Τώρα, τι θα μπορούσα να πω; Να εκφράσω απλώς την έκπληξή μου; Μήπως να αγανακτήσω; Θάταν καλύτερα να βγω με πανώ στους δρόμους και να φωνάζω ; Και τι θα άλλαζε ; Ο αγαπητός δήμαρχος της Αθήνας έκρινε σκόπιμο να κλείσει αιφνιδιαστικά τώρα το θέατρο του Λυκαβηττού για λόγους, λέει ασφαλείας. Το κλείνει τη στιγμή που ήδη βρίσκονται μέσα στο θέατρο τα μηχανήματα του Τζέιμς Μπλάντ ( είναι και ο αγαπημένος μου που να πάρει, ασε πού χει πολεμήσει στο Ιράκ παλιότερα ) και απ’ έξω ο καλλιτέχνης να ωρύεται χωρίς να μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς έχει συμβεί.
Η αλήθεια είναι ότι το Κολωνάκι υποφέρει κάθε φορά που γίνεται κάποια συναυλία. Οι δρόμοι και μάλιστα οι ανηφορικοί δρόμοι αναστενάζουν. Τα μαρσαρίσματα είναι εμετικά. Γενικώς υπάρχει ένα μπάχαλο. Συμφωνώ ότι κάπου έχει χαλάσει το κλίμα. Ομως , το να κλείνεις αιφνιδιαστικά το θέατρο, είναι σαν να συμπεριφέρεσαι απαξιωτικά απέναντι σε χιλιάδες ανθρώπους πούχουν ήδη βγάλει εισιτήρια, απέναντι σε μεγάλες εταιρείες, απέναντι σ’ έναν κόσμο, τελος πάντων ,που αποκομίζει κέρδη από την ιστορία των φεστιβάλ. Θα μπορούσε ο δήμαρχος να πει ότι τέρμα από Σεπτέμβρη και μετά, γι αυτούς και γι αυτούς τους λόγους ( Φαντάζομαι ότι αύριο οι εφημερίδες θα έχουν βρει τους λόγους, ή θα τους έχουν εφεύρει ). Επίσημως τίθεται θέμα κερκίδων. Πώς να πιστέψω αυτή την εκδοχή εγώ, ένας καθημερινός καλοπροαίρετος άνθρωπος ;
Θέλω όμως να διαμαρτυρηθώ, σεβόμενη και τις…κερκίδες και το πρόβλημα των κατοίκων της περιοχής…εκτός αν ο Λυκαβηττός κινδυνεύει να …βουλιάξει, οπότε ας μας το πούνε, να το ξέρουμε. Δεν ασκείται έτσι πολιτική και οι αποφάσεις δεν τελειώνουν στο αποφασίζουμε και διατάσσουμε. Λυπάμαι!!!!!
ΥΓ.1…..Η εκδοχή του Δημάρχου : Η εντολή για σφράγιση δόθηκε πριν από 14 ημέρες από την ΕΤΑ ( Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης ) και την επιβεβαίωσε η ελληνική Δικαιοσύνη τονίζει ο δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης. Όπως σημειώνει ο κ. Κακλαμάνης ο δήμος δεν έχει καμία σχέση με το φεστιβάλ Αθηνών, ούτε με το θέατρο του Λυκαβηττού. Ο δήμαρχος αφήνει αιχμές για τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Ελληνικού Φεστιβάλ Γιώργο Λούκο και διερωτάται εάν οι υπηρεσίες του δήμου έπρεπε να αγνοήσουν τη δικαστική απόφαση επειδή είχαν προπωληθεί εισιτήρια.
ΥΓ.2. Η εκδοχή ενός παλιού τρόφιμου του λόφου : Ο Λυκαβηττός παλιά – μπορεί και σήμερα – ήταν το καταφύγιο όλων των ερωτευμένων της Αθήνας. Κουτσοι, στραβοί , ωραίοι, άσχημοι, αλλοπαρμένοι και προσγειωμένοι…. όλοι στον …Αη Γιωργη πήγαιναν… Από εκεί αγνάντευαν την άσχημη πόλη, πιθανώς έστηναν και σχέδια ζωής, μπορεί να προγραμμάτιζαν και γάμο στο εκκλησάκι, δεν ξέρω. Κι εκείνος ο αγέρωχος βράχος ήταν σαν να γελούσε κάθε φορά με τα καμώματα των νέων , με τα επίπλαστα , φευγάτα ονειρά τους. Τι θα μπορούσε να τους πει , άραγε, αυτός που μένει εκεί ακίνητος δεν ξέρω καν από πότε ;
Αυτά συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβαίνουν, όσο οι Αθηναίοι «πολίτες» («υπήκοους» προτιμώ να τους ονομάζω για να είμαι τίμιος και να γράφω αυτό που πιστεύω) ψηφίζουν σαν αγέλη όποιον τους υποδείξει το κόμμα. «Κουτσός – στραβός», με κουσούρι, αυτόν επέλεξε το κόμμα, αυτόν θα λουστούμε.
Υ.Γ. Και για ακόμη μία φορά ο Αθηναίος μεγαλούργησε. «Δεν γέμιζαν ταξί» όσοι κατέβηκαν να διαδηλώσουν κατά της ακρίβειας. Προφανώς οι υπήκοοι – καταναλωτές, απολάμβαναν σπίτι τους το βραδυνό φαγητό για του οποίου την ακρίβεια κλαίγονται…
Πριν λίγο καιρό ήταν οι νερατζιές, τώρα ο Λυκαβηττός. Αύριο τι έχει σειρά από μια Αθήνα που χάνεται?
@Ζαλμοξη…. δεν ξερω τί συμβαίνει αυριο θα μάθουμε περισσότερα. Ομως το θεωρώ χοντρή… ξέρεις τώρα….δεν γινονται αυτά σε μια…( μη με δειρεις ) ευνομούμενη πολιτεία
Η αλήθεια είναι ότι μόλις διάβασα την είδηση, εσένα σκέφτηκα! 🙂
Άλλο σχόλιο -για τους ανεύθυνους-υπεύθυνους, και το πώς κάποιοι παίρνουν αποφάσεις σ’ αυτόν τον τόπο… δεν μπορώ πάλι να γκρινιάζω, κουράστηκα. Τώρα ξαφνικά, κι αφού έχουν προηγηθεί και προγραμματιστεί ένα σωρό εκδηλώσεις, θυμήθηκαν την… ασφάλεια των κερκίδων…!
@@νατασσακι…δεν ξερω τί συμβαίνει. θα μαθουμε…παντως ντροπή…
Πολύ ήπια σε βρίσκω απέναντι στον «αγαπητό» σας δήμαρχο…
Τι θα πει «είναι σαν να συμπεριφέρεσαι απαξιωτικά απέναντι σε χιλιάδες ανθρώπους»
Σαν;
(Καλησπέρα…!)
Allu Fan Marx…. ε, τωρα ξερεις, εγω με τα γαλλικά μου και το πιανο μου
φιλια
Pavlos… μου αρεσει που σε τουτο τον τοπο ολα γινονται κομψα
Τις καλόγριες ξέχασες…
Γαλλικά, πιάνο, καλόγριες
:p
Allu Fun Marx δεν πηγα καλογριες…ευτυχώς
μαλλον οι υπευθυνοι που ειχαν ενοικιασει το χωρο δεν εδωσαν τις απαραιτητες μιζες εκει που επρεπε….
Και είχαμε και ένα gratis 😕 αλλά δεν πειράζει… δεν είναι αυτό…
Ο καθόλου αγαπητός Νικήτας οφείλει να κάνει ένα come out, να συμφιλιωθεί με τον εαυτό του, και μετά ας κανονίσει τα των πολιτιστικών…
Ολ ράιτ, ολίγον δευτεράντζα το σχόλιό μου, αλλά δεν το πάω με τίποτα, ε, και ύστερα και από αυτό…
Ωστε ο λόφος γελούσε με τα «επίπλαστα» και με τα «σχέδια» και με τα «όνειρα»;
Ανεβαίνω στην ταράτσα ΤΩΡΑ, κι εδώ λόφος είναι.
σνιφ
😦
Και κάτι άσχετο… Δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη μου στον Λυκαβηττό, νομίζω γ’ γυμνασίου, αποχαιρετιστήρια συναυλία των Φατμέ και ένας Πορτοκάλογλου, τριαντάρης, ορεξάτος, μικρός θεός…
ξανα μανα σνιιιιιιιιφ 😦
ritsmas αυτό που με προβληματίζει εντόνως είναι ότι στην Ελλάδα ο καθένας κάνει ό,τι θέλει και όποτε του έρθει. Είναι δυνατόν ενώ έχουν κλείσει οι καλοκαιρινές συναυλίες και έχουν κινηθεί όλες οι απαραίτητες διαδικασίες ξαφνικά να κλείνεις έναν τέτοιο χώρο? Καμία συνεννόηση?!
Για μια ακόμη φορά γινόμαστε ρεζίλι, τι δικαιολογία θα δώσουμε για τις ματαιώσεις???
Την καλημέρα μου!
Δεν το είπα εγώ το παραπάνω για μια στιγμή τρόμαξα μήπως ο δεύτερος εαυτός μου βαρέθηκε και βγήκε τσάρκα και υπογράφει λάθος το όνομα μου. xx
Χθες το βράδυ το διάβασα και μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη. Δεν ξέρω ποιος είναι ο πραγματικός λόγος, αν είναι «σωστός» ή «λάθος», αλλά συμφωνώ με αυτό που λες: το timming είναι πέρα για πέρα λάθος. Δε μπορείς στα μέσα του συναυλιακού και θεατρικού καλοκαιριού να κλείνεις τον χώρο που θα γίνονταν οι εκδηλώσεις… έτσι ξαφνικά. Δεν είναι λογικό…
Αυτό που θα γούσταρα τώρα είναι να τραβήξουν μηνύσεις (στον Δήμαρχο, στον ιδιοκτήτη και γώ δεν ξέρω σε ποιόν άλλον) ΟΛΟΙ όσοι πήγαν σε συναυλίες στον Λυκαβηττό φέτος για «έκθεση σε κίνδυνο» ή για «παράβαση καθήκοντος» ή σε οτιδήποτε σκαρφιστούν οι δικηγόροι.
εμένα παιδιά μου φαίνεται τόσο τρελό να είναι έτσι όπως εκτίθεται το θέμα, που ίσως πρέπει να γίνουμε όλοι λιγάκι παρανοϊκοί για να σκεφτούμε τι άλλο μπορεί να κρύβεται πίσω από μια τέτοια ‘πρόταση’.
η οποία πρόταση εκθέτει τους παντας και τα πάντα σ’ένα …τριτοκοσμικό καθεστός: αποφασίσαμε τώρα, έναν ιστορικό χώρο να τον κυρήξουμε επί αντιπαροχή μήπως;
έτσι, έχοντας μάλιστα και ολόκληρες 14 μέρες πριν την απάφασή μας λάβει;
δλδ, άλλοι αποφασίζουν ένα χρόνο πιο μπροστά. ή τρομερά κοντόφθαλμη πολιτιστική πολιτική, ή τρομερά σκοτεινή διαπλοκή.
ίσως και τα δύο.
τι λέτε;
Συμφωνώ με τον indy, πρέπει όλοι να τραβήξουν μηνύσεις και οι διοργανωτές των συναυλιών και όλοι όσοι παρακολούθησαν συναυλίες πρόσφατα για έκθεση σε κίνδυνο! Γενικά σε αυτή τη χώρα πρέπει κάποια στιγμή κάποιοι να αρχίσουν να μηνύουν το δημόσιο και τους διάφορους φορείς οι οποίοι υπολειτουργούν, αγνοούν τις αρμοδιότητες τους ή κάνουν κατάχρηση εξουσίας!
η ιδέα του προλαλήσαντος μου φαίνεται κι εμένα όντως θετική. μήπως λοιπόν τα μπλόγκια μας σ’αυτό θα μπορούσαν να βοηθήσουν ουσιαστικά, προτείνοντας πατέντα για τέτοιου είδους κινήσεις;
Αυτή η ιστορία για μένα έχει 2 εκδοχές:
Ή υπάρχει κάποιος υπόγειος πόλεμος με τον Λούκο, ο οποίος με το που πήγε να κάνει κάτι καλό (όπως την ανανέωση και τη διεύρυνση του φεστιβάλ) κάποιοι φοβήθηκαν ή ζήλεψαν κι έπεσαν να τον φάνε.
Ή πρόκειται για μια τυπική ιστορία ελληνικής γραφειοκρατίας όπου οι 2 ελέγξαντες μηχανικοί του δημοσίου που πραγματοποίησαν την αυτοψία αρνήθηκαν να πάρουν πίσω την γνωμοδότηση τους παρά το άδειασμα του Κουνάδη (καθηγητή Μεταλλικών Κατασκευών στο ΕΜΠ) περί στατικής επάρκειας, αμφισβητώντας δηλαδή το κύρος του, γιατί θα πίστεψαν ότι έτσι ξεφτιλίζονται ή αγνοούνται (για όποιον συναλάσσεται με τον κλάδο η 2η εκδοχη είναι και η πιο πιθανή).
Όπως και να χει το καλοκαίρι μάς μπαίνει καλά: Κάναμε την πρώτη παγκόσμια ξεφτίλα για τη σεζόν! Μέχρι το τέλος της έχουμε ακομα να κάψουμε τα υπόλοιπα δάση, να βυθίσουμε κάμποσα πλοία και να δηλητηριάσουμε με αναθυμιάσεις μικρά παιδιά σε ξενοδοχεία.
Καλησπέρα σε όλους και στον καθένα χωριστά.
Χαιρομαι που συμφωνούμε σε γενικές γραμμές, ανεξάρτητα από τους πραγματικούς λόγους που οδήγησαν σ αυτή την απόφαση. Ακόμη και στη χειρότερη περίπτωση σοβαρού στατικού προβλήματος όφειλαν να το έχουν ανακαλύψει ΕΓΚΑΙΡΩΣ κι όχι στο παρα πέντε για όλους τους εμπλεκόμενους κλάδους..
Ο Παράξενος Ελκυστής μάλλον το κατέχει το θέμα και τον ευχαριστώ για την παρέμβαση του.
Τώρα οσον αφορά τις μυνήσεις, φαντάζομαι ότι μάλλον εξυπακούονται , τουλάχιστον από την πλευρά των τραγουδιστών και των εταιρειών τους..Λέμε τωρα…
Ελλαδιστάν, Υπεροχο Ελλαδιστάν, νασαι καλά να μας ταλανίζεις.
Καλο Σ/Κ
ριτς
@@Penelope… φιλενάδα μου,, η άλλη η Πινελόπι, εσύ εισαι η Πενελοπε….κι όχι ο άλλος ο κρυφος εαυτός σου…χα, χα….
Eleni….Ελένη μου εκτεθειμένοι ειμαστε ουτως ή άλλως…τί περισσότερο; Το αντίθετο θα με εντυπωσίαζε.
φιλια
εισαι καλα υποθετω
Να πω κι εγώ την απορία μου.
Ωραία, υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας λόγω στατικής κλπ(αν είναι αλήθεια, ποιος θα αποζημιώσει όσους εξετέθησαν; αναρωτήθηκαν κι άλλοι).
Αλλά τα προβλήματα στατικής είναι τεχνικά θέματα και επιδέχονται λύσεων.
Γιατί λοιπόν δεν έκαναν τις αναγκαίες παρεμβάσεις άμεσα;
Θέλουν να πουν ότι όλη η κατασκευή είναι για γκρέμισμα;
Ποιος θέλει να χτίσει εκεί;
Βρε, τώρα που το σκέφτομαι λέτε να αποφάσισαν με αυτόν τον τρόπο να εκδικηθούν τον…. Παπανδρέου (τον παππού) που το έφτιαξε τότε (κυριολεκτικά προ αμνημονεύτων ετών και βάλε) για τη … Συνοδινού όπως έλεγαν τότε οι «κακές» γλώσσες;
Sotiris K…. Βρε Σωτήρη μου πολυ προχωρημένο σε βρίσκω , καλέ μου.Ούτε εγω με το στρεβλό μυαλό δεν κανω τέτοιες σκεψεις και το αποδίδω σε γραφειοκρατικό κρετινισμό
φιλια
ριτς
αυτή τη στιγμή ακούω τον σάββατο είσαι και φαίνεσαι, που μιλά τόσο γλυκά για το θέατρο, που ξέχασα και το δικό μου όνομα και το δικό του.
τι μαγική χώρα θέ μου!