Η Travelplanet24 συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό ντοκιμαντέρ


 

Λίγα χρόνια πριν, ο Philipp Brinnkman, Co-owner και CEO του travelplanet24.com,  μαζί με τον αδερφό του Marko Brinnkman,  έπρεπε να ξεπεράσουν τους φόβους του ελληνικού οικοσυστήματος για το ηλεκτρονικό επιχειρείν και να αποδείξουν, πως το να πουλάς εισιτήρια Online, δεν είναι τόσο πολύπλοκο όσο το να πας στο φεγγάρι.

Οι καινοτόμοι άνθρωποι της λεγόμενης «Γενιάς Υ» περνούν τις νύχτες τους στο Internet και βλέπουν τους υπολογιστές ως βασικά εργαλεία, σαν το μολύβι και το χαρτί. Είναι η πρώτη γενιά που γνωρίζει πολύ περισσότερα σε έναν τομέα (αυτόν της πληροφορικής) από τους δασκάλους της στη Μέση Εκπαίδευση, και αποτελείται από τους νέους που γεννήθηκαν μετά το 1975.

Αυτούς τους ανθρώπους θέλησε να καταγράψει ο 30χρονος Φιλανδός Ilkka Tiainen με το συνεργείο του. Το ντοκυμαντέρ του ονομάζεται “Europe2020″ και καταγράφει τις ξεχωριστές ιστορίες 10 ανθρώπων, ανά την Ευρώπη, που τολμήσανε και πετύχανε.”Οι αδερφοί Brinnkman,  καταφέρανε να πάνε κόντρα στην ευρωπαϊκη κρίση και να πραγματοποιήσουνε τα όνειρα τους”, όπως αναφέρει ο Φιλανδός σκηνοθέτης.

crowdfunding-finland-documentary

Το ταξίδι του Φιλανδικού Ντοκυμαντέρ, είναι μεγάλο και φιλοδοξεί να υλοποιηθεί μέσα από την πλατφόρμα του Kickstarter. Πρόκειται για μια νέα µορφή χρηµατοδότησης που φιλοδοξεί να αλλάξει ριζικά τους όρους του οικονοµικού παιχνιδιού σε ολόκληρο τον πλανήτη. Ο ορισμός του “crowdfunding”  αποδίδεται στα ελληνικά ως «χρηµατοδότηση από το πλήθος» ή µε τον πιο δόκιµο όρο «διαδικτυακή µικροχρηµατοδότηση».

Αν και λειτουργεί εδώ και µόλις µερικά χρόνια, καταγράφει ήδη εντυπωσιακές ιστορίες επιτυχίας µε… πολλά µηδενικά, για χιλιάδες εµπνευσµένους σχεδιαστές, επιχειρηµατίες, καλλιτέχνες, φιλανθρωπικές οργανώσεις, εµπόρους, ακόµη και γεωργούς, που κατάφεραν να κάνουν την ιδέα τους πράξη χάρη στις µικρές επενδύσεις χιλιάδων χρηστών του ∆ιαδικτύου. Μέσω του «crowdfunding» το πλήθος παύει να είναι ένας δυσφηµισµένος όχλος και µετατρέπεται σε µια ενεργή κοινότητα που ανακαλύπτει τις ιδέες που αξίζουν και συµµετέχει οικονοµικά σε αυτές. Τα χρήµατα εκταµιεύονται µόνο αν συγκεντρωθεί το σύνολο του ποσού, ειδάλλως επιστρέφονται στους µικροεπενδυτές. Οσο για τα ανταλλάγµατα για την επένδυση, κυµαίνονται από την αποστολή προϊόντων, εισιτηρίων και διαδικτυακών εφαρµογών ως την παροχή µετοχών της νεοσύστατης εταιρείας.

Το ντοκυμαντέρ του llka Tiainen, αποτελεί μια από τις προσπάθειες  πραγματικών ανθρώπων να καταφέρουν κάτι που αγαπούν, κάτι αξιοσημείωτο και να δείξει την θετική όψη της Ευρώπης και των νέων ανθρώπων που καινοτομούνε. Δείτε το inspirational βίντεο του, με τίτλο “Time to Get Inspired” και γίνετε και εσείς μέρος της αυτής της ενεργής κοινότητας.

travelplanet242-documentary

Το κυριότερο μήνυμα αυτού του ντοκυμαντέρ είναι ότι έχει απήχηση σε νέους ανθρώπους που εκτός του ότι αυτοί σηκώνουν το βαρύ κουπί της παγκόσμιας κρίσης είναι ταυτόχρονα και το μέλλον αυτού του κόσμου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s