμη μπλογκ για να ξεδίνω λογοτεχνικά.


http://ritsamasoura.blogspot.com/

14 thoughts on “Εχω κι ένα ακόμη μπλογκ για να ξεδίνω λογοτεχνικά.

  1. Οταν πρωτοξεκίνησα το 2007 κι έστησα το δικό μου μικρό μπογκομάγαζο δεν ήξερα τους κανόνες συμπεριφοράς και…ασφαλείας. Ετσι, λοιπόν, πήγαινα σε διάφορους γνωστούς ( είχα και εχω πολλούς ) και τους έδινα τη διεύθυνση του μπλογκ μου, προτείνοντας τους να με επισκεφτούν. Ομολογώ ότι δεν ήξερα ότι αυτό ήταν αντιδεοντολογικό και ότι οι λιγο παλιότεροι εμού θα το σνόμπαραν. Λοιπόν, όχι μόνο το σνόμπαραν, αλλά οι συγκεκριμένοι δεν πέρασαν ποτέ , μα ποτέ από το μπλογκ μου ούτε για μια τυπική καλήμερα και το αποκορύφωμα αυτής της στάσης ήταν μια κυρία να γράψει σε «μπλογκοφιλο» με τον οποίον όμως επικοινωνούσα : Γι αυτό το κωμικό φαινόμενο που λέγεται Ρίτσα Μασουρα δεν θα γράψεις κάτι ;
    Χμ, ακόμη γελάω γιατί η ζωή τά φερε αλλιώς, μα εντελώς αλλιώς.
    Γι αυτό και τώρα στο μπλογκ για τον Ονορέ ντε Μπαλζάκ ( το μπλογκ θα έχει αναφορές στους κλασικούς της λογοτεχνίας ) δεν προσκαλώ κανέναν, ούτε χώνομαι στα σχόλια κανενός για να μου δοθεί η δέουσα…προσοχή.
    Απλώς το αναφέρω στο δικό μου χώρο.
    Ξέρετε, οι άνθρωποι κρίνονται από τη συμπεριφορά τους και πολλές φορές ενώ νομίζουν ότι βρίσκονται στην κορυφή ξαφνικά κατακρημνίζονται και αναρωτιούνται γιατί. Ισχύει και για μένα αυτο.

  2. Νοσφερατος
    αμα πατήσεις στη διευθυνση πανω θα βγεις…
    αλλα για την ιστορια να σου πω ότι προς το παρον εχει μονο Μπαλζάκ ..

  3. Καλορίζικο, μαμαΡίτσα -το έχω δει, θα το προσθέσω στα λινκ μου τώρα που ανανεώνω το δικό μου (μπας και ξαναρχίσω να γράφω, δλδ…) και θα σε «παρακολουθώ»😉

    Καλό Σαββατοκύριακο!

  4. @ ΝατασσΑκι
    καλησπερα Νατασσάκιον αγαπημενο.
    Εχω καποια τεχνικά προβληματα με το καινούργιο, αλλα δεν μπορώ μόνη μου….

  5. Καλώς το το κορίτσι μας στα λογοτεχνικά δρώμενα. Ναι, τρελλαίνομαι για Μπαλζάκ, με ΄΄εχει επηρεάσει τα μάλα στη γραφή. Μου αρέσουν οι δραματικοί χαρακτήρες του, η περιγραφική του δεινότητα.
    Φιλί

  6. όποιος ψάχνει βρίσκει και γω σε βρήκα την προηγούμενη βδομάδα γιατί κατά καιρούς ξαναπιάνω τον Μπαλζάκ και τσαλαβούτησα σε μια πορτογαλική μετάφραση (διασκεδαστικό αυτό), κοιτάζοντας λοιπόν μερικά πράγματα στην ανθρώπινη κωμωδία του νετ, ιδού! όσο για τον Μπαλζάκ απλά απίστευτος

  7. μα, ναι απλά απίστευτος και θέλω λίγο να τον κρατήσω με αποσπάσματα και σκεψεις και περιγραφες από τη ζωή του. Για να δουμε…Πολλα φιλια καλό μου…

Σχολιάστε

