Ενα ευχαριστώ!


image_hldr.jpg

Jeff Wall, A Sudden Gust of Wind (after Hokusai) 1993

Πώς να ευχαριστήσεις τόσους ανθρώπους που ‘καναν κομμάτι της δικής τους ζωής το πρόβλημα του άλλου ; Πώς να αρθρώσεις λόγο σοβαρό και συγκροτημένο, όταν διαπιστώνεις ότι όσα λέγονται και γράφονται για την αδιαφορία του ατόμου, τον ωχαδελφισμό, την έλλειψη αλληλεγγύης, είναι μια αβάσταχτη σε μέγεθος κατασκευή και ότι οι νέοι, κυρίως αυτοί, κουβαλούν μέσα τους ό,τι καλύτερο μπορούμε εμείς οι μεγαλύτεροι να φανταστούμε.

Όμως, ακόμη κι αν δεν βρίσκω τον ενδεδειγμένο τρόπο, οφείλω να ευχαριστήσω έναν έναν χωριστά όλους εσάς γι’ αυτό που είστε: Αλληλέγγυοι, ανεκτικοί, συμπονετικοί, ευγενείς, δοτικοί. Ό,τι σας ενοχλεί, παρακάμψτε το. Τα μαθήματα της ζωής είναι για παίκτες αντοχής και νομίζω ότι ο καθένας από μας/σας κρύβει μέσα του τεράστιες αντοχές που τις αναδεικνύει κάθε φορά που μπροστά του ορθώνεται απροσπέλαστο το εμπόδιο.

ριτς

ΥΓ. Ποτέ δεν ξέρεις ο ξαφνικός άνεμος τι θα σου φέρει…

50 thoughts on “Ενα ευχαριστώ!

  1. καλώς ήρθατε δυνατότεροι
    Ρίτσα μου,(συγχώρησέ μου τον ενικό,σας νιώθω κοντά μου)
    ν’αγαπιέστε πολύ κι όλα τα άσχημα πίσω…
    σας φιλώ
    και σας στέλνω μέσα από την καρδιά μου την αγάπη μου

  2. @@@Allu…. καλως σας βρήκα. Ολα καλά γενικώς και ειδικώς ελπίζω..

    @@Νατασσακι.Τί κάνεις μικρουλη ;

    @@φαιδρα φις Ναι , ο ενικός ειναι οικειότητα και μου αρέσει. Ολα καλά\ και ευχαριστούμε
    ριτς

  3. Dearest welcome back!!!! Μπλογκοσφερα xωρίς την Ριτς είναι σουβλάκι χωρίς τζαντζίκι…. Ολοι γεροί και δυνατοί από εδώ και πέρα σας εύχομαι… Σε φιλώ

  4. Ποτέ δεν ξέρεις ο ξαφνικός άνεμος τι θα σου φέρει…
    .
    μεγαλη κουβεντα ριτσα.
    πολυ μεγαλη!
    ολα να ειναι περαστικα! 😀

  5. Καλώς ήρθες πάλι Ρίτσα .
    Η ζωή , είναι ωραία …. για μας επειδή σε ξαναβρήκαμε …
    Και θα είναι ωραία και για σένα επειδή σου το ευχόμαστε από καρδιάς και σου αξίζει .

  6. Ριτσάκι μου, καλημέρα μ’ ένα φιλί και την αγάπη μας στο Κωνσταντίνο που έγινε δικό μας παιδί και αδελφός όλο αυτό το διάστημα… Να είσαστε πάντα καλά. Και καλό μήνα…

  7. Καλημέρα!

    Καλό Μήνα!

    Καλή, όμορφη και ηλιόλουστη άνοιξη σου ευχομαι σε σένα και σε όλη σου την οικογένεια!

    Πολλά φιλιά!

  8. Ρίτσα την καλημέρα μας και τις καλύτερες ευχές μας για τον Κωνσταντίνο!
    Σιδερένιος!

    Μας έλειψε λίγο η γενικότερη αισιοδοξία σου στα πράματα…

    Κι όπως αντιλαμβάνομαι, τέλος καλό, όλα καλά!

  9. Καλό σου απόγευμα Ρίτσα μου και καλό μήνα.
    Σιδερένιο το παιδί σου.
    «Ποτέ δεν ξέρεις ο ξαφνικός άνεμος τι θα σου φέρει…» Πολύ σοφή η κουβέντα και ιδίως για μας που έχουμε παιδιά. Αντοχή να έχουμε να αντεπεξερχόμαστε. Ό,τι δεν μας σκοτώνει μας κάνει δυνατότερους και μας και τα παιδιά μας.
    Να σαι πάντα καλά κι εσύ και όσοι αγαπάς

  10. @@Penelope…..ναμαστε πάλι εδώ στον ίδιο μαχαλά, με τα πάνω μας , τα κάτω μας, τα ισχυρά τα θέλω μας. Γειά σου φιλενάδα.

    @@ Μουργος…. ναι, γι αυτό και πρέπει να βρισκόμαστε σε εγρήγορση. Η αγρανάπαυση ειναι για τους θεούς του Ολύμπου.Σε φιλω.

    @@@Silia Ευχαριστώ για όλα. νασαι πάντα καλα και να συζητήσουμε μια μερα αυτό για τα ταξίδια που είπες . Σε φιλώ.
    ριτς

  11. @@Vasilis.Καλώς σε βρήκα βασίλη μου. Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση.

    @@Philos..Γεια σου φίλε μου καλε. Πώς τα πάτε οικογενειακώς;

    @@@ egournelou… Ο άνθρωπος φορτώνεται, φορτώνεται…πολλές φορές μοιάζει με τα μουλάρια που αγκομαχούν στις ανηφορες για την Αγία Λαύρα… καλως σε βρήκα.

    ριτς

  12. @Νατασσακι.. τί γίνεται μικρά μου σπουργίτια ; Τιτιβίζετε οπως πάντα;

    @@ Thalassini Κι εσύ θαλασσοπουλι ; Ολα καλα;

    φιλια πολλά
    ριτς

  13. @@Sotiris..Γειά σου Σωτήρη μου. Ευχαριστώ ιδιαιτέρως.

    @@Indictos….Θεσσαλονικη μου μεγάλη φτωχομάνα που εχεις τα ωραιότερα παιδιά! ( Αυτό το γραφω γιατί δεν ξερω να βάζω φατσουλες και κοιτα, ούτε θελω να μαθω)

    @@@ Enteka Γειά σου συγγραφέα μου καλέ. Το βιβλίο φανταστικό . Και για μεγάλους φυσικά.
    φιλια
    ριτς

  14. @@ Meniek…. Καλως σε βρήκα. Κι εμένα μου έλειψες πολυ. φιλια, θα τα πούμε

    @@@ Τελης Κελεσίδης…. καλη δύναμη ευχομαι και ο,τι καλύτερο για την οικογένεια. Ναμαι πάλι στις ερπυστριες. Κλασσικα εικονογραφημένα.

    @@ Το Τερας της Αμάθειας…. Σε χαιρετώ και ερωτώ: δεν εχεις μάθει τίποτα ολο το διάστημα που ελειψα; Μεταξεταστέα θα σε αφήσω.
    φιλια, την αγάπη μου

    @@@ Meropi…. Α, Μερόπη μου, οι αντοχές του ανθρώπου είναι μη επεξεργάσιμες , για να μην σου πω μη συζητήσιμες. Είναι εκεί παρουσες και μαχητικές… εντάξει, όχι υπερβολές….
    σε φιλω
    ριτς

  15. Με μέλι Μελισσάνθης-Ήβη Κούγια_Σκανδαλάκη-
    επιστρόφεια ευχή:σιδερένιος!

    Χώρα της σιωπής

    Η χώρα της σιωπής είναι από κρύσταλλο
    γαλάζιο κρύσταλλο σαν από πάγο.
    Εκεί χορεύουνε τα πάντα αθόρυβα
    κι όλες οι εικόνες διαθλώνται στο άπειρο
    Τα δάκρυα των παιδιών και τα παράπονα
    αφήνουν το λεπτό ήχο της κιθάρας
    Των σιωπηλών πλασμάτων τα χαμόγελα
    ρόδινη ανταύγεια υψώνουν στα μεσούρανα
    Και τα βαθιά βλέμματα της αγάπης
    ανάβουν φλόγες πυρκαγιάς γαλάζιες
    Στη χώρα της σιωπής ό,τι είναι γνήσιο
    σαν μια καμπάνα ακούγεται γιορτάσιμη
    που ανοίγει βουερούς θόλους στα ουράνια
    Στη χώρα της σιωπής συχνά ακροάστηκα
    τις ασημένιες κωδωνοκρουσίες
    που υψώνει κάποιο σμήνος γερανών
    …………………………………………………
    στη χώρα της σιωπής που είναι από κρύσταλλο
    γαλάζιο κρύσταλλο σαν από πάγο

    Μελισσάνθη-Ήβη Κούγια_Σκανδαλάκη.

  16. Εύχομαι κι εγώ περαστικά και καλώς επέστρεψες!

    Καλό μήνα και καλή άνοιξη! …για σας εκεί κάτω πιο πολύ γιατί εδώ ζορίζεται το πράμα ακόμα!

    Χαιρετώ!

  17. σιδερένιος και ατσάλινος ο Κωνσταντίνος σου
    Ριτσάκι!!

    εσύ
    είσαι σιδερένια και ατσάλινη-ήδη-και το ξέρεις πολύ καλά…

    να σου πω κάτι γλυκιά μου;!
    το ήξερα όι θα πάνε όλα καλά.
    Το ένιωθα.

    Μία ευχή: ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ ξανά
    δοκιμασίες κι εφιάλτες…

    Ένα παράθυρο που να βλέπει στον ήλιο
    και χαμογελαστά πουλιά να περνάνε τραγουδώντας
    και να φέρνουν τηνν άνοιξη…

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ🙂🙂

  18. Kαλησπέρες και Καλό μήνα!! Αφού όλα πήγαν καλά, αρκεί!! Ποτέ ξανα ζόρια και περιπέτειες τέτοιου είδους! Καλό Σαββατοκύριακο!

  19. @@ Εκτωρ…. Τί ομορφο ποιημα είναι αυτό ! πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ. Με συγκινείς.

    @@ Φαίη…. γεια σου μικρό μου. τοξερα ότι ήξερες…φιλια, την αγαπη μου

    @@Sofistis…Νομίζεις ότι δεν ειδα τα κατεβατα πουχεις αραδιάσει;

    @@ Krot Κροτάκι ναι ειμαστε πισω γεροί και ανανεωμένοι..

    @@@cinderella Καλό μηνα και πολλές πολλές καλησπέρες. Ολα καλά… ευχαριστούμε

    @@ Μαρία… μαρακι μου καλό, πώς είσαι ;

    @Jorgos Papoutsis ειστε στα εξωτερικά ακόμη ; Γιατί καλέ μου ; τουτη η πατρίδα δεν σας χωράει ; φιλια, την εκτιμηση μου
    ριτς

  20. Κάπου την άρπαξα πάλι βρε Ρίτσα μου και είμαι κρεββατωμένη. Αλλά γελάω με την πάρτη μου, τι να κάνω;😀 Να μου ξεκουράζεσαι και λίγο, ναι;

  21. @@Μαρία μου τα μωρά την αρπάζουν με τόση ευκολία!!! Ναι, να ξεκουράζομαι. Για ξαναπέστο…
    φιλια πολλά

    @@Παράξενος Ελκυστής… Το εύχομαι ολόψυχα να εφερε την άνοιξη και την ελπίδα… Κι εμένα μου λείψατε πολύ
    χαιρετώ
    ριτς

  22. Καλώς μας ήρθες λοιπόν και πάλι! Σιδερένιος ο Κωνσταντίνος σου. Δε μπόρεσα να δω τον Γιάννη στο Μύλο χθες αλλά πού θα πάει, θα τον πετύχουμε κάπου- ο Ίνδικτος μας έβαλε το τραγούδι τους όμως χθες βράδυ!
    Όντως δε ξέρεις τι θα σου φέρει ο άνεμος… χαίρομαι όμως όταν φέρνει άτομα σαν κι εσένα στη ζωή μου!

  23. @@Stratos…. Καλως τον… Ευχαριστώ για τον Κωσταντινο. Σημερα εχει τις στραβές του και δεν μπορώ να τον κανω ζάφτι. Ο Γιάννης ειναι αποψε εδω , τραγουδούν στο Μετρό αν δεν κανω λάθος. Πηγαν καλά; Δεν ξερω. Μπράβο ο Ινδικτος. ευγενικό εκ μέρους του, Η μαμα ευχαριστεί
    Κι εγω χαιρομαι πολύ. Νασαι καλα Στράτο
    ριτς

  24. ουριος ας ειναι ο ανεμος στη ζωη σου και στο παιδι σου.
    ας φερει ροδοπεταλα, μυρωδιες και ανθη.
    καλωστηνα και περαστικουλια του.

  25. «Σε χαιρετώ και ερωτώ: δεν εχεις μάθει τίποτα ολο το διάστημα που ελειψα; »

    «Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα…!»😛

    Καλή και χαρούμενη ημέρα να έχεις!🙂

  26. @@@Το Τέρας της Αμάθειας…. καλη σου μερα, νασαι κι εσύ καλά. Το χιούμορ αναγκαίο και επιβεβλημένο στη ζωή μας.
    φιλια
    ριτς

  27. @mad….ολα καλά, ελπίζουμε γενικώς
    φιλια

    @@Aliki…ευχαριστώ Αλικη μου πολύ. Πιστεύω ότι καλά θα πάμε

    ριτς

  28. @@Sotiris Koukios… Σωτηρη εγω εχω τοποθετηθεί πλειστάκις. Θεωρώ ότι η αυτορυθμιση ειναι μια μαγική και σωτήρια λέξη που και στην προκειμενη περίπτωση θα βοηθήσει στην κάθαρση. Αλλά εμείς εδω ανακαλύπτουμε πάντα με καθυστέρηση την…Αμερική.
    χαιρετώ
    ριτς

  29. Βλέπω ότι όλα πήγαν καλά! Να είναι γερός και δυνατός. Κι εσύ χαμογελαστή, όπως ταιριάζει στην Άνοιξη.🙂

    υγ. Ήμουν εκτός για μερικές μέρες…άρα άργησα και με τις ευχές.

  30. Καλό μήνα νάχετε

    με το φως της άνοιξης στην καρδιά σας
    Γερός νάναι ο γιόκας σου και αντρειωμένος να γίνει σε όλα του.
    Να καμαρώνεις κάθε φορά που θα τον βλέπεις
    και νάσαι γι αυτόν το αποκούμπι της ψυχής του

Σχολιάστε

